Постанова
від 05.12.2017 по справі 812/1691/17
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

8.1

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

Іменем України

05 грудня 2017 рокуСєвєродонецькСправа № 812/1691/17

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Басової Н.М.

при секретарі судового засідання: Солошенка П.В.

за участю:

представника позивача: ОСОБА_1,

представника відповідача: ОСОБА_2,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області до Головного управління ДФС в Луганській області про скасування рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені,-

ВСТАНОВИВ:

До Луганського окружного адміністративного суду звернулось Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Кремінському районі Луганської області в особі ліквідаційної комісії до Головного управління ДФС в Луганській області про скасування рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені №0018371303 від 18.09.2017.

Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 05.12.2017 здійснено процесуальне правонаступництво позивача, замінено Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Кремінському районі Луганської області в особі ліквідаційної комісії на його правонаступника - Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області (а.с.64-65).

В обґрунтування позовних вимог Позивач зазначив, що 19.09.2017 Відділенням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Кремінському районі Луганської області отримано рішення №0018371303 від 18.09.2017 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну плату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску (далі - Рішення), яким застосовано штраф (10% до 01.01.2015) у розмірі 1314,99 грн. та пеня (0,1% суми недоїмки) у розмірі 39,62 грн. на підставі ч.10.п.2 ч.22 ст.25 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування №2464 від 08.07.2010 (далі - Закон №2464). Всього у сумі 1354,61 грн.

Позивач вважає, що Рішення підлягає скасуванню, оскільки він перебуває на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, де проводилась антитерористична операція, у зв'язку з чим, відповідно до Закону №2464 відповідальність, штрафні та фінансові санкції, передбачені цим Законом за невиконання обов'язків платника єдиного внеску у період з 14.04.2014 по закінчення антитерористичної операції, до платників єдиного внеску не застосовуються.

Посилаючись на Розділ VIII Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування Позивач зазначив, що платники єдиного внеску, які перебувають на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у ст.2 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції звільняються від виконання своїх обов'язків, визначених ч.2 ст.6 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на період з 14.04.2014 до закінчення антитерористичної операції або військового чи надзвичайного стану. Таким чином, відповідальність, штрафні та фінансові санкції не застосовуються.

Також зазначив, що і м.Луганськ, м.Сватове, м.Кремінна, м.Сєвєродонецьк Луганської області та інші входять до переліку населених пунктів, на території яких здійснювалась антитерористична операція.

На підставі викладеного, Позивач просив суд скасувати Рішення в повному обсязі.

В судовому засідання представник позивача підтримав позовні вимоги, надав пояснення аналогічні зазначених в адміністративному позові та просив задовольнити вимоги в повному обсязі.

Представник відповідача в судовому засіданні позовні вимоги не визнав, надав заперечення на адміністративний позов (а.с.67-68), в обґрунтування яких зазначив, що у разі виявлення своєчасно не сплачених сум страхових внесків платники єдиного внеску зобов'язані самостійно обчислити ці внески і сплатити їх з нарахуванням пені в порядку і розмірах визначених ст.25 Закону №2464.

Відповідно до Інформаційних даних АІС Податковий блок у Позивача станом на 19.08.2014 за рахунок надмірно сплачених грошових коштів утворилась переплата у сумі 2009,03 грн. За поданою Позивачем декларацією від 02.07.2014 за №1408397165 по терміну сплати 20.08.2014 самостійно визначені зобов'язання зі сплати єдиного внеску складали 12660,39 грн. 22.08.2014 Позивач частково спатив зобов'язання з ЄВ в сумі 10611,91 грн., що призвело до утворення недоїмки на суму 39,45 грн. У вересні 2014 року за декларацією №1411780015 від 18.09.2014 по терміну сплати 22.09.2014 самостійно визначені зобов'язання з ЄВ складали 13354,43 грн. за рахунок переплати відбулось часткове погашення сум зобов'язання, недоїмка склала 2498,53 грн. Таким чином, на період з 21.08.2014 по 29.09.2014 зобов'язання зі сплати ЄВ Відповідачем сплачувались не в повному обсязі. Так, керуючись п.п.2 п.2 розділу VII Інструкції №449 та на підставі даних інтегрованої картки платника податків ГУ ДФС у Луганській області було застосовано штрафні санкції у розмірі 10 відсотків від своєчасно не сплачених сум на загальну суму 1354,61 грн.

Також, Відповідач зазначив, що Позивач може бути звільнений від сплати єдиного внеску шляхом надання документу, що підтверджує настання обставин непереборної сили, що мали місце на території проведення антитерористичної операції, як підстави для звільнення від відповідальності за невиконання (неналежного виконання) зобов'язань, а саме шляхом надання заяви платника єдиного внеску, яка подається ним до органу доходів і зборів та основним місцем обліку або за місцем його тимчасового проживання у довільній формі не пізніше тридцяти календарних днів, наступних за днем закінчення антитерористичної операції.

Відсутність заяви або сертифікату (висновку) Торгово-промислової палати України в ДПІ унеможливлює ідентифікацію осіб, які потребують застосування до них заходів підтримки передбачених Законом України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції , у зв'язку з існуванням надзвичайних та невідворотних обставин, що об'єктивно впливають на виконання зобов'язань у зв'язку з такими обставинами.

Таким чином, на думку відповідача, у нього були законні підстави для винесення Рішення, тому просив суд відмовити у задоволенні позовних вимог в повному обсязі.

В подальшому 01.12.2017 Позивач до канцелярії суду надав письмові пояснення (а.с.42), в обґрунтування яких зазначив про відсутність сертифікату Торгово-промислової палати. Приписами п.9-1 розділу XIII Прикінцевих та перехідних положень Закону №2464 не вимагається надання сертифікату Торгово-промислової палати для звільнення платника від сплати ЄСВ та для списання виниклої недоїмки з цього внеску. Зазначеним пунктом передбачене лише подання до органу фіскальної служби заяви, складеної в добровільній формі. Крім того, Позивач зазначив про відсутність в управлінні недоїмки зі сплати ЄСВ на момент винесення рішення ДФС про застосування штрафних санкцій та відсутність указу Президента України про закінчення АТО. Відповідальність, штрафні та фінансові санкції, передбачені Законом №2464 за невиконання обов'язків платника єдиного внеску за період з 14.04.2014 до закінчення антитерористичної операції до платників єдиного внеску, зазначених у цьому пункті не застосовується.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст. 69-72 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС - України), суд дійшов наступного.

Судом встановлено і це не оскаржується сторонами, що Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області є юридичної особою, зареєстрований 03.05.2017 №13831020000004580, яка є правонаступником Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Кремінському районі Луганської області. Юридична особа має відокремлені підрозділи (а.с.59-62).

Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Кремінському районі Луганської області до 17.11.2017 було зареєстровано у державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, код ЄДРПОУ 25926922, місцезнаходження: Луганська область, Кремінський район, м.Кремінна, прос-т.Дружби,1. Взято на облік як платник єдиного внеску Рубіжанською об'єднаною державною податковою інспекцією (Кремінське відділення) з 06.12.2000 (а.с.56-58).

18.09.2017 Головне управління ДФС в Луганській області винесло Рішення №0018371303 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску, яким Відділенню виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Кремінському районі Луганської області застосовано штраф у розмірі 1314,99 грн. за період з 21.08.2014 до 29.09.2014 (10% до 01.01.2015 та нараховано пеню у розмірі 39,62 грн. (0,1 % суми недоїмки), які протягом десяти календарних днів після надходження рішення підлягають (сплаті) на рахунки Рубіжанської ОДПІ (Кремінське відділення) ГУ ДФС у Луганській області в сумі 1354,61 грн. (а.с.5).

Зазначене Рішення Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Кремінському районі Луганської області отримало 19.09.2017, що підтверджується штампом вхідної кореспонденції на зазначеному Рішенні.

27.09.2017 вих.№06/926 Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Кремінському районі Луганської області подало скаргу до ДФС України, в якій просила скасувати Рішення №0018371303 (а.с.6-7).

31.10.2017 №24718/6/99-99-11-02-02-25 ДФС України надало Відділенню виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Кремінському районі Луганської області рішення про результати розгляду скарги, яким скаргу від 27.09.2017 вих.№06/926 залишено без задоволення (а.с.9-10).

Відповідно до інформації, зазначеної у витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 05.12.2017 №1003329241 Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Кремінському районі Луганської області з 17.11.2017 припинено за рішенням засновників (а.с.56-58).

Передавальний актом від 07.08.2017 року Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Кремінському районі Луганської області передало правонаступнику Управлінню виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області всі зобов'язання, права, обов'язки, а також все майно (а.с.33-36).

З інформації, зазначеної у витязі з інтегрованої картки платника вбачається, що фінансові санкції застосовані у зв'язку з несвоєчасною сплатою єдиного внеску за період з 21.08.2014 по 29.09.2014 (а.с.72-92).

Спірним питанням у даній справі є правомірність прийняття Відповідачем Рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску.

Вирішуючи адміністративну справу по суті заявлених позовних вимог, оцінюючи обґрунтованість заперечень Відповідача, суд виходить з такого.

Спірні правовідносини регулюються нормами Податкового кодексу України (далі - ПК України), Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування № 2464-VІ від 08.07.2010 року (далі - Закон №2464), Законом України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції № 1669-VII від 02.09.2014 року (далі - Закон №1669) та іншими нормативно-правовими актами стосовно спірних правовідносин.

Порядок обчислення та строки сплати єдиного внеску передбачені статтею 9 Закону №2464-VІ, зокрема ч.8 зазначеної статті передбачено, що платники єдиного внеску, крім платників, зазначених у пунктах 4 і 5 ч.1 ст.4 цього Закону, зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця.

Абзацом першим частини 2 статті 25 Закону № 2464-VІ визначено, що її положення поширюються лише на тих платників, які відповідно до цього Закону зобов'язані нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.

Відповідно до частини десятої та п.2 ч.11 ст. 25 Закону № 2464-VІ, на суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу.

Орган доходів і зборів застосовує до платника єдиного внеску такі штрафні санкції: за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску накладається штраф у розмірі 20 відсотків своєчасно не сплачених сум (в редакціях Закону до 28.12.2014 року - у розмірі 10 відсотків своєчасно не сплачених сум).

Закон № 1669-VII, який набрав чинності з 15 жовтня 2014 року, визначає серед іншого тимчасові заходи для забезпечення підтримки суб'єктів господарювання, що здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції.

Підпунктом 8 п.4 ст.11 Прикінцеві та перехідні положення Закону № 1669-VII внесено зміни до Закону №2464-VІ, а саме підпункт б) розділ VIII "Прикінцеві та перехідні положення" було доповнено пунктом 9-3 (пункт 9-4 в редакції Закону з 13.03.2015 року) такого змісту:

"9-4. Платники єдиного внеску, визначені статтею 4 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", які перебувають на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у статті 2 Закону України "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції", де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" від 14 квітня 2014 року № 405/2014, звільняються від виконання своїх обов'язків, визначених частиною другою статті 6 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", на період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції або військового чи надзвичайного стану.

Відповідальність, штрафні та фінансові санкції, передбачені цим Законом за невиконання обов'язків платника єдиного внеску в період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції, до платників єдиного внеску, зазначених у цьому пункті, не застосовуються.

З огляду на дію зазначеної норми Позивач звільняється від відповідальності, штрафних та фінансових санкцій, передбачених Законом № 2464-VІ за невиконання обов'язків платника єдиного внеску.

Розпорядженнями Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2014 року №1053-р Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція (втратив чинність), від 02 грудня 2015р. № 1275-р Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, та визнання такими, що втратили чинність, деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України до переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція включено: м.Кремінна Луганської області (місто, в якому перебувало Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Кремінському районі Луганської області) та м.Рубіжне (місто, в якому перебував орган доходів і зборів, на обліку в якому перебувало Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Кремінському районі Луганської області).

Отже, Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Кремінському районі Луганської області був платником єдиного внеску, визначений статтею 4 Закону №2464-VІ, та який перебував на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у статті 2 Закону № 1669-VII, де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України від 14 квітня 2014 року № 405/2014.

Таким чином і м.Кремінна, і м.Рубіжне Луганської області включені у перелік населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, відповідно до положень Закону № 1669.

Стаття 10 Закону № 1669 визначає сертифікат Торгово-промислової палати України як єдиний належний та достатній документ, що підтверджує настання обставин непереборної сили (форс-мажору), що мали місце на території проведення антитерористичної операції, як підстави для звільнення від відповідальності за невиконання (неналежного виконання) зобов'язань.

Зі змісту вказаної статті чітко вбачається, що нею визначений конкретний документ як підстава для звільнення від відповідальності за невиконання (неналежного виконання) зобов'язань. При цьому цією нормою не визначено, за невиконання (неналежне виконання) від якого саме зобов'язання звільняється певна особа. Тобто, для спірних правовідносин стаття 10 Закону № 1669 є загальною нормою.

Пункт 9-4 Розділу VIII Закону № 2464, як спеціальна норма законодавства, не містить жодного посилання на необхідність платника єдиного внеску надання до податкового органу сертифікату Торгово-промислової палати України як необхідного документу в якості підстави для звільнення від відповідальності за невиконання (неналежне виконання) зобов'язань щодо сплати (несвоєчасної сплати) єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

Натомість, підпунктом 14.1.11 п. 14.1. ст. 14 Податкового кодексу України (далі за текстом - ПК України) однією з ознак безнадійної заборгованості визначена заборгованість, стягнення якої стало неможливим у зв'язку з дією обставин непереборної сили, стихійного лиха (форс-мажорних обставин), підтверджених у порядку, передбаченому законодавством.

Тобто, положення статті 10 Закону № 1669 можуть бути застосовані при вирішенні правовідносин, врегульованих Податковим кодексом України.

Однак, відповідно до положень п. 1.3. ст. 1 ПК України цей Кодекс не регулює питання погашення зобов'язань зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, що виключає можливість застосування положень статті 10 Закону № 1669 при вирішенні спірних правовідносин, врегульованих нормами Закону № 2464.

Таким чином, відповідно до пункту 9-4 Розділу VIII Закону № 2464 достатніми підставами для звільнення платника єдиного внеску від відповідальності, передбаченої цим Законом за невиконання (несвоєчасне виконання) обов'язків платника єдиного внеску в період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції, є перебування на обліку в податкових органах, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у статті 2 Закону № 1669, та заява самого платника єдиного внеску до органу доходів і зборів за основним місцем обліку або за місцем його тимчасового проживання у довільній формі не пізніше тридцяти календарних днів, наступних за днем закінчення антитерористичної операції.

Оскільки антитерористична операція ще не завершена, то і строки на подачу такої заяви у Позивача, як правонаступника Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Кремінському районі Луганської області, ще не сплили.

Враховуючи викладене, суд приходить до висновку про те, що до Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Кремінському районі Луганської області не застосовуються штрафні та фінансові санкції, передбачені Законом №2464-VІ за невиконання обов'язків платника єдиного внеску у спірний період в силу Закону.

Суд вважає, що пункт 9-4 розділу VIII Закону №2464-VІ є діючим на теперішній час, зміни безпосередньо до Закону №2464-VІ щодо виключення (або викладення в новій редакції тощо) п.9-4 розділу VIII цього Закону внесені не були.

Таким чином, виходячи зі змісту заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, наявними є підстави для задоволення позовних вимог в повному обсязі.

Питання по судових витратах не вирішується, оскільки Позивач звільнений від їх сплати у встановленому порядку, а статтею 94 Кодексу адміністративного судочинства України не передбачено їх стягнення в даному випадку.

Керуючись ст.ст. 2, 17, 71, 86, 94, 158-163, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області до Головного управління ДФС в Луганській області про скасування рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДФС у Луганській області від 18.09.2017 №0018371303 Про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску.

Постанова суду може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

Повний текст постанови складено та підписано 11 грудня 2017 року.

Суддя ОСОБА_3

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.12.2017
Оприлюднено14.12.2017
Номер документу70853109
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/1691/17

Ухвала від 18.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 06.08.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 24.05.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 19.04.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 21.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Постанова від 07.02.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 18.01.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 18.01.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Постанова від 05.12.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Н.М. Басова

Ухвала від 05.12.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Н.М. Басова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні