КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД У Х В А Л А
про зупинення провадження в адміністративній справі
14 листопада 2017 року № 810/697/14-а
Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кушнової А.О., за участю секретаря судового засідання Сакевич Ж.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Укршинторг" до Броварської об'єднаної державної податкової інспекції головного управління Міндоходів у Київській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,
за участю:
- представника позивача: Собко С.М., довіреність від 02.10.2017 б/н,
- представника відповідача: не з'явився,
в с т а н о в и в:
У січні 2014 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Укршинторг" звернулось до суду з позовом до Броварської ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області, в якому просило суд визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення від 27.01.2014 №0000802202 та № 0000702202.
Постановою Київського окружного адміністративного суду від 15.01.2014, яка залишена без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 24.06.2014, задоволено адміністративній позов.
Визнано протиправними та скасовано податкові повідомлення-рішення Броварської об'єднаної державної податкової інспекції головного управління Міндоходів України в Київській області від 27.01.2014 № 0000802202 та № 0000702202.
Стягнуто з Державного бюджету України на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Укршинторг" сплачений згідно платіжного доручення від 29.01.2014 № 3350 судовий збір у сумі 487 (чотириста вісімдесят сім) грн. 20 коп.
Ухвалою Вищого адміністративного суду від 11.10.2017 задоволено частково касаційну скаргу Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області.
Скасовано постанову Київського окружного адміністративного суду від 12.02.2014 та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 24.06.2014, справу направлено на новий розгляд до суду першої інстанції.
Відповідно до протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 19.10.2017 справа №810/697/14-а була передана на новий розгляд судді Кушновій А.О.
Ухвалами Київського окружного адміністративного суду від 20.10.2017 прийнято адміністративну справі №810/697/14-а до провадження Київського окружного адміністративного суду.
Призначено справу до судового розгляду на 14.11.2017 о 12 год. 00 хв.
У судове засідання, призначене на 14.11.2017, з'явився представник позивача.
Відповідач, у судове засідання, призначене на 14.11.2017, не з'явився, про дату, час та місце судового засідання був повідомлений належним чином та своєчасно.
Відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України Про утворення Державної фіскальної служби від 21.05.2014 р. № 160 відбулась реорганізація Міністерства доходів і зборів шляхом перетворення, в наслідок чого була утворена Державна фіскальна служба як центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України.
Згідно з п. 1 Положення про Державну фіскальну службу України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів від 21.05.2014 р. № 236 (надалі-Положення) Державна фіскальна служба України (ДФС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну податкову політику, державну політику у сфері державної митної справи, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового, митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску.
Пунктом 7 Положення передбачено, що ДФС здійснює повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи. ДФС та її територіальні органи є органами доходів і зборів.
Відповідно до п. 2 Постанови Кабінету Міністрів України Про утворення територіальних органів Державної фіскальної служби та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 р. № 311 Кабінетом Міністрів України передбачено здійснення реорганізації територіальних органів Міністерства доходів і зборів шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної фіскальної служби за переліком згідно з додатком 2 до постанови.
Так, зокрема, відповідно до Додатку №2 до Постанови від 06.08.2014 р. № 311 Броварська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Київській області була приєднана до Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області.
Відповідно до інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено відповідний запис до розділу "Дата та номер запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи, підстава для його внесення" щодо Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області (ідентифікаційний код: 38564761), а саме, дата запису: 29.09.2015; номер запису: 13551120005004471.
З вказаних відомостей вбачається, що правонаступником Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області є Броварська об'єднана державна податкова інспекції Головного управління ДФС у Київській області.
Згідно з частиною 4 статті 87 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № 435-IV юридична особа вважається створеною з дня її державної реєстрації.
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" 15.05.2003 № 755-IV державна реєстрація юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців - офіційне визнання шляхом засвідчення державою факту створення або припинення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, засвідчення факту наявності відповідного статусу громадського об'єднання, професійної спілки, її організації або об'єднання, політичної партії, організації роботодавців, об'єднань організацій роботодавців та їхньої символіки, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, про юридичну особу та фізичну особу - підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій, передбачених цим Законом.
Згідно із частиною 1 статті 104 Цивільного кодексу України юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або в результаті ліквідації.
Враховуючи викладене, суд доходить висновку, що Броварська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Київській області є правонаступником Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області, а отже має певне коло прав та обов'язків останньої.
Відповідно до статті 55 Кодексу адміністративного судочинства України у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії адміністративного процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов'язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов'язкові для особи, яку він замінив.
Отже, суд вважає за необхідне замінити відповідача - Броварську об'єднану державну податкову інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області правонаступником - Броварською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Київській області.
Ухвалою суду від 20.10.2017 було витребувано від відповідача та від Державної фіскальної служби України докази по справі.
Проте, відповідач та Державна фіскальна служба України вимоги ухвали суду не виконали, витребувані документи суду не надали та про причини неможливості їх надання суду не повідомили.
Крім того, у судовому засіданні 14.11.2017 у суду виникла необхідність витребування додаткових доказів по справі від Державної фіскальної служби України.
Згідно з частиною 4 статті 11 Кодексу адміністративного судочинства України суд вживає передбачені законом заходи, необхідні для з'ясування всіх обставин у справі, у тому числі щодо виявлення та витребування доказів з власної ініціативи.
Відповідно до частини 5 статті 11 Кодексу адміністративного судочинства України суд повинен запропонувати особам, які беруть участь у справі, подати докази або з власної ініціативи витребувати докази, яких, на думку суду, не вистачає.
Частиною 4 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суб'єкт владних повноважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі. У разі невиконання цього обов'язкову суд витребує названі документи та матеріали.
При цьому, витребування доказів є не правом, а обов'язком суду, що направлений на повний та всебічний розгляд справи.
За таких обставин та приймаючи до уваги те, що вирішення спору по суті потребує дослідження доказів, необхідних для всебічного, повного та об'єктивного дослідження всіх обставин справи, суд дійшов висновку щодо необхідності повторного витребування доказів по справі від від відповідача та від Державної фіскальної служби України та витребування додаткових доказів по справі від Державної фіскальної служби України.
Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 156 Кодексу адміністративного судочинства України суд має право зупинити провадження у справі в разі наявності інших причин за обґрунтованим клопотанням сторони або третьої особи, яка заявляє самостійні вимоги на предмет спору, - до терміну, встановленого судом.
Присутній у судовому засіданні представник позивача заявив клопотання про зупинення провадження у справі у зв'язку із необхідністю надання додаткових документів по справі.
Враховуючи обмежені строки розгляду справи, суд вважає за доцільне зупинити провадження по справі у зв'язку з необхідністю витребування доказів по справі від сторін.
Керуючись статтями 55, 11,71, 156, 160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
у х в а л и в:
1.Замінити відповідача - Броварську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Київській області правонаступником - Броварською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Київській області (ідентифікаційний код 39463945, місцезнаходження: 07400, Київська область, місто Бровари, вулиця Київська, будинок 286).
2.ПОВТОРНО витребувати
від відповідача
- копію Положення про Броварську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Київській області;
- копії наказу, направлень на перевірку із доказами направлення та вручення;
- копії розрахунків до оскаржуваних податкових повідомлень-рішень за встановленими формами;
від Державної фіскальної служби України (04053, м.Київ, Львівська пл.,8):
- інформацію про хід та результати розслідування кримінальних справ №50-6270 та №53-3773, а також щодо інших кримінальних справ (кримінальних проваджень), які були порушені (зареєстровані) відносно засновників та керівників ТОВ "Акцент-Електро" (код ЄДРПОУ 34539142), ТОВ "Лавіконт-М" (КОД ЄДРПОУ 37208894), ТОВ "Супреммум" (код ЄДРПОУ 37101957), ТОВ "КПТ МІГ" (код ЄДРПОУ 37270370), ТОВ "Феліс Ко" (код ЄДРПОУ 37208889), ПП "Прилукихімснаб-2012" (код ЄДРПОУ 37310601) та ТОВ "Орбітрейд" (код ЄДРПОУ 35759307), зокрема за статтею 205 Кримінального кодексу України (фіктивне підприємництво), які заперечують свою причетність до створення та діяльності цих підприємств.
3.Додатково витребувати від Державної фіскальної служби України (04053, м. Київ, Львівська пл.,8):
- інформацію про хід та результати розслідування кримінальної справи №53-3919.
4. Витребувані докази по справі надати до суду у строк до 16.01.2018 або у судове засідання по справі.
5. Провадження в справі зупинити до 16 січня 2018 року,призначити наступне судове засідання у справі на 16 січня 2018 року о 10:00 год.
6. Копію ухвали надіслати особам, які беруть участь у справі.
Ухвала суду у частині заміни відповідача на правонаступника та в частині витребування доказів по справі набирає законної сили з моменту постановлення і не може бути оскаржена окремо. Заперечення на ухвалу можуть бути викладені в апеляційній скарзі на постанову суду першої інстанції.
Ухвала суду в частині зупинення провадження у справі набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано в установлені строки. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Суддя Кушнова А.О.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.11.2017 |
Оприлюднено | 19.11.2017 |
Номер документу | 70325277 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Лічевецький Ігор Олександрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Лічевецький Ігор Олександрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Лічевецький Ігор Олександрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Лічевецький Ігор Олександрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Лічевецький Ігор Олександрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Степанюк Анатолій Германович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Степанюк Анатолій Германович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні