Постанова
від 28.11.2017 по справі 805/2559/17-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

28 листопада 2017 р. Справа №805/2559/17-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов'янськ, вул. Добровольського, 1

час прийняття постанови: 10 год. 45 хв.

Донецький окружний адміністративний суд: у складі головуючого судді - Голошивця І.О., при секретарі судового засідання Зимі М.О., за участю: представника позивача - Афонцевої Н.М., представника відповідачів - Пономарьова А.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "АПК "Бекон" до Добропільської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області, Маріупольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області про визнання протиправними та скасування рішень від 23.02.2017 №1786/05-07-12-13, від 10.03.2017 № 2243/05-07-12-13 про скасування статусу платника єдиного податку 4 групи у 2017 році та зобов'язання вчинити певні дії.

Товариство з обмеженою відповідальністю "АПК "Бекон" звернулося до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Добропільської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області, в якому просить суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення від 23.02.2017 №1786/05-07-12-13 про скасування статусу платника єдиного податку 4 групи у 2017 році;

- визнати протиправним та скасувати рішення від 10.03.2017 № 2243/05-07-12-13 про скасування статусу платника єдиного податку 4 групи у 2017 році;

- зобов'язати поновити статус платника єдиного податку 4 групи у 2017 році;

- зобов'язати прийняти уточнюючі податкові декларації з плати за землю за 4-ий квартал 2014 року;

- зобов'язати здійснити перерахунок зайве нарахованого податку за землю за 4-ий квартал 2014 року;

- зобов'язати списати безнадійний податковий борг ТОВ "АПК "Бекон" у розмірі 35500,06 грн.

Позов мотивований тим, що Товариство з обмеженою відповідальністю "АПК "Бекон" 10.03.2017 року від відповідача отримало лист від 23.02.2017 року №1786/05-07-12-13, яким відповідач не підтвердив ТОВ "АПК "Бекон" статус платника єдиного податку IV групи на 2017 рік, в зв'язку з тим, що позивач має податковий борг у сумі 35500,06 грн. На думку позивача таке рішення податкового органу є протиправним, що стало підставою для звернення до суду із даним позовом.

У судових засіданнях представник позивача позовні вимоги підтримав у повному обсязі та просив задовольнити з підстав наведених у позовній заяві та доданих до суду доказів.

Від відповідача 1 до суду надані заперечення в обґрунтування яких зазначено, що рішення про відмову у наданні статусу платника єдиного податку 4 групи ТОВ "АПК "Бекон" є правомірним, позивачу відмовлено в набутті статусу платника податку 4 групи на 2017 рік у зв'язку з наявністю податкового боргу станом на 01.01.2017, податковий орган діяв в межах та у спосіб покладений на нього законодавцем.

Представник відповідачів в судовому засіданні проти задоволення позову заперечував із підстав, що викладені у письмових запереченнях, просив в задоволенні позову відмовити.

Перевіривши матеріали справи, вирішивши питання, чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги, та якими доказами вони підтверджуються, чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження, яку правову норму належить застосувати до цих правовідносин, суд, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "АПК "Бекон" (далі ТОВ "АПК "Бекон") зареєстровано в якості юридичної особи та включено до ЄДРПОУ за № 30555414, місцезнаходження юридичної особи: 85019, Донецька обл., Добропільський район, с. Новотроїцьке, вул. Потапенко, буд. 2 та є сільськогосподарським товаровиробником, що підтверджено онлайн відомостями Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, зареєстрованим суб'єктом спеціального режиму оподаткування податком на додану вартість за свідотством № 200098762 серія НБ 030263. (а.с. 18, 22-23)

Листом №1786/05-07-12-73 від 23.02.2017 року відповідач 1 відмовив позивачу в реєстрації платника єдиного податку четвертої групи на 2017 рік, обґрунтовуючи тим, що станом на 01.01.2017 року ТОВ "АПК "Бекон" має податковий борг у сумі 35500,06 грн., та що підприємство не може бути платником єдиного податку 4 групи. З 01.01.2017 ТОВ "АПК "Бекон" є платником податку на прибуток на загальних підставах. (а.с. 13)

Не погодившись із рішенням Добропільської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області наданого від 23.02.2017 позивач звернувся із скаргою до податкового органу в якому він зазначив, що висновок, зазначений у листі №1786/05-07-12-73 від 23.02.2017 є безпідставним та таким, що суперечить нормам чинного законодавства.

Листом Добропільської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області від 10.03.2017 № 2243/05-07-12-13 надана відповідь на скаргу позивача із змістом, аналогічним змісту листа №1786/05-07-12-73 від 23.02.2017. (а.с. 14-15)

Не погодившись із рішеннями податкового органу позивач звернувся до суду із даним позовом.

Оцінюючи правомірність рішення відповідача як суб'єкта владних повноважень, суд керувався критеріями, закріпленими у частині третій статті 2 КАС України, що певною мірою відображають принципи адміністративної процедури, якої повинні дотримуватися при реалізації дискреційних повноважень владні суб'єкти.

Відповідно до частини третьої статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно довідки від 18.07.2016 № 51/05-07-12-13 ТОВ "АПК "Бекон" є платником податку четвертої групи. (а.с. 27)

Відповідно листа про надання інформації від 12.08.2016 № 7731/10/05-07-17-12-5, станом на 01.08.2016 заборгованості по податкам, зборам та платежам ТОВ "АПК "Бекон" (податковий номер 30555414) що контролюються в Добропільській ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області - відсутня. (а.с. 26)

Згідно із матеріалами справи, позивачем до Добропільської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області надано 09.02.2017 загальну податкову декларацію з податку на поточний рік щодо всієї площі земельних ділянок, з яких справляється податок - контролюючому органу за своїм місцезнаходженням (місце перебування на податковому обліку); звітну податкову декларацію з податку на поточний рік окремо щодо кожної земельної ділянки - контролюючому органу за місцем розташування такої земельної ділянки.

Відповідно до листа Добропільської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області від 10.03.2017 № 2243/05-07-12-13 зазначено, що позивач не може бути платником єдиного податку 4 групи у зв'язку із тим, що станом на 01.01.2017 року ТОВ "АПК "Бекон" має податковий борг у сумі 35500,06 грн.

Відповідно до п.14.1.175 ст. 14 Податкового кодексу України (далі - ПК України) податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Пунктом 16.1 статті 16, пунктом 36.1 статті 36, пунктом 38.1 статті 38 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI, чинного з 01.01.2011 року, з змінами і доповненнями (далі - ПК України) передбачено, що платники податків зобов'язані сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом; податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом; виконанням податкового обов'язку визнається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов'язань у встановлений податковим законодавством строк.

Пунктом 266.1.1 п.266.1 ст. 266 ПК України встановлено, що платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.

Пунктом 266.7.5 п.266.7 ст. 266 ПК України визначено, що платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об'єкта/об'єктів оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Відповідно до пунктів 291.3, 291.4 глави 1 розділу ХІV Податкового кодексу України, юридична особа чи фізична особа - підприємець може самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим цією главою, та реєструється платником єдиного податку в порядку, визначеному цією главою. Суб'єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, поділяються на групи платників єдиного податку, зокрема, до четвертої групи належать сільськогосподарські товаровиробники, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків.

В силу пп.295.9.1 п. 295.9 ст.295 Податкового кодексу України, платники єдиного податку четвертої групи самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням платника податку та місцем розташування земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу.

Відповідно до пп.298.8.1 п. 298.8 ст.298 ПК України, сільськогосподарські товаровиробники для переходу на спрощену систему оподаткування або щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку подають до 20 лютого поточного року:

загальну податкову декларацію з податку на поточний рік щодо всієї площі земельних ділянок, з яких справляється податок (сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ, багаторічних насаджень), та/або земель водного фонду внутрішніх водойм (озер, ставків та водосховищ), - контролюючому органу за своїм місцезнаходженням (місцем перебування на податковому обліку);

звітну податкову декларацію з податку на поточний рік окремо щодо кожної земельної ділянки - контролюючому органу за місцем розташування такої земельної ділянки;

розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики, за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову та митну політику;

відомості (довідку) про наявність земельних ділянок - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок.

У відомостях (довідці) про наявність земельних ділянок зазначаються дані про кожний документ, що встановлює право власності та/або користування земельними ділянками, у тому числі про кожний договір оренди земельної частки (паю).

Спір щодо подання позивачем усіх необхідних документів для щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку, між сторонами відсутній.

Підпунктом 291.5 1.3 пункту 291.5 1 ст. 291 ПК України визначено, що не можуть бути платниками єдиного податку четвертої групи: суб'єкт господарювання, який станом на 1 січня базового (звітного) року має податковий борг, за винятком безнадійного податкового боргу, який виник внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин).

Крім того, згідно до підпункту 298.2.3 пункту 298.2 ст.298 ПК України регламентовані випадки коли платники єдиного податку зобов'язані перейти на сплату інших податків і зборів, визначених цим Кодексом, а саме: 8) у разі наявності податкового боргу на кожне перше число місяця протягом двох послідовних кварталів - в останній день другого із двох послідовних кварталів.

В спорі, який розглядається спірним є питання підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи.

Позивач зазначає, що відповідно до листа про надання інформації від 12.08.2016 № 7731/10/05-07-17-12-5, станом на 01.08.2016 заборгованості по податкам, зборам та платежам ТОВ "АПК "Бекон" (податковий номер 30555414) що контролюються в Добропільській ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області - відсутня.

Відповідач же зазначає, що у платника станом на 01.01.2017 року був наявний податковий борг у сумі 35500,06 грн.

Слід звернути увагу на ту обставину, що позивач вже мав статус платника єдиного податку четвертої групи, тому він повинен був тільки підтвердити статус платника єдиного податку.

Позивачем наданий до суду лист торгово-промислової палати України від 26 липня 2017 № 478/05-5.4, яким засвідчено, що ТОВ "АПК "Бекон", не мало можливості виконувати зобов'язання, щодо сплати податку на нерухоме майно, яке розташоване на земельній ділянці державної та/або комунальної власності за адресою м. Донецьк, вул. Лівобережна, буд. 108.

Також, листом торгово-промислової палати України від 26 липня 2017 № 477/05-5.4, засвідчено, що ТОВ "АПК "Бекон" не мало можливості виконувати зобов'язання, щодо сплати орендної плати та земельного податку, за користування державним та комунальним майном оскільки ці земельні ділянки, на якій розташовані їх об'єкти нерухомого майна, знаходятьсь за адресою: м. Донецьк, вул. Лівобережна, буд. 108.

Також суд зазначає, що настання для ТОВ "АПК "Бекон", первинним зареєстрованим місцезнаходженням якого є м. Донецьк, форс-мажорних обставин з 2014 року є загальновідомим та достеменним фактом.

Отже суд приходить до висновку про те, що несплата земельного податку та податку на нерухомість стались не з вини підприємства, а у зв'язку із настанням обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин).

Відповідно до п. 299.1 ст. 299 Податкового кодексу України реєстрація суб'єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку.

Згідно п. 299.6 ст. 299 статті Кодексу підставами для прийняття контролюючим органом рішення про відмову у реєстрації суб'єкта господарювання як платника єдиного податку є виключно:1) невідповідність такого суб'єкта вимогам, встановленим статтею 291 цього Кодексу; 2) наявність у суб'єкта господарювання, який утворюється у результаті реорганізації (крім перетворення) будь-якого платника податку, непогашених податкових зобов'язань чи податкового боргу, що виникли до такої реорганізації; 3) недотримання таким суб'єктом вимог, встановлених підпунктом 298.1.4 пункту 298.1 статті 298 цього Кодексу.

Пунктом 299.10 та абз. 2 п. 299.11 ст. 299 цього Кодексу реєстрація платника єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу у разі: 1) подання платником податку заяви щодо відмови від застосування спрощеної системи оподаткування у зв'язку з переходом на сплату інших податків і зборів, визначених цим Кодексом, - в останній день календарного кварталу, в якому подано таку заяву; 2) припинення юридичної особи (крім перетворення) або припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем відповідно до закону - в день отримання відповідним контролюючим органом від державного реєстратора повідомлення про проведення державної реєстрації такого припинення; 3) у випадках, визначених підпунктом 298.2.3 пункту 298.2 статті 298 цього Кодексу; 4) якщо у податковому (звітному) році частка сільськогосподарського товаровиробництва платника єдиного податку четвертої групи становить менш як 75 відсотків.

У разі виявлення відповідним контролюючим органом під час проведення виїзних документальних перевірок платника єдиного податку четвертої групи невідповідності вимогам підпункту 4 пункту 291.4 та пункту 291.5-1 статті 291 цього Кодексу у податковому (звітному) році або у попередніх періодах, такому платнику за такі періоди нараховуються податки та збори, від сплати яких він звільнявся як платник єдиного податку четвертої групи, та штрафні (фінансові) санкції (штрафи), передбачені главою 11 розділу II цього Кодексу. Такий платник податку зобов'язаний перейти до сплати податків за загальною системою оподаткування, починаючи з наступного місяця після місяця, у якому встановлено таке порушення.

Аналіз наведених вище норм свідчить про те, що реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу у встановлених законом випадках. При цьому прийняття контролюючим органом рішення про анулювання реєстрації платника єдиного податку шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку можливе лише на підставі проведеної документальної перевірки відповідного платника податку та встановлених в ході останньої порушень, відповідно до яких платник податків не може перебувати на спрощеній системі оподаткування (бути платником єдиного податку четвертої групи).

Відповідачем до матеріалів справи не додано письмової відмови позивачу у реєстрації у 2017 році позивача платником єдиного податку четвертої групи, як це передбачено приписами п.299.5 ст.299 Податкового кодексу України з підстав наявності у поданих в порядку п.п.298.8.1, п.298.8, ст.298 Податкового кодексу України документах недоліків або порушення строків подачі документів.

Матеріалами справи встановлено, що зазначена перевірка позивача контролюючим органом не проводилась а отже і рішення про анулювання реєстрації позивача платником єдиного податку четвертої групи відповідачем не приймалось.

Таким чином, суд доходить до висновку, що викладені в позовній заяви підстави, обставини та нормативне обґрунтування знаходять своє підтвердження в ході повного та всебічного судового розгляду матеріалів справи, доводів представників сторін та позовних вимог по суті.

Позовні вимоги позивача про визнання його платником єдиного податку четвертої групи підлягають задоволенню, як обґрунтована нормами Податкового кодексу України та доведена доказами і обставинами, які є в матеріалах даної справи.

З огляду на викладене, суд дійшов висновку, про те, що несплата земельного податку та податку на нерухомість стались не з вини позивача, а у зв'язку із настанням обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) та є боргом, щодо сплати якого позивач звільнений до завершення АТО. Крім того відповідачем 1 не надано доказів, зокрема проведення документальної перевірки платника податку та встановлення в ході останньої порушень, відповідно до яких платник податків не може перебувати на спрощеній системі оподаткування (бути платником єдиного податку четвертої групи), не прийняття контролюючим органом рішення про анулювання реєстрації платника єдиного податку шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку дають суду усі підстави для задоволення позовних вимог в частині визнання протиправними та скасування прийнятих рішень у вигляді листів від 23.02.2017 №1786/05-07-12-13 про скасування статусу платника єдиного податку 4 групи у 2017 році; та від 10.03.2017 № 2243/05-07-12-13 про скасування статусу платника єдиного податку 4 групи у 2017 році, у зв'язку з висновками суду про протиправність даних рішень, суд вважає необхідним зобов'язати відповідача 1 поновити статус платника єдиного податку 4 групи у 2017 році.

Щодо позовних вимог позивача про зобов'язання прийняття уточнюючі податкові декларації з плати за землю за 4-ий квартал 2014 року; зобов'язати здійснити перерахунок зайве нарахованого податку за землю за 4-ий квартал 2014 року, суд зазначає наступне.

ТОВ "АПК "Бекон" скористалось своїм правом на здійснення перерахунку зайве нарахованого податку за четвертий квартал 2014 року, та з цією метою були подані уточнюючі декларації з плати за землю за 4 квартал 2014 року, однак зазначені уточнюючі декларації прийняті не були. Обгрунтуванням такої відмови стало порушення вимог п. 49.8 ст. 49, ст. 102 ПК України, а саме: в податковому документі вказано 2014 рік і термін давності минув. (а.с. 28-51)

Відповідно пп. 102.6.4 п. 102.6 ст. 102 ПК України граничні строки для подання податкової декларації, заяв про перегляд рішень контролюючих органів, заяв про повернення надміру сплачених грошових зобов'язань, підлягають продовженню керівником (його заступником або уповноваженою особою) за письмовим запитом платника податків, якщо такий платник податків протягом зазначених строків: мав обмежену свободу пересування у зв'язку з ув'язненням чи полоном на території інших держав або внаслідок інших обставин непереборної сили, підтверджених документально.

Так, як вже зазначалось, настання для ТОВ "АПК "Бекон", первинним зареєстрованим місцезнаходженням якого є м. Донецьк, форс-мажорних обставин з 2014 року є загальновідомим та достеменним фактом, а отже висновок податкового органу щодо відмови у прийнятті уточнюючих декларацій за 4 квартал 2014 року є хибним.

Таким чином, суд доходить до висновку, що позовні вимоги позивача про зобов'язання прийняти уточнюючі податкові декларації з плати за землю за 4-ий квартал 2014 року; зобов'язання здійснити перерахунок зайве нарахованого податку за землю за 4-ий квартал 2014 року підлягають задоволенню.

Щодо позовних вимог позивача про зобов'язання списати безнадійний податковий борг ТОВ "АПК "Бекон" у розмірі 35500,06 грн., суд зазначає наступне.

Порядок виникнення та списання безнадійного податкового боргу регламентується п. 14.1.11 п. 14.1 ст.14, ст. 101 Податкового Кодексу України, Наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 р. № 577 Про затвердження Порядку списання безнадійного податкового боргу платників податків зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 31.10.2013 року № 1844/24376 (далі Порядок № 577).

У відповідності до пп. 14.1.11. п. 14.1 ст. 14 ПК України, безнадійна заборгованість - заборгованість, що відповідає одній з таких ознак, зокрема, заборгованість, стягнення якої стало неможливим у зв'язку з дією обставин непереборної сили, стихійного лиха (форс-мажорних обставин), підтверджених у порядку, передбаченому законодавством.

Згідно п. 2.1 Порядку № 577, факт непереборної сили, для визнання безнадійним податкового боргу, що виник унаслідок обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), підтверджується Торгово-промисловою палатою України - про настання обставин непереборної сили чи стихійного лиха на території України.

Відповідно до п. 4.1 розділу ІV Порядку № 557, у випадках, передбачених підпунктом 4 пункту 2.1 розділу II цього Порядку, платник податків звертається до органу доходів і зборів за місцем обліку безнадійного податкового боргу та/або за місцем обліку такого платника з письмовою заявою, в якій зазначаються суми податків та зборів, що підлягають списанню. До заяви обов'язково додаються документи, зазначені в підпункті 4 пункту 2.1 розділу II цього Порядку, які підтверджують, що податковий борг вважається безнадійним.

Аналізуючи наведені вище норми, суд зазначає, що позивачем до суду не надані докази звернення до податкового органу за місцем обліку із письмовою заявою про списання з ТОВ "АПК "Бекон" такого боргу.

З огляду на вищевикладене суд дійшов висновку про відмову у задоволенні позовних вимог позивача в частині зобов'язання списати безнадійний податковий борг ТОВ "АПК "Бекон" у розмірі 35500,06 грн.

Враховуючи вищевикладене суд приходить висновку про часткове задоволення позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю "АПК "Бекон" до Добропільської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області, Маріупольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області про визнання протиправними та скасування рішень від 23.02.2017 №1786/05-07-12-13, від 10.03.2017 № 2243/05-07-12-13 про скасування статусу платника єдиного податку 4 групи у 2017 році та зобов'язання вчинити певні дії.

Відповідно до частини першої статті 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Відповідно до частини 1 статті 94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.

Суд зазначає, що оскільки судом позовні вимоги задоволенні частково, судові витрати підлягають поверненню не у повному обсязі.

Отже, суд повертає позивачу судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань Добропільської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області у розмірі 8000 грн.

Повний текст постанови виготовлений 05.12.2017.

Керуючись ст.ст.2-15, 17-18, 33-35, 41-42, 47-51, 56-59, 69-71, 79, 86, 87, 94, 99, 104-107, 110-111, 121, 122-143, 151-154, 158, 162, 163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "АПК "Бекон" до Добропільської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області, Маріупольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області про визнання протиправними та скасування рішень від 23.02.2017 №1786/05-07-12-13, від 10.03.2017 № 2243/05-07-12-13 про скасування статусу платника єдиного податку 4 групи у 2017 році та зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати рішення Добропільської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області викладеного у листі від 23.02.2017 №1786/05-07-12-13 про скасування статусу платника єдиного податку 4 групи у 2017 році.

Визнати протиправними та скасувати рішення Добропільської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області викладеного у листі від 10.03.2017 № 2243/05-07-12-13 про скасування статусу платника єдиного податку 4 групи у 2017 році.

Зобов'язати Добропільську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Донецькій області поновити статус платника єдиного податку 4 групи у 2017 році.

Зобов'язати Добропільську об'єднану державну податкову інспекцю Головного управління ДФС у Донецькій області прийняти уточнюючі податкові декларації з плати за землю за 4-ий квартал 2014 року

Зобов'язати Добропільську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Донецькій області здійснити перерахунок зайве нарахованого податку за землю за 4-ий квартал 2014 року.

В іншій частині позовних вимог відмовити.

Стягнути з Добропільської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС (код ЄДРПОУ 39884187) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "АПК "Бекон" (85019, Донецька обл., Добропільський район, селище Новотроїцьке, вул. Потапенко, буд. 2, код ЄДРПОУ 30555414) судові витрати у сумі 8000 (вісім тисяч) гривень.

Вступна та резолютивна частини постанови проголошені у судовому засіданні 28 листопада 2017 року в присутності сторін.

Повний текст постанови складається у відповідності до ст. 160 КАС України.

Постанова може бути оскаржена до Донецького апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд в порядку, визначеному ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подачі апеляційної скарги протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом ч. 3 ст. 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови, складеної в повному обсязі.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо воно не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя Голошивець І.О.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.11.2017
Оприлюднено14.12.2017
Номер документу70852483
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/2559/17-а

Ухвала від 26.03.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 11.05.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 19.04.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Постанова від 14.03.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Міронова Галина Михайлівна

Постанова від 14.03.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Міронова Галина Михайлівна

Ухвала від 19.02.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Міронова Галина Михайлівна

Ухвала від 19.02.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Міронова Галина Михайлівна

Ухвала від 19.01.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Міронова Галина Михайлівна

Ухвала від 14.12.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голошивець І.О.

Постанова від 28.11.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голошивець І.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні