Ухвала
від 15.11.2017 по справі 823/1804/17
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про залишення позовної заяви без руху

15 листопада 2017 року справа № 823/1804/17

м. Черкаси

Суддя Черкаського окружного адміністративного суду Кульчицький С.О., перевіривши матеріали позовної заяви Державної екологічної інспекції у Черкаській області до Релігійної громади Свято-стрітенської парафії Черкаської єпархії української православної церкви про застосування заходів реагування,

ВСТАНОВИВ:

13.11.2017 до Черкаського окружного адміністративного суду звернулася Державна екологічна інспекція у Черкаській області (далі - позивач) з адміністративним позовом до Релігійної громади Свято-стрітенської парафії Черкаської єпархії української православної церкви (далі - відповідач), в якому просить застосувати заходи реагування шляхом зобов'язання відповідача зупинити будівельні роботи на території об'єкту природно-заповідного фонду парку пам'ятки садово-паркового мистецтва місцевого значення Сквер Хіміків та привести земельну ділянку у придатний для використання стан.

Відповідно до ч. 1 ст. 107 Кодексу адміністративного судочинства України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим ст. 106 цього Кодексу.

З позовної заяви та доданих до неї документів встановлено, що позовна заява не відповідає вимогам статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України, а тому повинна бути залишена без руху з огляду на таке.

Відповідно до ч. 4 ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України, позовна заява підписується позивачем або його представником із зазначенням дати її підписання.

Позовна заява, що надійшла до Черкаського окружного адміністративного суду 13.11.2017 вх. № 13343/17 підписана в.о. начальника Державної екологічної інспекції у Черкаській області ОСОБА_1, разом з тим доказів на підтвердження повноважень ОСОБА_1 відповідним чином діяти від Державної екологічної інспекції у Черкаській області до позовної заяви не додано.

Частиною 2 статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України, передбачено, що на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги, позивач надає докази, а в разі неможливості - зазначає докази, які не може самостійно надати, із зазначенням причин неможливості подання таких доказів.

Позивачем у позовній заяві вказано, що під час проведення перевірки відповідача, виявлено порушення вимог природоохоронного законодавства, про що складено відповідний акт перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства від 31.10.2017. У копії вказаного акту перевірки, наданого до адміністративного позову, зокрема, зазначено, що до акту перевірки додаються документи дозвільного характеру, а саме: щодо надання дозволу Релігійній громаді Свято-стрітенської парафії Черкаської єпархії української православної церкви на розроблення проекту відведення земельної ділянки та згоди на розробку містобудівного обслуговування під розташування Свято-стрітенського православного храму на розі вулиць Енгельса - Чіковані в м. Черкаси та рішення Черкаської обласної ради щодо території та об'єкти природно-заповідного фонду Черкаської області, про оголошення об'єкту природно-заповідного фонду Сквер Хіміків .

При цьому, на обґрунтування позовних вимоги позивачем до позовної заяви не додано вказаних вище документів, які були використані під час проведення перевірки та вказані в акті перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства від 31.10.2017.

Пунктом 4 частиною 1 статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України, передбачено, що у позовній заяві зазначаються зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів.

Відповідно до ч. 4 та ч. 5 ст. 105 Кодексу адміністративного судочинства України, адміністративний позов може містити вимоги про:

1) скасування або визнання нечинним рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень повністю чи окремих його положень;

2) зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень прийняти рішення або вчинити певні дії;

3) зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень утриматися від вчинення певних дій;

4) стягнення з відповідача - суб'єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, завданої його незаконним рішенням, дією або бездіяльністю;

5) виконання зупиненої чи невчиненої дії;

6) встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень;

7) примусове відчуження земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності.

Адміністративний позов суб'єкта владних повноважень може містити інші вимоги у випадках, встановлених законом.

Спеціальним законом, який визначає правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) є Закон України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності від 05.04.2007 № 877-V.

Так, ч. 7 ст. 7 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності визначено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.

Тобто, у наведеній вище нормі права зазначено, що орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав може звернутися до адміністративного суду з відповідним позовом для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт , надання послуг.

Натомість позивач, у позовній заяві просить суд застосувати заходи реагування шляхом зобов'язання відповідача зупинити будівельні роботи на території об'єкту природно-заповідного фонду парку пам'ятки садово-паркового мистецтва місцевого значення Сквер Хіміків та привести земельну ділянку у придатний для використання стан, що не відповідає вимогам ч. 5 ст. 105 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.

Враховуючи викладене вище, суддя встановив, що позовна заява не відповідає вимогам ст.106 Кодексу адміністративного судочинства України, що має наслідком на підставі ч.1 ст.108 Кодексу адміністративного судочинства України залишення позовної заяви без руху.

Керуючись статтями 106, 108, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя,

УХВАЛИВ:

Позовну заяву Державної екологічної інспекції у Черкаській області до Релігійної громади Свято-стрітенської парафії Черкаської єпархії української православної церкви про застосування заходів реагування - залишити без руху .

Встановити позивачеві строк до 30.11.2017 для усунення вказаних вище недоліків позовної заяви.

Роз'яснити позивачеві, що у разі невиконання вимог ухвали заява підлягає поверненню.

Копію ухвали направити позивачеві.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, яка може бути подана до Київського апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Суддя С.О.Кульчицький

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.11.2017
Оприлюднено16.11.2017
Номер документу70275561
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —823/1804/17

Рішення від 28.12.2017

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

С.О.Кульчицький

Ухвала від 21.12.2017

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

С.О.Кульчицький

Ухвала від 04.12.2017

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

С.О.Кульчицький

Ухвала від 04.12.2017

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

С.О.Кульчицький

Ухвала від 15.11.2017

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

С.О.Кульчицький

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні