Постанова
від 27.06.2017 по справі 804/7705/16
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 червня 2017 р. Справа № 804/7705/16

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі судді Сидоренка Д.В., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Альянс-Техно-Трейд" до Кам'янської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити дії, -

Обставини справи: до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Альянс-Техно-Трейд" до Дніпродзержинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області з вимогами, з урахуванням заяви про уточнення адміністративного позову:

- визнати протиправними дії Дніпродзержинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області щодо відображення в картках особових рахунків по Товариству з обмеженою відповідальністю "Альянс-Техно-Трейд" (код ЄДРПОУ 32524964) даних щодо наявності заборгованості з податку на прибуток у сумі 886603,12 грн., що складається з сум не врахованих авансових платежів з податку на прибуток при виплаті дивідендів у розмірі 650110 грн. та сум нарахованої пені за період з 2014 по 2016 рік в розмірі 236493,12 грн.;

- зобов'язати Дніпродзержинську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Дніпропетровській області здійснити зарахування за 2013 звітній податковий рік суми авансових платежів з податку на прибуток при виплаті дивідендів у розмірі 650110 грн. по Товариству з обмеженою відповідальністю "Альянс-Техно-Трейд" (код ЄДРПОУ 32524964) і провести у зв'язку з цим перерахунок в картці особового рахунку по Товариству з обмеженою відповідальністю "Альянс-Техно-Трейд".

В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що в картці особового рахунку ТОВ "Альянс-Техно-Трейд" наявна заборгованість з податку на прибуток при виплаті дивідендів у сумі 886603,12 грн. Вважає такі дані невірними та безпідставними, оскільки протягом 2013 - 2016 років позивачем подавались відповідні декларації з податку на прибуток, яка приймались контролюючим органом без зауважень; жодного рішення про визначення зобов'язання з даного податку контролюючим органом не виносилось. Вказує, що за відомостями, відображеними у декларації, заперечується наявність будь-якого боргу перед бюджетом зі сплати авансових внесків з податку на прибуток. Крім того, позивачем подавалась уточнююча декларація з податку на прибуток за 2013 рік, в якій була зафіксована переплата податку на прибуток за звітній період у розмірі 1175789 грн., яка сформована за рахунок сплати у 2012 році авансових внесків з податку на прибуток при виплаті дивідендів.

Ухвалою суду від 07.06.2017 року залишено без розгляду адміністративний позов в частині позовних вимог про визнання протиправними дій Дніпродзержинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області щодо відображення в картках особових рахунків по Товариству з обмеженою відповідальністю "Альянс-Техно-Трейд" (код ЄДРПОУ 32524964) даних щодо наявності заборгованості з податку на прибуток у сумі 886603,12 грн., що складається з сум не врахованих авансових платежів з податку на прибуток при виплаті дивідендів у розмірі 650110 грн. та сум нарахованої пені за період з 2014 по 2016 рік в розмірі 236493,12 грн.

Представник відповідача у судове засідання не прибув. Надано письмові заперечення на адміністративний позов, в яких вказав, що податковий борг у ТОВ "Альянс-Техно-Трейд" виник 03.08.2014 року внаслідок несплати узгоджених грошових зобов'язань з авансового внеску з податку на прибуток за липень 2014 року в розмірі 44439 грн., у зв'язку з чим 04.08.2014 року було сформовано податкову вимогу № 3392-25. 01.09.2016 року вказана податкова вимога була відкликана. Станом на 23.11.2016 року по ТОВ "Альянс-Техно-Трейд" обліковується заборгованість з податку на прибуток в сумі 798075,98 грн., яка виникла з 19.11.2016 р. внаслідок несплати узгодженої суми податкового зобов'язання, визначеного декларацією №9212984215 від 09.11.2016 р. Вказує, що позивач не має права на зменшення суми податкового зобов'язання, отже не сплачувало податкове зобов'язання з податку на прибуток.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 року № 941 Про перейменування деяких територіальних органів Державної фіскальної служби Дніпродзержинська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Дніпропетровській області з 24.02.2017 перейменована на Кам'янську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Дніпропетровській області.

Враховуючи відсутність перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених статтею 128 КАС України, розгляд справи здійснено в порядку письмового провадження відповідно до положень ч.6 зазначеної норми.

Розглянувши подані документи і матеріали, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд, -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-Техно-Трейд" зареєстровано як підприємство, що створене за участю іноземних інвесторів, та перебуває на податковому обліку в Кам'янській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області.

Листом від 02.06.2016 року №17 ТОВ "Альянс-Техно-Трейд" звернулось до Дніпропетровської митниці ДФС про повернення коштів, перерахованих підприємством згідно податкових повідомлень-рішень форми "Р" від 21.06.2012 №126 та №127.

Дніпропетровська митниця надала відповідь ТОВ "Альянс-Техно-Трейд" на їх звернення від 02.06.2016 року №17, в якій зазначено, що станом на 22.06.2016 року у ТОВ "Альянс-Техно-Трейд" обліковується податковий борг з податку "прибуток підприємств, створених за участю іноземних інвесторів" у сумі 343992,68 грн. Згідно пункту 2 статті 43 у разі наявності у платника податків податкового боргу, поверненню помилково та/або надміру сплаченої суми грошового зобов'язання на поточний рахунок такого платника податків в установі банку або шляхом повернення готівковими коштами за чеком, у разі відсутності у платника податків рахунку у банку, проводиться лише після повного погашення такого податкового боргу платником податків. Враховуючи це, у Дніпропетровської митниці ДФС станом на 22.06.2016 відсутні підстави для проведення процедури повернення заявлених у зверненні коштів.

Постановою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 17.11.2014 року у справі №804/16193/14 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Альянс-Техно-Трейд" до Дніпродзержинської об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області задоволено частково, визнано протиправною та скасовано податкову вимогу №3392-25 від 04.08.2014р. Дніпродзержинської об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області на суму податкового боргу з авансових внесків з податку на прибуток у розмірі 44439,00 грн. (сорок чотири тисячі чотириста тридцять дев'ять гривень 00 копійок). В іншій частині позовних вимог відмовлено.

Ухвалою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 26.05.2015 року, апеляційну скаргу Дніпродзержинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області залишено без задоволення, постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 17 листопада 2014 року залишено без змін.

Таким чином, постанова Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 17.11.2014 року у справі №804/16193/14 набрала законної сили 26.05.2015 року.

Відповідно до частин першої та третьої статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини. Обставини, які визнаються сторонами, можуть не доказуватися перед судом, якщо проти цього не заперечують сторони і в суду не виникає сумніву щодо достовірності цих обставин та добровільності їх визнання.

Так, судовим рішенням у справі №804/16193/14 встановлено, що 19.03.2014 р. ТОВ Альянс-Техно-Трейд було подано уточнюючу декларацію з податку на прибуток за 2013 рік (за формою, затвердженою наказом Міндоходів від 30.12.2013р №872), у якій, в рядку 14 була зафіксована переплата податку на прибуток за звітний податковий період, у розмірі 1175789,00 грн. Декларація була прийнята без зауважень, про що є підтвердження, квитанція № 2.

Зазначена переплата податку на прибуток у розмірі 1175789,00 грн. була сформована, у тому числі на виконання п.57.1 ст.57 та підпунктів 153.3.2, 153.3.3, 153.3.4 п.153 ст.153 Податкового кодексу України, за рахунок сплати у 2012 році авансових внесків з податку на прибуток при виплаті дивідендів, частка цих авансів була врахована у декларації за 2012 рік, а частка у сумі 650110,00 грн. була перенесена у рядок 13.4 додатка ЗП до рядка 13 Податкової декларації за 2013 рік.

Податок на прибуток по рядку 11 декларації за 2013 рік (податкове зобов'язання за 2013 рік), склало 1983803,00 грн.

Залишок не врахованого авансового внеску з податку на прибуток при виплаті дивідендів за попередній 2012 рік, склав 650110,00 грн.

Сума нарахованого авансового внеску з податку на прибуток за 2013 рік, склала 2509482,00 грн.

До матеріалів даного позову ТОВ "Альянс-Техно-Трейд" також надана копія уточнюючої декларації з податку на прибуток за 2013 рік (за формою, затвердженою наказом Міндоходів від 30.12.2013р №872), у якій, в рядку 14 була зафіксована переплата податку на прибуток за звітний податковий період, у розмірі 1175789,00 грн. До вказаної декларації подано додаток "Зменшення нарахованої суми податку", згідно якого таке зменшення (відображено у рядку 13 ЗП декларації) у сумі 3159592 грн. становить: сума нарахованого авансового внеску у зв'язку з виплатою дивідендів (що відноситься на зменшення нарахованої суми податку юридичної особи в поточному звітному періоді) 650110 грн. + сума нарахованого авансового внеску з податку на прибуток відповідно до п.57.1 ст.57 та абз.2 п.2 підрозділу 4 розділу ХХ Податкового кодексу України 2509482 грн.

З наданих витягів з облікової картки платника ТОВ "Альянс-Техно-Трейд" вбачається, що задекларована переплата з податку на прибуток не відображена ані в КОР платника за КБК 11020300 "Податок на прибуток підприємств, створених за участю іноземних інвесторів", ані в КОР платника за КБК 11023300 "Авансові внески з податку на прибуток підприємств, створених за участю іноземних інвесторів". Поряд з тим, згідно даних витягу з облікової картки платника ТОВ "Альянс-Техно-Трейд" за КБК 11023300 "Авансові внески з податку на прибуток підприємств, створених за участю іноземних інвесторів", 11.03.2014 року відображено зменшення суми зобов'язання на 525679 грн.

Представниками позивача пояснювалось, що жодних податкових декларацій, у тому числі уточнюючих, які б мали вплив на відображення зменшення/збільшення зобов'язання зі сплати авансових внесків з податку на прибуток підприємств, створених за участю іноземних інвесторів, 11.03.2014 року до контролюючого органу не подавалось. До пояснень надано довідку директора ТОВ "Альянс-Техно-Трейд" від 14.06.2017 р.

Пунктом 49.8 статті 49 Податкового кодексу України (тут і надалі ПК України, в редакції чинний на дату подання уточнюючої декларації з податку на прибуток за 2013 рік) визначено, що прийняття податкової декларації є обов'язком контролюючого органу. Під час прийняття податкової декларації уповноважена посадова особа контролюючого органу, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов'язана перевірити наявність та достовірність заповнення всіх обов'язкових реквізитів, передбачених пунктами 48.3 та 48.4 статті 48 цього Кодексу. Інші показники, зазначені в податковій декларації платника податків, до її прийняття перевірці не підлягають.

Згідно з пунктом 49.10 статті 49 ПК України відмова посадової особи органу державної податкової служби прийняти податкову декларацію з будь-яких причин, не визначених цією статтею, у тому числі висунення будь-яких не визначених цією статтею передумов щодо такого прийняття (включаючи зміну показників такої податкової декларації, зменшення або скасування від'ємного значення об'єктів оподаткування, сум бюджетних відшкодувань, незаконного збільшення податкових зобов'язань тощо) забороняється.

Відповідно до пункту 50.1 статті 50 ПК України у разі якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу) платник податків самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених цією статтею), він зобов'язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.

Платник податків має право не подавати такий розрахунок, якщо відповідні уточнені показники зазначаються ним у складі податкової декларації за будь-який наступний податковий період, протягом якого такі помилки були самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявлені.

Згідно п.50.3 ст.50 ПК України у разі якщо платник податків подає уточнюючий розрахунок до податкової декларації, поданої за період, що перевірявся, або не подає уточнюючий розрахунок протягом 20 робочих днів після дати складення довідки про проведення електронної перевірки, якою встановлено порушення податкового законодавства, відповідний контролюючий орган має право на проведення позапланової перевірки платника податків за відповідний період.

Також, згідно п.75.1. ст.75 ПК України контролюючі органи мають право проводити камеральні перевірки.

Камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків (п.п. 75.1.1. п. 75.1. ст. 75 ПК України).

Механізм ведення територіальними органами Міністерства доходів і зборів України (далі - Міндоходів) оперативного обліку податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок), інших платежів, які сплачуються під час митного оформлення товарів (чинний на дату подання уточнюючої декларації з податку на прибуток за 2013 рік) встановлювався Порядком ведення органами Міністерства доходів і зборів України оперативного обліку податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, інших платежів, які сплачуються під час митного оформлення товарів, затвердженим наказом Міністерства доходів і зборів України від 05.12.2013 № 765 (надалі - Порядок).

Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку інтегрована картка платника - форма оперативного обліку податків, зборів, митних платежів, передоплати та єдиного внеску, що включає комплекс облікових показників з інтегрованих підсистем, за повноту, достовірність і своєчасність відображення яких несуть відповідальність структурні підрозділи територіальних органів Міндоходів за функціональними напрямами роботи.

Згідно пункту 4 розділу І Порядку облік податків, зборів та єдиного внеску ведеться підрозділами Міжрегіонального головного управління Міндоходів - Центрального офісу з обслуговування великих платників (далі - Міжрегіональне ГУ), спеціалізованих державних податкових інспекцій з обслуговування великих платників (далі - СДПІ), державних податкових інспекцій в районах, містах (крім міст Києва та Севастополя), районах у містах, об'єднаних державних податкових інспекцій (далі - ДПІ) відповідно до функціональних повноважень.

Так, відповідно до п.11 розділу І Порядку №765 за даними оперативного обліку податків, зборів, митних платежів, коштів передоплати та єдиного внеску Міндоходів та його територіальними органами в автоматичному режимі формуються звітність і зведена інформація про нарахування та надходження податків, зборів, митних платежів, коштів передоплати, єдиного внеску, податковий борг, недоїмку із сплати єдиного внеску відшкодування податку на додану вартість, результати перевірочної роботи, розстрочення (відстрочення) грошових зобов'язань (податкового боргу), надміру сплачених сум платежів та єдиного внеску тощо.

Пунктом 11 розділу 2 Порядку передбачалося, що форми інтегрованих карток платника мають лицьовий та зворотний боки. Зворотний бік інтегрованої картки відображає стан розрахунків платника (суми нарахованого та сплаченого платежів, пені, штрафних (фінансових) санкцій, процентів за користування розстроченням (відстроченням) грошових зобов'язань (податкового боргу), суми податкового боргу, недоїмки із сплати єдиного внеску, надміру та/або помилково сплачені, заявлені до відшкодування тощо) за податками, зборами, єдиним внеском, митними платежами, операції, що проводяться з коштами передоплати. На лицьовому боці інтегрованої картки відображається додаткова інформація щодо стану розрахунків платника за податками, зборами, єдиним внеском, митними платежами та передоплатою.

Відповідно до пунктів 1, 2 розділу 3 Порядку нарахуванню в інтегрованій картці платника підлягають: зобов'язання, штрафні санкції та пеня за податками, зборами, митними платежами, самостійно визначені платником; суми до сплати єдиного внеску, самостійно визначені платником; зобов'язання, штрафні санкції та пеня за податками, зборами, митними платежами, суми до сплати єдиного внеску, визначені територіальним органом Міндоходів та узгоджені відповідно до чинного законодавства; пеня за порушення встановлених строків погашення узгоджених сум зобов'язань за податками, зборами, митними платежами, єдиним внеском; пеня на суму заниження податкового зобов'язання, нарахованого територіальним органом Міндоходів або платником; проценти за користування розстроченням (відстроченням).

Зобов'язання, штрафні санкції, пеня за податками, зборами, митними платежами, суми до сплати єдиного внеску, самостійно визначені платником у звітності, відображаються територіальним органом Міндоходів в інтегрованій картці платника.

При цьому пунктом 4 розділу ІІІ Порядку №765 передбачалося, що нарахування податків, зборів та сум єдиного внеску в інтегрованій картці платника здійснюються відповідно до звітності, що подається платником до територіального органу Міндоходів, а також митних та інших платежів - на підставі оформленої митної декларації.

Нарахування узгоджених сум грошових зобов'язань за податками, зборами, митними платежами та сум єдиного внеску, нарахованих до сплати, в інтегрованій картці платника здійснюється датою граничного строку сплати таких нарахувань.

При поданні уточнюючого розрахунку, що збільшує або зменшує грошові зобов'язання минулих податкових періодів платника та ліквідаційної звітності, нарахування в інтегрованій картці платника проводиться датою його подання.

Наведене свідчить, що нарахування податків в інтегрованій картці платника здійснюється відповідно до звітності, що подається платником до територіального органу Міндоходів, датою граничного строку сплати таких зобов'язань, а при поданні уточнюючого розрахунку, що збільшує або зменшує грошові зобов'язання минулих податкових періодів - датою його подання.

Тобто, з моменту подання уточнюючого розрахунку у відповідача виникає обов'язок внести відповідні зміни до картки платника податків.

Однак, як встановлено під час розгляду справи №804/16193/14, податковий орган уточнюючу декларацію з податку на прибуток підприємства за 2013 рік прийняв, а ні актів про встановлення помилок (порушень) у податковій звітності з податку на прибуток позивача за 2013 рік, а ні у електронній а ні у паперовій формі позивачеві не направлялось та відповідачем не складалось, також, відповідачем не приймалось жодного податкового повідомлення-рішення за спірним фактом.

У зв'язку з чим, відповідач мав відобразити показники уточнюючої декларації у обліковій картці підприємства. Крім того, про обов'язок відповідача відобразити показники уточнюючу декларацію з податку на прибуток підприємства за 2013 рік також зазначено в рішенні у справі №804/16193/14, а саме відмовляючи у задоволенні адміністративного позову в частині вимог про зобов'язання Кам'янську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Дніпропетровській області здійснити коригування даних в картці особового рахунку ТОВ Альянс-Техно-Трейд шляхом включення до неї відомостей про наявність передплати з авансових внесків в зв'язку з виплатою дивідендів в сумі 650110,00 грн. та приведення до відповідності даних особового рахунка ТОВ Альянс-Техно-Трейд показникам декларації з податку на прибуток за 2013р., а саме, рядка 14 декларації, суд зауважив про їх передчасність, так як скасування оскаржуваної вимоги автоматично тягне за собою коригування відповідних даних в інтегрованій картці платника податку.

Проте, задекларована переплата з податку на прибуток не відображена обліковій картці підприємства, у зв'язку з чим, з метою повного захисту прав позивача суд, відповідно до ч.2 ст.11 КАС України, вважає за необхідне вийти за межі позовних вимог і визнати протиправною бездіяльність Кам'янської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області щодо не відображення, в інтегрованій картці позивача, показників уточненої декларації позивача з податку на прибуток за 2013 рік.

Щодо позовних вимог про зобов'язання Кам'янську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Дніпропетровській області здійснити зарахування за 2013 звітній податковий рік суми авансових платежів з податку на прибуток при виплаті дивідендів у розмірі 650110 грн. по Товариству з обмеженою відповідальністю "Альянс-Техно-Трейд" (код ЄДРПОУ 32524964) і провести у зв'язку з цим перерахунок в картці особового рахунку по Товариству з обмеженою відповідальністю "Альянс-Техно-Трейд", суд зазначає наступне.

На час розгляду справи, організацію діяльності з ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок), визначено Порядком ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженим наказом Міністерства фінансів України №422 від 07.04.2016р. (далі - Порядок №422).

Пунктом 2 Розділу І Порядку №422 передбачено, що інтегрована картка платника (далі - ІКП) - форма оперативного обліку податків, зборів, митних платежів до бюджетів та єдиного внеску, що ведеться за кожним видом платежу та включає перелік показників підсистем інформаційної системи органів ДФС, які характеризують стан розрахунків платника з бюджетами та цільовими фондами;

інформаційна система органів ДФС - інтегрована структура, що складається з одного чи більшої кількості процесів, компонентів апаратного та програмного забезпечення, засобів та персоналу, що забезпечує можливість задоволення встановленої потреби або цільової функції;

облікова операція - дія в ІКП, яка призводить до змін облікових показників;

облікові показники - показники, що інтегруються в процесі ведення оперативного обліку;

оперативний облік - процес відображення, систематизації та узагальнення первинних показників через їх перетворення в облікові показники в ІКП.

Пунктами 3, 6 Розділу І Порядку 422 визначено, що оперативний облік податків і зборів, митних та інших платежів до бюджету, єдиного внеску здійснюється органами ДФС в інформаційній системі органів ДФС. За даними оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску ДФС та її територіальними органами формується звітність про нарахування та надходження податків, зборів, єдиного внеску, надходження митних та інших платежів до бюджетів, податковий борг, недоїмку зі сплати єдиного внеску, відшкодування податку на додану вартість, результати контрольно-перевірочної роботи, розстрочення (відстрочення) грошових зобов'язань (податкового боргу), надміру сплачені податки, збори, єдиний внесок тощо.

Підпунктом 1 п.1 р.ІІ Порядку №422 передбачено, що з метою обліку нарахованих і сплачених сум податків, зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску органами ДФС відкриваються ІКП за кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачуватися такими платниками.

ІКП містить інформацію про облікові операції та облікові показники, які характеризують стан розрахунків платника податків з бюджетами та цільовими фондами за відповідним видом платежу.

Облікові та звітні показники включаються до еталонних довідників з подальшим обов'язковим внесенням відповідних змін до реєстрів операцій та показників, які формуються ДФС за погодженням Міністерства фінансів України. Зміни до реєстрів операцій та показників вносяться не пізніше 15 числа місяця, наступного за місяцем впровадження нових операцій та/або показників.

Спеціальне кодування всіх операцій, що використовуються для відображення в ІКП облікових показників, забезпечує автоматизоване ведення ІКП.

Усі вартісні облікові операції та облікові показники в ІКП проводяться у гривнях з двома десятковими знаками.

Облік нарахованих і сплачених сум податків, зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску відображається в ІКП окремими обліковими операціями в хронологічному порядку. При цьому кожна операція фіксується в окремому рядку із зазначенням виду операції та дати її проведення.

Інформаційна система органів ДФС після відображення облікової операції забезпечує автоматичне проведення в ІКП розрахункових операцій.

В ІКП на дату проведення кожної облікової операції підбиваються підсумки за всіма її графами.

Облікові показники, які відображаються у ІКП, залежать від форми обліку згідно із переліком форм інтегрованих карток для обліку податків, зборів та єдиного внеску, що відкриваються для юридичних та фізичних осіб (далі - Перелік форм ІКП).

Для організації оперативного обліку кожній ІКП присвоюється код, який її ідентифікує в інформаційній системі оперативного обліку органів ДФС та не може бути присвоєний іншій ІКП.

Відповідно до п.1 р. IV Порядку №422 первинні показники, що відображаються в підсистемі, яка забезпечує обробку податкової звітності та платежів, є показниками форм податкової звітності та звітності з єдиного внеску, затверджених у встановленому порядку (далі - Звітні документи).

Структурні підрозділи ДФС, які за своїми функціональними обов'язками відповідають за розробку форм Звітних документів, визначають первинні показники Звітних документів, що мають відображатись в ІКП (показники, що впливають на стан розрахунків платника із бюджетами), та описують алгоритми відображення їх значень в ІКП (зокрема визначають умови, дати граничного терміну сплати та облікові показники (операції) для такого відображення), а також алгоритми арифметичного та логічного контролю Звітних документів. У таких алгоритмах описуються, зокрема, додаткові вимоги до автоматизованого приймання та обробки Звітних документів з урахуванням потреб адміністрування податків, зборів та єдиного внеску.

На підставі таких алгоритмів, що затверджені окремим організаційно-розпорядчим актом ДФС, в інформаційній системі органів ДФС здійснюються процедури:

§ приймання та реєстрації Звітних документів;

§ проведення арифметичного та логічного контролю Звітних документів;

§ відображення (рознесення) даних первинних показників Звітних документів в ІКП.

Таким чином, контролюючий орган зобов'язаний забезпечити відображення даних первинних показників звітних документів в інтегрованій картці платника, у зв'язку з чим позовні вимоги позивача підлягають задоволенню.

Разом з тим, з огляду на норми ст.ст.11, 162 КАС України та наведені положення Порядку №422, суд приходить до висновку, що належним способом захисту та відновлення порушеного права позивача з боку суб'єкта владних повноважень у даних правовідносинах буде зобов'язання Кам'янську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Дніпропетровській області відобразити дані первинних показників уточнюючої податкової декларації з податку на прибуток Товариства з обмеженою відповідальністю "Альянс-Техно-Трейд" за 2013 рік в інтегрованій картці платника.

Частиною 1 статті 94 КАС України передбачено, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.

Відповідно до ч.1 ст.98 КАС України суд вирішує питання щодо судових витрат у постанові суду або ухвалою.

Приймаючи до уваги, що рішення у справі ухвалене на користь позивача, який не є суб'єктом владних повноважень, суд вважає за необхідне присудити всі здійснені ним судові витрати, а саме судовий збір у розмірі 1378,00 грн.

Керуючись ст.ст.11, 94, 160-163,167 Кодексу адміністративного судочинства України, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправною бездіяльність Кам'янської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області щодо не відображення, в інтегрованій картці позивача, показників уточненої декларації позивача з податку на прибуток за 2013 рік.

Зобов'язати Кам'янську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Дніпропетровській області відобразити дані первинних показників уточнюючої податкової декларації з податку на прибуток Товариства з обмеженою відповідальністю "Альянс-Техно-Трейд" за 2013 рік в інтегрованій картці платника.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Альянс-Техно-Трейд" судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 1378,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Кам'янської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області.

Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через Дніпропетровський окружний адміністративний суд з одночасним направленням копії апеляційної скарги особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі складення постанови у повному обсязі, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

У разі якщо справа розглядалась судом за місцезнаходженням суб'єкта владних повноважень і він не був присутній у судовому засіданні під час проголошення судового рішення, але його було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо у суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя Д.В. Сидоренко

Дата ухвалення рішення27.06.2017
Оприлюднено20.11.2017

Судовий реєстр по справі —804/7705/16

Ухвала від 02.02.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 13.12.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Ухвала від 13.12.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Ухвала від 24.11.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Ухвала від 24.11.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Ухвала від 07.06.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сидоренко Дмитро Володимирович

Постанова від 27.06.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сидоренко Дмитро Володимирович

Ухвала від 06.12.2016

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сидоренко Дмитро Володимирович

Ухвала від 06.12.2016

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сидоренко Дмитро Володимирович

Ухвала від 11.11.2016

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сидоренко Дмитро Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні