Справа № 815/6140/17
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
29 листопада 2017 року м. Одеса Одеський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Танцюри К.О.,
суддів - Вовченко О.А., Корой С.М.,
за участю секретаря Потурнак А.М.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у м.Одесі справу за адміністративним позовом кандидата на посаду депутата Цебриківської селищної ради Великомихайлівського району Одеської області ОСОБА_1, кандидата на посаду Цебриківського селищного голови Великомихайлівського району Одеської області ОСОБА_2 до Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області, секретаря Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії Цебриківської об'єднаної територіальної громади ОСОБА_3, Великомихайлівської районної виборчої комісії Одеської області про визнання дій протиправними, сесії такою, що не відбулась та визнання бездіяльності незаконною,-
ВСТАНОВИВ:
Кандидат на посаду депутата Цебриківської селищної ради Великомихайлівського району Одеської області ОСОБА_1, кандидат на посаду Цебриківського селищного голови Великомихайлівського району Одеської області ОСОБА_2 звернулись до суду з адміністративним позовом до Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області, секретаря Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії Цебриківської об'єднаної територіальної громади ОСОБА_3, Великомихайлівської районної виборчої комісії Одеської області про визнання протиправними дій секретаря Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області ОСОБА_3 в частині скликання першої сесії новообраної Цебриківської селищної ради Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області 22.11.2017р., визнання протиправними дій секретаря Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області ОСОБА_3 в частині відкриття першої сесії новообраної Цебриківської селищної ради Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області 22.11.2017р.; визнання протиправними дії секретаря Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області ОСОБА_3 в частині оголошення підсумків виборів депутатів Цебриківської селищної ради Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області, щодо оголошення про підсумки виборів Цебриківського селищного голови; визнання першої сесії новообраної Цебриківської селищної ради Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області від 22.11.2017р. такою, що не відбулась; визнання незаконною бездіяльності Великомихайлівської районної виборчої комісії Одеської області в частині незабезпечення реагування та нездійснення належного контролю за додержанням та однаковим застосуванням законодавства про місцеві вибори.
В обґрунтування позовних вимог представник позивачів зазначив, що 22.11.2017р. з невідомих обставин і причин, секретарем Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії Цебриківської об'єднаної, територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області - ОСОБА_3 було скликано першу сесію новообраної Цебриківської селищної ради Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області. Представник позивачів зазначив, що імперативна норма ч.2 ст. 46 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні передбачає, що перше пленарне засідання першої сесії відкриває голова територіальної виборчої комісії, а не головуючий, заступник голови чи секретар, які таких повноважень не мають, що, на думку позивачів, свідчить про те, що дії секретаря Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області ОСОБА_3 не передбачені законом та вчиненні з грубим його порушенням. Водночас, представник позивачів зазначив, що згідно відомостей з ЄДРПОУ, керівником Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області є ОСОБА_4 та відповідно до постанови Великомихайлівської районної виборчої комісії Одеської області №6 від 21.11.2017р. було припинено повноваження ОСОБА_4. в якості голови та одночасно головою призначено ОСОБА_5 Представник позивачів зазначив, що ні ОСОБА_4 ні ОСОБА_5 не вчиняли відповідних дій щодо офіційного скликання першої сесії новообраної Цебриківської селищної ради та у голови Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області є заступник голови, яка також не вчиняла жодних дій щодо скликання першої сесії зазначеної селищної ради. Разом з тим, на думку представника позивачів, Великомихайлівська районна виборча комісія Одеської області, всупереч вимогам п.п. 3,4 ч.2 ст. 25 Закону України Про місцеві вибори , не здійснила жодних дій з усунення зазначених порушень зі сторони підпорядкованих йому Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області, секретаря Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії Цебриківської об'єднаної територіальної громади ОСОБА_3, що, на думку представника позивачів, є незаконною бездіяльністю.
Представник позивачів у судовому засіданні підтримав зазначені позовні вимоги з підстав вказаних у адміністративному позові.
Відповідач секретар Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області ОСОБА_3 заперечувала проти задоволення позовних вимог кандидата на посаду депутата Цебриківської селищної ради Великомихайлівського району Одеської області ОСОБА_1 та кандидата на посаду Цебриківського селищного голови Великомихайлівського району Одеської області ОСОБА_2 посилаючись на те, що оскаржені ними її дії були обумовлені бажанням дотримання строків виборчого процесу, встановлених діючим законодавством.
У судове засідання з'явилась ОСОБА_5, яка постановою Великомихайлівської районної виборчої комісії №6 від 21.11.2017р. була включена до складу Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області та призначена її головою. У судовому засіданні ОСОБА_5 зазначила, що вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню та повідомила, що отримавши постанову Великомихайлівської районної виборчої комісії №6 від 21.11.2017р. про призначення головою Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області вона з'явилась до Цебриківської селищної територіальної виборчої та повідомила про те, що вона призначена головою комісії, однак її протиправно не було допущено до виконання обов'язків голови.
Великомихайлівська районна виборча комісія була повідомлена про дату та час судового розгляду справи, однак її представник у судове засідання не з'явився, заперечень на адміністративний позов не подав.
Ухвалою суду від 29.11.2017р. адміністративний позов кандидата на посаду депутата Цебриківської селищної ради Великомихайлівського району Одеської області ОСОБА_1 та кандидата на посаду Цебриківського селищного голови Великомихайлівського району Одеської області ОСОБА_2 в частині позовних вимог про визнання протиправними дій секретаря Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області ОСОБА_3 щодо скликання першої сесії новообраної Цебриківської селищної ради Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області 22.11.2017р. залишено без розгляду.
Заслухавши пояснення представників сторін та дослідивши матеріали справи, суд встановив наступні обставини та відповідні їм правовідносини.
Позивач - ОСОБА_2 є кандидатом на посаду Цебриківського селищного голови Великомихайлівського району Одеської області, що підтверджується копією посвідчення № 18 від 05.10.2017 року. (а.с.15)
Позивач - ОСОБА_1 є кандидатом на посаду депутата Цебриківської селищної ради Великомихайлівського району Одеської області, що підтверджується копією постанови Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області №10 від 05.10.2017р.(а.с.32-39)
Формування складу Цебриківської селищної виборчої комісії Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області, що здійснює підготовку та проведення місцевих виборів затверджено Додатком 1 до постанови № 1 Великомихайлівської районної виборчої комісії від 14.09.2017р., згідно якої голова комісії - ОСОБА_4, заступник голови комісії - ОСОБА_6, секретар комісії - ОСОБА_3, член ТВК - ОСОБА_7, член ТВК - ОСОБА_8, член ТВК - ОСОБА_9, член ТВК - ОСОБА_10, член ТВК - ОСОБА_11, член ТВК - ОСОБА_12, член ТВК - ОСОБА_13, член ТВК - ОСОБА_14, член ТВК - ОСОБА_15, член ТВК - ОСОБА_16, член ТВК - ОСОБА_17, член ТВК - ОСОБА_18 (а.с.40-41)
Під час судового розгляду справи секретарем комісії ОСОБА_3 повідомлено, що 03.11.2017р. за рішенням Великомихайлівської районної виборчої комісії Одеської області заступник голови комісії ОСОБА_6В та член ТВК ОСОБА_7 були замінені на інших членів (ОСОБА_19 та ОСОБА_20 - заступник голови), однак, доказів зазначеного до суду надано не було.
Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань головою Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області зазначена ОСОБА_4.
Разом з тим, судом встановлено, що постановою Великомихайлівської районної виборчої комісії №6 від 21.11.2017р. припинено повноваження голови Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області ОСОБА_4, включено до складу виборчої комісії ОСОБА_5 та призначено її головою Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області (а.с.29).
Як свідчать матеріали справи постановою Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області №54 від 21.11.2017р., за підписом ОСОБА_3 як голови (головуючої) Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області було призначено перше пленарне засідання Цебриківської селищної ради на 22.11.2017р. на 11:00год. та постановлено повідомити новообраних депутатів Цебриківської селищної ради про перше пленарне засідання (а.с.42).
Також, судом встановлено, що 22.11.2017р. на засідання Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області, яке відбувалось до початку першого пленарного засідання Цебриківської селищної ради у залі для засідань Цебриківської селищної ради, прибула ОСОБА_5, яка постановою Великомихайлівської районної виборчої комісії №6 від 21.11.2017р. була призначена головою Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області та повідомила секретаря та членів Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії про те, що її призначено головою Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області постановою Великомихайлівської районної виборчої комісії №6 від 21.11.2017р., яку вона може надати на огляд. При цьому, секретар Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії ОСОБА_3 та члени комісії відмовили ОСОБА_21 в ознайомленні із вказаною постановою Великомихайлівської районної виборчої комісії та з'ясуванні вказаних обставин і зазначили їй про необхідність покинути приміщення. Зазначені обставини у судовому засіданні не заперечувала секретар Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області ОСОБА_3
ОСОБА_21 у судовому засіданні повідомила, що у зв'язку із не допуском її 22.11.2017р. до виконання повноважень голови Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії нею було викликано працівників поліції та повідомлено про вказані обставини, на підтвердження зазначеного ОСОБА_21 надано копію письмових пояснень, прийнятих від неї 22.11.2017р. слідчим СВ Великомихайлівського ВП Роздільнянського ВП ГУНП в Одеській області ОСОБА_22 (а.с.61).
При цьому, судом встановлено, що секретарем Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області ОСОБА_3 22.11.2017р. було відкрито першу сесію новообраної Цебриківської селищної ради Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області та оголошено на ній
підсумки виборів депутатів Цебриківської селищної ради Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області та виборів Цебриківського селищного голови. Зазначене у судовому засіданні підтвердила ОСОБА_3 та надала на підтвердження зазначеного текст її промови на вказаному засіданні Цебриківської селищної ради підписаний нею як головуючої Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області (а.с.62-63).
Відповідно до положень ч.1,2 ст. 46 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні від 21.05.1997р. №280/97-ВР сільська, селищна, міська, районна у місті (у разі її створення), районна, обласна рада проводить свою роботу сесійно. Сесія складається з пленарних засідань ради, а також засідань постійних комісій ради. Перша сесія новообраної сільської, селищної, міської ради скликається відповідною територіальною виборчою комісією не пізніш як через два тижні після реєстрації новообраних депутатів ради в кількості, яка забезпечує повноважність складу ради відповідно до статті 45 цього Закону. Перше пленарне засідання першої сесії відкриває голова зазначеної територіальної виборчої комісії, який інформує раду про підсумки виборів депутатів, а також про підсумки виборів відповідно сільського, селищного, міського голови. З моменту визнання повноважень депутатів ради нового скликання та новообраного сільського, селищного, міського голови відповідно до статті 42 цього Закону головує на пленарних засіданнях ради першої сесії новообраний голова. У разі якщо на час проведення першої сесії відповідний сільський, селищний, міський голова не зареєстрований відповідно до закону про місцеві вибори, про що на сесії ради інформує голова територіальної виборчої комісії, рада обирає тимчасову президію з числа депутатів ради в кількості трьох - п'яти осіб. Члени тимчасової президії почергово головують на пленарних засіданнях ради до обрання секретаря ради. З часу обрання секретаря ради він головує на пленарних засіданнях ради.
Згідно із ч.2 ст.27 Закону України Про місцеві вибори від 14.07.2015р. №595-VIII основною формою роботи виборчої комісії є засідання, яке скликається головою виборчої комісії, у разі його відсутності - заступником голови, а в разі відсутності голови та його заступника - секретарем комісії. На письмову вимогу не менш як третини складу виборчої комісії голова виборчої комісії або його заступник зобов'язаний скликати засідання комісії не пізніше наступного дня після отримання такої вимоги. У разі необхідності засідання виборчої комісії може бути скликане за рішенням виборчої комісії вищого рівня.
Таким чином, враховуючи зазначені приписи діючого законодавства в їх сукупності, повноваження щодо відкриття першої сесії новообраної селищної ради та оголошення підсумків виборів депутатів і голови такої селищної ради має голова відповідної селищної територіальної виборчої комісії і, з урахуванням положень Закону України Про місцеві вибори , лише у разі відсутності голови відповідної територіальної виборчої комісії та заступника голови може здійснити такі дії секретар такої виборчої комісії.
Однак, як встановлено судом, до початку відкриття секретарем Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області ОСОБА_3 22.11.2017р. першої сесії новообраної селищної ради Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області прибула призначена постановою Великомихайлівської районної виборчої комісії №6 від 21.11.2017р. голова Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії ОСОБА_5, яку протиправно не було допущено до виконання повноважень голови Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії. Разом з тим, жодних доказів відсутності заступника голови Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії на час відкриття секретарем Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії ОСОБА_3 22.11.2017р. першої сесії новообраної селищної ради Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області та оголошення підсумків виборів депутатів Цебриківської селищної ради і Цебриківського селищного голови до суду не надано.
Враховуючи викладене суд вважає, що позовні вимоги кандидата на посаду депутата Цебриківської селищної ради Великомихайлівського району Одеської області ОСОБА_1, кандидата на посаду Цебриківського селищного голови Великомихайлівського району Одеської області ОСОБА_2 про визнання протиправними дій секретаря Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області ОСОБА_3 щодо відкриття першої сесії новообраної Цебриківської селищної ради Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області 22.11.2017р. та оголошення підсумків виборів депутатів Цебриківської селищної ради Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області і Цебриківського селищного голови є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Разом з тим, суд вважає що позовні вимоги кандидата на посаду депутата Цебриківської селищної ради Великомихайлівського району Одеської області ОСОБА_1, кандидата на посаду Цебриківського селищного голови Великомихайлівського району Одеської області ОСОБА_2 про визнання першої сесії новообраної Цебриківської селищної ради Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області від 22.11.2017р. такою, що не відбулась задоволенню не підлягають з огляду на те, що згідно приписів ст.2, ст.6, ст.17, ст.162 Кодексу адміністративного судочинства, адміністративний суд може вирішити питання щодо правомірності рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень та не наділений процесуальним законодавством України повноваженнями щодо визнання сесії такою, що не відбулась.
Відповідно до положень п.п. 3,4 ч.2 ст.25 Закону України Про місцеві вибори виборча комісія Автономної Республіки Крим, обласна, районна територіальна виборча комісія: здійснює в межах Автономної Республіки Крим, відповідної області, району контроль за додержанням та однаковим застосуванням законодавства про місцеві вибори в частині, що стосується виборів до Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної ради, виборцями, виборчими комісіями, місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, підприємствами, установами та організаціями (незалежно від форм власності), їх посадовими особами, місцевими організаціями партій, їх представниками та уповноваженими особами, кандидатами у депутати відповідної ради, їх довіреними особами, офіційними спостерігачами; надає правову, організаційну, методичну, технічну допомогу виборчим комісіям в частині їх діяльності, що стосується виборів відповідної ради, організовує навчання членів цих комісій з питань організації виборчого процесу.
Так, суд вважає, що заявлені позивачами вимоги про визнання незаконною бездіяльності Великомихайлівської районної виборчої комісії Одеської області в частині незабезпечення реагування та нездійснення належного контролю за додержанням та однаковим застосуванням законодавства про місцеві вибори є необґрунтованими та задоволенню не підлягають, оскільки жодних доказів звернень до Великомихайлівської районної виборчої комісії Одеської області з приводу вищезазначених обставин до суду надано не було.
Відповідно до ч. 1 ст. 94 КАС якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.
Частиною 3 ст.94 КАС України визначено, що якщо адміністративний позов задоволено частково, судові витрати, здійснені позивачем, присуджуються йому відповідно до задоволених вимог, а відповідачу - відповідно до тієї частини вимог, у задоволенні яких позивачеві відмовлено.
Згідно з ч.3 ст.106 КАС України до позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.
Відповідно до ч.9 ст.172 КАС України суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.
Судом встановлено, що позивачі не сплатили відповідної суми судового збору за подання адміністративного позову.
Згідно з пп.1 п.3 ч.2 ст.4 Закону України «Про судовий збір» за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано фізичною особою встановлюється ставка судового збору у сумі 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Відповідно до ч.3 ст.6 Закону України «Про судовий збір» у разі коли в позовній заяві об'єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.
Водночас, ч.6 ст.6 Закону України «Про судовий збір» визначено, що у разі якщо позов подається одночасно кількома позивачами до одного або кількох відповідачів, судовий збір обчислюється з урахуванням загальної суми позову і сплачується кожним позивачем пропорційно долі поданих кожним з них вимог окремим платіжним документом. У разі коли позов немайнового характеру подається одночасно кількома позивачами до одного або кількох відповідачів, судовий збір сплачується кожним позивачем окремим платіжним документом у розмірах, установлених статтею 4 цього Закону за подання позову немайнового характеру.
Згідно з ст.7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» з 01.01.2017р. розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб становить 1600,00 грн.
Враховуючи викладане та те, що кандидатом на посаду депутата Цебриківської селищної ради Великомихайлівського району Одеської області ОСОБА_1 та кандидатом на посаду Цебриківського селищного голови Великомихайлівського району Одеської області ОСОБА_2 подано позов немайнового характеру, то судовий збір сплачується за кожну позовну вимогу немайнового характеру та кожним позивачем окремим платіжним документом у розмірах, встановлених статтею 4 цього Закону за подання позову немайнового характеру.
Таким чином, суд вважає за необхідне стягнути з позивачів на користь Державного бюджету України судові витрати у розмірі 2560,00 грн. з кожного.
Враховуючи те, що суд прийшов до висновку про часткове задоволення позовних вимог кандидата на посаду депутата Цебриківської селищної ради Великомихайлівського району Одеської області ОСОБА_1 та кандидата на посаду Цебриківського селищного голови Великомихайлівського району Одеської області ОСОБА_2, стягненню з відповідача підлягають судові витрати у загальному розмірі 2560,00 грн.
Відповідно до частини 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); добросовісно; розсудливо.
Частиною 1 ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Згідно ст. 86 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
Враховуючи викладене, суд вважає, що адміністративний позов кандидата на посаду депутата Цебриківської селищної ради Великомихайлівського району Одеської області ОСОБА_1, кандидата на посаду Цебриківського селищного голови Великомихайлівського району Одеської області ОСОБА_2 підлягає задоволенню частково.
Керуючись ст. ст. 158 - 163,167 КАС України, суд, -
П О С Т А Н О В И В :
Адміністративний позов кандидата на посаду депутата Цебриківської селищної ради Великомихайлівського району Одеської області ОСОБА_1, кандидата на посаду Цебриківського селищного голови Великомихайлівського району Одеської області ОСОБА_2 - задовольнити частково.
Визнати протиправними дії секретаря Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області ОСОБА_3 щодо відкриття першої сесії новообраної Цебриківської селищної ради Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області 22.11.2017р. та оголошення підсумків виборів депутатів Цебриківської селищної ради Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області і Цебриківського селищного голови.
У задоволенні іншої частини позовних вимог - відмовити.
Стягнути з кандидата на посаду Цебриківського селищного голови Великомихайлівського району Одеської області ОСОБА_2 (ІПН НОМЕР_1) на користь Державного бюджету України судові витрати у розмірі 2560,00 грн. (дві тисячі п'ятсот шістдесят гривень) на р/р 31212206784005, отримувач коштів УК у м. Одесі/Київський район, код за ЄДРПОУ 38016923, банк отримувача ГУДКСУ в Одеській області, код банку отримувача (МФО) 828011, код класифікації доходів бюджету 22030101.
Стягнути з кандидата на посаду депутата Цебриківської селищної ради Великомихайлівського району Одеської області ОСОБА_1 (ІПН НОМЕР_2) на користь Державного бюджету України судові витрати у розмірі 2560,00 грн. (дві тисячі п'ятсот шістдесят гривень) на р/р 31212206784005, отримувач коштів УК у м.Одесі/Київський район, код за ЄДРПОУ 38016923, банк отримувача ГУДКСУ в Одеській області, код банку отримувача (МФО) 828011, код класифікації доходів бюджету 22030101.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань з Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області (код ЄДРПОУ 34251198) на користь кандидата на посаду Цебриківського селищного голови Великомихайлівського району Одеської області ОСОБА_2 (ІПН НОМЕР_1) судові витрати у розмірі 1280,00 грн. (одна тисяча двісті вісімдесят гривень).
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань з Цебриківської селищної територіальної виборчої комісії Цебриківської об'єднаної територіальної громади Великомихайлівського району Одеської області (код ЄДРПОУ 34251198) на користь кандидата на посаду депутата Цебриківської селищної ради Великомихайлівського району Одеської області ОСОБА_1 (ІПН НОМЕР_2) судові витрати у розмірі 1280,00грн.(одна тисяча двісті вісімдесят гривень).
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду у дводенний строк з дня її проголошення.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі її апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.
Суддя Танцюра К.О.
Суддя Вовченко О.А.
Суддя Корой С.М.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.11.2017 |
Оприлюднено | 04.12.2017 |
Номер документу | 70596231 |
Судочинство | Адміністративне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні