Ухвала
від 28.11.2017 по справі 816/1530/17
ХАРКІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 листопада 2017 р.Справа № 816/1530/17 Колегія суддів Харківського апеляційного адміністративного суду у складі

Головуючого судді: Рєзнікової С.С.

Суддів: Старостіна В.В. , Бегунца А.О.

за участю секретаря судового засідання Машури Г.І.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Харківського апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області на постанову Полтавського окружного адміністративного суду від 12.10.2017р. по справі № 816/1530/17

за позовом ОСОБА_1

до Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області

про визнання протиправною та скасування відмови, зобов'язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИЛА:

Позивач, ОСОБА_1 (надалі - ОСОБА_1, позивач), звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області (надалі - відповідач, ГУ Держгеокадастру у Полтавській області, відповідач), в якому просив суд:

- визнати протиправною та скасувати відмову ГУ Держгеокадастру у Полтавській області від 19.09.2017 №13221/6-17 у затверджені проекту землеустрою щодо відведення та надання у власність ОСОБА_1Є земельної ділянки площею 2,0000 га для ведення особистого селянського господарства за межами населених пунктів на території Кізлівської сільської ради Чорнухинського району Полтавської області, кадастровий номер 5325181700:00:004:0262;

- зобов'язати ГУ Держгеокадастру у Полтавській області повторно розглянути клопотання про затвердження проекту землеустрою щодо відведення та надання у власність ОСОБА_1 земельної ділянки площею 2,0000 га для ведення особистого селянського господарства за межами населених пунктів на території Кізлівської сільської ради Чорнухинського району Полтавської області, кадастровий номер 5325181700:00:004:0262 та винести наказ.

Постановою Полтавського окружного адміністративного суду від 12.10.2017р. задоволено частково.

Визнано протиправним та скасовано рішення Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області, оформлене листом від 19.09.2017 № 13221/6-17, про відмову у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_1 орієнтовною площею 2,00 га для ведення особистого селянського господарства на території Кізлівської сільської ради Чорнухинського району Полтавської області за межами населеного пункту, кадастровий номер 5325181700:00:004:0262.

Зобов'язано Головне управління Держгеокадастру у Полтавській області повторно розглянути клопотання ОСОБА_1 про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею 2,00 га для ведення особистого селянського господарства на території Кізлівської сільської ради Чорнухинського району Полтавської області за межами населеного пункту, кадастровий номер 5325181700:00:004:0262 з урахуванням висновків суду.

У задоволенні іншої частини позовних вимог відмовлено.

Не погодившись з постановою суду першої інстанції в частині задоволених позовних вимог, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати оскаржувану постанову в частині задоволених позовних вимог та прийняти в цій частині нову, якою відмовити в задоволенні адміністративного позову.

В обґрунтування вимог апеляційної скарги відповідач посилається на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права.

Позивач в своїх запереченнях на апеляційну скаргу просив рішення суду залишити без змін, а апеляційну скаргу без задоволення.

Колегія суддів вважає за можливе розглянути справу в порядку ч. 1 ст. 41 КАС України.

Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши рішення суду та доводи апеляційної скарги, дослідивши письмові докази, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ч. 1 ст. 195 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає судові рішення суду першої інстанції в межах апеляційної скарги.

Судом першої інстанції встановлено та підтверджено в суді апеляційної інстанції, що на підставі заяви ОСОБА_1 від 27.04.2012 (а.с.25) Розпорядженням голови Чорнухинської районної державної адміністрації від 27.06.2012 №333 (а.с.26) надано дозвіл гр. ОСОБА_1 на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства в розмірі 2.00 га ріллі із земель запасу державної власності сільськогосподарського призначення на території Кізлівської сільської ради за межами населеного пункту (а.с.26).

За замовленням позивачки ФОП ОСОБА_2 у 2017 році виготовлено проект землеустрою (а.с.18-57). Згідно даних реєстрації вхідної кореспонденції 09.08.2016 ОСОБА_1 вперше звернулася до ГУ Держгеокадастру у Полтавській області із заявою про затвердження проекту землеустрою, щодо відведення земельної ділянки площею 2,0000 га для ведення особистого селянського господарства за межами населених пунктів на території Кізлівської сільської ради Чорнухинського району Полтавської області, кадастровий номер 5325181700:00:004:0262 (а.с.80). До заяви додано проект землеустрою, витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, викопіювання з кадастрової карти (плану).

06.09.2016р. ГУ Держземагенства у Полтавській області надало позивачу відповідь №6915/6-16, відповідно до якої зазначено про недоліки проекту землеустрою та запропоновано звернутися до розробника землевпорядної документації (а.с.81-82).

22.02.2017р. позивач, врахувавши зазначені відповідачем попередні зауваження, звернулася до ГУ Держгеокадастру у Полтавській області з клопотанням про затвердження проекту землеустрою, щодо відведення земельної ділянки площею 2,0000 га для ведення особистого селянського господарства за межами населених пунктів на території Кізлівської сільської ради Чорнухинського району Полтавської області, кадастровий номер 5325181700:00:004:0262 (а.с.78). До заяви додано проект землеустрою, витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, лист ГУ Держземагенства у Полтавській області від 11.01.2017 №225/6-17.

07.03.2017р. ГУ Держземагенства у Полтавській області надало позивачу відповідь №2262/6-17 в якій зазначено, що в представленому на розгляд та затвердження проекті не в повній мірі враховані зауваження зазначені в листах ГУ Держземагенства у Полтавській області від 06.09.2016 №6915/6-16 та від 11.01.2017 №225/6-17. Запропоновано звернутися до розробника землевпорядної документації (а.с.79).

15.06.2017 ОСОБА_1 звернулася до ГУ Держгеокадастру у Полтавській області з клопотанням про затвердження проекту землеустрою, щодо відведення земельної ділянки площею 2,0000 га для ведення особистого селянського господарства за межами населених пунктів на території Кізлівської сільської ради Чорнухинського району Полтавської області, кадастровий номер 5325181700:00:004:0262 (а.с.76). До заяви додано проект землеустрою, витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.

15.08.2017 ГУ Держземагенства у Полтавській області надало позивачу відповідь №6915/6-16, в якій зазначено про врахування не всіх зауважень зазначених в листі ГУ Держгеокадастру у Полтавській області від 04.07.2017 №9156/6-17. Запропоновано звернутися до розробника землевпорядної документації (а.с.75).

01.08.2017 ОСОБА_1 в чергове звернулася до ГУ Держгеокадастру у Полтавській області з клопотанням про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 2,0000 га для ведення особистого селянського господарства за межами населених пунктів на території Кізлівської сільської ради Чорнухинського району Полтавської області, кадастровий номер 5325181700:00:004:0262 (а.с.74). До заяви додано проект землеустрою, витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.

Однак, листом ГУ Держгеокадастру у Полтавській області від 19.09.2017 №13221/6-17 позивачу знову відмовлено у затвердженні проекту землеустрою (а.с.73). У якості підстави для відмови відповідач зазначив, що в представленому на розгляд та затвердження проекті землеустрою щодо відведення земельної ділянки не в повній мірі враховані зауваження зазначені головним управлінням в раніше наданих позивачу відповідях.

Відповідно до відомостей Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників (станом на 15.09.2017), який є публічним та оприлюднюється на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин (http://land.gov.ua) дія кваліфікаційного сертифікату №003624 від 20.08.2013 призупинена 20.08.2017.

Задовольняючи частково позовні вимоги суд першої інстанції виходив з того, що приймаючи рішення, викладене в листі від 19.09.2017 №13221/6-17, про відмову у затвердженні проекту землеустрою ГУ Держгеокадастру у Полтавській області діяло не на підставі та не у спосіб, визначені чинним законодавством, а тому позовні вимоги ОСОБА_1 в частині визнання протиправним та скасування рішення ГУ Держгеокадастру у Полтавській області від 19.09.2017 №13221/6-17 суд вважає обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Колегія суддів погоджується з вказаним висновокм суду першої інстанції та зазначає наступне.

Так, відповідно до ч. 1 ст. 3 Земельного кодексу України (надалі - ЗК України) земельні відносини регулюються Конституцією України, цим Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.

Згідно з ст. 14 Конституції України право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.

Відповідно до ч. 2 ст. 123 ЗК України, особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки. У клопотанні зазначаються орієнтовний розмір земельної ділянки та її цільове призначення. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування та розмір земельної ділянки, письмова згода землекористувача, засвідчена нотаріально (у разі вилучення земельної ділянки). ОСОБА_3 Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Згідно з абз. 1 ч. 3 ст. 123 ЗК України, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, а також генеральних планів населених пунктів, іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Відповідно до ч. 4 ст. 123 ЗК України, проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки погоджується в порядку, встановленому статтею 1861 цього Кодексу.

Згідно з ч. 6 ст. 123 ЗК України, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а в разі необхідності здійснення обов'язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи приймає рішення про надання земельної ділянки у користування.

Відповідно до ч. 10 ст. 123 ЗК України, рішенням про надання земельної ділянки у користування за проектом землеустрою щодо її відведення здійснюються, зокрема, затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

Згідно з ч. 13 ст. 123 ЗК України, підставою відмови у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки може бути лише його невідповідність вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів.

Відповідно до ст. 50 Закону України "Про землеустрій" проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок включають: - завдання на розроблення проекту землеустрою; - пояснювальну записку; - копію клопотання (заяви) про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (у разі формування та/або зміни цільового призначення земельної ділянки за рахунок земель державної чи комунальної власності); - рішення Верховної ОСОБА_3 Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (у випадках, передбачених законом); - письмову згоду землевласника (землекористувача), засвідчену нотаріально (у разі викупу (вилучення) земельної ділянки в порядку, встановленому законодавством), або рішення суду; - довідку з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями; - матеріали геодезичних вишукувань та землевпорядного проектування (у разі формування земельної ділянки); - відомості про обчислення площі земельної ділянки (у разі формування земельної ділянки); - копії правовстановлюючих документів на об'єкти нерухомого майна для об'єктів будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми та значними наслідками, які розташовані на земельній ділянці; - розрахунок розміру втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва (у випадках, передбачених законом); - розрахунок розміру збитків власників землі та землекористувачів (у випадках, передбачених законом); - акт приймання-передачі межових знаків на зберігання (у разі формування земельної ділянки); - акт перенесення в натуру (на місцевість) меж охоронних зон, зон санітарної охорони, санітарно-захисних зон і зон особливого режиму використання земель за їх наявності (у разі формування земельної ділянки); - перелік обмежень у використанні земельних ділянок; - викопіювання з кадастрової карти (плану) або інші графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки (у разі формування земельної ділянки); - кадастровий план земельної ділянки; - матеріали перенесення меж земельної ділянки в натуру (на місцевість) (у разі формування земельної ділянки); - матеріали погодження проекту землеустрою.

З матеріалів справи встановлено, що проект землеустрою, який надавався позивачем разом з клопотанням від 01.08.2017 (вх.№П-17856/0/5-17 від 01.08.2017) на затвердження до ГУ Держгеокадастру у Полтавській області, містив наступні матеріали: пояснювальна записка; завдання на розроблення проекту землеустрою від 24.03.2017, затверджене ОСОБА_1; заява замовника від 24.03.2017; заяви ОСОБА_1 від 27.04.2012 про надання дозволу на розробку проекту землеустрою; розпорядження голови Чорнухинської районної державної адміністрації від 27.06.2012 №333; копія паспорта ОСОБА_1; копія ідентифікаційного коду ОСОБА_1; довідка з кількісного обліку земель про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями; креслення перенесення в натуру меж земельної ділянки; журнал теодолітної (техеометричної) зйомки, відомості про наявні пункти ДГМ, відомості про обчислення теодолітних (тахеометричних) ходів, відомості щодо середньоквадратичної похибки, абрис польових вимірів кутів поворотів межі земельної ділянки; план зон обмежень і сервітутів; кадастровий план земельної ділянки; відомості про обчислення площі земельної ділянки/каталог координат; перелік обмежень у використанні земельної ділянки і наявні земельні сервітути; викопіювання з картограмами агровиробничих груп ґрунтів; висновок за результатами обстеження земельної ділянки; викопіювання з кадастрової карти (плану); акт прийомки-передачі межових знаків на зберігання від 07.06.2017 з додатком; копія кваліфікаційного сертифікату інженера-землевпорядника (а.с.21-54).

На зазначених документах міститься підпис, а також вказані документи завірені печаткою сертифікованого інженера-землевпорядника ОСОБА_2

Відповідно до висновку землеустрою щодо відведення земельної ділянки ОСОБА_1, складеного експертом державної експертизи Відділу у Чорнухинському районі ГУ Держгеокадастру у Полтавській області, встановлено, що проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки державної форми власності із земель запасу та земель не наданих у власність та користування сільськогосподарського призначення, яка відводиться для ведення особистого селянського господарства (код КВЦПЗ - 01.03) гр. ОСОБА_1 для подальшого надання у власність в адміністративних межах Кізлівської сільської ради Чорнухинського району Полтавської області (за межами населених пунктів) відповідає земельному законодавству та прийнятим відповідно до нього нормативно-правовим актам. Правомірність зазначеного висновку представником відповідача у судовому засіданні в суді першої інстанції не спростовувалася, його зміст не заперечувався.

Однак зі змісту листа-рішення від 19.09.2017 №13221/6-17 судом встановлено, що відповідачем взагалі не конкретизовано, які саме зауваження до проекту землеустрою, що вказувалися у попередніх листах: від 06.09.2016 №6915/6-16, від 07.03.2017 №2262/6-17, від 04.07.2017 №9156/6-17, від 15.08.2017 №11886/6-17, не були в повній мірі враховані ОСОБА_1

Відтак, оскаржуване рішення ГУ Держгеокадастру у Полтавській області в цій частині не містить конкретних підстав для відмови у затверджені проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки ОСОБА_1

Стосовно підстави для відмови у затверджені проекту землеустрою про призупинення 20.08.2017 дії кваліфікаційного сертифікату №003624 від 20.08.2013 інженера-землевпорядника ОСОБА_2, колегія суддів зазначає наступне.

Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки державної форми власності із земель запасу та земель не наданих у власність та користування сільськогосподарського призначення, яка відводиться для ведення особистого селянського господарства (код КВЦПЗ - 01.03) гр. ОСОБА_1 для подальшого надання у власність в адміністративних межах Кізлівської сільської ради Чорнухинського району Полтавської області (за межами населених пунктів) розроблений ФОП ОСОБА_4 за замовленням ОСОБА_1

До проекту додано копію кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника №003624 від 20.08.2013, видане Державним агентством земельних ресурсів України на ім'я ОСОБА_4 (а.с.57).

Як вже зазначалося судом, проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки погоджується в порядку, встановленому статтею 186-1 цього Кодексу (ч. 4 ст. 123 ЗК України).

Відповідно до ч. 4 ст. 186-1 ЗК України, розробник подає на погодження до органу, визначеного в частині першій цієї статті, за місцем розташування земельної ділянки оригінал проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а до органів, зазначених у частинах другій і третій цієї статті, - завірені ним копії проекту.

Згідно з ч. 5 ст. 186-1 ЗК України, органи, зазначені в частинах першій - третій цієї статті, зобов'язані протягом десяти робочих днів з дня одержання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або копії такого проекту безоплатно надати або надіслати рекомендованим листом з повідомленням розробнику свої висновки про його погодження або про відмову в такому погодженні з обов'язковим посиланням на закони та прийняті відповідно до них нормативно-правові акти, що регулюють відносини у відповідній сфері.

З наявного у матеріалах справи Висновку про розгляд проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки від 06.06.2017 слідує, що проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки державної форми власності із земель запасу та земель не наданих у власність та користування сільськогосподарського призначення, яка відводиться для ведення особистого селянського господарства (код КВЦПЗ - 01.03) гр. ОСОБА_1 для подальшого надання у власність в адміністративних межах Кізлівської сільської ради Чорнухинського району Полтавської області (за межами населених пунктів) погоджено експертом державної експертизи - ОСОБА_5Б (а.с.98-99).

Таким чином, колегія суддів вважає, що судом першої інстанції правомірно встановлено, що на момент подачі на погодження до відділу Держгеокадастру у Чорнухинському районі Полтавської області зазначений проект був розроблений та підписаний уповноваженою особою та відповідно до висновку погодження здійснено 06.06.2017.

Однак, як зазначено у листі ГУ Держгеокадастру у Полтавській області від 19.09.2017 №13221/6-17 дія кваліфікаційного сертифікату інженера-землевпорядника №003624 від 20.08.2013 призупинена 20.08.2017, тобто, призупинення кваліфікаційного сертифікату інженера-землевпорядника №003624 від 20.08.2013 на ім'я ОСОБА_2 здійснено після складання та підписання вказаною особою, розроблених на замовлення ОСОБА_1 проекту землеустрою.

Отже, обґрунтованим є висновок суду першої інстанції, що на момент складання документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею для ведення особистого селянського господарства за межами населених пунктів на території Кізлівської сільської ради Чорнухинського району Полтавської області, кадастровий номер 5325181700:00:004:0262, інженер-землевпорядник ОСОБА_2 мав діючий кваліфікаційний сертифікат, у зв'язку із чим посилання відповідача на статтю 68 Закону України "Про землеустрій" щодо складення документації із землеустрою особою, дію сертифікату якої призупинено, що має наслідком недійсність складеної землевпорядної документації, є безпідставним.

Отже, позовні вимоги в частині скасування рішення, викладеного в листі від 19.09.2017 №13221/6-17, про відмову у затвердженні проекту землеустрою ГУ Держгеокадастру у Полтавській області судом першої інстанції правомірно задоволено.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

Таким чином, суд першої інстанції з метою відновлення порушених прав позивача правомірно постановив задовольнити позовну вимогу про зобов'язання ГУ Держгеокадастру у Полтавській області повторно розглянути клопотання про затвердження проекту землеустрою щодо відведення та надання у власність ОСОБА_1 земельної ділянки площею 2,0000 га для ведення особистого селянського господарства за межами населених пунктів на території Кізлівської сільської ради Чорнухинського району Полтавської області, кадастровий номер 5325181700:00:004:0262.

Крім того, відповідно до ч. 1, 2 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Колегія суддів вважає, що відповідач, як суб'єкт владних повноважень, не виконав обов'язок покладений на нього відповідно до вимог ч. 2 ст. 71 КАС України та не довів правомірність прийнятого оскаржуваного рішення.

Отже, суд першої інстанції належним чином оцінив надані докази і на підставі встановленого обґрунтовано частково задовольнив адміністративний позов.

Відповідно до ст. 159 КАС України, судове рішення повинно бути законним та обґрунтованим.

Колегія суддів вважає, що постанова суду першої інстанції від 12.10.2017 р. відповідає вимогам ст. 159 КАС України, а тому відсутні підстави для її скасування та задоволення апеляційних вимог відповідача.

Відповідно до ч.1 ст. 200 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

На підставі викладеного, колегія суддів, погоджуючись з висновком суду першої інстанції, вважає, що суд дійшов вичерпних юридичних висновків, щодо встановлення фактичних обставин справи і правильно застосував до спірних правовідносин сторін норми матеріального та процесуального права.

Доводи апеляційної скарги, з наведених вище підстав, висновків суду не спростовують.

Розподіл судових витрат здійснити в порядку ст. 94 КАС України.

Керуючись ст.ст. 41, 94, 160, 167, 195, 196, п.1 ч.1 ст. 198, ст.200, п.1 ч.1 ст.205, ст.ст.206, 209, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -

У Х В А Л И Л А:

Апеляційну скаргу Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області залишити без задоволення.

постанову Полтавського окружного адміністративного суду від 12.10.2017р. по справі № 816/1530/17 залишити без змін.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області судовий збір у розмірі 704 (сімсот чотири) гривні 0 копійок до спеціального фонду Державного бюджету України - отримувач - ГУК у м. Києві/м. Київ/22030106, код ЄДРПОУ 37993783, банк: Головне управління Державної казначейської служби України у м. Києві, код банку отримувача: 820019, рахунок отримувача: 31215256700001, код класифікації доходів бюджету: 22030106.

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом двадцяти днів з дня складання ухвали у повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Головуючий суддя (підпис)ОСОБА_6 Судді (підпис) (підпис) ОСОБА_7 ОСОБА_8 Повний текст ухвали виготовлений 04.12.2017 р.

СудХарківський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.11.2017
Оприлюднено06.12.2017
Номер документу70717386
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —816/1530/17

Ухвала від 28.11.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Рєзнікова С.С.

Ухвала від 08.11.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Рєзнікова С.С.

Ухвала від 08.11.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Рєзнікова С.С.

Постанова від 12.10.2017

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

К.І. Клочко

Ухвала від 25.09.2017

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

К.І. Клочко

Ухвала від 25.09.2017

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

К.І. Клочко

Ухвала від 12.09.2017

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

К.І. Клочко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні