Ухвала
від 05.12.2017 по справі 813/4271/16
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 УХВАЛА

з питань встановлення способу виконання судового рішення

05 грудня 2017 року № 813/4271/16

Львівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого-судді Мартинюка В.Я.

секретар судових засідань ОСОБА_1

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду у м.Львові заяву Головного управління ДФС у Львівській області про встановлення способу і порядку виконання судового рішення в адміністративній справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю (надалі ТзОВ) Сатурн Біо-Енергія до Городоцької об'єднаної державної податкової інспекції (надалі Городоцька ОДПІ) Головного управління ДФС у Львівській області, з участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача ОСОБА_2 Державної казначейської служби України у Яворівському районі Львівської області, про визнання незаконним і скасування податкового повідомлення - рішення та стягнення бюджетного відшкодування, -

В С Т А Н О В И В :

Головне управління ДФС у Львівській області звернулось до суду із заявою про встановлення способу і порядку виконання судового рішення в адміністративній справі за позовом ТзОВ Сатурн Біо-Енергія до Городоцької ОДПІ Головного управління ДФС у Львівській області про, з урахуванням уточнених позовних вимог, скасування податкового повідомлення - рішення від 26.07.2016 року за №0003081200; скасування податкової вимоги від 10.10.2016 року за №49913-13 та зобов'язання подати органу Державного казначейства України висновок із зазначенням суми в розмірі 146241 грн. 70 коп., що підлягає відшкодуванню з бюджету.

Підставами вищенаведеної заяви є те, що з 01.04.2017 року бюджетне відшкодування податку на додану вартість здійснюється органами казначейства на підставі даних Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування без висновків контролюючих органів в межах коштів, наявних на єдиному казначейському рахунку та у хронологічному порядку відповідно до черговості внесення до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування.

Фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється, у відповідності до вимог ч.1 ст.41 КАС України.

Розглянувши подані документи і матеріали справи, сукупно оцінивши докази, які мають значення для справи, проаналізувавши норми чинного законодавства, суд встановив наступне.

Частиною 1 статті 263 КАС України передбачено, що за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), державний виконавець може звернутися до адміністративного суду першої інстанції, незалежно від того, суд якої інстанції видав виконавчий лист, що видав виконавчий лист, із поданням, а особа, яка бере участь у справі, та сторона виконавчого провадження - із заявою про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення.

Постановою Львівського окружного адміністративного суду від 02.3.217 року у даній справі зобов'язано Городоцьку ОДПІ Головного управління ДФС у Львівській області подати ОСОБА_2 Державної казначейської служби України у Яворівському районі Львівської області висновок із зазначенням суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість ТзОВ Сатурн Біо-Енергія в розмірі 146241 грн. 70 коп.

Ухвалою від 12.10.2017 року судом замінено боржника у виконавчому провадженні на Головне управління ДФС у Львівській області.

Відповідно до п.200.7 ст.200 ПК України, платник податку, який має право на отримання бюджетного відшкодування та прийняв рішення про повернення суми бюджетного відшкодування, подає відповідному контролюючому органу податкову декларацію та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування, яка відображається у податковій декларації

Як передбачено підп.200.7.1 п.200.7 ст.200 ПК України, формування Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування здійснюється на підставі баз даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує податкову і митну політику, та центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів.

Пунктом 200.13 цієї ж статті визначено, що на підставі даних Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, після дня набуття статусу узгодженої суми бюджетного відшкодування перераховує таку суму з бюджетного рахунка на поточний банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку та/або на бюджетні рахунки для перерахування у рахунок сплати грошових зобов'язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету, протягом п'яти операційних днів.

Згідно з вимог п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 25.01.2017 року за №26 Про затвердження Порядку ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість , до набрання чинності пунктами 1 і 3 цієї постанови бюджетне відшкодування сум податку на додану вартість за заявами, включеними до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість, сформованого згідно з пунктом 52 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України, здійснюється у порядку, що діяв до 1 січня 2017 року.

Дана постанова набирає чинності з 01.04.2017 року (п.4 постанови від 25.01.2017 року за №26).

З аналізу вищенаведених норм вбачається, що з 01.04.2017 року відшкодування сум податку на додану вартість здійснюється в іншому порядку, ніж той, який діяв на момент винесення постанови у даній справі.

А відтак, задля гарантування реалізації принципу обов'язковості виконання судового рішення, суд вважає, за необхідне встановити спосіб і порядок виконання судового рішення у відповідності до положень ст.200 ПК України.

За таких обставин, заява Головного управління ДФС у Львівській області про встановлення способу і порядку виконання судового рішення є підставною та обґрунтованою, а тому така підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст.160, 165, 263 КАС України, суд, -

УХВАЛИВ:

1. Заяву Головного управління ДФС у Львівській області про встановлення способу і порядку виконання судового рішення в адміністративній справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Сатурн Біо-Енергія до Городоцької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області, з участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача ОСОБА_2 Державної казначейської служби України у Яворівському районі Львівської області, про визнання незаконним і скасування податкового повідомлення - рішення та стягнення бюджетного відшкодування - задовольнити.

2. Зобов'язати Головне управлінню ДФС у Львівській області внести до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування необхідні дані щодо відшкодування Товариству з обмеженою відповідальністю Сатурн Біо-Енергія суми податку на додану вартість у розмірі в розмірі 146241 грн. 70 коп.

3. Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що ухвала суду не набрала законної сили.

4. Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Суддя В.Я.Мартинюк

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.12.2017
Оприлюднено11.12.2017
Номер документу70759554
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/4271/16

Ухвала від 29.03.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мартинюк Віталій Ярославович

Постанова від 07.02.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 06.02.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 11.01.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 03.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 12.02.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 02.01.2018

Адміністративне

Верховний Суд

Пасічник С.С.

Ухвала від 05.12.2017

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мартинюк Віталій Ярославович

Ухвала від 30.10.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Юрченко В.П.

Ухвала від 12.10.2017

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мартинюк Віталій Ярославович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні