Ухвала
від 20.04.2018 по справі 802/2050/17-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

м. Вінниця

20 квітня 2018 р. Справа № 802/2050/17-а

Вінницький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Крапівницької Н. Л.,

розглянувши в порядку письмового провадження в м. Вінниці

заяву Піщанського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - ліцей"

про відстрочення виконання судового рішення

в адміністративній справі за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Вінницькій області до Піщанського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - ліцей" про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду,

В С Т А Н О В И В:

В провадженні Вінницького окружного адміністративного суду перебувала адміністративна справа за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Вінницькій області до Піщанського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - ліцей" про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду.

Постановою Вінницького окружного адміністративного суду від 14.12.2017 року адміністративний позов задоволено частково. Застосовано до Піщанського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - ліцей" за адресою: Вінницька область, смт. Піщанка, вул. Шкільна, 1, код ЄДРПОУ 38460152) заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) у вигляді повного зупинення експлуатації будівель навчального корпусу та котельні, шляхом відключення від джерела електроживлення, до повного усунення порушень законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, вказаних у позові, що може бути підтверджено результатами позапланової перевірки. В задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

На адресу суду надійшла заява представника відповідача про відстрочення виконання судового рішення.

Вирішуючи питання про відстрочення виконання судового рішення, суд виходив з наступного.

Відповідно до ст. 129-1 Конституції України суд ухвалює рішення іменем України. Судове рішення є обов'язковим до виконання.

Згідно ч. 1 ст. 378 КАС України за заявою сторони суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, а за заявою стягувача чи виконавця (у випадках, встановлених законом), - встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.

Згідно із ч. 3 ст. 378 КАС України підставою для встановлення або зміни способу або порядку виконання, відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення є обставини, що істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим.

Вирішуючи питання про відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення, суд також враховує ступінь вини відповідача у виникненні спору (п. 1 ч. 4 ст. 378 КАС України).

З аналізу даної норми випливає, що підставою для застосування правил останньої є обставини, що перешкоджають належним чином виконати судове рішення - ускладнюють його виконання або роблять неможливим.

При цьому, при вирішенні питання про відстрочення або розстрочення виконання судового рішення, суд задовольняє таку заяву лише у виняткових випадках, які він визначає виходячи з особливого характеру обставин, що ускладнюють або виключають виконання рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо). Підставою для цього можуть бути конкретні обставини, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим у строк, встановлений судом, а також ступінь вини відповідача у виникненні спору.

Обґрунтовуючи заяву про відстрочення виконання судового рішення відповідачем зазначено наступне.

04 квітня 2018 року Піщанським районним відділом державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області. за заявою Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Вінницькій області відкрито виконавче провадження про застосування до Піщанського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - ліцей" заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) у вигляді повного зупинення експлуатації будівель навчального корпусу та котельні шляхом відключення від джерела електроживлення до повного усунення порушень. Піщанського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - ліцей", як боржнику, надано строк протягом 10 робочих днів виконати вищевказане рішення суду від 14.12.2017 у справі №802/2050/17-а.

Виконання вказаного рішення у вказаний строк істотно ускладнено і є неможливим за тієї обставини, що Піщанський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - ліцей" відповідно до ст. 8 Закону України "Про загальну середню освіту" є закладом загальної середньої освіти, основним видом діяльності якого є освітня діяльність у сфері загальної середньої освіти.

Зазначено, що Піщанським навчально-виховним комплексом "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - ліцей" вжито значних заходів для виконання зазначених порушень.

Заявник зазначив, що на даний час для усунення порушень з забезпечення пожежної безпеки у повній мірі ще потрібно виготовити проект на встановлення системи пожежної автоматики, провести технічне обслуговування наявних вогнегасників, ще придбати (крім наявних) 20 вогнегасників, придбати засоби радіаційного та хімічного захисту органів дихання. Для цього потрібні кошти на загальну суму 109420 грн. (сто дев'ять тисяч чотириста двадцять гривень).

Відділом освіти Піщанської райдержадміністрації направлено до Піщанської райдержадміністрації листа про виділення вказаної суми коштів, що має бути узгоджено з засновником закладу освіти, яким є районна територіальна громада в особі Піщанської районної ради.

Заявником також зауважено, що на даний момент завершено опалювальний сезон та котельня Піщанського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - ліцей не експлуатується та електроживлення не використовує, що не становить пожежної небезпеки. Заявник зауважує, що на даний час укладено договори на виконання робіт по забезпеченню приміщень школи протипожежним захистом, які будуть виконані в строк, на який заявник просить відстрочити виконання рішення суду.

Отже, судом встановлено, що Піщанський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - ліцей" вчиняє дії спрямовані на усунення недоліків викладених в акті перевірки.

Статтею 3 Конституції України закріплено, що людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави.

Кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується (ст. 43 Конституції України).

Отже, саме людина, її життя і здоров'я, зокрема визнаються найвищою соціальною цінністю в Україні. Кожен громадянин повинен бути забезпечений безпечними для його життя і здоров'я умовами праці.

Недотримання правил у сфері техногенної та пожежної безпеки може призвести до тяжких наслідків, що є неприпустимим, оскільки порушує конституційно закріплені права зокрема дітей, які навчаються у вказаному закладі, та його працівників на безпечні умови для життя та праці.

Станом на дату розгляду даної заяви, порушення, які стали підставою для виникнення даного спору, відповідач почав усувати недоліки та заключив договори: №ФТ-177-07/10-БЗ про надання послуг інжинірингу на проектування системи безпеки та №267/18 про надання послуг по проведенню вогнезахисної обробки деревини та виготовлення проекту вогнезахисної обробки деревини.

З огляду на викладені заявником обґрунтування заяви про відстрочення виконання судового рішення, суд дійшов висновку про наявність підстав для відстрочення виконання судового рішення.

Керуючись ст.ст. 248, 256, 294, 378 КАС України суд, -

У Х В А Л И В:

Заяву Піщанського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - ліцей" про відстрочення виконання постанови Вінницького окружного адміністративного суду від 14.12.2017 у справі №802/2050/17-а за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Вінницькій області до Піщанського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - ліцей" про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду задовольнити.

Відстрочити виконання постанови Вінницького окружного адміністративного суду від 14.12.2017 у справі №802/2050/17-а за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Вінницькій області до Піщанського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - ліцей", якою застосовано до Піщанського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - ліцей" за адресою: Вінницька область, смт. Піщанка, вул. Шкільна, 1, код ЄДРПОУ 38460152) заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) у вигляді повного зупинення експлуатації будівель навчального корпусу та котельні, шляхом відключення від джерела електроживлення, до повного усунення порушень законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, вказаних у позові, що може бути підтверджено результатами позапланової перевірки на вісім місяців сімнадцять днів, а саме, до 01 вересня 2018.

Ухвала суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 256 КАС України.

Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п'ятнадцяти днів з дня її проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення або ухвала суду не були вручені у день його (її) проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження ухвали суду - якщо апеляційна скарга подана протягом п'ятнадцяти днів з дня вручення йому відповідної ухвали суду.

Суддя підпис ОСОБА_1

Копія вірна Суддя:

Секретар:

Дата ухвалення рішення20.04.2018
Оприлюднено25.05.2018
Номер документу74195012
СудочинствоАдміністративне
Сутьзастосування заходів реагування у сфері державного нагляду

Судовий реєстр по справі —802/2050/17-а

Ухвала від 14.09.2018

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

Ухвала від 06.09.2018

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

Ухвала від 20.04.2018

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

Ухвала від 16.04.2018

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

Постанова від 14.12.2017

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

Ухвала від 28.11.2017

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

Ухвала від 14.11.2017

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні