Постанова
від 24.11.2017 по справі 804/6303/17
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

копія

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 листопада 2017 р. Справа № 804/6303/17 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого суддіОСОБА_1 при секретаріОСОБА_2 за участю: представника позивача ОСОБА_3 розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпро адміністративну справу за позовом Приватного акціонерного товариства ЄВРАЗ Дніпровський металургійний завод до Відділу у м. Дніпро Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області про визнання протиправними дій, скасування витяг з технічної документації, -

ВСТАНОВИВ:

09 вересня 2017 р.до Дніпропетровського окружного адміністративного суду звернулось Приватне акціонерне товариство ЄВРАЗ Дніпровський металургійний завод (далі - позивач) з адміністративним позовом до Відділу у м. Дніпро Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області (далі - відповідач) з вимогами про:

- визнати протиправними дії відповідача щодо застосування при формуванні станом на 26.01.2017 р. витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки площею 36,9369га, розташованої по вул. Ударників, 31 у м. Дніпропетровську (нині - м. Дніпро), кадастровий номер 1210100000:08:726:0008, коефіцієнту Кф, який характеризує функціональне використання земельної ділянки, значення 2,0;

- скасувати витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки площею 36,9369га, розташованої по вул. Ударників, 31 у м. Дніпропетровську (нині - м. Дніпро), кадастровий номер 1210100000:08:726:0008, сформований станом на 26.01.2017 р.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав, просив суд задовольнити позов в повному обсязі. В обґрунтування позовних вимог спирався на позов і додаткові пояснення та зазначив наступне. 06 вересня 2005 р. між позивачем та Дніпропетровською міською радою укладено договір оренди землі на 15-ть років. Відповідно до п. 1.1 Договору міська рада як орендодавець передала у строкове користування земельну ділянку площею 36,9369га, яка знаходиться за адресою: вул. Ударників, 31 м. Дніпро, зареєстровану за кадастровим номером 1210100000:08:726:0008. Цільове призначення: землі промисловості, транспорту, зв'язку, оборони та іншого призначення. Рішенням Дніпропетровської міської ради від 15.07.2015р. №4/65 визначено, що нормативна грошова оцінка земель м. Дніпропетровська за 1 кв.м. складає 306,35грн.; Кф - 1.2. Рішення введено в дію з 01.01.2016 р. З метою визначення розміру орендної плати за спірну земельну ділянку відповідач на запит позивача сформував станом на 26.01.2017 р. витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянкикадастровий номер 1210100000:08:726:0008, в якому коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки, безпідставно застосував на рівні 2,0 замість 1.2, що призвело до збільшення річної орендної плати за землю в 2017 році. ПрАТ Євраз ДМЗ вважає такі дії відповідача протиправними та такими, що вчиненні з грубим порушенням чинного законодавства. До того ж, відповідач не має права самовільно визначати рівні застосування Кф функціонального використання земельної ділянки та змінювати категорію функціонального використання земельної ділянки.

Представник відповідача в судове засіданняне з'явився, надав заперечення проти позову, в обґрунтування яких зазначено наступне. Державну реєстрацію земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:08:726:0008 скасовано в результаті поділу. Як наслідок поділу утворено дві земельні ділянки з кадастровими номерами: 1210100000:08:726:0011 та 1210100000:08:726:0010, коефіцієнт у яких визначено відповідно до Класифікації видів цільового призначення земель (КВЦПЗ) - 11.02 для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної. Машинобудівної та іншої промисловості . Оскільки відомості про земельну ділянку за кадастровим номером 1210100000:08:726:0008 набули статусу архівних в результаті скасування державної реєстрації зазначеної земельної ділянки, позовні вимоги є необґрунтованими. До того ж, відповідач не проводить нормативну грошову оцінку земельних ділянок, а надає адміністративні послуги. Витяг з нормативної грошової оцінки земельної ділянки робиться з використанням ГІС-технологій із технічної документації Нормативна грошова оцінка земель м. Дніпропетровська , даних державного земельного кадастру, рішень міської ради та договору оренди землі. Тому, відповідач діяв у межах повноважень, визначених законодавством, підстави для задоволення позову відсутні.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, суд приходить до наступного висновку.

06 вересня 2005 року Дніпропетровською міською радою (орендодавець) та позивачем (орендар) укладено Договір оренди землі, посвідчений приватним нотаріусом Дніпропетровського міського нотаріального округу ОСОБА_4 за реєстром №5161 (державна реєстрація від 13.10.2005 р. №040510401006), а.с.10-13.

Згідно з п.1.1, п. 1.2 Договору орендодавець передає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку, яка знаходиться за адресою: вул. Ударників, 31 (Ленінський район) і зареєстрована в Державному реєстрі земель за кадастровим номером 1210100000:08:726:0008.

Цільове використання земельної ділянки за цим договором (УКЦВЗ) 1.10.2 (металургія та оброблення металу).

Згідно з п.2.1, 3.1 Договору в оренду передається земельна ділянка загальною площею 36,9369га. Договір укладено на 15 (п'ятнадцять) років.

15 грудня 2009 року між Дніпропетровською міською радою (орендодавець) та позивачем (орендар) укладено Додатковий договір, яким внесено зміни до Договору оренди від 06.09.2005 р., зокрема Пункт 5.2 Розділу 5 викладено в наступній редакції: Цільове призначення земельної ділянки: землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення (а.с.24 зворотній бік).

Згідно з п.4 Додаткового договору цей договір до договору оренди землі є невід'ємною частиною договору оренди землі (кадастровий номер 1210100000:08:726:0008) від 06.09.05 р., посвідченого приватним нотаріусом Дніпропетровського міського нотаріального округу ОСОБА_4 за реєстром №5161 (державна реєстрація від 13.10.2005 р. №040510401006).

Згідно з Довідкою Управління Держкомзему у м. Дніпропетровськ від 21.01.2009 р. №205 Про нормативну грошову оцінку земельної ділянки коефіцієнт функціонального використання земельної ділянки, розташованої по вул. Ударників, 31 (Ленінський район), загальною площею 36,9369га, кадастровий номер 1210100000:08:726:0008, визначений на рівні - 1.2 (а.с.26).

Згідно з Витягом з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки кадастровий номер 1210100000:08:726:0008, сформованоїУправлінням Держгеокадастру у м. Дніпропетровську від 17.02.2016 р. №03-07/150216/68 (а.с.35) коефіцієнт функціонального використання (Кф) земельної ділянки, розташованої по вул. Ударників, 31 (Ленінський район), загальною площею 36,9369га, визначений на рівні - 1.2.

Згідно з Витягом з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки кадастровий номер 1210100000:08:726:0008, сформованим Управлінням Держгеокадастру у м. Дніпропетровську, від 26.01.2017 №03-07/150216/68 (а.с.36) коефіцієнт функціонального використання (Кф) земельної ділянки, розташованої по вул. Ударників, 31 (Ленінський район), загальною площею 36,9369га, визначений на рівні - 2.0.

Згідно з ч.1 ст.3 Земельного кодексу України земельні відносини регулюються цим Кодексом, Конституцією України, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.

Справляння плати за землю, в тому числі й орендної плати, здійснюється відповідно до положень розділу ХIII Податкового кодексу України.

З 01 січня 2015 року відповідно до пункту 10.1 статті 10 Податкового кодексу України плата за землю належить до місцевих податків.

Відповідно до ст. 271 Податкового кодексу Українибазою оподаткування є: нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом; площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.

Рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів, офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

Згідно з п.288.1. ст. 288 Податкового кодексу України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

Згідно з п. 289.1., п. 289.2. ст. 288 Податкового кодексу України для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин здійснює управління у сфері оцінки земель та земельних ділянок.

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин за індексом споживчих цін за попередній рік щороку розраховує величину коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель, на який індексується нормативна грошова оцінка сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за станом на 1 січня поточного року, що визначається за формулою:Кi = І:100,де І - індекс споживчих цін за попередній рік.

Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель.

Аналогічні положення закріплені в Законі Українивід 11.12.2003 р. №1378-IV Про оцінку земель .

Преамбулою Закону України Про оцінку земель від 11.12.2003 р. №1378-IV(далі - Закон №1378-IV) встановлено, що цей Законвизначає правові засади проведення оцінки земель, професійної оціночної діяльності у сфері оцінки земель в Україні та спрямований на регулювання відносин, пов'язаних з процесом оцінки земель, забезпечення проведення оцінки земель, з метою захисту законних інтересів держави та інших суб'єктів правовідносин у питаннях оцінки земель, інформаційного забезпечення оподаткування та ринку земель.

Відповідно до ст.1 Закону №1378-IV нормативна грошова оцінка земельних ділянок - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.

Згідно з ч.2 ст.5 Закону №1378-IV нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, вартості земельних ділянок площею понад 50 гектарів для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.

Нормами ст.18 Закону України Про оцінку земель встановлено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться: розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років.

Відповідно до положень статей 20 та 23 Закону №1378-IV за результатами бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативно грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація, а за результатами проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок складається звіт. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформлюється як витяг з технічної документації з нормативно грошової оцінки земель.

Технічна документація з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативно грошової оцінки земельних ділянок у межах населених пунктів затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою.

Витяг з технічної документації про нормативно грошову оцінку окремої земельної ділянки видається відповідним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів.

Наказом Державного комітету України по земельних ресурсах, Міністерства аграрної політики України, Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України, Української академії аграрних наук від 27 січня 2006 року №18/15/21/11 затверджено Порядок нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів (далі - Порядок №18/15/21/11 від 27.01.2006 р.), чинного на спірних відносин (втрата чинності 17.02.2017 р.).

Пунктом 3.1 Порядку №18/15/21/11 від 27.01.2006 р. встановлено, що в основі нормативної грошової оцінки земель населених пунктів лежить капіталізація рентного доходу, що отримується залежно від місця розташування населеного пункту в загальнодержавній, регіональній і місцевій системах виробництва та розселення, облаштування його території та якості земель з урахуванням природно-кліматичних та інженерно-геологічних умов, архітектурно-ландшафтної та історико-культурної цінності, екологічного стану, функціонального використання земель.

Згідно з п.3.2 Порядку населені пункти включають землі всіх категорій за основним цільовим призначенням, які розташовуються в їх адміністративних межах. Нормативна грошова оцінка населених пунктів для всіх категорій земель та земельних ділянок (за винятком сільськогосподарських угідь) визначається згідно з формулою 8.

Відповідно до п.3.3 вищевказаного Порядку нормативна грошова оцінка одного квадратного метра земельної ділянки населених пунктів визначається за формулою:

Цн = (В х Нп /Нк) х Кф х Км (8), де:

Цн - нормативна грошова оцінка квадратного метра земельної ділянки (у гривнях);

В - витрати на освоєння та облаштування території в розрахунку на квадратний метр (у гривнях);

Нп - норма прибутку (6%);

Нк - норма капіталізації (3%);

Кф - коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (під житлову та громадську забудову, для промисловості, транспорту тощо);

Км - коефіцієнт, який характеризує місце розташування земельної ділянки.

Пунктом 3.6 Порядку встановлено, що коефіцієнт, який характеризує місцерозташування земельної ділянки (Км), обумовлюється трьома групами рентоутворювальних факторів регіонального, зонального та локального характеру і обчислюється за формулою: Км = Км1 х Км2 х Км3, (9) де Км1 - регіональний коефіцієнт, який характеризує залежність рентного доходу від місцеположення населеного пункту у загальнодержавній, регіональній і місцевій системах виробництва і розселення; Км2 - зональний коефіцієнт, який характеризує містобудівну цінність території в межах населеного пункту (економіко-планувальної зони); Км3 - локальний коефіцієнт, який враховує місцерозташування земельної ділянки в межах економіко-планувальної зони. Вихідними даними для обчислення Км є генеральні плани та проекти планування і забудови населених пунктів, плани їх земельно-господарського устрою, матеріали економічної оцінки їх територій. Значення коефіцієнтів установлюються за результатами пофакторних оцінок кожної групи з урахуванням питомої ваги рентоутворювальних факторів у формуванні загального рентного доходу в межах населеного пункту та його економіко-планувальних зон.

Згідно з Додатком №1 до Порядку №18/15/21/11 від 27.01.2006 р. визначені наступні категорії земель за функцією використання та відповідні коефіцієнти, які характеризують функціональне використання земельної ділянки (Кф):

- землі житлової забудови - Кф 1,0;

- землі промисловості - Кф 1,2;

- землі транспорту та зв'язку - Кф 1,0;

- землі технічної інфраструктури - Кф 0,65;

- землі комерційного призначення - Кф 2,5;

- землі громадського призначення - Кф 0,7;

- землі гірничої промисловості і гірничих розробок - Кф від 0,1 до 1,0;

- інші землі - Кф від 0,1 до 0,5.

Відповідно до п.4 Порядку за результатами нормативної грошової оцінки земель складається технічна документація. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, згідно з додатком 2.

Згідно зі ст.15 Закону № 1378-IV підставою для проведення оцінки земель (бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок) є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.

Рішенням Дніпропетровської міської ради вiд 15 липня 2015 року №4/65 Про затвердження нормативної грошової оцінки земель м. Дніпропетровська затверджено Технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель м.Дніпропетровська та нормативно грошова оцінка земель м. Дніпропетровська базовою вартістю 1 кв. м. землі - 306,35 грн., яку введено в дію з 01.01.2016 року.

Зі вступної частини та розділу 2 Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Дніпропетровська встановлено, що правовою підставою для визначення коефіцієнта, який характеризує функціональне використання земельної ділянки був Порядок нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів від 27.01.2006 №18/15/21/11.

У пункті 6.1 Грошова оцінка земель несільськогосподарського використання розділу 6 Грошова оцінка земель різного функціонального призначення в таблиці № 4 Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Дніпропетровська вказані конкретні значення коефіцієнтів, які характеризують функціональне використання земельної ділянки (Кф).

Для земель промисловості та технічної інфраструктури значення Кф - визначені від 0,65 до 1,2.

Відповідно до ст.23 Закону № 1378-IV витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері земельних відносин є Держгеокадастр, яким відповідно до п.2 Постанови КМ України "Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України" №379 від 27.05.2015, замінено Державне агентство земельних ресурсів України (далі - Держземагенство), яке відповідно до пункту 2 Положення про Державне агентство земельних ресурсів України, є правонаступником Державного комітету України із земельних ресурсів.

Згідно з пунктом 21 ОСОБА_5 нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів , затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 23.03.1995 №213 передбачено, що витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки видається територіальним органом Держгеокадастру за місцезнаходженням земельної ділянки.

Згідно до ч. 1 ст. 69 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.

Відповідно до ч.ч. 1, 4 ст. 70 Кодексу адміністративного судочинства України належними є докази, якімістятьінформаціющодо предмету доказування. Суд не бере до розглядудокази, які не стосуються предмету доказування.Обставини, які за законом повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися ніякими іншими засобами доказування, крім випадків, коли щодо таких обставин не виникає спору.

Згідно до ч. 3 ст. 86 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.

Відповідно до ч. 2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Згідно до п.п. 1, 3 ч. 3 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).

Оцінюючи усі докази, досліджені судом, у їх сукупності, суд приходить до наступного висновку.

В ході судового розгляду справи встановлено та матеріалами справи підтверджено, що позивач є орендарем земельної ділянки загальною площею 36,9369га, яка знаходиться за адресою: вул. Ударників, 31 (Ленінський район) і зареєстрована в Державному реєстрі земель за кадастровим номером 1210100000:08:726:0008.

Згідно з Договором оренди від 06.09.2005 р., із змінами, внесеними Додатковим договором від 15.12.2009 р.,цільове призначення земельної ділянки - землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення (а.с.24 зворотній бік).

Згідно з Витягом з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки(кадастровий номер 1210100000:08:726:0008) від 26.01.2017 р. №33/170117/03-07- землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення (а.с.36)

Згідно з Додатком №1 до Порядку №18/15/21/11 від 27.01.2006 р., чинним на момент видачі оспорюваного Витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки(кадастровий номер 1210100000:08:726:0008) від 26.01.2017 р. №33/170117/03-07, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земель промисловості, визначений на рівні - Кф = 1.2.

Згідно з даними таблиці №4 Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Дніпропетровська, затвердженої рішенням Дніпропетровської міської ради від 15 липня 2015 року №4/65, для земель промисловості та технічної інфраструктури значення Кфвизначені від 0,65 до 1,2.

З урахуванням викладеного, суд вважає, що відповідачем безпідставно зазначено у Витязі з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки(кадастровий номер 1210100000:08:726:0008) від 26.01.2017 р. №33/170117/03-07 Кф на рівні 2.0.

Відповідач мав сформувати оскаржений витяг із застосуванням значень Кф, які зазначені у таблиці №4 Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Дніпропетровська, затвердженої рішенням Дніпропетровської міської ради від 15 липня 2015 року №4/65, та у відповідності із Порядком №18/15/21/11 від 27.01.2006 р., чинним на момент видачі оспорюваного витягу.

Доводи відповідача щодо архівації земельної ділянки за кадастровим номером 1210100000:08:726:0008 не приймаються судом до уваги, оскільки відповідач не надав належних доказів скасування її реєстрації.

До того, згідно з оспорюваним Витягом, сформованим Управлінням Держгеокадастром у м. Дніпропетровську та датованим 26.01.2017 р., земельна ділянка за кадастровим номером 1210100000:08:726:0008 знаходиться по вул. Ударників, 31, Ленінський район, м. Дніпропетровськ.

Безпідставними є також посилання відповідача на наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 №489, яким затверджено Порядок нормативної грошової оцінки земель населених пунктів.

Цей Порядок визначає процедуру проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів (далі - Порядок №489). Відповідно до п.3 означеного наказу, він набирає чинності з дня його офіційного опублікування і застосовується з 01 січня 2017 року.

А отже, Порядок № 489 має застосовуватися до процедур нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, які будуть проводитися з 01 січня 2017 року і не передбачає жодних коригувань раніше проведених нормативно грошових оцінок земель.

З урахуванням викладеного, суд вважає, що дії щодо зазначеного Кф до земельної ділянки, віднесеної до категорії землі промисловості на рівні 2.0, замість 1.2 є протиправними.

Витяг відповідача з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки площею 36,9369га, розташованої по вул. Ударників, 31 у м. Дніпропетровську (нині - м. Дніпро), кадастровий номер 1210100000:08:726:0008, сформований 26.01.2017 р., не відповідаєп.п. 1, 3 ч. 3 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, оскільки винесенийвідповідачемна підставі, у межах повноважень, але не у спосіб, передбачений законодавством, та без урахування усіх обставин, що мають значення для прийняття такого рішення.

За таких обставин, суд вважає позовні вимоги Приватного акціонерного товариства ЄВРАЗ Дніпровський металургійний завод обґрунтованими та такими, які підлягають задоволенню в повному обсязі.

Згідно до ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа, тому судові витрати в розмірі 3200,00грн. підлягають стягненню на користь позивача з відповідача за рахунок його бюджетних асигнувань.

Керуючись ст.ст. 2, 8, 10, 11, 69, 71, 86, 94, 158-163, 186 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Приватного акціонерного товариства ЄВРАЗ Дніпровський металургійний завод до Відділу у м. Дніпро Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області про визнання протиправними дій, скасування виятгу з технічної документації - задовольнити в повному обсязі.

Визнати протиправними дії Відділу у м. Дніпро Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області щодо застосування при формуванні станом на 26.01.2017 р. витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки площею 36,9369га, розташованої по вул. Ударників, 31 у м. Дніпропетровську (нині - м. Дніпро), кадастровий номер 1210100000:08:726:0008, коефіцієнту Кф, який характеризує функціональне використання земельної ділянки, значення 2,0.

Скасувати витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки площею 36,9369га, розташованої по вул. Ударників, 31 у м. Дніпропетровську (нині - м. Дніпро), кадастровий номер 1210100000:08:726:0008, сформований станом на 26.01.2017 р.

Судові витрати в розмірі 3200 грн. стягнути на користь Приватного акціонерного товариства ЄВРАЗ Дніпровський металургійний завод з Відділу у м. Дніпро Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області за рахунок її бюджетних асигнувань.

Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через Дніпропетровський окружний адміністративний суд з одночасним направленням копії апеляційної скарги особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі складення постанови у повному обсязі, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова суду набирає законної сили відповідно до вимог ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України

Повний текст постанови складено 29 листопада 2017 року

Суддя (підпис) Постанова не набрала законної сили станом на 29.11.2017 Суддя З оригіналом згідно Помічник судді ОСОБА_1 ОСОБА_5

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.11.2017
Оприлюднено12.12.2017
Номер документу70791591
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/6303/17

Ухвала від 03.03.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Іванов С.М.

Ухвала від 01.02.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Іванов С.М.

Постанова від 24.11.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рябчук Олена Сергіївна

Постанова від 24.11.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рябчук Олена Сергіївна

Ухвала від 03.10.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рябчук Олена Сергіївна

Ухвала від 13.10.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рябчук Олена Сергіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні