Ухвала
від 14.11.2017 по справі 802/2050/17-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

м. Вінниця

14 листопада 2017 р. Справа № 802/2050/17-а

Суддя Вінницького окружного адміністративного суду Крапівницька Н. Л., розглянувши матеріали позовної заяви:

за позовом Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Вінницькій області

до Піщанського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - ліцей" (Піщанський НВК "ОСОБА_1 ст.-ліцей)

про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду

В С Т А Н О В И В:

До Вінницького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Вінницькій області до Піщанський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-ліцей" про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду.

Частиною 1 статті 107 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) передбачено, що суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим ст. 106 цього Кодексу.

Ознайомившись з позовною заявою і доданими до неї матеріалами, приходжу висновку, що позовну заяву належить залишити без руху з таких підстав.

Відповідно до статті 6 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси.

Адміністративний позов подається до адміністративного суду у формі письмової позовної заяви, яка повинна відповідати загальним вимогам, що встановлені статтею 106 КАС України.

Норми статті 106 КАС України не містять виключень і поширюються на всі випадки звернення до суду з позовною заявою, у зв'язку з чим недотримання положень статті свідчить про невідповідність позовної заяви вимогам Закону.

Частиною третьою статті 106 КАС України передбачено, що до позовної заяви додається документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.

Згідно з абз. 1 ч. 1 ст. 3 Закону України "Про судовий збір" судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.

Статтею 9 Закону України "Про судовий збір" передбачено, що судовий збір сплачується за місцем розгляду справи та зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України. Суд перед відкриттям (порушенням) провадження у справі, прийняттям до розгляду заяв (скарг) перевіряє зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України.

Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" у редакції від 01.01.2017 судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Згідно з положеннями частини другої статті 4 Закону України "Про судовий збір" в редакції від 01.01.2017 ставка судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, становить 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Відповідно до статті 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2017 рік" розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб з 01.01.2017 становить 1600 грн.

Таким чином, починаючи з 01.01.2017 для суб'єкта владних повноважень ставка судового збору за подання адміністративного позову немайнового характеру становить 1600 грн.

Натомість, в матеріалах позовної заяви відсутні докази про сплату судового збору та не зазначені обставини, за яких позивач можливо звільнений від сплати такого.

Таким чином, при зверненні до суду з даним адміністративним позовом до суду має бути сплачений судовий збір за одну позовну вимогу немайнового характеру в розмірі, що становить 1600 грн.

Відповідно до ч. 1 ст. 108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 КАС України, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.

Оскільки, в даному адміністративному позові судовий збір не сплачено, тому позивачу слід усунути недоліки позовної заяви та надати суду докази сплати судового збору у розмірі 1600 грн. за наступними реквізитами: УДКСУ м. Вінниці, код платежу 22030101, ЄДРПОУ 38054707, банк одержувач: ГУ ДКУ у Вінницькій області, м.Вінниця, МФО 802015, р/р 31219206784002, призначення платежу: судовий збір, за позовом (ПІБ чи назва установи, організації позивача), Вінницький окружний адміністративний суд, код ЄДРПОУ 34455243.

З огляду на викладене вважаю, що позовну заяву Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій у Вінницькій області необхідно залишити без руху, надавши особі, яка її подала, строк для усунення недоліків.

Керуючись ст. ст. 105, 106, 108, 165, 185, 186, 254 КАС України, -

У Х В А Л И В:

Позовну заяву Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Вінницькій області до Піщанський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-ліцей" про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду залишити без руху.

Запропонувати позивачу у п'ятиденний строк, з дня отримання ухвали, усунути недоліки позовної заяви, зазначені в мотивувальній частині ухвали суду.

Копію ухвали надіслати позивачу - для відома та виконання.

Ухвала суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 254 КАС України.

Відповідно до ст. 186 КАС України, апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя /підпис/ ОСОБА_2

Згідно з оригіналом Суддя

Секретар

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.11.2017
Оприлюднено19.11.2017
Номер документу70321825
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —802/2050/17-а

Ухвала від 14.09.2018

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

Ухвала від 06.09.2018

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

Ухвала від 20.04.2018

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

Ухвала від 16.04.2018

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

Постанова від 14.12.2017

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

Ухвала від 28.11.2017

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

Ухвала від 14.11.2017

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні