Постанова
від 27.11.2017 по справі 826/19039/16
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01051, м.  Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И м. Київ 27 листопада 2017 року                                 № 826/19039/16 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Амельохіна В.В. розглянувши в письмовому провадженні адміністративну справу за позовомНаціональної ради України з питань телебачення і радіомовлення     до Товариства з обмеженою відповідальністю «Українське народне телебачення «УТН»   простягнення штрафу,                                    О Б С Т А В И Н И    С П Р А В И: Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення (далі по тексту - позивач) звернулась з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Українське народне телебачення «УТН» (далі по тексту – відповідач) про стягнення штрафу у розмірі 3442,61грн. Позовні вимоги позивача обґрунтовані тим, що за відповідачем обліковується заборгованість за несплату у добровільному порядку штрафних санкцій, накладених рішенням позивача від 03.06.2016р. №997. Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 08 червня 2017 року відкрито скорочене провадження в адміністративній справі та запропоновано відповідачу у десятиденний строк з дня одержання копії ухвали про відкриття скороченого провадження надати суду письмові заперечення проти позову та всі докази на їх підтвердження, які наявні у відповідача. Ухвалою суду від 23 жовтня 2017 року справу №826/19039/16 прийнято до провадження судді Амельохіна В.В. Зазначена ухвала від 23 жовтня 2017 року відповідачем не отримана та повернулась на адресу суду з поштовою відміткою «інші причини, що не дали змоги виконати обов'язки щодо пересилання поштового відправлення». Однак, станом на момент прийняття рішення у справі, представником відповідача не надано заперечень проти позову або письмових пояснень з приводу заявлених позовних вимог. Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, -                                                     В С Т А Н О В И В: З матеріалів справи вбачається, що Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення прийняла рішення від 03.06.2016 № 997, яким визнала порушення ТОВ «Українське народне телебачення «УТН» частини 4 статті 12; частини 2 статті 59 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» (неподання, несвоєчасне подання інформації про структуру власності; неподання до 31 березня до Національної ради звіт за попередній (звітний) рік діяльності про свою структуру), у зв'язку з чим застосувала до відповідача штрафну санкцію у розмірі 3442,61грн. Пунктом третім рішення Національної ради від 03.06.2016 № 997 Управлінню фінансової та бухгалтерської служби, у разі несвоєчасної сплати штрафу, нарахувати підприємству пеню за кожен день прострочення сплати. Рішенням № 2419 від 18.11.2016р. Національної ради «Про звернення до суду про стягнення штрафу з ТОВ «Українське народне телебачення «УТН», м. Київ, (НР №1062-м від 28.12.2009) встановила, що станом на 17.11.2016р. підприємство не надало Національній раді документального підтвердження факту сплати штрафу, а тому п. 2 зазначеного рішення вирішено звернутися до суду про стягнення штрафу з ТОВ «Українське народне телебачення «УТН». На підставі вищевикладеного, позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом. Вирішуючи даний адміністративний спір суд виходить з наступного. Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України «Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення» Національна рада є конституційним, постійно діючим колегіальним органом, метою діяльності якого є нагляд за дотриманням законів України у сфері телерадіомовлення, а також здійснення регуляторних повноважень, передбачених цими законами. Згідно з ч. 4 ст. 7 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» єдиним органом державного регулювання діяльності у сфері телебачення і радіомовлення незалежно від способу розповсюдження телерадіопрограм і передач є Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення. Згідно з абзацом 2 ст. 13 Закону України «Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення» Національна рада здійснює нагляд за дотриманням телерадіоорганізаціями та провайдерами програмної послуги вимог законодавства у галузі телерадіомовлення. Частиною четвертою статті 12 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» визначено, що суб'єкт інформаційної діяльності у сфері телебачення і радіомовлення щороку подає Національній раді інформацію про свою структуру власності в порядку та за формою, що встановлюються Національною радою. Неподання, несвоєчасне подання такої інформації або подання інформації, що не відповідає дійсності, є підставою для застосування Національною радою санкцій відповідно до цього Закону. Згідно з частиною 2 статті 59 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» телерадіоорганізація зобов'язана щороку, до 31 березня, подавати до Національної ради звіт за попередній (звітний) рік діяльності про свою структуру власності, в якому зазначаються: відомості про структуру власності станом на 31 грудня звітного року; відомості про зміни у структурі власності, що відбувалися впродовж звітного року; відомості про всіх осіб, які володіють або володіли впродовж звітного року прямою або опосередкованою істотною участю, із зазначенням підстав такого володіння (дата укладення відповідних правочинів або настання інших юридичних фактів), включаючи відомості про осіб, які діяли на підставі відповідних доручень, а також відомості про всіх пов'язаних осіб (для кожної з осіб - прізвище, ім'я, по батькові, дата народження, громадянство, адреса). Форма звіту, порядок його складання та розгляду затверджуються Національною радою. Статтею 21 Закону України «Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення» встановлено, що Національна рада застосовує санкції до порушників законодавства про телебачення і радіомовлення відповідно до вимог Закону України «Про телебачення і радіомовлення». Згідно з частиною 10 статті 72 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» за неподання або несвоєчасне подання інформації, передбаченої частиною другою статті 59 (для телерадіоорганізацій) або частиною дев'ятою статті 40 (для провайдерів програмної послуги) цього Закону, телерадіоорганізація або провайдер програмної послуги сплачує штраф у розмірі 5 відсотків загальної суми ліцензійного збору за всіма ліцензіями, власниками яких є порушник, відповідно до статті 31 цього Закону. Згідно з частинами 1, 3, 4 та 5 ст. 75 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» рішення Національної ради про застосування санкції вручається або надсилається керівнику ліцензіата. У разі застосування санкції у вигляді штрафу ліцензіат зобов'язаний сплатити штраф у тридцяти денний термін з дня отримання рішення про накладення штрафу. За кожен день прострочення сплати нараховується пеня у розмірі одного відсотка суми штрафу. У разі відмови ліцензіатом від сплати штрафу штраф стягується за рішенням суду. Суми штрафів зараховуються до Державного бюджету України. Ліцензіат зобов'язаний надати Національній раді документальне підтвердження факту сплати штрафу (копію платіжного доручення) протягом п'яти днів з моменту сплати. Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 72 цього Кодексу. Доказів, які могли б свідчити про сплату штрафу у повному обсязі на час розгляду справи відповідачем не надано, як і не надано доказів оскарження вказаних рішень, у зв'язку з чим суд приходить до висновку, що позовні вимоги Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню. Відповідно до ч. 1 статті 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу, а суд згідно статті 86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Виходячи з вищенаведених приписів законодавства, поданих позивачем документів і матеріалів, з'ясувавши фактичні обставини, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті та враховуючи те, що відповідач у встановлений судом строк своїм правом на подання письмових заперечень проти позову не скористався, не спростував твердження позивача, суд приходить до висновку про наявність підстав для задоволення позову. Керуючись статтею 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, - П О С Т А Н О В И В: Адміністративний позов Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення задовольнити повністю. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Українське народне телебачення «УТН» (код ЄДРПОУ 38129981, м. Київ, вул. Володимирська, 69, 01033) на користь Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення штраф у розмірі 3  442,61грн. (три тисячі чотириста сорок дві гривні, 61 копійка) за наступними реквізитами: УДКСУ у Шевченківському районі м. Києва, код ЗКПО 37995466, р/р 31115056700011 в ГУДКСУ у м. Києві, МФО 820019. Поле призначення платежу: +;2659;101;;;;;; сплата штрафу згідно з рішенням Національної ради від 03.06.2016 №997, без ПДВ. Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими ст.ст. 183-2, 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги. Суддя                                                                                            В.В. Амельохін

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення27.11.2017
Оприлюднено29.11.2017
Номер документу70508518
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/19039/16

Ухвала від 02.08.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Амельохін В.В.

Ухвала від 17.05.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Амельохін В.В.

Ухвала від 24.04.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Амельохін В.В.

Постанова від 27.11.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Амельохін В.В.

Ухвала від 23.10.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Амельохін В.В.

Ухвала від 08.06.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

Ухвала від 16.12.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні