ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
28 листопада 2017 рокуЛьвів№ 876/9614/17
Львівський апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді: Гінди О.М.
суддів: Качмара В.Я., Ніколіна В.В.
за участю секретаря судових засідань: Чопко Ю.Т.
представника позивача - Шиміної М.Н.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Залізничного об'єднаного управління Пенсійного фонду України м. Львова на ухвалу Львівського окружного адміністративного суду від 29 серпня 2017 року з питань заміни сторони виконавчого провадження у справі за адміністративним позовом прокурора Франківського району м. Львова в інтересах держави в особі Управління Пенсійного фонду України у Франківському районі м. Львова до ДП Бетон Захід ТзОВ ТКС Бетон про стягнення заборгованості, -
встановив:
15.08.2017 Залізничне об'єднане управління Пенсійного фонду України м. Львова звернулося до Львівського окружного адміністративного суду з заявою, в якій просить замінити сторону виконавчого провадження, а саме: стягувача Управління Пенсійного фонду України у Франківському районі м. Львова (код ЄДРПОУ 20847402) на Залізничну об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Львівській області (код ЄДРПОУ 39554382, місцезнаходження: 79003, м. Львів, вул. Стрийська, 35) у справі за адміністративним позовом прокурора Франківського району м. Львова в інтересах держави в особі Управління Пенсійного фонду України у Франківському районі Львівської області до ДП Бетон Захід ТзОВ ТКС Бетон про стягнення заборгованості в сумі 37527,46 грн.
Мотивуючи заяву, посилається на те, що з 11.08.2013 набрав чинності Закон України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку із проведенням адміністративної реформи , яким врегульовано питання щодо передачі функцій з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від Пенсійного фонду України до органів доходів і зборів. З огляду на наведене, просить суд замінити стягувача у виконавчому провадженні на Залізничну об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Львівській області.
Ухвалою Львівського окружного адміністративного суду від 29.08.2017 у задоволенні заяви Залізничного об'єднаного управління Пенсійного фонду України м. Львова відмовлено.
Із цією ухвалою не погодилося Залізничне об'єднане управління Пенсійного фонду України м. Львова та оскаржило її в апеляційному порядку. Вважає, що така прийнята з порушенням норм матеріального права, що призвело до неправильного вирішення справи, а тому просить її скасувати та прийняти нову ухвалу, якою заяву про заміну сторони виконавчого провадження задовольнити.
В обґрунтування апеляційних вимог посилається на те, що на теперішній час функції з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування належать ДФС України та її територіальним органам, як правонаступникам реорганізованого шляхом перетворення Міністерства доходів і зборів та його територіальних органів. Отже, належним стягувачем повинна бути Залізнична об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Львівській області.
Представник позивача в судовому засіданні апеляційну скаргу підтримав та просив її задовольнити.
Інші особи, які беруть участь у справі, в судове засідання не прибули, хоча належним чином були повідомлені про його дату, час та місце.
У відповідності до ч. 4 ст. 196 КАС України неприбуття сторін не перешкоджає апеляційному розгляду справи.
Суд апеляційної інстанції заслухав доповідь судді-доповідача, пояснення представника позивача, перевірив матеріали справи, обговорив підстави і межі апеляційних вимог, вважає, що апеляційна скарга задоволеною бути не може.
Судом першої інстанції встановлено та підтверджено матеріалами справи, що постановою Львівського окружного адміністративного суду у справі № 813/1520/13-а від 13.03.2013 задоволено позов прокурора Франківського району м. Львова в інтересах держави в особі Управління Пенсійного фонду України у Франківському районі м. Львова та стягнуто з ДП Бетон Захід ТзОВ ТКС Бетон на користь Управління Пенсійного фонду України у Франківському районі м. Львова 37 527, 46 грн заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.
Постановою державного виконавця Франківського відділу ДВС м. Львова Головного територіального управління юстиції у Львівській області від 06 лютого 2017 року відкрито виконавче провадження № 53290297 з примусового виконання постанови Львівського окружного адміністративного суду від 13 березня 2013 року в адміністративній справі № 813/1520/13-а. Сума заборгованості по єдиному внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за цим виконавчим листом складає 37 527, 46 грн.
Суд першої інстанції дійшов висновку, що у задоволенні заяви про заміну сторони виконавчого провадження слід відмовити, оскільки зміна механізму адміністрування єдиного внеску, що відбулася у зв'язку з прийняттям Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи від 04.07.2013 № 406-VII, не вказує на правонаступництво органів доходів і зборів, у відносинах із завершенням органами ПФУ розпочатих процедур зі сплати єдиного внеску, штрафів та пені на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. Так, відповідно до п. 3 Прикінцевих положень Закону України Про внесення змін до деяких актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи від 04.07.2013 за № 406-VII, органи Пенсійного фонду України продовжують адмініструвати єдиний внесок у частині завершення процедур такого адміністрування.
Суд апеляційної інстанції з такими висновками суду першої інстанції погоджується, з огляду на таке.
Відповідно до ч. 1 ст. 264 КАС України, у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд може замінити сторону виконавчого провадження її правонаступником.
Частиною п'ятої статті 8 Закону України Про виконавче провадження передбачено, що у разі вибуття однієї із сторін державний виконавець з власної ініціативи або за заявою сторони, а також сама заінтересована сторона мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження обов'язкові тією мірою, якою вони були б обов'язковими для сторони, яку правонаступник замінив.
З системного аналіз правових норм Прикінцевих положень Закону України від 04.07.2013 № 406-VІІ Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи вбачається, що органи Пенсійного фонду України продовжують адмініструвати єдиний внесок у частині завершення процедур такого адміністрування. А суми єдиного внеску, які надійшли на рахунки територіальних органів Пенсійного фонду України, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, та його територіальних органах для зарахування таких сум, підлягають перерахуванню на відповідні рахунки органів доходів і зборів, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, та його територіальних органах.
З огляду на викладене суд першої інстанції дійшов обґрунтованого висновку, що оскільки стягувач - Управління Пенсійного фонду України у Франківському районі м. Львова (Залізничне об'єднане управління Пенсійного фонду України м. Львова) є діючим органом, а Залізнична об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Львівській області не є його правонаступником, а також виконавчий лист № 813/1520/13-а від 13.03.2013 у цій справі видано до 11.08.2013 - дня набрання чинності Закону України від 04.07.2013 № 406-VІІ, то і підстави для заміни сторони виконавчого провадження відсутні.
Враховуючи вищенаведене, суд першої інстанції обґрунтовано відмовив у задоволенні заяви про заміну сторони виконавчого провадження, правильно і повно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, доводи апеляційної скарги висновків суду першої інстанції не спростовують, а тому підстави для скасування чи зміни оскаржуваного судового рішення суд апеляційної інстанції не вбачає.
Керуючись ст.ст. 195, 196, 198, 200, 205, 206, 212, 254 КАС України, суд -
ухвалив:
апеляційну скаргу Залізничного об'єднаного управління Пенсійного фонду України м. Львова залишити без задоволення, а ухвалу Львівського окружного адміністративного суду від 29 серпня 2017 року з питань заміни сторони виконавчого провадження у справі № 813/1520/13-а - без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення.
На ухвалу протягом двадцяти днів, з дня складення її у повному обсязі, може бути подана касаційна скарга безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.
Головуючий суддя О. М. Гінда судді В. Я. Качмар В. В. Ніколін
Ухвала в повному обсязі складена та підписана 29.11.2017.
Суд | Львівський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.11.2017 |
Оприлюднено | 04.12.2017 |
Номер документу | 70581499 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Гінда Оксана Миколаївна
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Гінда Оксана Миколаївна
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Гінда Оксана Миколаївна
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Гінда Оксана Миколаївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні