У Х В А Л А
про відкриття провадження в адміністративній справі
та вжиття заходів з підготовки справи до судового розгляду
07 грудня 2017 року справа № 823/1847/17 м. Черкаси
Суддя Черкаського окружного адміністративного суду Паламар П.Г., розглянувши матеріали позовної заяви ОСОБА_1 до Головного управління Державної фіскальної служби у Черкаській області, третя особа - Шельпахівська сільська рада Христинівського району Черкаської області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень
ВСТАНОВИВ:
До Черкаського окружного адміністративного суду звернувся ОСОБА_1 з адміністративним позовом до Головного управління Державної фіскальної служби у Черкаській області, в якому просить:
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення ГУ ДФС у Черкаській області від 20.06.2017 № 87075 1-23 на суму 5402, 07 грн.;
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення ГУ ДФС у Черкаській області від 20.06.2017 № 87071 1-23 на суму 97789, 08 грн.;
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення ГУ ДФС у Черкаській області від 20.06.2017 № 87070 1-23 на суму 9031, 23 грн.;
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення ГУ ДФС у Черкаській області від 20.06.2017 № 87073 1-23 на суму 1472, 56 грн.;
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення ГУ ДФС у Черкаській області від 20.06.2017 № 87081 1-23 на суму 52019, 07 грн.;
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення ГУ ДФС у Черкаській області від 20.06.2017 № 87080 1-23 на суму 19423, 94 грн.;
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення ГУ ДФС у Черкаській області від 20.06.2017 № 87079 1-23 на суму 5787, 94 грн.;
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення ГУ ДФС у Черкаській області від 20.06.2017 № 87072 1-23 на суму 3173, 14 грн.;
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення ГУ ДФС у Черкаській області від 20.06.2017 № 87075 1 -23 на суму 5402, 07 грн.;
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення ГУ ДФС у Черкаській області від 20.06.2017 № 87078 1-23 на суму 48039, 14 грн.;
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення ГУ ДФС у Черкаській області від 20.06.2017 № 87077 1-23 на суму 2161, 70 грн.;
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення ГУ ДФС у Черкаській області від 20.06.2017 № 87071-23 на суму 110634, 93 грн.;
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення ГУ ДФС у Черкаській області від 20.06.2017 № 87078-23 на суму 54349, 7 грн.;
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення ГУ ДФС у Черкаській області від 20.06.2017 № 87070-23 на суму 10217, 59 грн.;
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення ГУ ДФС у Черкаській області від 20.06.2017 № 87081-23 на суму 58852, 45 грн.;
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення ГУ ДФС у Черкаській області від 20.06.2017 № 87080-23 на суму 21975, 52 грн.;
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення ГУ ДФС у Черкаській області від 20.06.2017 № 87079-23 на суму 6548, 26 грн.;
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення ГУ ДФС у Черкаській області від 20.06.2017 № 87072-23 на суму 3589, 97 грн.;
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення ГУ ДФС у Черкаській області від 20.06.2017 № 87073-23 на суму 1666, 00 грн.;
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення ГУ ДФС у Черкаській області від 20.06.2017 № 87074-23 на суму 4214, 2 грн.;
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення ГУ ДФС у Черкаській області від 20.06.2017 № 87075-23 на суму 6111,71 грн.;
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення ГУ ДФС у Черкаській області від 20.06.2017 № 87077-23 на суму 2445, 67 грн.
Ухвалою від 21 листопада 2017 року вказана позовна заява залишена без руху як така, що мала ряд недоліків та не відповідала вимогам статей 105-106 КАС України.
Позивач виконав вимогу суду у встановлений строк.
Таким чином, позовна заява приведена у відповідність до статей 105, 106 КАС України і вважається поданою 20 листопада 2017 року.
Адміністративний позов подано з додержанням вимог статей 105-106 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України). Спір виник із публічно-правових відносин і відповідно до ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства України належить до юрисдикції адміністративних судів та має розглядатися у порядку адміністративного судочинства. Згідно з ст. 19 КАС України справа підсудна Черкаському окружному адміністративному суду.
Підстави для повернення позовної заяви чи відмови у відкритті провадження в адміністративній справі відсутні. Тому наявні підстави відкрити провадження у справі.
Врахувавши вимоги ст.ст. 11, 71, 107, 110, 114 КАС України, суддя дійшов висновку вжити заходи з підготовки справи до судового розгляду: з метою повного та всебічного з'ясування всіх обставин справи суддя вирішив зобов'язати осіб, які беруть участь у справі, надати суду докази в обґрунтування власної правової позиції по суті спору та письмові пояснення (заперечення).
Окрім того, відповідно до ст. 53 КАС України треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача у будь-який час до закінчення судового розгляду, якщо рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов'язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням осіб, які беруть участь у справі. Якщо адміністративний суд при прийнятті позовної заяви, підготовці справи до судового розгляду або під час судового розгляду справи встановить, що судове рішення може вплинути на права і обов'язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.
Керуючись статтями 53, 104 - 107, 110, 160, 165, 254-255 КАС України, суддя
УХВАЛИВ:
Відкрити провадження в адміністративній справі.
Вжити заходи з підготовки справи до судового розгляду.
Зобов'язати надати суду:
позивача:
-копію паспорта та ідентифікаційного номеру;
відповідача:
-матеріали щодо об'єкта оподаткування в ОСОБА_1;
-письмові пояснення (заперечення) щодо позову;
-у разі невизнання адміністративного позову - всі докази на підтвердження своїх заперечень.
Викликати у судове засідання осіб, які беруть участь у справі.
Зобов'язати осіб, які беруть участь у справі та не можуть з поважних причин прибути до суду на призначувані судові засідання, завчасно повідомити про це суд і надати відповідні докази.
Ухвала оскарженню не підлягає.
СуддяП.Г. Паламар
Витяг з Кодексу адміністративного судочинства про процесуальні права та обов'язки осіб, які беруть участь у справі, встановлені статтями 49, 51.
Стаття 49. Права та обов'язки осіб, які беруть участь у справі
1. Особи, які беруть участь у справі, мають рівні процесуальні права і обов'язки.
2. Особи, які беруть участь у справі, зобов'язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами і неухильно виконувати процесуальні обов'язки.
3. Особи, які беруть участь у справі, мають право:
1) знати про дату, час і місце судового розгляду справи, про всі судові рішення, які ухвалюються у справі та стосуються їхніх інтересів;
2) знайомитися з матеріалами справи;
3) заявляти клопотання і відводи;
4) давати усні та письмові пояснення, доводи та заперечення;
5) подавати докази, брати участь у дослідженні доказів;
6) висловлювати свою думку з питань, які виникають під час розгляду справи, задавати питання іншим особам, які беруть участь у справі, свідкам, експертам, спеціалістам, перекладачам;
7) подавати заперечення проти клопотань, доводів і міркувань інших осіб;
8) знайомитися з технічним записом, журналом судового засідання, протоколом про вчинення окремої процесуальної дії і подавати письмові зауваження до них;
9) робити із матеріалів справи виписки, знімати копії з матеріалів справи, одержувати копії судових рішень;
10) оскаржувати судові рішення у частині, що стосується їхніх інтересів;
11) користуватися іншими процесуальними правами, наданими їм цим Кодексом.
4. Особи, які беруть участь у справі, можуть за власний рахунок додатково замовити та отримати в суді засвідчені копії документів і витяги з них.
Стаття 51. Права та обов'язки сторін
1. Крім прав та обов'язків, визначених у статті 49 цього Кодексу, позивач має право в будь - який час до закінчення судового розгляду збільшити або зменшити розмір позовних вимог або відмовитися від адміністративного позову. Позивач має право відмовитися від адміністративного позову у суді апеляційної чи касаційної інстанції до закінчення відповідно апеляційного чи касаційного розгляду. Позивач має право до початку судового розгляду справи по суті змінити предмет або підставу позову шляхом подання письмової заяви.
2. Крім прав та обов'язків, визначених у статті 49 цього Кодексу, відповідач має право визнати адміністративний позов повністю або частково, подати заперечення проти адміністративного позову.
3. Сторони можуть досягнути примирення на будь-якій стадії адміністративного процесу, що є підставою для закриття провадження в адміністративній справі.
4. Суд не приймає відмови позивача від адміністративного позову, визнання адміністративного позову відповідачем і не визнає умов примирення сторін, якщо ці дії суперечать закону або порушують чиї-небудь права, свободи чи інтереси.
Суд | Черкаський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.12.2017 |
Оприлюднено | 12.12.2017 |
Номер документу | 70792857 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Черкаський окружний адміністративний суд
П.Г. Паламар
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні