ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
УХВАЛА
28 листопада 2017 року м. Київ К/800/39380/17
Суддя Вищого адміністративного суду України Усенко Є.А., розглянувши касаційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області (далі - ГУ ДФС у Харківській області)
на постанову Харківського окружного адміністративного суду від 10.07.2017
та ухвалу Харківського апеляційного адміністративного суду від 09.11.2017
у справі № 820/2419/17 Харківського окружного адміністративного суду
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Інфо Віт
до Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області
про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,
В С Т А Н О В И В:
ГУ ДФС у Харківській області 25.11.2017 (згідно зі штампом на поштовому конверті) звернулося до Вищого адміністративного суду України з касаційною скаргою на постанову Харківського окружного адміністративного суду від 10.07.2017 та ухвалу Харківського апеляційного адміністративного суду від 09.11.2017 у справі № 820/2419/17.
ГУ ДФС у Харківській області подано клопотання про відстрочення сплати судового збору на подання касаційної скарги, яке обґрунтовує тим, що станом на 05.10.2017 на рахунках Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області за КЕКВ 2800 залишок коштів для сплати судового збору складає 495,30 грн., що підтверджується довідкою, виданою заступником начальника та начальником управління фінансування, бухгалтерського обліку та звітності.
Відповідно до частини 1 статті 88 Кодексу адміністративного судочинства України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.
Статтею 8 Закону України "Про судовий збір" передбачено, що враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі. Суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті.
Особа, яка вважає, що в неї існують перешкоди для доступу до правосуддя через неможливість сплатити судовий збір з певних причин, може подати до суду відповідне клопотання з обґрунтуванням доводів про наявність таких перешкод.
Клопотання ГУ ДФС у Харківській області про відстрочення сплати судового збору підлягає задоволенню з огляду на тривалий термін зупинення платіжних операцій по рахунку ДПІ.
Касаційна скарга за формою та змістом відповідає вимогам статті 213 Кодексу адміністративного судочинства України, перешкоди для відкриття касаційного провадження відсутні.
Керуючись статтями 210-215 Кодексу адміністративного судочинства України,
У Х В А Л И В:
Клопотання Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області про відстрочення сплати судового збору до ухвалення судового рішення задовольнити: відстрочити сплату судового збору за подання касаційної скарги до закінчення касаційного провадження у справі № 820/2419/17.
Відкрити касаційне провадження за скаргою Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області на постанову Харківського окружного адміністративного суду від 10.07.2017 та ухвалу Харківського апеляційного адміністративного суду від 09.11.2017 у справі № 820/2419/17.
Витребувати з Харківського окружного адміністративного суду справу
№ 820/2419/17.
В порядку підготовки справи до касаційного розгляду: 1) надіслати копії ухвали про відкриття касаційного провадження особам, які беруть участь у справі; 2) надіслати особам, які беруть участь у справі, копію касаційної скарги, запропонувавши у десятиденний строк з дня отримання цієї ухвали подати заперечення на касаційну скаргу; 3) роз'яснити особам, які беруть участь у справі, що на стадії касаційного провадження вони наділені процесуальними правами та обов'язками, передбаченими статтею 49 (з врахуванням меж перегляду справи судом касаційної інстанції, встановлених статтею 220 Кодексу адміністративного судочинства України), статтями 219, 236 Кодексу адміністративного судочинства України.
Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття та оскарженню не підлягає.
Суддя
Вищого адміністративного
суду України Є.А. Усенко
Суд | Вищий адміністративний суд України |
Дата ухвалення рішення | 28.11.2017 |
Оприлюднено | 14.12.2017 |
Номер документу | 70957011 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Васильєва І.А.
Адміністративне
Вищий адміністративний суд України
Усенко Є.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні