Ухвала
від 14.12.2017 по справі 805/2955/17-а
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Головуючий у 1 інстанції - Шувалова Т. О.

Суддя-доповідач - ОСОБА_1

ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 грудня 2017 року справа №805/2955/17-а

приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ вул. Марата, 15

Донецький апеляційний адміністративний суд колегією суддів у складі:

головуючого судді: Ястребової Л.В.,

суддів: Блохіна А.А., Компацієць І.Д.,

секретар судового засідання Терзі Д.А.

за участі представника відповідача ОСОБА_2, розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 23 жовтня 2017 року у справі № 805/2955/17-а за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Транспортно-експедиційна компанія "Енерготранс" в особі філії "Енерговантажтранс" до Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області про визнання дій незаконними та зобов'язання вчиняти будь-які дії,-

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю Транспортно-експедиційна компанія Енерготранс в особі філії Енерговантажтранс (далі - позивач, ТОВ «ТЕК «Енерготранс» ) звернувся до Донецького окружного адміністративного суду із адміністративним позовом до Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області (далі - відповідач), в якому просило: визнати дії Головного управління Державної фіскальної служби в Донецькій області незаконними щодо пред'явлення на примусове виконання вимоги Бахмутського об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС в Донецькій області № Ю-157-23 від 03.08.2016 року про сплату недоїмки з єдиного соціального внеску в розмірі 225050,27 грн.; заборонити Головному управлінню Державної фіскальної служби в Донецькій області здійснювати будь-які дії щодо стягнення заборгованості за вимогою Бахмутського об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС в Донецькій області №Ю-157-23 від 03.08.2016 року з позивача . (а.с.4-8).

Постановою Донецького окружного адміністративного суду від 23 жовтня 2017 року позов було задоволено частково, а саме: визнано дії Головного управління Державної фіскальної служби в Донецькій області неправомірними щодо пред'явлення на примусове виконання вимоги Бахмутського об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС в Донецькій області №Ю-157-23 від 03.08.2016 року про сплату недоїмки з єдиного соціального внеску в розмірі 225 050, 27 грн.; стягнуто з Головного управління Державної фіскальної служби в Донецькій області за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Транспортна - експедиційна компанія «Енерготранс» в особі філії «Енерговажтранс» судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 1600 гривень 00 копійок. В задоволенні решти позовних вимог відмовлено (а.с.135-137).

Головне управління Державної фіскальної служби у Донецькій області, не погодившись з таким рішенням, подало апеляційну скаргу, посилаючись на порушення норм матеріального та процесуального права, просить постанову суду скасувати та прийняти нову, якою відмовити у задоволенні позову. В обґрунтування апеляційної скарги зазначено, що згідно облікових даних з інформаційної системи органу доходів і зборів заборгованість позивача станом на 31.07.2016 року становила 2931316,76 грн., на підставі чого сформовано вимогу про сплату боргу № Ю-157-23. Відповідно до Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від 8 липня 2010 року № 2464-VI (далі - Закон № 2464-VІ), Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України 20 квітня 2015 року N 449 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 28 березня 2016 року N 393), вимога про сплату боргу (недоїмки) є виконавчим документом. Оскільки вимога у добровільному порядку не виконання, на підставі вимог законодавства, контролюючим органом 25.07.2017 року направлено вимогу до відділу державної виконавчої служби. Також, апелянт зазначає, що розпорядження Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2014 року № 1053-р діяло з 05.11.2014 року по 18.12.2015 року, а отже затвердженого переліку населених пунктів на території яких здійснювалася антитерористична операція, не було. Крім того, зміни внесенні Законом № 1669-VII до Закону № 2464-VІ, втратили чинність згідно із Законом № 911-VIII, з 01.01.2016 року (а.с.147-149).

Під час апеляційного розгляду представник відповідача підтримав доводи апеляційної скарги. Представник позивача до суду не прибув.

Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, дослідивши матеріали справи, доводи апеляційної скарги, здійснюючи апеляційний перегляд у межах апеляційної скарги відповідно до частини 1 статті 195 Кодексу адміністративного судочинства України, встановила наступне.

ТОВ «ТЕК «Енерготранс» є юридичною особою , зареєстрований за адресою: 01133, м.Київ, вул.Кутузова , б.18/7 (а.с. 30).

Філія «Енерговажтранс» ТОВ «ТЕК «Енерготранс» має статус відокремленого структурного підрозділу ТОВ «ТЕК «Енерготранс» , є платником єдиного внеску та перебуває на обліку в Бахмутській об'єднаній державній податковій інспекції (Торецьке відділення) ГУ ДФС у Донецькій області, зареєстрована за адресою: 85205, Донецьк область, м.Торецьк, вул.Історічна, 9 (а.с. 31-40).

03 серпня 2016 року Артемівською об'єднаною державною податковою інспекцією ГУ ДФС у Донецькій області (Дзержинське відділення) - на теперішній час - Бахмутська об'єднана державна податкова інспекція (Торецьке відділення) ГУ ДФС у Донецькій області - було складено вимогу № Ю-157-23 про сплату Філією «Енерговажтранс» ТОВ «ТЕК «Енерготранс» заборгованості зі єдиного внеску, станом на 31.07.2016 року, в сумі 2931316, 76 грн.,(а.с. 9).

Вищевказана вимога була отримана позивачем та добровільно сплачена в розмірі 2 706 266, 49грн., що не заперечується сторонами.

Позивач, не погодившись з вказаною вимогою оскаржив її у судовому порядку.

Постановою Донецького апеляційного адміністративного суду від 23 червня 2017 року у справі № 805/4339/16-а за позовом ТОВ «ТЕК «Енерготранс» в особі філії «Енерговажтранс» , відмовлено з задоволенні позовних вимог до Бахмутської об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби в Донецькій області; Дзержинського відділення Артемівської об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби в Донецькій області про скасування вимоги № Ю-157-23 від 03.08.2016 року на суму 2931316,76 грн. При розгляді справи суд дійшов до висновку про наявність у відповідача права формувати та надсилати платникам єдиного внеску вимогу про сплату недоїмки. Стягнення цих сум не було предметом розгляду справи.

Задовольняючи частково позовні вимоги суд першої інстанції, виходив з того, що оскільки в силу діючого на цей час законодавства позивач звільнений від сплати єдиного соціального внеску, а тому немає правових підстав для примусового стягнення з позивача сум заборгованості за вимогою.

Колегія суддів з зазначеним висновком суду першої інстанції погоджується, з наступних підстав.

Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Спірні правовідносини регулюються нормами Податкового кодексу України, Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від 8 липня 2010 року № 2464-VI (далі - Закон № 2464-VІ), Законом № 1669-VII та іншими нормативно-правовими актами стосовно спірних правовідносин.

Пунктом 1 частини 2 статті 6 цього Закону на платника єдиного внеску покладений обов'язок своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.

Порядок обчислення та строки сплати єдиного внеску передбачені статтею 9 Закону № 2464-VІ, зокрема частиною восьмою зазначеної статті передбачено, що платники єдиного внеску, крім платників, зазначених у пунктах 4 і 5 частини першої статті 4 цього Закону, зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця.

Відповідно до п. 1 частини 10 статті 9 Закону № 2464-VI, днем сплати єдиного внеску у разі перерахування сум єдиного внеску з рахунку платника на відповідні рахунки органу доходів і зборів вважається день списання банком або центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, суми платежу з рахунку платника незалежно від часу її зарахування на рахунок органу доходів і зборів.

Відповідно до ст. 25 Закону № 2464, орган доходів і зборів у порядку, за формою та у строки, встановлені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, надсилає платникам єдиного внеску, які мають недоїмку, вимогу про її сплату (абз. 1 ч. 4).

Вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом (абз. 2 ч. 4)..

Платник єдиного внеску зобов'язаний протягом десяти календарних днів з дня надходження вимоги про сплату недоїмки сплатити суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею (абз. 3 ч. 4).

У разі незгоди з розрахунком суми недоїмки платник єдиного внеску узгоджує її з органом доходів і зборів шляхом оскарження вимоги про сплату єдиного внеску в адміністративному або судовому порядку (абз. 4 ч.4).

У разі якщо платник єдиного внеску протягом десяти календарних днів з дня надходження вимоги не сплатив зазначені у вимозі суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею, не узгодив вимогу з органом доходів і зборів, не оскаржив вимогу в судовому порядку або не сплатив узгоджену суму недоїмки протягом десяти календарних днів з дня надходження узгодженої вимоги, орган доходів і зборів надсилає в порядку, встановленому законом, до підрозділу державної виконавчої служби вимогу про сплату недоїмки (абз. 9 ч.4).

За частиною 5 ст. 25 Закону № 2464, вимога органу доходів і зборів про сплату недоїмки або рішення суду щодо стягнення суми недоїмки виконується державною виконавчою службою в порядку, встановленому законом.

Отже, законодавством передбачено, право звернення контролюючого органу до підрозділу державної виконавчої служби з вимогою про сплату недоїмки, як виконавчим документом.

Відповідно до матеріалів справи, за позивачем станом на 31.07.2016 року рахувалась заборгованість в сумі 2931316,76 грн., на підставі якої контролюючим органом сформовано вимогу № Ю-157-23 від 03.08.2016 року на суму 2931316,76 грн.

Спірним питанням даної справи є правомірність пред'явлення до виконання вимоги у зв'язку зі звільнення платника єдиного внеску від виконання обов'язків, визначених статтею 6 Закону № 2464 на період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції або військового чи надзвичайного стану.

Закон України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції № 1669-VII від 02.09.2014 року (далі - Закон № 1669-VII), який набрав чинності з 15 жовтня 2014 року, визначає серед іншого тимчасові заходи для забезпечення підтримки суб'єктів господарювання, що здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції.

Статтею 1 Закону № 1669 визначено, що період проведення антитерористичної операції - це час між датою набрання чинності Указом Президента України від 14 квітня 2014 року № 405/2014 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України (далі - Указ № 405) та датою набрання чинності Указом Президента України Про завершення проведення антитерористичної операції або військових дій на території України .

Територія проведення антитерористичної операції - територія України, на якій розташовані населені пункти, визначені у затвердженому Кабінетом Міністрів України переліку, де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу № 405.

Станом на момент виникнення спірних правовідносин та на момент розгляду даної справи, антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України від 14 квітня 2014 року № 405/2014 не закінчилась.

Підпунктом б пункту 8 статті 14-1 Закону № 1669-VII розділ VIII Прикінцеві та перехідні положення Закону № 2464-VI було доповнено пунктом 9-3 такого змісту: 9-3. Платники єдиного внеску, визначені статтею 4 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , які перебувають на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у статті 2 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції , де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України від 14 квітня 2014 року № 405/2014, звільняються від виконання своїх обов'язків, визначених частиною другою статті 6 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , на період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції або військового чи надзвичайного стану.

Підставою для такого звільнення є заява платника єдиного внеску, яка подається ним до контролюючого органу за основним місцем обліку або за місцем його тимчасового проживання у довільній формі не пізніше тридцяти календарних днів, наступних за днем закінчення антитерористичної операції.

Відповідальність, штрафні та фінансові санкції, передбачені Законом № 2464 за невиконання обов'язків платника єдиного внеску в період з 14 квітня 2014 року до закінчення АТО, до платників єдиного внеску, зазначених у цьому пункті, не застосовуються.

Недоїмка, що виникла у платників єдиного внеску, які перебувають на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у статті 2 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції , де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України від 14 квітня 2014 року № 405/2014, визнається безнадійною та підлягає списанню в порядку, передбаченому Податковим кодексом України для списання безнадійного податкового боргу .

Законом України від 02.03.2015 № 219-VIII Про внесення змін до розділу VIII Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування щодо зменшення навантаження на фонд оплати праці, до розділу VIII Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., № 2-3, ст. 11; 2014 р., № 44, ст. 2040) внесли такі зміни: пункт 9-3 в редакції Закону України від 2 вересня 2014 року № 1669-VII вважати пунктом 9-4.

Законом України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України № 911-VIII від 24 грудня 2015 року були внесені зміни до Закону України від 02.09.2014 № 1669-VII Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції , у відповідності до якого підпункт 8 пункту 4 статті 11 Закону № 1669 виключено.

Таким чином, положення пп. 8 п. 4 ст. 11 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції були реалізовані шляхом внесення відповідних змін до Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , а змін безпосередньо до Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування щодо виключення (або викладення в новій редакції тощо) п. 9-4 розділу VIII цього Закону внесено не було.

На теперішній час жодних рішень про виключення з чинної редакції закону Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування пункту 9-4 розділу VIII прийнято не було. Зазначене спростовує посилання апелянта на втрату чинності вказаних положень Закону з 01.01.2016 року.

Таким чином, факт перебування платників єдиного внеску на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, де проводилася антитерористична операція є підставою для зупинення застосування до таких платників заходів впливу та стягнення і відповідальності за порушення Закону № 2464.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2014 року № 1053-р Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція до переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція включено м. Торецьк Луганської області, яке є зареєстрованою адресою Філії Енерговажтранс ТОВ ТЕК Енерготранс .

Дію вказаного розпорядження зупинено розпорядженням Кабінету Міністрів України № 1079-р від 05.11.2014 року.

Стосовно посилання апелянта на те, що розпорядження Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2014 року № 1053-р діяло з 05.11.2014 року по 18.12.2015 року, а тому немає підстав для застосування у вказаний період положень п. 9-4 розділу VIII Закону № 2464, колегія суддів не приймає, оскільки зазначене розпорядження Кабінету Міністрів України було чинним та не скасовувалось, дія якого лише була зупинена на відповідний час.

Також, вказані розпорядження втратили чинність згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України № 1275-р від 02 грудня 2015 року Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, та визнання такими, що втратили чинність, деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України .

Згідно з додатком до розпорядження Кабінету Міністрів України від 02.12.2015 № 1275-р, до зазначених населених пунктів, зокрема, належить м. Торецьк Луганської області.

З матеріалів справи вбачається, що позивач виконав приписи п. 9-4 розділу VIII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» та звернувся до відповідача з заявою від 29.01.2015 р. № 03/41 щодо звільнення від виконання обов'язків платника єдиного внеску, у тому числі нарахування, утримання, сплати єдиного внеску та подання звітності. Крім того, в матеріалах справи міститься Сертифікат Торгово - промислової палати від 30.01.2017 року яким засвідчено настання обставин непереборної сили, щодо здійснення податків та обов'язкових платежів.

При цьому позивача звільнено від виконання зобов'язань платника єдиного внеску, встановлених частиною другою статті 6 Закону № 2464-VІ, вимоги Закону № 1669 та Закону № 2464-VІ, не передбачають надання сертифікату ТПП України, оскільки таке звільнення передбачене в силу Закону.

Таким чином, з огляду на дію пункту 9-4 розділу VIII Прикінцеві та перехідні положення Закону № 2464-VІ позивач звільняється від виконання зобов'язань платника єдиного внеску, встановлених частиною другою статті 6 Закону № 2464-VІ, у тому числі передбачених підпунктом першим частини другої цієї статті, а саме, своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок у період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції.

Як вбачається з матеріалів справи спірна вимога сформована 03.08.2016 року відповідно до статті 25 Закону № 2464-VІ, яка визначає заходи впливу та стягнення. Колегія суддів зазначає, що за положеннями абзацу 2 частини 1 цієї статті, її положення поширюються лише на тих платників, які відповідно до цього Закону зобов'язані своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.

Разом з цим, колегія суддів зазначає, що приписи Законів № 1669 та № 2464-VІ не скасовують обов'язків платника податків (єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування), а надає можливість на період АТО не виконувати їх у встановлені строки (своєчасно) та в повному обсязі.

Отже, відсутність (відстрочення в силу закону) обов'язку своєчасно та в повному обсязі сплачувати внески у період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції, унеможливлює застосування до таких платників заходів впливу та стягнення, у тому числі звернення вимоги про сплату боргу до державної виконавчої служби.

Таким чином, дії Головного управління Державної фіскальної служби в Донецькій області щодо пред'явлення на примусове виконання вимоги Бахмутського об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС в Донецькій області №Ю-157-23 від 03.08.2016 року про сплату недоїмки з єдиного соціального внеску в розмірі 225 050, 27 грн. є неправомірними.

Доводи апеляційної скарги спростовуються встановленими судом обставинами, наявними в матеріалах справи доказами та нормами права, зазначеними в мотивувальній частині оскаржуваного рішення суду.

Враховуючи викладене, колегія суддів приходить до висновку, що постанова суду першої інстанції ухвалена з дотриманням норм матеріального та процесуального права, з повним з'ясуванням обставин, що мають значення для справи, у зв'язку з чим підстави для скасування або зміни постанови суду першої інстанції відсутні.

Повний текст ухвали складений 15 грудня 2017 року.

Керуючись статтями 184, 195, 196, 198, 200, 205, 206, 211, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, -

У Х В А Л И В:

Апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області - залишити без задоволення.

Постанову Донецького окружного адміністративного суду від 23 жовтня 2017 р. у справі № 805/2955/17-а, - залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після складення у повному обсязі.

Головуючий суддя Л.В. Ястребова

Судді А.А. Блохін

ОСОБА_3

СудДонецький апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.12.2017
Оприлюднено19.12.2017
Номер документу71029829
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/2955/17-а

Ухвала від 25.05.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 02.02.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 27.12.2017

Адміністративне

Верховний Суд

Юрченко В.П.

Ухвала від 14.12.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

Ухвала від 14.12.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

Ухвала від 08.12.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

Ухвала від 08.12.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

Ухвала від 22.11.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

Ухвала від 23.10.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Шувалова Т.О.

Постанова від 23.10.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Шувалова Т.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні