Постанова
від 07.06.2007 по справі 6/170
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

6/170

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

Кіровоградської області

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

          "07" червня 2007 р.       Справа №  6/170

Господарський суд Кіровоградської області в складі судді Баранця О.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу № 6/170

за позовом: Прокурора Кіровського району м. Кіровограда в інтересах держави,  в особі Кіровоградського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, м. Кіровоград  

до відповідача: Відкритого акціонерного товариства "Ташлицьке",                           с. Плетений Ташлик Маловисківського району Кіровоградської області     

про стягнення 510 грн.

Секретар судового засідання - Іванов В.В.

Представники сторін:

від прокуратури - Стойко А.В., посвідчення № 431;

від позивача - Чеботарь О.М., довіреність № б/н від 02.10.2006 р.;

від відповідача - участі не брав.

Час прийняття постанови - 17 год. 30 хв.

Прокурор Кіровського району м. Кіровограда в інтересах держави, в особі Кіровоградського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку звернувся до господарського суду Кіровоградської області з позовною заявою про стягнення до Державного бюджету із відкритого акціонерного товариства "Ташлицьке" штрафних санкцій у розмірі 510 грн.

Позивач у судовому засіданні позовні вимоги підтримав у повному обсязі.

Відповідач у судовому засіданні участі не приймав, причини неявки суду невідомі. Про дату, час і місце розгляду справи повідомлений належним чином.  

Розглянувши  матеріали справи, оцінивши наявні в них докази та заслухавши  прокурора та представника позивача, господарський суд, -

                                                ВСТАНОВИВ:

Відповідно до статті 6 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів  в Україні"  (далі - Закон) Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку є державним органом, підпорядкованим Президентові України і підзвітним Верховній Раді України. До системи  цього органу входять Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку, її центральний апарат і територіальні органи.

Згідно з Положенням про Державну комісію з цінних паперів та фондового ринку, затвердженого Указом Президента України від 14 лютого 1997 р. № 142/97, Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку (далі - Комісія) є центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом. Систему Комісії складають Комісія, її центральний апарат та територіальні органи. Територіальними органами Комісії є управління та відділення.

Згідно з Положенням про територіальні органи Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 14 травня 1997 р. № 9, територіальний орган Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку є складовою частиною системи Комісії, яка здійснює державне регулювання ринку цінних паперів у відповідному регіоні у межах повноважень, визначених цим Положенням. Територіальні управління Комісії створюються в Автономній Республіці Крим та м.Севастополі, м. Києві та Київській області та областях України. Територіальне управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку є юридичною особою.

Законом на Державну комісію з цінних паперів та фондового ринку  та її територіальні органи покладено функцію здійснення комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних, а також запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері. Останні діють на основі затвердженого Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку  Положення.

Згідно пунктів 1, 4, 16 Положення про Кіровоградське територіальне управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, затвердженого рішенням Комісії від 14.10.2005р. № 585, Кіровоградське територіальне управління входить до системи Державної комісії з  цінних паперів та фондового ринку, яка покликана забезпечувати реалізацію єдиної державної політики в регіоні щодо розвитку та функціонування ринку цінних паперів та їх похідних у відповідності з наданими повноваженнями, визначеними цим Положенням, і користується статусом юридичної особи.

Статтями 8, 9 Закону встановлено, що Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку в особі своїх уповноважених осіб має право надсилати емітентам, особам які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, обов'язкові для виконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери та вимагати надання необхідних документів, відповідно до чинного законодавства, а також накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання дозволів на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів.

Статтею 11 Закону передбачено відповідальність юридичних осіб за правопорушення  на ринку цінних паперів.

Штрафи, передбачені статтею 11 Закону, накладаються головою Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, членом Комісії чи головою відповідного територіального органу після розгляду матеріалів, які засвідчують факт правопорушення.   

Відповідно до статті 12 Закону про вчинення правопорушення, уповноваженою особою Державної  комісії з цінних паперів та фондового ринку, яка його виявила, складається акт, який разом з поясненнями  керівника,  іншої відповідальної посадової особи та документами, що стосуються справи, протягом трьох днів направляється посадовій особі, яка має право накладати штраф. Рішення про накладення штрафу приймається протягом 10 робочих днів після отримання відповідних документів, та оформляється постановою, що надсилається юридичній особі, на яку накладено штраф.

Як вбачається із матеріалів даної справи, уповноваженою особою Кіровоградського територіального управління  Комісії  складено акт № 24 - КІ від 08.02.2007 р. про правопорушення ВАТ  "Ташлицьке" на ринку цінних паперів, яке полягає у порушені періодичності скликання загальних зборів акціонерів, що порушує вимоги статті 45 Закону України "Про господарські товариства" (а.с. 11).

Начальником Кіровоградського територіального управління Комісії на підставі ст. 11 Закону 15.02.2007 р. винесено постанову про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів № 24-КІ, згідно якої до ВАТ  "Ташлицьке" застосовано санкції у вигляді накладення штрафу у розмірі 30 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить 510 грн.,  які зобов'язано перерахувати на вказані у постанові рахунки  протягом 15 днів з моменту отримання (а.с. 8).

Зазначену постанову надіслано відповідачеві 15.02.2007 р. (а.с. 7).

Згідно частини 2 статті 11 Закону та пункту 15.1. Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених наказом Комісії від 09.01.1997 р. № 2 (у редакції рішення Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 13.02.2001р. № 27), рішення  Комісії про накладення штрафу за правопорушення на ринку цінних паперів може бути оскаржено  особою, щодо якої його винесено, до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку або до суду.

Однак, доказів оскарження постанови про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів № 24-КІ від  15.02.2007 р.  відповідачем до суду не надано. Інформація щодо оскарження вказаної постанови відсутня  і в Кіровоградському управлінні Комісії.

Згідно частини  3 статті 11 Закону та пункту 19.4. вище вказаних Правил у разі несплати штрафу правопорушником у встановлений термін, штраф стягується у судовому порядку.

Враховуючи відсутність в матеріалах справи доказів сплати штрафних санкцій в сумі 510 грн. позовні вимоги заявлені обґрунтовано і підлягають задоволенню повністю.

За нормами частини 4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, в яких позивачем є суб"єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Керуючись ст. 71, ч. 4 ст. 94, ст. ст. 160, 162, 163, 167, 186, ч.ч. 1-4 ст. 254,         ст. 258, п. 6 Розділу VII "Прикінцевих та перехідних положень" Кодексу адміністративного судочинства України, господарський суд, -

                                          П О С Т А Н О В И В :

Позовні вимоги задовольнити повністю.

Стягнути із відкритого акціонерного товариства "Ташлицьке" (26245, вул. Радянська, 50, с. Плетений Ташлик, Маловисківський район, Кіровоградська область, код 04762630, п/р 260041712 в АПБ "Аваль", МФО 323538) в доход Державного бюджету (п/р 31119106700243, одержувач  - УДК в Маловисківському районі, код одержувача - 24146702, код бюджетної класифікації 21081100, банк одержувача - ГУДК у Кіровоградській області, МФО 823016), - штрафні санкції у розмірі 510 грн.

Після набрання постановою законної сили за заявою стягувача  видати виконавчий лист.

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано.

Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства України, постанова суду першої інстанції набирає законної сили  після закінчення цього строку.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова чи ухвала суду не набрала законної сили.

Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через господарський суд Кіровоградської області.  Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складання постанови у повному обсязі  відповідно до ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України - з дня  складення в повному обсязі.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження, і копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до адміністративного суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

 

Суддя

 

СудГосподарський суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення07.06.2007
Оприлюднено23.08.2007
Номер документу704840
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —6/170

Ухвала від 21.10.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Ухвала від 20.10.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Ухвала від 07.02.2018

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Ковальчук Тетяна Іванівна

Ухвала від 21.12.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Ухвала від 01.06.2017

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Ковальчук Тетяна Іванівна

Ухвала від 18.05.2017

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Ковальчук Тетяна Іванівна

Ухвала від 16.06.2014

Господарське

Господарський суд Донецької області

Л.Д. Подколзіна

Судовий наказ від 25.06.2014

Господарське

Господарський суд Донецької області

Л.Д. Подколзіна

Ухвала від 15.03.2010

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Ковальчук Тетяна Іванівна

Ухвала від 22.02.2010

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Ковальчук Тетяна Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні