Ухвала
від 11.12.2017 по справі 812/1785/17
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

6.3

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

11 грудня 2017 року СєвєродонецькСправа № 812/1785/17

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді: Ірметової О.В.

за участю:

секретаря судового засідання: Попової Н.І.

представника позивача: ОСОБА_1

представників відповідача: ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4,

представника третьої особи, Відділу освіти

ОСОБА_5 РДА: ОСОБА_6

представника третьої осби, ОСОБА_5

міжшкільного навчально-виробничого комбінату: не прибув

розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання представника відповідача про заміну неналежного відповідача у справі за адміністративним позовом Керівника ОСОБА_5 місцевої прокуратури до ОСОБА_5 районної ради Луганської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача ОСОБА_5 міжшкільний навчально-виробничий комбінат ОСОБА_5 районної ради Луганської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача відділ освіти ОСОБА_5 районної державної адміністрації Луганської області про зобов'язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

До Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Керівника ОСОБА_5 місцевої прокуратури до ОСОБА_5 районної ради Луганської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача ОСОБА_5 міжшкільний навчально-виробничий комбінат ОСОБА_5 районної ради Луганської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача відділ освіти ОСОБА_5 районної державної адміністрації Луганської області про зобов'язання вчинити певні дії.

08 грудня 2017 року від представника ОСОБА_5 районної ради Луганської області надійшло заперечення на адміністративний позов, у якому відповідач заначив наступне.

Незаконна бездіяльність ОСОБА_5 районної ради Луганської області щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку під будівлями та спорудами, та на самі споруди позивачем не обґрунтована, оскільки заходи, пов'язані з проведенням землевпорядних робіт, та наступним оформленням правовстановлюючих документів на земельні ділянки, на яких розташовані загальноосвітні навчальні заклади, та на споруди ОСОБА_5 міжшкільного навчально-виробничого комбінату ОСОБА_5 районної ради Луганської області, забезпечують та проводять органи державної виконавчої влади із залученням власників землі (міська рада), що повністю відповідає та підтверджується земельним законодавством України.

Позивач та представник третьої особи зеперечували проти задоволення клопотання.

Розглянувши обґрунтованість клопотання представника відповідача про заміну відповідача у справі, суд вирішуючи дане клопотання виходить з наступного.

Відповідно до частини першої статті 52 Кодексу адміністративного судочинства України суд першої інстанції, встановивши, що з адміністративним позовом звернулася не та особа, якій належить право вимоги, або не до тієї особи, яка повинна відповідати за адміністративним позовом, може за згодою позивача допустити заміну первинного позивача або відповідача належним позивачем або відповідачем, якщо це не потягне за собою зміни підсудності адміністративної справи. Якщо позивач не згоден на заміну відповідача іншою особою, суд може залучити цю особу як другого відповідача.

Відповідно до статуту ОСОБА_5 міжшкільного навчально-виробничого комбінату ОСОБА_5 районної ради, комбінат є закладом комунальної власності ОСОБА_5 районної ради. Засновником ОСОБА_5 міжшкільного навчально-виробничого комбінату ОСОБА_5 районної ради Луганської області є ОСОБА_5 районна рада, майно Комбінату є власністю ОСОБА_5 районної ради народних депутатів і закріплюється за ними на правах оперативного управління.

Матеріально-технічна база навчальних закладів та установ, організацій, підприємств системи освіти, відповідно до статті 63 Закону України "Про освіту", включає будівлі, споруди, землю, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло та інші цінності. Майно навчальних закладів та установ, організацій, підприємств системи освіти належить їм на правах, визначених чинним законодавством.

Розділом V Положення про міжшкільний навчально-виробничий комбінат, затверджений наказом Міністерства освіти України від 30.11.1993 № 430 визначено майно комбінату.

Так, майно комбінату становлять основні фонди (приміщення, обладанання тощо), а також інші цінності, вартість яких відображається в самостійному балансі комбінату. Комбінат відповідно до чинного законодавства користується землею, іншими природними ресурсами і несе відповідальність за дотримання вимог та норм їх охорони.

Відповідно до Положення відділу освіти ОСОБА_5 районної державної адміністрації Луганської області, останній, серед іншого, координує діяльність навчальних закладів, що належать до сфери управління районної державної адміністрації, організовує роботу з їх нормативного, програмного, кадрового, матеріально-технічного і науково-методичного забезпечення.

Отже, з викладеного вбачається, що контроль та координація діяльності навчальних закладів Відділу освіти знаходиться в сфері відносин в галузі освіти, а не в галузі земельних відносин, зокрема, відносин щодо набуття права користування на земельну ділянку.

Оскільки відповідач не надав суду жодного доказу на підтвердження делегування повноважень оперативного управління ОСОБА_5 міжшкільного навчально-виробничого комбінату ОСОБА_5 районної ради Відділу освіти ОСОБА_5 районної державної адміністрації Луганської області, суд дійшов висновку необґрунтованості клопотання відповідача про заміну відповідача.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 52, 160-165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

УХВАЛИВ:

В задоволенні клопотання представника відповідача про заміну неналежного відповідача у справі за адміністративним позовом Керівника ОСОБА_5 місцевої прокуратури до ОСОБА_5 районної ради Луганської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача ОСОБА_5 міжшкільний навчально-виробничий комбінат ОСОБА_5 районної ради Луганської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача відділ освіти ОСОБА_5 районної державної адміністрації Луганської області про зобов'язання вчинити певні дії - відмовити.

Ухвала набирає законної сили з моменту постановлення та оскарженню не підлягає.

Повний текст ухвали складений та підписаний 14 грудня 2017 року.

Суддя ОСОБА_7

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.12.2017
Оприлюднено15.12.2017
Номер документу70996780
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/1785/17

Ухвала від 11.12.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Ірметова

Постанова від 11.12.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Ірметова

Ухвала від 27.11.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Ірметова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні