ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра, 8, корпус 1
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м. Київ
30 жовтня 2017 року 16:42 № 826/11158/16
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Шрамко Ю.Т., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Публічного акціонерного товариства Златобанк до Відділу з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління ДФС у м. Києві та ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю Фінансова компанія Домініон Стелі Григорія про зобов'язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
Публічне акціонерне товариство Златобанк , (далі - позивач), звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовною заявою до Головного територіального управління юстиції у місті Києві та Відділу з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, (далі - відповідач), треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача: Державна податкова інспекція у Шевченківському районі Головного управління ДФС у м. Києві та ліквідатор Товариства з обмеженою відповідальністю Фінансова компанія Домініон Стелі Григорія в якій, з урахуванням заяви про збільшення позовних вимог, просить суд:
- визнати протиправними дії державного реєстратора Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Шевченківського району реєстраційної служби Головного територіального управління юстиції у місті Києві щодо проведення 05.10.2015 державної реєстрації припинення товариства з обмеженою відповідальністю Фінансова компанія Домініон (ідентифікаційний номер 38962190) в результаті ліквідації та внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису № 10741110010054566;
- скасувати реєстраційну дію щодо державної реєстрації припинення Товариства з обмеженою відповідальністю Фінансова компанія Домініон (ідентифікаційний номер 38962190) в результаті ліквідації, вчинену шляхом внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців запису № 10741110010054566 від 05.10.2015;
- визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Шевченківського району реєстраційної служби Головного територіального управління юстиції у місті Києві щодо проведення 05.10.2015р. державної реєстрації припинення Товариства з обмеженою відповідальністю Фінансова компанія Домініон (ідентифікаційний номер 38962190) в результаті ліквідації та внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису № 10741110010054566;
- зобов'язати Відділ з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації вчинити реєстраційну дію шляхом внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомостей про скасування реєстраційної дії щодо державної реєстрації припинення Товариства з обмеженою відповідальністю Фінансова компанія Домініон (ідентифікаційний номер 38962190) в результаті ліквідації, вчинену шляхом внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису № 10741110010054566 від 05.10.2015р.
Ухвалою суду від 30.10.2017 р. позовну заяву Публічного акціонерного товариства Златобанк до Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Шевченківського району реєстраційної служби Головного територіального управління юстиції у м. Києві за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача Державна податкова інспекція у Шевченківському районі Головного управління ДФС у м. Києві та ліквідатор Товариства з обмеженою відповідальністю Фінансова компанія Домініон Стеля Григорій згідно пункту 3 частини першої статті 155 Кодексу адміністративного судочинства України залишено без розгляду в частині, а саме:
- про визнання протиправними дії державного реєстратора Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Шевченківського району реєстраційної служби Головного територіального управління юстиції у місті Києві щодо проведення 05.10.2015 державної реєстрації припинення товариства з обмеженою відповідальністю Фінансова компанія Домініон (ідентифікаційний номер 38962190) в результаті ліквідації та внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису № 10741110010054566;
- про скасування реєстраційної дії щодо державної реєстрації припинення Товариства з обмеженою відповідальністю Фінансова компанія Домініон (ідентифікаційний номер 38962190) в результаті ліквідації, вчинену шляхом внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців запису № 10741110010054566 від 05.10.2015;
- про визнання протиправним та скасування рішення державного реєстратора Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Шевченківського району реєстраційної служби Головного територіального управління юстиції у місті Києві щодо проведення 05.10.2015р. державної реєстрації припинення Товариства з обмеженою відповідальністю Фінансова компанія ДОМІНІОН (ідентифікаційний номер 38962190) в результаті ліквідації та внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису № 10741110010054566.
Обґрунтовуючи свої вимоги до Відділу з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації про зобов'язання відповідача вчинити реєстраційну дію шляхом внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомостей про скасування реєстраційної дії щодо державної реєстрації припинення Товариства з обмеженою відповідальністю Фінансова компанія Домініон (ідентифікаційний номер 38962190) в результаті ліквідації, вчинену шляхом внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису № 10741110010054566 від 05.10.2015р. позивач вказує лише на обставини передачі другому відповідачу повноважень щодо державної реєстрації згідно вимог Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та зазначає, що на виконання рішення суду відповідний суб'єкт владних повноважень має вчинити певні реєстраційні дії.
Відповідач - Відділ з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації та треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача будь-яких пояснень щодо предмету спору або доказів до суду не направили, у відповідне судове засідання не прибули, хоча були належним чином повідомлені про дату, час та місце розгляду справи.
Враховуючи викладене та зважаючи на достатність наявних у матеріалах справи доказів для розгляду та вирішення справи по суті, у відповідному судовому засіданні судом, відповідно до ч. 6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), прийнято рішення про подальший розгляд та вирішення справи у порядку письмового провадження.
Оцінивши належність, допустимість і достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок наявних у матеріалах справи доказів у їх сукупності, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, суд встановив наступне.
Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом при розгляді справи № 826/28022/15, 05 жовтня 2015 року державним реєстратором Відділом державної реєстрації юрили них осіб та фізичних осіб - підприємців Шевченківського району реєстраційної служби головного територіального управління юстиції у м. Києві внесено запис №10741110010054566 про припинення державної реєстрації юридичної особи ТОВ Фінансова компанія Домініон у зв'язку з ліквідацією.
Згідно з частинами 1, 3, статті 105 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України), учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, зобов'язані протягом трьох робочих днів з дати прийняття рішення письмово повідомити орган, що здійснює державну реєстрацію. Учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, відповідно до цього Кодексу призначають комісію з припинення юридичної особи (комісію з реорганізації, ліквідаційну комісію), голову комісії або ліквідатора та встановлюють порядок і строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється.
Частина 3 ст. 111 ЦК України визначає, що під час проведення заходів щодо ліквідації юридичної особи до завершення строку пред'явлення вимог кредиторів ліквідаційна комісія (ліквідатор) закриває рахунки, відкриті у фінансових установах, крім рахунку, який використовується для розрахунків з кредиторами під час ліквідації юридичної особи.
Як встановлено судом, між позивачем та ТОВ Фінансова компанія Домініон укладено договори відступлення права вимоги від 22.12.2014 року, посвідчені за реєстровим номером 10183 та від 22.12.2014 року, посвідчені за реєстровим номером 10184, умовами яких передбачено оплату боргу до 30.12.2015 року, проте на час звернення до суду заборгованість ТОВ Фінансова компанія Домініон не сплачена, а реєстрація припинення юридичної особи позбавляє права позивача на отримання своїх коштів. Разом з тим, під час вчинення реєстраційної дії щодо припинення ТОВ Фінансова компанія Домініон державним реєстратором не отримано довідку відповідного органу доходів і зборів про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів, а тому документи подані не у повному обсязі підлягали залишенню без розгляду.
З огляду на викладене суд зазначає наступне.
Згідно зі статтею 34 Закону України від 15.05.2003 № 755-IV Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі - Закон № 755, в редакції, яка діяла на час вчинення реєстраційної дії) для внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення щодо припинення юридичної особи заявник повинен подати (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) державному реєстраторові оригінал або нотаріально засвідчену копію рішення засновників (учасників) або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи.
У випадках, встановлених законом, крім документів, що передбачені частиною першою цієї статті, додатково подається документ, який підтверджує одержання згоди відповідних державних органів на припинення юридичної особи.
Державному реєстратору забороняється вимагати додаткові документи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи, якщо вони не передбачені частинами першою та другою цієї статті.
Державний реєстратор має право залишити без розгляду документи, які подані для внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи, якщо: документи не відповідають вимогам, які встановлені частиною першою статті 8 цього Закону; документи подані не у повному обсязі тощо.
Відповідно до статті 35 Закону № 755 державний реєстратор за відсутності підстав для залишення документів, які подані для внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи, без розгляду повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи.
Повідомлення про внесення запису до Єдиного державного реєстру щодо прийняття рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи оприлюднюється на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
З матеріалів справи вбачається, що 15.07.2015 представником ТОВ Фінансова компанія Домініон подано документи для проведення реєстраційної дії внесення рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ним органу щодо припинення юридичної особи в результаті ліквідації , а саме: протокол загальних зборів згадуваного товариства від 10.07.2015 №3/2015 та довіреність, тобто всі документи визначені ст. 34 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців .
Відповідно до ст. 91 Господарсько кодексу України припинення господарського товариства відбувається шляхом його ліквідації або реорганізації відповідно до статті 59 цього Кодексу.
Ліквідація господарського товариства провадиться ліквідаційною комісією, призначеною його вищим органом, а у разі припинення товариства за рішенням суду - ліквідаційною комісією, сформованою відповідно до рішення суду.
З дня утворення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження по управлінню справами господарського товариства. Ліквідаційна комісія у триденний строк з моменту її утворення публікує інформацію про ліквідацію господарського товариства і здійснює інші дії відповідно до вимог статей 58 - 61 цього Кодексу та інших законів.
Розрахунки з кредиторами у разі ліквідації господарського товариства здійснюються відповідно до статті 61 цього Кодексу з урахуванням таких особливостей:
- кошти, що належать господарському товариству, у тому числі від продажу його майна у разі ліквідації, після розрахунків по оплаті праці осіб, які працюють на умовах найму, виконання зобов'язань перед бюджетом, банками, власниками облігацій, випущених товариством, та іншими кредиторами розподіляються між учасниками товариства в порядку і на умовах, передбачених цим Кодексом, законом про господарські товариства та установчими документами товариства, у шестимісячний строк після опублікування інформації про його ліквідацію;
- майно, передане товариству його засновниками або учасниками у користування, повертається у натуральній формі без винагороди. У разі виникнення спорів щодо виплати заборгованості товариства його кошти не підлягають розподілу між учасниками товариства до вирішення цього спору або до одержання кредиторами відповідних гарантій погашення заборгованості.
Ліквідація господарського товариства вважається завершеною, а товариство таким, що припинилося, з дня внесення запису про його ліквідацію до державного реєстру.
Відповідно до ст. 111 Цивільного кодексу України з дати внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу щодо ліквідації юридичної особи ліквідаційна комісія (ліквідатор) зобов'язана вжити всіх необхідних заходів щодо стягнення дебіторської заборгованості юридичної особи, що ліквідується, та письмово повідомити кожного з боржників про припинення юридичної особи в установлені цим Кодексом строки.
Ліквідаційна комісія (ліквідатор) заявляє вимоги та позови про стягнення заборгованості з боржників юридичної особи.
Ліквідаційна комісія (ліквідатор) зобов'язана повідомити учасників юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, про її участь в інших юридичних особах та/або надати відомості про створені нею господарські товариства, дочірні підприємства.
Під час проведення заходів щодо ліквідації юридичної особи до завершення строку пред'явлення вимог кредиторів ліквідаційна комісія (ліквідатор) закриває рахунки, відкриті у фінансових установах, крім рахунка, який використовується для розрахунків з кредиторами під час ліквідації юридичної особи.
Ліквідаційна комісія (ліквідатор) вживає заходів щодо інвентаризації майна юридичної особи, що припиняється, а також майна її філій та представництв, дочірніх підприємств, господарських товариств, а також майна, що підтверджує її корпоративні права в інших юридичних особах, виявляє та вживає заходів щодо повернення майна, яке перебуває у третіх осіб.
У випадках, установлених законом, ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує проведення незалежної оцінки майна юридичної особи, що припиняється.
Для проведення перевірок та визначення наявності або відсутності заборгованості із сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує своєчасне надання органам доходів і зборів та Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування документів юридичної особи (її філій, представництв), у тому числі первинних документів, регістрів бухгалтерського та податкового обліку.
До моменту затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає та подає органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період.
Ліквідаційна комісія (ліквідатор) після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, що включає відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред'явлених кредиторами вимог та результат їх розгляду.
Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи.
Виплата грошових сум кредиторам юридичної особи, що ліквідується, у тому числі за податками, зборами, єдиним внеском на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та іншими коштами, що належить сплатити до державного або місцевого бюджету, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, провадиться у порядку черговості, встановленому статтею 112 цього Кодексу.
У разі недостатності в юридичної особи, що ліквідується, коштів для задоволення вимог кредиторів ліквідаційна комісія (ліквідатор) організовує реалізацію майна юридичної особи.
До затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає та подає органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період.
Після завершення розрахунків з кредиторами ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає ліквідаційний баланс, забезпечує його затвердження учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, та забезпечує подання органам доходів і зборів.
Майно юридичної особи, що залишилося після задоволення вимог кредиторів (у тому числі за податками, зборами, єдиним внеском на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та іншими коштами, що належить сплатити до державного або місцевого бюджету, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування), передається учасникам юридичної особи, якщо інше не встановлено установчими документами юридичної особи або законом.
Документи, що підлягають обов'язковому зберіганню, передаються в установленому законодавством порядку відповідним архівним установам.
Ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує подання державному реєстраторові документів, передбачених законом для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в установлений законом строк.
Статтею 112 ЦК України визначено, що у разі ліквідації платоспроможної юридичної особи вимоги її кредиторів задовольняються у такій черговості:
1) у першу чергу задовольняються вимоги щодо відшкодування шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров'я або смертю, та вимоги кредиторів, забезпечені заставою чи іншим способом;
2) у другу чергу задовольняються вимоги працівників, пов'язані з трудовими відносинами, вимоги автора про плату за використання результату його інтелектуальної, творчої діяльності;
3) у третю чергу задовольняються вимоги щодо податків, зборів (обов'язкових платежів);
4) у четверту чергу задовольняються всі інші вимоги.
Вимоги однієї черги задовольняються пропорційно сумі вимог, що належать кожному кредитору цієї черги.
У разі відмови ліквідаційної комісії у задоволенні вимог кредитора або ухилення від їх розгляду кредитор має право протягом місяця з дати, коли він дізнався або мав дізнатися про таку відмову звернутися до суду із позовом до ліквідаційної комісії. За рішенням суду вимоги кредитора можуть бути задоволені за рахунок майна, що залишилося після ліквідації юридичної особи.
Вимоги кредитора, заявлені після спливу строку, встановленого ліквідаційною комісією для їх пред'явлення, задовольняються з майна юридичної особи, яку ліквідовують, що залишилося після задоволення вимог кредиторів, заявлених своєчасно.
Вимоги кредиторів, які не визнані ліквідаційною комісією, якщо кредитор у місячний строк після одержання повідомлення про повну або часткову відмову у визнанні його вимог не звертався до суду з позовом, вимоги, у задоволенні яких за рішенням суду кредиторові відмовлено, а також вимоги, які не задоволені через відсутність майна юридичної особи, що ліквідується, вважаються погашеними.
В матеріалах справи відсутні докази звернення позивача до голови ліквідаційної комісії щодо задоволення його вимог.
З огляду на викладене, суд зазначає, що права позивача підлягають відновленню шляхом звернення до суду із позовом до ліквідаційної комісії про стягнення коштів. Такий висновок суду наданий за результатом розгляду справи № 826/28022/15. Рішення набрало законної сили та підлягає виконанню.
Разом з тим, при вирішенні справи № 826/28022/15 встановлено, що ліквідатором ТОВ Фінансова компанія Домініон для проведення державної реєстрації припинення товариства подано наступні документи: реєстраційну картку, архівну довідку, довідку УПФУ в Шевченківському районі м. Києві про відсутність заборгованості, а тому державним реєстратором Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Шевченківського району реєстраційної служби Головного територіального управління юстиції у місті Києві порушено вимоги статті 36 Закону № 755, а саме: внесений запис про припинення юридичної особи за відсутності довідки відповідного органу доходів і зборів про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів.
Судом зроблений висновок, що скасування оскаржуваного запису про припинення юридичної особи ТОВ Фінансова компанія Домініон не матиме правовим наслідком відновлення порушених прав позивача, а належним способом таких прав є звернення позивача до суду в порядку ст. 112 Цивільного кодексу України (постанова суду у справі № 826/28022/15 від 05.05.2016 року).
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з ч. 1 ст. 11, ч. 1 ст. 69, ч.ч. 1, 2, 6 ст. 71 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.
Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 72 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, суд вирішує справу на основі наявних доказів.
Враховуючи, що судом не встановлено порушення відповідачем - Відділом з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації прав та інтересів позивача, позовна вимога про зобов'язання щодо вчинення дії, з урахуванням висновків суду у постанові від 05.05.2016 року у справі № 826/28022/15, яка набрала законної сили, у суду відсутні підстави для покладання зобов'язання на Відділ з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати державну реєстрацію припинення Товариства з обмеженою відповідальністю Фінансова компанія Домініон (ідентифікаційний номер 38962190) в результаті ліквідації (запис Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань № 10741110010054566 від 05.10.2015р.).
З урахуванням викладеного, суд приходить до висновку про безпідставність заявлених вимог, а тому позов визнається таким, що задоволенню не підлягає.
На підставі вище викладеного, керуючись ст.ст. 69-71, 86, 94, 128, 158-163, 167 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
У задоволенні позову Публічного акціонерного товариства Златобанк до Відділу з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації про зобов'язання вчинити реєстраційну дію шляхом внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомостей про скасування реєстраційної дії щодо державної реєстрації припинення Товариства з обмеженою відповідальністю Фінансова компанія Домініон (ідентифікаційний номер 38962190) в результаті ліквідації, вчинену шляхом внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису № 10741110010054566 від 05.10.2015р. відмовити повністю.
Відповідно до ст.ст. 185, 186 КАС України, постанова може бути оскаржена шляхом подання до Київського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд міста Києва апеляційної скарги протягом десяти днів із дня отримання копії постанови . Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Київського апеляційного адміністративного суду.
Згідно зі ст. 254 КАС України, постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Суддя Ю.Т. Шрамко
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 30.10.2017 |
Оприлюднено | 26.11.2017 |
Номер документу | 70490267 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Шрамко Ю.Т.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні