КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа: № 810/1223/17 Головуючий у 1-й інстанції: Кушнова А.О. Суддя-доповідач: Губська Л.В.
У Х В А Л А
Іменем України
29 листопада 2017 року м. Київ
Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
Головуючого судді: Губської Л.В.,
Суддів: Вівдиченко Т.Р.,
Ісаєнко Ю.А.,
при секретарі: Нікітіній А.В.,
за участю:
представника позивача Бойчука Д.В.,
представника відповідача Трухіна А.М.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю Мілленіум Трейд на постанову Київського окружного адміністративного суду від 22 серпня 2017 року по справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Мілленіум Трейд до Київської митниці ДФС, третя особа: Приватне підприємство Бекас , про визнання протиправним та скасування рішення, -
ВСТАНОВИВ:
Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю Мілленіум Трейд , звернувся до суду з даним позовом, в якому просив визнати протиправним та скасувати винесене відділом класифікації товарів Київської митниці ДФС рішення про визначення коду товару від 20.03.2017 №КТ-UA125000-0038-2017 та повернути йомунадмірно сплачені кошти за митною декларацією від 20.03.2017 № UA1251100/2017404300, оформленою за кодом товару згідно рішення про визначення коду товару від 20.03.2017 №КТ-UA125000-0038-2017.
Постановою Київського окружного адміністративного суду від 22 серпня 2017 року у задоволені адміністративного позову відмовлено.
Не погодившись з таким рішенням, позивач подав апеляційну скаргу, в якій, вказуючи на неповне з'ясування судом обставин, що мають значення для справи, невідповідність висновків суду обставинам справи, порушення норм матеріального та процесуального права, просить постанову суду скасувати та ухвалити нове рішення про задоволення позову.
В судовому засіданні представник позивача доводи апеляційної скарги підтримав і просив її задовольнити, в той час, як представник відповідача проти цього заперечував, просив залишити без змін рішення суду першої інстанції.
Належним чином повідомлений про дату, час і місце апеляційного перегляду представник третьої особи до суду не прибув, що, відповідно до ч.4 ст.196 КАС України, не є перешкодою для судового розгляду справи.
Заслухавши доповідь судді-доповідача, пояснення представників сторін, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів дійшла висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Як установлено судом першої інстанції та підтверджується матеріалами справи, 30.11.2016 між Yaya Corporation (Південна Корея, Продавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю Мілленіум Трейд (Покупець) було укладено контракт купівлі-продажу товару, за умовами якого продавець зобов'язався поставити, а покупець прийняти та оплатити товар у відповідності до вимог даного контракту.
Відповідно до п.4.1 контракту приймання товару здійснюється уповноваженим представником (вантажоотримувачем) у місці надходження вантажоотримувача. Дата штемпелю вантажоотримувача на товарно-транспортній накладній вважається датою надходження товару.
Товар вважається прийнятим уповноваженим представником покупця (вантажоотримувача) по кількості у відповідності з товаросупровідними документами і за кількістю товару, який фактично надійшов, а по якості на основі відповідних сертифікатів, виданих офіційними органами країни продавця, з оформленням акту прийому товару. Акти прийому товару по кількості і якості підписуються уповноваженими представниками покупця (вантажоотримувача), а також іншими представниками у відповідності з чинним законодавством держави вантажоотримувача, протягом не більше 10-ти днів з дати надходження товару,у 2-х екземплярах (п.4.3 контракту).
18.01.2016 між Приватним підприємством Бекас (Виконавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю Мілленіум Трейд (Замовник) було укладено договір №02/2016, за умовами якого виконавець зобов'язується надати замовнику в обумовлений строк та за обумовлену плату послуги, пов'язані із декларуванням товарів і транспортних засобів, переміщуваних замовником через митний кордон України, для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.
Відповідно до п.3.1 договору здача-прийом наданих послуг здійснюється шляхом підписання відповідного акта здачі-прийому виконаних робіт.
14.03.2017 до відділу митного оформлення №1 митного поста Святошино Київської митниці ДФС (далі - ВМО №1) менеджером із зовнішньоекономічної діяльності ПП Бекас Коломійцем Г.М. від імені ТОВ Мілленіум Трейд було подано митну декларацію №UA125110/2017/404001 (далі - МД № 125110/2017/404001).
Відповідно до графи 31 МД №125110/2017/404001 заявлено наступний товар:
Товар № 1.Іграшки дитячі з полімерного матеріалу:
- CCOMO PREMIUM PLAYGROUND /Ігровий майданчик CCOMO PREMIUM, арт.Y1226 - 70 шт.;
- TAYO 3 IN 1 BUS SLIDE/Автобус-гірка TAYO (3 в 1), арт.Y1543 - 70 шт.;
- SCHOLL BUS 3 IN 1 SLIDE/Шкільний автобус-гірка (3 в 1), арт.Y1602 - 70 шт.;
- LOLLIPOP BABYROOM/Дитячий майданчик LOLLIPO, арт.Y1421 - 60 шт.;
- SPIRAL SLIDE&BABYROOM (MINT)/Дитячий майданчик з гвинтовою гіркою (м'ятний), арт.Y1525 - 70 шт.;
- SPIRAL SLIDE&BABYROOM (PINK)/Дитячий майданчик з гвинтовою гіркою (рожевий), арт.Y1526 - 70 шт., торговельна марка YAYA, виробник YAYA Corporation; країна виробництва KR).
Відповідно до графи 33 МД №125110/2017/404001: код товару згідно УКТЗЕД- 9503009500.
Згідно із графою 47: ставка мита - 0 %; ставка ПДВ (20%) - 209 319,27 грн.
Відповідно до графи 14 МД №125110/2017/404001 декларування товарів здійснено ПП Бекас .
При цьому, до митного оформлення також було надано наступні документи: комерційний інвойс від 24.01.2017 № YA17-0124UKR; пакувальний лист А від 24.01.2017; пакувальний лист В від 24.01.2017; коносамент № RSODS1701007 від 31.01.2017; міжнародні товарно-транспортні накладні СМR від 14.03.2017 № 388216 та № 388216/1; довідку про транспортно-експедиційні витрати вих. №14/03/17-1 від 14.03.2017.
Крім того, позивачем було сплачено митні платежі на загальну суму 843 000,00 грн., листом від 15.03.2017 №149 позивач підтвердив надання контролюючому органу всіх необхідних документів по мірі їх надходження.
15.03.2017 посадовими особами митного органу було проведено огляд задекларованого позивачем товару, про що складено відповідний акт, при цьому, під час проведення часткового митного огляду вантажу встановлено, що вантаж відповідно до наявного маркування та характерних ознак являє собою вироби з пластмаси (ігрові центри в розібраному стані).
20.03.2017 Київською митницею ДФС було прийнято рішення про визначення коду товару № КТ-UA125000-0038-2017, яким заявлений у вищевказаній вантажній митній декларації товар класифіковано за кодом 9506999000 згідно з УКТЗЕД, внаслідок чого позивачу відмовлено в митному оформленні та видано картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення від 20.03.2017 № UA125110/2017/00009.
Окрім того, 20.03.2017 ВМО №1 м/п Святошин Київської митниці ДФС було складено протокол про порушення митних правил №0155/UA125110/17, в якому зазначено, що під час митного оформлення виникли сумніви щодо правильності класифікації товару №1 МД від 14.03.2017 №125110/2017/404001 та направлено запит для визначення коду товару згідно УКТЗЕД до відділу класифікації товарів. За результатами розгляду поданих до митного оформлення документів до акту про проведення митного огляду від 15.03.2017 №125110/ 2017/404001, фотографічних зображень встановлено, що товари (пластмасові дитячі ігрові майданчики у поєднанні з гіркою, призначені для установлення всередині приміщень (вдома) та на відкритому повітрі, класифіковано за кодом 9506999000 згідно з УКТЗЕД, ставка мита 10%.
Так, у вказаному протоколі зазначено про те, що згідно службової записки від 20.03.2017 №10-70-62-19/524 проведено розрахунок різниці митних платежів за ЕМД від 14.03.2017 №125110/2017/404001, згідно якого: митні платежі по МД товар №1: мито - 0,00 грн.; ПДВ - 209319,27 грн.; митні платежі, які необхідно було б сплатити: мито - 104659,64 грн.; ПДВ - 230251,20 грн.; різниця митних платежів:мито - 104659,64 грн. та ПДВ - 20931,93 грн., що загалом становить 125591,57 грн.
У протоколі посадові особи ВМО №1 м/п Святошин Київської митниці ДФС дійшли висновку про порушення митних правил, передбачених ст.485 Митного кодексу України, в результаті чого менеджером із зовнішньо - економічної діяльності ПП Бекас Коломійцем Г.М. заявлено невірний код товару згідно УКТЗЕД на товар №1 за ЕМД від 14.03.2017 №125110/2017/404001, що призвело до зменшення розміру митних платежів.
20.03.2017 до відділу митного оформлення №1 митного поста Святошино Київської митниці ДФС менеджером із зовнішньоекономічної діяльності ПП Бекас Коломійцем Г.М., від імені ТОВ Мілленіум Трейд , було подано митну декларацію №UA125110/2017/404300, в графі 31 якої заявлено наступний товар: Товар №1.Пластмасові дитячі ігрові майданчики поєднанні з гіркою, призначені для установлення всередині приміщень (вдома) та на відкритому повітрі, в графі 33 якої зазначено код товару згідно УКТЗЕД- 9506990. Згідно із графою 47: ставка мита (10 %) - 104 800,86 грн.; ставка ПДВ (20%) - 230561,89 грн.
Водночас, вважаючи рішення про визначення коду задекларованого товару протиправним, позивач звернувся до суду з даним позовом.
Відповідно до ч.3 ст.2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб єктів владних повноважень адміністративні суду перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноважень з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несправедливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до ч.ч.1,2 ст.71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, установлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб єкта владних повноважень обов язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Відмовляючи у задоволені адміністративного позову, суд першої інстанції дійшов висновку, що відповідач діяв правомірно, в межах наданих повноважень та на їх виконання, що він і довів суду, як суб єкт владних повноважень, в той час, як позивач свої доводи належним чином не довів і не обґрунтував.
Колегія суддів погоджується з таким висновком суду першої інстанції з огляду на наступне.
Так, відповідно до частин 1 та 2 статті 69 Митного кодексу України товари при їх декларуванні підлягають класифікації, тобто у відношенні товарів визначаються коди відповідно до класифікаційних групувань, зазначених в УКТЗЕД.
Органи доходів і зборів здійснюють контроль правильності класифікації товарів, поданих до митного оформлення, згідно з УКТЗЕД.
Згідно із ч.1 ст.67 Митного кодексу України Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТЗЕД) складається на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів та затверджується законом про Митний тариф України.
Згідно з ч.4 ст.67 Митного кодексу України структура десятизначного цифрового кодового позначення товарів в УКТЗЕД включає код групи (перші два знаки), товарної позиції (перші чотири знаки), товарної підпозиції (перші шість знаків), товарної категорії (перші вісім знаків), товарної підкатегорії (десять знаків).
Класифікація товарів для цілей митного оформлення здійснюється згідно з вимогами Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності, що є товарною номенклатурою Митного тарифу, затвердженого Законом України Про Митний тариф України з врахуванням Основних правил інтерпретації УКТЗЕД та характеристик товару, які є визначальними для класифікації.
Відповідно до Закону України Про Митний тариф України митний тариф України є невід'ємною частиною цього Закону та містить перелік ставок загальнодержавного податку - ввізного мита на товари, що ввозяться на митну територію України і систематизовані згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТЗЕД), складеною на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів.
Так, з метою забезпечення виконання Закону України Про Митний тариф України та Постанови Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 №428 Про затвердження Порядку ведення Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України , а також забезпечення єдиного тлумачення і застосування УКТЗЕД в Україні запроваджено Пояснення до УКТЗЕД, побудовані на основі Пояснень до Гармонізованої системи опису та кодування товарів 2012 року, затверджені наказом Державної фіскальної служби від 09.06.2015 №401 (далі - Наказ №401, Пояснення до УКТЗЕД).
Відповідно до пунктів 1, 2, 3, 4, 6 Основних правил інтерпретації УКТЗЕД додатку до Закону України Про Митний тариф України від 19.09.13р. № 584-VII (чинного на момент митного оформлення товару та винесення рішення), класифікація товарів в УКТЗЕД здійснюється за такими правилами:
Назви розділів, груп і підгруп наводяться лише для зручності користування УКТЗЕД; для юридичних цілей класифікація товарів в УКТЗЕД здійснюється виходячи з назв товарних позицій і відповідних приміток до розділів чи груп і, якщо цими назвами не передбачено іншого, відповідно до таких правил:
(a) будь-яке посилання в назві товарної позиції на будь-який виріб стосується також некомплектного чи незавершеного виробу за умови, що він має основну властивість комплектного чи завершеного виробу. Це правило стосується також комплектного чи завершеного виробу (або такого, що класифікується як комплектний чи завершений згідно з цим правилом), незібраного чи розібраного;
(b) будь-яке посилання в назві товарної позиції на будь-який матеріал чи речовину стосується також сумішей або сполук цього матеріалу чи речовини з іншими матеріалами чи речовинами. Будь-яке посилання на товар з певного матеріалу чи речовини розглядається як посилання на товар, що повністю або частково складається з цього матеріалу чи речовини. Класифікація товару, що складається більше ніж з одного матеріалу чи речовини, здійснюється відповідно до вимог правила 3.
У разі коли згідно з правилом 2 (b) або з будь-яких інших причин товар на перший погляд (prima facie) можна віднести до двох чи більше товарних позицій, його класифікація здійснюється таким чином:
(a) перевага надається тій товарній позиції, в якій товар описується конкретніше порівняно з товарними позиціями, де дається більш загальний його опис. Проте в разі коли кожна з двох або більше товарних позицій стосується лише частини матеріалів чи речовин, що входять до складу суміші чи багатокомпонентного товару, або лише частини товарів, що надходять у продаж у наборі для роздрібної торгівлі, такі товарні позиції вважаються рівнозначними щодо цього товару, навіть якщо в одній з них подається повніший або точніший опис цього товару;
(b) суміші, багатокомпонентні товари, які складаються з різних матеріалів або вироблені з різних компонентів, товари, що надходять у продаж у наборах для роздрібної торгівлі, класифікація яких не може здійснюватися згідно з правилом 3 (a), повинні класифікуватися за тим матеріалом чи компонентом, який визначає основні властивості цих товарів, за умови, що цей критерій можна застосувати;
(c) товар, класифікацію якого не можна здійснити відповідно до правила 3 (a) або 3 (b), повинен класифікуватися в товарній позиції з найбільшим порядковим номером серед номерів товарних позицій, що розглядаються.
Товар, який не може бути класифікований згідно з вищезазначеними правилами, класифікується в товарній позиції, яка відповідає товарам, що найбільше подібні до тих, що розглядаються.
Для юридичних цілей класифікація товарів у товарних підпозиціях, товарних категоріях і товарних підкатегоріях здійснюється відповідно до назви останніх, а також приміток, які їх стосуються, з урахуванням певних застережень (mutatis mutandis), положень вищезазначених правил за умови, що порівнювати можна лише назви одного рівня деталізації. Для цілей цього правила також можуть застосовуватися відповідні примітки до розділів і груп, якщо в контексті не зазначено інше.
Як вбачається з матеріалів справи, позивачем згідно ВМД класифікація товару визначена за кодом УКТЗЕД 9503009500, що відноситься до підкатегорії інші іграшки з пластмаси . Згідно розділу ХХ Різні промислові товари Основних правил до товарної позиції 9503 групи 95 Іграшки, ігри та спортивний інвентар; їх частини та приладдя належать Триколісні велосипеди, самокати, педальні автомобілі та аналогічні іграшки на колесах; лялькові коляски; ляльки; інші іграшки; моделі зменшеного розміру ( у масштабі ) та аналогічні моделі для розваг, діючі чи недіючі; головоломки різні.
Відповідачем, в свою чергу, згідно оскаржуваного рішення, визначено товар за кодом УКТЗЕД 9506999000, що відноситься до підкатегорії інші . Згідно розділу ХХ Різні промислові товари Основних правил до товарної позиції 9506 групи 95 Іграшки, ігри та спортивний інвентар; їх частини та приладдя належить інвентар та обладнання для занять фiзкультурою, гiмнастикою, легкою атлетикою, iншими видами спорту (включаючи настiльний тенiс) або для гри на свіжому повiтрi, в іншому місці не зазначені; плавальнi басейни та басейни для дітей.
Як вірно зазначає суд першої інстанції зазначено, відповідно до Пояснень до УКТЗЕД до товарної позиції 9503 включаються:
(А) Іграшки на колесах. Ці вироби звичайно призначені для надання руху дитиною за допомогою педалей, ручних важелів або інших простих пристроїв, які передають силовий імпульс колесам за допомогою ланцюга або стержня або, як у випадку деяких самокатів, шляхом безпосереднього відштовхування ноги людини від підлоги або землі. Інші типи іграшок на колесах для катання дітей можуть просто везтися або підштовхуватися іншою людиною або рухатися за допомогою мотору.
До таких іграшок входять:(1) Дитячі триколісні велосипеди та аналогічні предмети, крім двоколісних велосипедів товарної позиції 8712.(2) Дво- або триколісні самокати, призначені для використання дітьми а також підлітками та дорослими, які мають рульову колонку, яка регулюється або ні та невеликі тверді чи надувні колеса. Вони іноді обладнані рулем велосипедного типу, ручним гальмом або ножним гальмом на задньому колесі.(3) Іграшки на колесах, що приводяться в рух за допомогою педалей або ручок, виконані у вигляді тварин.(4) Автомобілі з педалями, які часто мають форму спортивних машин, джипів, вантажівок і т.д. зменшених розмірів. (5) Іграшки на колесах, що приводяться в рух за допомогою ручних важелів. (6) Інші іграшки на колесах (не оснащені системою механічної трансмісії), призначені для переміщення або підштовхування і з досить великими розмірами, щоб у них могли пересуватися діти. (7) Дитячі автомобілі, що приводяться в рух мотором.
Всі іграшки, що не входять до пунктів (А) - (C). Багато іграшок є механічними або електричними. До них входять, зокрема: Іграшкові транспортні засоби (крім включених до пункту А), Обручі, скакалки, котушки і стрижні для діаболо, дзиґи, які вертяться і дзижчать, м'ячі (крім включених до товарної позиції 9504 або 9506). (xx) Книжки або аркуші, що складаються переважно з картинок із зображенням деталей для вирізання і складання з них іграшок або моделей; книжки з фігурками, що піднімаються або рухаються, за умови, що вони мають основні властивості іграшок (див. пояснення до товарної позиції 4903)
Також, відповідно до Додаткових пояснень до цієї товарної позиції включаються: 1. надувні вироби різних форм та розмірів, призначені для гри на воді, такі як круги на талію, фігури у вигляді тварин і т.д., декоровані чи не декоровані, незалежно від того, пристосовані вони для сидіння в них або на них або ні. 2. надувні човни, призначені для дитячої гри.
Згідно із Поясненнями до УКТЗЕД до товарної позиції 9506 (Інвентар та обладнання для занять фiзкультурою, гiмнастикою, легкою атлетикою, iншими видами спорту (включаючи настiльний тенiс) або для гри на свіжому повiтрi, в іншому місці не зазначені; плавальнi басейни та басейни для дітей) включаються:
(А) Інвентар та обладнання для занять фізкультурою, гімнастикою або легкою атлетикою, наприклад: трапеції і кільця; бруси та поперечини; гімнастичні колоди; кінь для опорних стрибків; кінь з ручками; трампліни; канати та драбини; гімнастичні стінки; гімнастичні булави; гантелі, гирі та штанги; медичні м'ячі; тренажери для веслярів, велотренажери та інші спортивні тренажери; еспандери; частини спортивних снарядів, призначені для захоплення цих снарядів руками; стартові колодки; бар'єри; стійки та опори для стрибків у висоту; жердини для стрибків у висоту; місця приземлення для стрибків у висоту із жердиною; списи, диски, молоти і ядра; боксерські мішки і груші; ринги для боксу і килими для боротьби; стінки для скелелазіння.
(B) Обладнання для інших видів спорту та ігор на відкритому повітрі (крім іграшок, поданих у наборах або окремо, товарної позиції 9503), наприклад: (12) Устаткування для дитячих ігрових площадок (наприклад, гойдалки, дитячі гірки, дошки для гойдання і гігантські кроки ).
З урахуванням вищенаведеного, судом першої інстанції обґрунтовано встановлено, що до товарної позиції 9503 належать декілька різновидів іграшок, а саме: іграшки з колесами, які мають рульову колонку або педалі; іграшки на колесах, що приводяться в рух; лялькові коляски; ляльки; іграшки, які призначені для розважання та розумового розвитку дітей; ляльки.
В той же час, товарна позиція 9506 включає інвентар та обладнання для занять фізкультурою, гімнастикою, легкою атлетикою та іншими видами спорту, або для гри на свіжому повітрі. При цьому, до вказаної товарної позиції входить устаткування для дитячих ігрових площадок (наприклад, гойдалки, дитячі гірки, дошки для гойдання і гігантські кроки ), які використовуються дітьми під час гри.
В свою чергу, з інструкцій до товару, що ввозився позивачем, вбачається, що моделі відповідного товару (дитячі іграшкові комплекси) складаються з окремих комплектуючих частин, серед яких наявні: гірки, гойдалки, баскетбольні та футбольні набори. Використання таких наборів може здійснюватися як в приміщенні, так і в домашніх умовах.
Таким чином, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що товар ,який ввозиться позивачем, належить, саме, до товарної позиції 9506 та відноситься до підкатегорії 9506999000.
При цьому, висновок експертного товарознавчого дослідження від 14.04.2017 №7038/17-53, виконаного Київським науково-дослідним інститутом судових експертиз (КНДІСЕ), на який посилається позивач, не спростовує таких висновків суду першої інстанції.
З огляду на викладене, колегія суддів вважає, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи і судове рішення ухвалено у відповідності до норм матеріального та процесуального права, доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують, тому підстав для скасування постанови не вбачається.
Керуючись ст.ст.195,196,198,200,205,206,211,212,254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
УХВАЛИВ:
Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю Мілленіум Трейд - залишити без задоволення, а постанову Київського окружного адміністративного суду від 22 серпня 2017 року - залишити без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення і може бути оскаржена безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів з дня складення повного тексту.
Ухвала в повному обсязі складена 04 грудня 2017 року.
Головуючий-суддя Л.В.Губська
Судді Т.Р.Вівдиченко
Ю.А.Ісаєнко
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.11.2017 |
Оприлюднено | 06.12.2017 |
Номер документу | 70716650 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Губська Л.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні