Ухвала
від 03.12.2009 по справі 2а-23669/09/1270
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Головуючий 1-ї і нстанції Чернявська Т.І.

Суддя - допові дач Ястребова Л.В.

ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ А ДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

Іменем України

03 грудня 2009 року справа № 2а-23669/09/1270

зал судового засідання у п риміщенні суду за адресою: м. Донецьк, бульвар Шевченка, 26

Колегія суддів Донецьког о апеляційного адміністрати вного суду у складі:

головуючого судді: Ястреб ової Л.В.

суддів: Колеснік Г.А.

Ляшенка Д.В.

при секретарі судового за сідання Асєєвій Я.М. представників: від позивача: ОСОБ А_3 від відповідача: н е з'явився, розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляцій ну скаргу Державної податкової інспекції у м. Красний Луч на постанову Луганського окружного ад міністративного суду від 12 серпня 2009 року по адміністративній спр аві № 2а-23669/09/1270 за позовом Міського відділу культур и виконавчого комітету Крас нолуцької міської ради до Державної податкової інс пекції у

м. Красний Луч Луганської о бласті про визнання протиправним та скасування рішення про заст осування штрафних (фінансови х) санкцій, - ВСТАНОВИЛА:

Постановою Лугансько го окружного адміністративн ого суду від 12 серпня 2009 року сп раві № 2а-23669/09/1270 задоволено позов міського відділу культури в иконавчого комітету Краснол уцької міської ради, у зв'яз ку з чим визнано протиправни м та скасовано рішення держа вної податкової інспекції у м. Красний Луч про застосуван ня штрафних (фінансових) санк цій від 23 липня 2008 року № 0000872343 .

В апеляційній скарзі в ідповідач - Державна податк ова інспекція в м. Красний Луч просить скасувати постанову суду першої інстанції та при йняти нове рішення, яким відм овити позивачу у задоволенні позову в повному обсязі, поси лаючись на неповне з'ясуван ня обставин у справі, порушен ня судом норм матеріального та процесуального права.

Представник позивача під час апеляційного розгля ду справи заперечував проти доводів апеляційної скарги, представник відповідача, пов ідомлений належним чином до суду не прибув.

Колегія суддів, заслухавш и доповідь судді-доповідача, пояснення представників сто рін, перевіривши матеріали с прави в межах апеляційної ск арги і обговоривши доводи ап еляційної скарги, запереченн я на скаргу, встановила насту пне.

Відповідно до ст. 5 Закону У країни від 21 травня 1997 року № 280/97- ВР «Про місцеве самоврядуван ня в Україні» система місцев ого самоврядування включає: територіальну громаду; сільс ьку, селищну, міську раду; сіль ського, селищного, міського г олову; виконавчі органи сіль ської, селищної, міської ради ; районні та обласні ради, що п редставляють спільні інтере си територіальних громад сіл , селищ, міст; органи самоорган ізації населення.

Виконавчими органами сіл ьських, селищних, міських, рай онних у містах (у разі їх створ ення) рад відповідно до ст. 11 За кону України від 21 травня 1997 ро ку № 280/97-ВР «Про місцеве самовр ядування в Україні» є їх вико навчі комітети, відділи, упра вління та інші створювані ра дами виконавчі органи.

Згідно довідки з Єдиного д ержавного реєстру підприємс тв та організацій України ві д 17.07.2003 № 34487 та Положення про відд іл культури Краснолуцького м іського виконавчого комітет у, затвердженим рішенням XI сес ії Краснолуцької міської рад и від 29.04.2003 № 3 позивач є виконавч им органом місцевого самовря дування.

У період з 03.07.2008 по 09.07.2008 посадо вими особами державної подат кової інспекції в м. Красний Л уч Луганської області було п роведено виїзну позапланову перевірку відділу культури Краснолуцького міського вик онавчого комітету з питань д отримання порядку ведення ка сових операцій у національні й валюті в Україні за період з 01.07.2005 по 30.06.2008, за результатами яко ї складено акт від 11.07.2008 № 490/23-21794582.

Проведеною перевіркою бу ло встановлено, що за період з 01.07.2005 по 30.06.2008 відділом культури К раснолуцького міського вико навчого комітету несвоєчасн о оприбутковувалась готівка в касі підприємства, що є пору шенням п. 2.6 розділу 2 Положення про ведення касових операці й у національній валюті в Укр аїні, затвердженого постанов ою Правління Національного б анку України від 15 грудня 2004 ро ку № 637 та зареєстрованого в Мі ністерстві юстиції України 1 3 січня 2005 року за № 40/10320.

Всього за період, що переві ряється, в касу підприємства несвоєчасно оприбуткована в иручка від надання послуг на загальну суму 108252,85 грн. (розшиф ровка сум несвоєчасного опри буткування готівки у касі на ведена у додатку № 3).

Судом першої інстанції та під час апеляційного розгля ду встановлено, що порушення вимог п. 2.6 розділу 2 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Укра їні , затвердж еного постановою Правління Н аціонального банку України в ід 15 грудня 2004 року № 637 та зареєс трованого в Міністерстві юст иції України 13 січня 2005 року за № 40/10320, яке полягало у не своєчасному оприбуткуванні відділом культури Краснолуц ького міського виконавчого к омітету готівки в касі підпр иємства, мало місце, підтверд жується матеріалами справи т а не оспорюється.

На підставі акта перевірк и від 11.07.2008 № 490/23-21794582 державною пода тковою інспекцією в м. Красни й Луч Луганської області 23 лип ня 2008 року прийнято рішення пр о застосування штрафних (фін ансових) санкцій № 0000872343, яки м до відділу культури Красно луцького міського виконавчо го комітету застосовані штра фні санкції у розмірі 541264,25 грн. (п'ятикратний розмір неоприб уткованої суми).

Згідно абзацу 1 ч. 1 ст. 1 Указу Президента України від 12 черв ня 1995 року № 436/95 «Про застосуван ня штрафних санкцій за поруш ення норм з регулювання обіг у готівки» у разі порушення ю ридичними особами всіх форм власності, фізичними особами - громадянами України, інозем ними громадянами та особами без громадянства, які є суб'єк тами підприємницької діяльн ості, а також постійними пред ставництвами нерезидентів, ч ерез які повністю або частко во здійснюється підприємниц ька діяльність, норм з регулю вання обігу готівки у націон альній валюті, що встановлюю ться Національним банком Укр аїни, до них застосовуються ф інансові санкції у вигляді ш трафу за неоприбуткування (н еповне та/або несвоєчасне) оп рибуткування у касах готівки - у п'ятикратному розмірі неоп рибуткованої суми.

Згідно із ч. 1 ст. 8 Господарс ького кодексу України держав а, органи державної влади та о ргани місцевого самоврядува ння не є суб'єктами господарю вання.

На підставі викладеного, к олегія суддів вважає, що судо м першої інстанції надана пр авильна правова оцінка спірн им правовідносинам та постан ова прийнята з додержанням н орм матеріального і процесуа льного права.

Керуючись статтями 195, 196, 198, 200, 205, 206, 211, 212, 254 Кодексу адміністрати вного судочинства України, к олегія суддів, -

УХВАЛИЛА:

Апеляційну скаргу Дер жавної податкової інспекції в місті Красний Луч на постан ову Луганського окружного ад міністративного суду від 12 с ерпня 2009 року у справі № 2а-23669/09/1270 - залишити без задоволення.

Постанову Луганського ок ружного адміністративного с уду від 12 серпня 2009 року у справ і № 2а-23669/09/1270 за позовом Міського відділу культури виконавчог о комітету Краснолуцької міс ької ради до Державної подат кової інспекції у м. Красний Л уч Луганської області про ви знання протиправним та скасу вання рішення про застосуван ня штрафних (фінансових) санк цій від 23 липня 2008 року № 0000872343 - залишити без змін.

Ухвала суду апеляційної і нстанції за наслідками перег ляду набирає законної сили з моменту проголошення.

Ухвала може бути оскар жена до Вищого адміністратив ного суду України протягом о дного місяця після набрання законної сили судовим рішенн ям суду апеляційної інстанці ї.

Колегія суддів:

СудДонецький апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.12.2009
Оприлюднено07.06.2010
Номер документу7075676
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-23669/09/1270

Ухвала від 03.12.2009

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

Постанова від 12.08.2009

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Чернявська Тетяна Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні