Справа № 815/6317/17
УХВАЛА
11 грудня 2017 року м. Одеса
Суддя Одеського окружного адміністративного суду Вовченко О.А., розглянувши матеріали адміністративного позову ОСОБА_1 до управління Державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради, департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області про визнання неправомірними дії, скасування наказу та зобов'язання вчинити дії,-
В С Т А Н О В И В:
До суду надійшов адміністративний позов ОСОБА_1 до управління Державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради, департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області, в якому позивач просить суд:
- визнати неправомірними дії управління Державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради;
- скасувати винесений 26.12.2016 року управлінням Державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради наказ №01-13/79ДБ, яким було скасовано реєстрацію декларації про початок будівельних робіт №ОД 082162661398 від 22.09.2016 року та винесений 26.12.2016 року наказ №01-13/78ДБ, яким було скасовано реєстрацію декларації про готовність об'єкта до експлуатації №ОД 142162702282 від 26.09.2016 року;
- зобов'язати управління Державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради направити Державній архітектурно-будівельній інспекції України повідомлення про поновлення реєстрації декларацій про початок будівельних робіт за адресою АДРЕСА_1 за №ОД 082162661398 від 22.09.2016 року та декларації про готовність об'єкта до експлуатації робіт за адресою АДРЕСА_1 за №ОД 142162702282 від 26.09.2016 року.
Відповідно до п.п.3,5,6 ч.1 ст.107 КАС України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу; подано адміністративний позов у строк, установлений законом (якщо адміністративний позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними); чи немає інших підстав для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.
Ознайомившись зі змістом адміністративного позову, суд дійшов висновку, що він не відповідає вимогам ст.106 КАС України.
Відповідно до абз.6 та абз.9 ч.1 ст. 3 КАС України адміністративний позов - звернення до адміністративного суду про захист прав, свобод та інтересів або на виконання повноважень у публічно-правових відносинах. Відповідач - суб'єкт владних повноважень, а у випадках, передбачених законом, й інші особи, до яких звернена вимога позивача
Згідно п. 4 ч. 1 ст.106 КАС України, у позовній заяві зазначаються зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а у разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів.
Судом встановлено, що позивачем в якості відповідача зазначено Державну архітектурно-будівельну інспекцію в Одеській області. Між тим в прохальній частині адміністративного позову відсутні вимоги до Державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області.
Окрім цього, в порушення вимог п.4 ч.2 ст.106 КАС України позивач просить суд визнати неправомірними дії управління Державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради, проте не конкретизує які саме.
Відповідно до п.п. 2, 3 ч. 1 ст. 106 КАС України у позовній заяві зазначаються ім'я (найменування) сторін, їх поштову адресу, а також номери засобів зв'язку, адреси електронної пошти, якщо такі є.
В порушення вказаної норми позивачем не зазначено у позові власної адреси електронної пошти та адреси електронної пошти відповідачів.
Згідно зі ст.108 КАС України суддя, встановивши, що адміністративний позов подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, в якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.
Відтак, приймаючи до уваги вищевикладене, суд вважає за необхідне залишити адміністративний позов без руху, встановивши позивачу строк для усунення недоліків.
Виявлені недоліки повинні бути усунені, шляхом надання до суду адміністративного позову, складеного у відповідності до положень ст. 106 КАС України (з копіями відповідачам).
Керуючись ст.ст. 105, 106, 108, 109 КАС України, суд, -
У Х В А Л И В:
Адміністративний позов ОСОБА_1 до управління Державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради, департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області про визнання неправомірними дії, скасування наказу та зобов'язання вчинити дії - залишити без руху.
Встановити позивачу 5-денний строк для усунення недоліків позовної заяви з дня отримання копії ухвали.
У разі невиконання вимог цієї ухвали позовна заява буде вважатись неподаною і буде повернута заявникові.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд шляхом подання в п'ятиденний строк з дня оголошення та (або) отримання копії ухвали апеляційної скарги.
Суддя О.А. Вовченко
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.12.2017 |
Оприлюднено | 14.12.2017 |
Номер документу | 70948918 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Вовченко О. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні