ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
і м е н е м У к р а ї н и
23 листопада 2017 рокусправа № 808/273/17
Колегія суддів Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду у складі:
головуючого судді: Лукманової О.М.
суддів: Божко Л.А., Кругового О.О.,
при секретарі: Сонник А.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Дніпро апеляційну скаргу Вільнянської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Запорізькій області на постанову Запорізького окружного адміністративного суду від 22 травня 2017 року у справі № 808/273/17 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Віола + до Вільнянської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Запорізькій області про визнання протиправним та скасування рішення та вимоги про сплату боргу,-
в с т а н о в и л а:
У січні 2017 року ТОВ Віола + (далі по тексту - позивач) звернулась до суду з позовом до Вільнянської об'єднаної ДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області (далі по тексту - відповідач), в якому просило визнати протиправним та скасувати рішення від 06.01.2017 року № НОМЕР_1 в сумі 14728,94 грн. та вимогу про сплату боргу (недоїмки) № Ю-1-13 від 06.01.2017 року в сумі 29457,87 грн. зі сплати єдиного внеску.
Постановою Запорізького окружного адміністративного суду від 22.05.2017 року позовні вимоги ТОВ Віола + задоволено.
Не погодившись з постановою суду першої інстанції Вільнянська об'єднана ДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області подала апеляційну скаргу, в якій просила скасувати постанову та прийняти нову, якою в задоволенні позову відмовити. Свої вимоги обґрунтувала тим, що судом не надано належної оцінки нормам чинного законодавства, висновки суду не відповідають обставинам справи, що призвело до прийняття невірного рішення. Апелянт зазначив, що рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені виносяться органами доходів і зборів за порушення термінів сплати суб'єктами господарювання єдиного пенсійного внеску, за порушення термінів нарахування таких внесків, відповідальність за не сплату або несвоєчасну сплату визначається Законом України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування . Апелянт вказав, що ТОВ Віола + з порушеннями Закону, несвоєчасно сплачувало єдиний внесок, що призвело до винесення оскаржуваного рішення, факт несвоєчасної плати є доведеним. Апелянт вказував, що ним під час перевірки було виявлено несвоєчасність нарахування єдиного внеску, порушено правило, за яким платники внеску зобов'язані сплачувати нараховані за відповідний місяць суми єдиного внеску не пізніше 20 числа наступного місяця. Закон України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування передбачає, що єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника. Також у разі несплати єдиного внеску, орган доходів і зборів складає та надсилає платнику відповідну вимогу. Апелянт вказував, що в ході перевірки встановлено не надання підприємством звіту про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України за серпень 2015 року та за червень 2016 року, відповідальність за несвоєчасне подання звіту передбачена у вигляді штрафних санкцій. Апелянт наполягає на тому, що позивачем допущено порушення п. 1 ч. 2 ст. 6, ст. 7, ст. 8 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , а саме несвоєчасно нараховано суми єдиного внеску з заробітної плати за серпень 2015 року та за червень 2016 року.
Перевіривши матеріали справи, законність і обґрунтованість рішення суду в межах доводів апеляційної скарги, а також правильність застосування судом норм матеріального і процесуального права та правової оцінки обставин у справі, суд апеляційної інстанції дійшов висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню.
Суд першої інстанції задовольняючи позовні вимоги виходив з того, що позивачем не допущено порушення несвоєчасної сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, а нарахування суми єдиного внеску з заробітної плати за серпень 2015 року та за червень 2016 року проводилось вчасно, у передбачений термін. У бухгалтерському обліку ТОВ Віола + нарахування заробітної плати та єдиного соціального внеску за зазначені періоди здійснено підприємством своєчасно та в повному обсязі, заробітна плата виплачена, єдиний соціальний внесок за серпень 2015 року, за червень 2016 року сплачено своєчасно та в повному обсязі. Орган доходів і зборів застосовував до платника єдиного внеску штрафні санкції за донарахування територіальним органом доходів і зборів у розмірі 10 відсотків зазначеної суми за кожний повний або неповний звітний період, за який донараховано таку суму, але не більш як 50 відсотків суми донарахованого єдиного внеску, однак позивачем було самостійно донараховано суми єдиного соціального внеску у поданих 02.09.2016 року Звітах про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України за серпень 2015 року, за червень 2016 року. Суд першої інстанції вказував, що у відповідача були відсутні підстави застосування до підприємства штрафної санкції на підставі п. 3 ч.11 ст. 25 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування . Суд першої інстанції зазначав, що вимога про сплату недоїмки надсилається платнику у випадку наявності на кінець календарного місяця недоїмки зі сплати єдиного соціального внеску, натомість з наданих позивачем доказів вбачається, що станом на 30.09.2016 року обліковується поточний залишок (переплата) в сумі 6209,15грн., станом на 31.10.2016 року поточний залишок (переплата) - 8017,21грн., станом на 30.11.2016 поточний залишок (переплата) - 21494,09грн., станом на 31.12.2016 поточний залишок (переплата) - 1565,49грн. Податковим органом неправомірно складено вимогу про сплату боргу (недоїмки) № Ю-1-13 від 06.01.2017 року, оскільки у ТОВ Віола + недоїмка відсутня, своєчасно сплачувались єдині внески.
Відповідно до матеріалів справи, ТОВ Віола + зареєстроване як юридична особа 10.12.2001 року та внесене до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, перебуває на обліку в органах Пенсійного фонду України як платник страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування.
Встановлено, що 06.09.2016 фахівцями Вільнянської об'єднаної ДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області проведено документальну планову перевірку ТОВ Віола + з питань дотримання законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками, своєчасності, достовірності, повноти нарахування, утримання та сплати до бюджету ПДФО при виплаті доходів на користь платників податків - фізичних осіб за період 01.07.2013 -30.06.2016, правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного соціального внеску за період з 01.01.2011 року по 30.06.2016 року. За результатами перевірки складено акт № 59/1300/31734493 від 06.09.2016 року, в якому серед порушень зафіксовано порушення п. 1 ч. 2 ст. 6, ст. 7, ст. 8 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , а саме несвоєчасне нарахування сум єдиного внеску з заробітної плати в сумі 17188,07 грн. за серпень 2015 року, несвоєчасне нарахування сум єдиного внеску з заробітної плати в сумі 12269,80 грн. за червень 2016 року; зафіксовано порушення п. 4 ч. 2 ст. 6 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , п. 8 розділу ІІ Наказу ДФС України від 14.04.2015 року № 435 Про затвердження Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування в частині несвоєчасного подання до органу фіскальної служби таблиць 1 та 4 додатка 4 за серпень 2015 року та за червень 2016 року (фактично звіти надано 02.09.2016 року).
На підставі висновків акту перевірки від 06.09.2016 року № 59/1300/31734493 Вільнянською об'єднаною ДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області прийнято рішення № НОМЕР_2 від 11.10.2016 року про застосування штрафних санкцій за донарахування відповідним фіскальним органом або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску, застосовано штрафні санкції у розмірі 10926,33 грн.
Встановлено, що ТОВ Віола + не погодившись з рішенням та донарахуванням штрафної санкції звернулось до ГУ ДФС Запорізькій області зі скаргою, за результатами розгляду якої ГУ ДФС Запорізькій області винесено рішення від 22.11.2016 року №4063/10/08-01-10-01-13, яким рішення № НОМЕР_2 від 11.10.2016 року про застосування штрафних санкцій за донарахування відповідним фіскальним органом або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску скасовано і відкликано, зобов'язано Вільнянську ОДПІ сформувати нове рішення у відповідності до вимог чинного законодавства та сформувати і направити вимогу про сплату боргу (недоїмки) по єдиному внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.
Листом від 25.11.2016 року №2203/10/08-08-13-111 Вільнянською ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області повідомлено ТОВ Віола + про відкликання рішення про застосування штрафних санкцій за донарахування територіальним органом ДФС або платником своєчасно не нарахованого внеску №0006931300 від 11.10.2016 на суму 10926,33грн.
Вільнянською ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області винесено рішення №0008131300 від 25.11.2016 року про застосування штрафних санкцій за донарахування відповідним фіскальним органом або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску. Рішенням донараховано ТОВ Віола + 29457,87 грн. єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та нараховано 14728,94 грн. штрафних санкцій. Вільнянською ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області сформовано та направлено на адресу товариства вимогу про сплату боргу (недоїмки) № Ю-866/13 від 25.11.2016 року, зобов'язано сплатити недоїмку у розмірі 29457,87 грн.
Відповідно до матеріалів справи, рішення №0008131300 від 25.11.2016 року оскаржене ТОВ Віола + у адміністративному порядку до ДФС України. Рішенням ДФС України №28513/6/99-99-11-02-02-25 від 30.12.2016 року рішення про застосування штрафних санкцій за донарахування відповідним фіскальним органом або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску від 25.11.2016 року № НОМЕР_3 та вимога про сплату боргу (недоїмки) від 25.11.2016 року № Ю-866/13 Вільнянської ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області - скасовані, скарга ТОВ Віола + від 09.12.2016 року № 09/12 задоволена частково, зобов'язано Вільнянську ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області винести та направити нові вимогу та рішення згідно вимог законодавства.
Вільнянською ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області 06.01.2017 року винесено рішення № НОМЕР_4 про застосування штрафних санкцій за донарахування територіальним органом ДФС або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску. Рішенням донараховано ТОВ Віола + 29457,87 грн. єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та нараховано 14728,94 грн. штрафних санкцій. Вільнянською ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області сформовано та направлено на адресу товариства вимогу про сплату боргу (недоїмки) № Ю-1-13 від 06.01.2017 року, зобов'язано сплатити недоїмку у розмірі 29457,87 грн.
Встановлено, що ТОВ Віола + порушено строки подання Звітів про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України за серпень 2015 року, за червень 2016 року, фактично звіти надано 02.09.2016, що є порушенням строку. У зв'язки з цим, податковим органом винесено рішення про застосування штрафних санкцій за несвоєчасне подання звітності № НОМЕР_5 від 11.10.2016 року, яким до ТОВ Віола + застосовано штрафні санкції у розмірі 340 грн. Розмір штрафних санкцій позивачем сплачено.
Встановлено, що у акті перевірки № 59/1300/31734493 від 06.09.2016 року Вільнянською ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області зроблено висновок, що ТОВ Віола + не має заборгованості по виплаті заробітної плати найманим працівникам станом на 30.06.2016 року, встановлено не відображення сум нарахованого єдиного внеску за серпень 2015 року та за червень 2016 року. Перевіркою правильності утримання єдиного внеску із сум заробітної плати, нарахованої особам, які працюють на умовах трудового договору, встановлено не відображення станом на 30.08.2016 року суми утриманого єдиного внеску із заробітної плати за серпень 2015 року в розмірі 1546,90 грн. Вільнянська ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області погодилась, що перевіркою питань щодо пропорційності сплати єдиного внеску одночасно з виплатою сум заробітної плати (доходу), на суму якої нараховується єдиний внесок, порушень не встановлено.
В матеріалах справи наявні бухгалтерські відомості щодо нарахування єдиного внеску на суми заробітної плати, відомості на виплату грошей та платіжні доручення та виписки банку, відповідно до яких нарахування заробітної плати та єдиного соціального внеску за серпень 2015 року та червень 2016 року здійснено ТОВ Віола + своєчасно та в повному обсязі, заробітна плата виплачена, єдиний соціальний внесок за серпень 2015 року, за червень 2016 року сплачено своєчасно та в повному обсязі.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 4, ч. 2 ст. 6 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування платниками єдиного внеску є: роботодавці: підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами. Платник єдиного внеску зобов'язаний, зокрема, своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок; подавати звітність та сплачувати до органу доходів і зборів за основним місцем обліку платника єдиного внеску у строки, порядку та за формою, встановленими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, за погодженням з Пенсійним фондом та фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування. У разі надсилання звітності поштою вона вважається поданою в день отримання відділенням поштового зв'язку від платника єдиного внеску поштового відправлення із звітністю.
Згідно п. 1 ч. 1, ч. 2 ст. 7, ч. 8 ст. 9 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування єдиний внесок нараховується: для платників, зазначених у пунктах 1 (крім абзацу сьомого), частини першої статті 4 цього Закону, - на суму нарахованої кожній застрахованій особі заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України Про оплату праці , та суму винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами. Для осіб, які працюють у сільському господарстві, зайняті на сезонних роботах, виконують роботи (надають послуги) за цивільно-правовими договорами, творчих працівників (архітекторів, художників, артистів, музикантів, композиторів, критиків, мистецтвознавців, письменників, кінематографістів), та інших осіб, які отримують заробітну плату (дохід) за виконану роботу (надані послуги), строк виконання яких перевищує календарний місяць, єдиний внесок нараховується на суму, що визначається шляхом ділення заробітної плати (доходу), виплаченої за результатами роботи, на кількість місяців, за які вона нарахована. Платники єдиного внеску, крім платників, зазначених у пунктах 4 і 5 частини першої статті 4 цього Закону, зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця. При цьому платники, зазначені у пункті 1 частини першої статті 4 цього Закону, під час кожної виплати заробітної плати (доходу, грошового забезпечення), на суми якої (якого) нараховується єдиний внесок, одночасно з видачею зазначених сум зобов'язані сплачувати нарахований на ці виплати єдиний внесок у розмірі, встановленому для таких платників (авансові платежі). Кошти перераховуються одночасно з отриманням (перерахуванням) коштів на оплату праці (виплату доходу, грошового забезпечення), у тому числі в безготівковій чи натуральній формі. При цьому фактичним отриманням (перерахуванням) коштів на оплату праці (виплату доходу, грошового забезпечення) вважається отримання відповідних сум готівкою, зарахування на рахунок одержувача, перерахування за дорученням одержувача на будь-які цілі, отримання товарів (послуг) або будь-яких інших матеріальних цінностей у рахунок зазначених виплат, фактичне здійснення з таких виплат відрахувань згідно із законодавством або виконавчими документами чи будь-яких інших відрахувань.
Згідно п. 1, п. 8 Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 року № 435, звіт до органів доходів і зборів подається страхувальником або відповідальною особою страхувальника за місцем взяття на облік як платника єдиного внеску в органах доходів і зборів. Звіт страхувальником повинен подаватися в повному обсязі. Звіт, складений з порушенням вимог цього Порядку, у тому числі без обов'язкових реквізитів, передбачених пунктом 6 цього розділу, та поданий без необхідних таблиць, не вважається Звітом і вважається таким, що не подавався.
Вільнянська ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області погодилась, що ТОВ Віола + своєчасно сплачувало разом з нарахуванням та виплатою заробітної плати найманим працівникам суми єдиного внеску за серпень 2015 року та червень 2016 року. Ненадання своєчасно у встановлені терміни Звіти про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України за серпень 2015 року, за червень 2016 року, не означає та не свідчить, що ТОВ Віола + не сплатило суми єдиних внесків разом з виплатою заробітної плати за серпень 2015 року та червень 2016 року. ТОВ Віола + виконало обов'язок як платник єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та своєчасно сплатило єдиний внесок за серпень 2015 року, за червень 2016 року.
Колегія суддів зазначає, що профільними законодавчими нормами визначено, що єдиний внесок нараховується та сплачується разом з заробітною платнею установою своїм працівникам.
Відповідальність для платників єдиного внеску передбачена як за не нарахування так і за несплату єдиного внеску, натомість ТОВ Віола + нараховано та сплачено єдиний внесок за серпень 2015 року, за червень 2016 року.
Згідно ч. 4, п. 3 ч. 11 ст. 25 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування орган доходів і зборів у порядку, за формою та у строки, встановлені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, надсилає платникам єдиного внеску, які мають недоїмку, вимогу про її сплату. Орган доходів і зборів застосовує до платника єдиного внеску такі штрафні санкції: за донарахування територіальним органом доходів і зборів або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску накладається штраф у розмірі 10 відсотків зазначеної суми за кожний повний або неповний звітний період, за який донараховано таку суму, але не більш як 50 відсотків суми донарахованого єдиного внеску.
Таким чином, передбачено, що до платника єдиного внеску нараховують штрафні санкції у разі, якщо сума єдиного внеску донарахована такому платнику органом доходів і зборів. Враховуючи відсутність у ТОВ Віола + недоїмки по сплаті єдиного внеску за періоди серпня 2015 року та червня 2016 року, донарахування єдиного внеску Вільнянською ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області не повинно було здійснюватись.
Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 1 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування недоїмка - сума єдиного внеску, своєчасно не нарахована та/або не сплачена у строки, встановлені цим Законом, обчислена органом доходів і зборів у випадках, передбачених цим Законом.
Згідно ч. 4 ст. 25 вищевказаного Закону податковий орган формує та надсилає платнику єдиного внеску, які мають недоїмку, вимогу про її сплату. Натомість як встановлено матеріалами справи, та не заперечується сторонами по справі, ТОВ Віола + не має недоїмки по сплаті єдиного внеску а має навпаки, переплату. У разі, якщо недоїмкою, Вільнянська ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області рахує суму визначену рішенням від 06.01.2017 року № НОМЕР_4 про застосування штрафних санкцій за донарахування територіальним органом ДФС або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску, така сума не повинна рахуватись як недоїмка по сплаті єдиного внеску, оскільки станом на час складання вимоги, рішення від 06.01.2017 року № НОМЕР_4 оскаржено у судовому порядку, його суми не були узгодженими. Для складання вимоги про сплату заборгованості необхідно встановити наявність суми недоїмки, які є узгодженими.
Враховуючи протиправність винесення рішення від 06.01.2017 року № НОМЕР_4 про застосування штрафних санкцій за донарахування територіальним органом ДФС або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску, протиправною слід вважати й вимогу про сплату боргу (недоїмки) № Ю-1-13 від 06.01.2017 року.
Колегія суддів проаналізувавши законодавство, що регулює спірні відносини зазначає, що ТОВ Віола + сплатила єдиний внесок одночасно з виплатою сум (заробітної плати), з яких сплачується такий єдиний внесок, порушення строку його сплати відсутнє, з рішенням про сплату штрафних санкцій за несвоєчасне подання Звітів про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України за серпень 2015 року, за червень 2016 року, товариство погодилось та сплатило штраф.
Таким чином, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції та вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, постанову суду першої інстанції слід залишити без змін, як таку, що прийнята з додержанням вимог матеріального та процесуального права.
Керуючись п. 1 ч. 1 ст. 198, ст.ст. 200, 205, 206 Кодексу адміністративного судочинства України колегія суддів, -
у х в а л и л а:
Апеляційну скаргу Вільнянської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Запорізькій області - залишити без задоволення.
Постанову Запорізького окружного адміністративного суду від 22 травня 2017 року у справі № 808/273/17 - залишити без змін.
Ухвала Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена в касаційному порядку до Вищого адміністративного суду України відповідно до ст.ст. 211-212 КАС України.
Головуючий суддя: О.М. Лукманова
Суддя: Л.А. Божко
Суддя: О.О. Круговий
Суд | Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.11.2017 |
Оприлюднено | 04.12.2017 |
Номер документу | 70597130 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Гончарова І.А.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Лукманова О.М.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Лукманова О.М.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Лукманова О.М.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Лукманова О.М.
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Лазаренко Максим Сергійович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Лазаренко Максим Сергійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні