Постанова
від 12.12.2017 по справі 813/3086/17
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

12 грудня 2017 року справа № 813/3086/17

Львівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого-судді Кухар Н.А.

при секретарі судового засідання Шавель М.М.

за участю:

представників позивача - Свелеби Г.М., Камінської С.М., Морочинського А.М.

представника відповідача - Булаш З.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Львові адміністративну справу за позовом Приватного акціонерного товариства "Львівський електроламповий завод "Іскра" до Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби про визнання протиправними і скасування податкових повідомлень-рішень,-

в с т а н о в и в :

Приватне акціонерне товариство "Львівський електроламповий завод "Іскра" звернулося до суду з адміністративним позовом до Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби про визнання протиправними і скасування податкових повідомлень-рішень. Позивачем подано заяву про зміну предмета позову, у якій просить визнати протиправним та скасувати податкові повідомлення-рішення №0004574811 від 01.06.2017 р. та № 0008632200 від 29.08.2017 р.

Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідачем протиправно прийнято спірні податкові повідомлення - рішення, а тому такі підлягають скасуванню.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримали у повному обсязі з підстав, наведених у позовній заяві, просили позов задоволити.

Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечила з підстав викладених у запереченні на позов, в яких зазначено, що прийняті податковим органом податкові повідомлення - рішення є правомірними.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши та оцінивши докази, які мають значення для справи, суд встановив наступне.

Офісом великих платників податків Державної фіскальної служби (далі - відповідач) проведено позапланову виїзну перевірку ПАТ Іскра ЄДРПОУ з питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податків та зборів, передбаченим Податковим кодексом України, а також дотримання валютного та іншого законодавства контроль за дотриманням якого покладено на органи фіскальної служби, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) за період з 01.01.2015 по 27.03.2017р. За результатами перевірки складено акт від 13.05.2017 року за 80/28-10-48-14/00214244.

Як вбачається з акта перевірки, податковим органом в ході перевірки п. 11, п.12 встановлено порушення: пп.288.5.1 п.288.5 ст.288 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755- VI(зі змінами та доповненнями) занижено орендну плату за земельну ділянку за 2015 рік в сумі 110 333, 64 грн.; п.249.2, п.249.3, ст..249, п.250..1, п. 250.2, ст..250 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755- VI ПАТ Іскра занижено екологічний податок на загальну суму 77456, 65 грн., в т.ч: -3 кв. 2015 року на суму 10404, 49 грн.; 4 кв. 2016 року на суму 14736, 17 грн.; 1 кв.2016 року на суму 25528, 31 грн.; 2 кв.2016 на суму 19656, 60 грн., 3 кв. 2016 на суму 4005, 71 грн., 4 кв. 2016 року на суму 3125, 37 грн.

На підставі акта перевірки відповідачем винесено:

- податкове повідомлення - рішення від 01.06.2017 року № 0004574811 яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання за платежем орендна плата за земельну ділянку у розмірі 137 917, 05 грн., за основним платежем у розмірі 110333, 64 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 27 583, 41 грн.;

- податкове повідомлення - рішення від 01.06.2017 року № 0004584811 яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання за платежем екологічний податок у розмірі 96 820, 81 грн., за основним платежем у розмірі 77 456, 65 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 19 364, 16 грн.

Слід зазначити, що позивач скористався можливістю досудового порядку вирішення спору та оскаржив винесені податкові повідомлення рішення у адміністративному порядку.

Рішенням Державної фіскальної служби України від 15.08.2017 року № 17925/6/99-99-11-01-02-25 про результати розгляду скарги залишено без змін податкове повідомлення - рішення від 01.06.2017 року № 0004574811, а скаргу у цій частині без задоволення, а податкове повідомлення - рішення від 01.06.2017 року за № 0004584811 скасовує у частині збільшення грошового зобов'язання з екологічного податку у сумі 3125, 37 грн., та застосування штрафних санкцій у сумі 781, 34 грн., а скаргу у цій частині частково задоволено.

Офісом великих платників податків ДФС було прийнято податкове повідомлення - рішення від 29.08.2017 року № 0008632200 яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання за платежем екологічний податок у розмірі 92 914, 10 грн., за основним платежем у розмірі 74 331, 28 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 18 582, 82 грн.

Позивач не погоджуючись із вищевказаними рішеннями, звернувся з адміністративним позовом до суду.

Вирішуючи спір по суті, суд встановив наступні обставини справи та відповідні їм правовідносини.

Щодо правомірності винесення податкового повідомлення - рішення від 01.06.2017 року № 0004574811 суд зазначає наступне.

В акті перевірки податковим органом зазначено, що позивачем по земельній ділянці за адресою: м. Львів, вул.. Заводська, 31 площею 3, 2241га) зменшено зобов'язання шляхом подання уточнюючих розрахунків по орендній платі за 2015 рік, а саме від 01.03.2016 № 927646744801 на суму 686 290, 11 грн., від 01. 03.2016 № 9276467448 на суму 578 179, 36 грн. В акті перевірки зазначають, що згідно листа Відділу у місті Львові Головного управління Держгеокадастру у Львівській області від 03.05.2017 року за № 8-13-0.37-397/109-17 нормативна грошова оцінка 1 кв.м., земельних ділянок у м. Львові на вул. Заводській, 31 к.н. № 4610137500:03:003:0019 у 2017 р - 1081, 26 для земель КВЦПЗ 11.02, у 2016 р.- 1020, 06 та 2015 р. - 711, 84 для земель промисловості

30 квітня 2009 року ВАТ Іскра було укладено договір оренди землі з Львівською міською радою в особі директора департаменту містобудування Павліва А.П. (а.с. 92- 94).

Згідно договору оренди землі в строкове платне користування була передана земельна ділянка, яка знаходиться у м. Львові на вул. Заводській, 31 для обслуговування виробничо - складських приміщень та адміністративних будівель, загальною площею 3, 2241 га, кадастровий номер № 4610137500:03:003:0019.

Згідно п.5 Договору оренди землі нормативна оцінка земельної ділянки становить 14286631, 92 грн.

Пунктом 9 даного Договору визначено, що орендна плата вноситься орендарем у формі та розмірі 428598, 96 грн., в рік, що становить 3 % від нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

Згідно п.10 даного Договору обчислення розміру орендної плати за земельні ділянки приватної власності здійснюється з урахуванням обчислення розміру орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності здійснюється з урахуванням цільового призначення та коефіцієнтів індексації, визначених законодавством, за затвердженими Кабінетом Міністрів України формами, що заповнюються під час укладення або зміни умов договору оренди чи продовження його дії.

26 листопада 2015 року було внесено зміни до договору оренди земельної ділянки зареєстрованого у Львівській міській раді 30.04.2009 року за № Ш-1517 та у Львівському міському відділі Львівської регіональної філії Центру ДЗК 21.04.2010 року за № 04:10:436:00026 кн.04-4. (а.с.94).

Згідно змін до договору оренди землі вбачається, що на підставі Податкового кодексу України, ухвал Львівської міської ради від 26.07.2017 року № 1675 Про затвердження Положення про підготовку, організацію, проведення та оформлення купівлі - продажу у власність, або надання в оренду земельних ділянок у м. Львові. (зі змінами) від 25.12.2014 року № 4250 Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Львова , якою введено дію нормативну грошову оцінку земель м. Львова з 01.01.2015 року, внести зміни в договір оренди землі, що зареєстрований у Львівській міській раді 30.04.2009 року за № Ш-1517 та у Львівському міському відділі Львівської регіональної філії Центру ДЗК 21.04.2010 року за № 04:10:436:00026 кн.04-4, а саме пункт 5 викласти у наступній редакції: нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 22876337, 08 грн.; пункт 9 викласти в наступній редакції: орендна плата за землю вноситься орендарем у формі такого розміру 686 290, 11 гривень, що становить 3 % від нормативної грошової оцінки земельної ділянки та вноситься щомісячно рівними частинами на розрахунковий рахунок № 33214812700007 ГУ ДКСУ у Львівській області, МФО 825014, ЄДРПОУ 38007662, отримувач міський бюджет для Шевченківського району код платежу 18010600 для юридичних осіб до 30 - го числа місяця наступного за звітним.

Відповідно до пункту 269.1 статті 269 Податкового кодексу України ( в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин) платниками податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі. Останні ж, як визначає зміст підпункту 14.1.73 пункту 14.1 статті 14 цього Кодексу, - це особи, яким, зокрема, на умовах оренди надані у користування земельні ділянки державної та комунальної власності. Отже, Податковий кодекс України визначив обов'язок й орендаря сплачувати земельний податок у формі орендної плати.

Орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - це обов'язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою (підпункт 14.1.136 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України). Подібне визначення міститься і у статті 21 Закону України Про оренду землі .

Справляння плати за землю, в тому числі і орендної плати, здійснюється відповідно до положень розділу ХII ПК.

При цьому п. 288.1 - п. 288.4 ст.288 Податкового кодексу України встановлено, що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни. Платником орендної плати є орендар земельної ділянки. Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

Згідно п.п.288.5.1 п.288.5 ст.288 Податкового кодексу України розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки.

Представником позивача долучено до матеріалів справи Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки викладену у листі Відділу Держгеокадастру у м. Львові Львівської області від 29.10.2015 року за № 19-1323-0-.2-9119/9-15 АП, з якого вбачається, що нормативно грошова оцінка кв.м. земельної ділянки під забудовою, становить 709, 54 грн. (а.с. 91).

Відповідачем при визначені грошового зобов язання враховувався лист відділу у м.Львові Головного управління Держгеокадастру у Львівській області від 03.05.2017 р. (а.с.87), згідно якого нормативна грошова оцінка 1 кв. м. земельної ділянки вул.. Заводська,31 у 2015 році становить 711,84 грн. (постанова окружного суду від 19.06.2015 р. №813/9087/13а ).

Суд зазначає, що відповідачем грошове зобов язання визначалось із розрахунку 711,84 грн за 1кв.м., однак такий розмір спростовано позивачем Витягом з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 29.10.2015 року за № 19-1323-0-.2-9119/9-15 АП, а тому оскаржуване податкове повідомлення-рішення від 01.06.2017 року № 0004574811, яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання за платежем орендна плата за земельну ділянку у розмірі 137 917, 05 грн., за основним платежем у розмірі 110333, 64 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 27 583, 41 грн. є протиправним та підлягає скасуванню.

Щодо правомірності винесення податкового повідомлення - рішення від 29.08.2017 року № 0008632200 суд зазначає наступне.

В акті перевірки податковим органом було встановлено, що на підставі документів наданих до перевірки та аналітичної системи Податковий блок (обробка ПЗ та платежів та облік платежів) встановлено, що декларації по екологічному податку на загальну суму 77456, 65 грн., за : 3 кв. 2015 року на суму 10404, 49 грн. (реєстраційний номер 9223726492 від 02.11.2015 року); 4 кв. 2016 року на суму 14736, 17 грн. (реєстраційний номер 9275540567 від 09.02.2016 року);1 кв.2016 року на суму 25528, 31 грн. (реєстраційний номер № 9070085698 від 05.05.2016 року); 2 кв.2016 на суму 19656, 60 грн.,(реєстраційний номер № 9126491401 від 21.07.2016 року); 3 кв. 2016 на суму 4005, 71 грн., (реєстраційний номер 9208441971 від 04.11.2016 року); 4 кв. 2016 року на суму 3125, 37 грн. (реєстраційний номер № 9269245352 від 06.02.2017 року). Податковим органом прийнято до відома, оскільки були подані інші податкові декларації за вищезазначені періоди до терміну подання декларацій. В результаті по обліковій карточці платника виникла нереальна переплата.

В результаті апеляційного оскарження податкового повідомлення рішення Державна фіскальна служба України частково скасувала зобов язання по екологічному податку за 4 кв.2016 року на суму 3125,37 грн.

Відповідно до пп.16.1.3 п.16.1 ст. 16 Податкового кодексу України визначено, що платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів;

Відповідно до п.46.1 ст. 46 Податкового кодексу України (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин) визначено, що податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.

Відповідно до п.49 .1 ст. 49 Податкового кодексу України податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків.

Згідно п. 49.5 ст. 49 Податкового кодексу України, у разі надсилання податкової декларації поштою, платник податку зобов'язаний здійснити таке відправлення на адресу відповідного контролюючого органу не пізніше ніж за п'ять днів до закінчення граничного строку подання податкової декларації, визначеного цією статтею, а при поданні податкової звітності в електронній формі, - не пізніше закінчення останньої години дня, в якому спливає такий граничний строк.

Згідно п. 54.1. ст.. 54 Податкового кодексу України, визначено, що крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.

Відповідно до п.п. 250.10.1 п. 250.10 ст. 250 Податкового кодексу України платник податку має кілька стаціонарних джерел забруднення або спеціально відведених для розміщення відходів місць чи об'єктів в межах кількох населених пунктів (сіл, селищ або міст) або за їх межами (коди згідно з Класифікатором об'єктів адміністративно-територіального устрою України (КОАТУУ) різні), то такий платник податку зобов'язаний подати до відповідного контролюючого органу за місцем розташування стаціонарного джерела забруднення або спеціально відведених для розміщення відходів місць чи об'єктів податкову декларацію щодо кожного стаціонарного джерела забруднення або спеціально відведеного для розміщення відходів місця чи об'єкта окремо.

Відповідно до п. 250.8 ПК України якщо місце подання податкових декларацій не збігається з місцем перебування на податковому обліку підприємства, установи, організації, громадянина - суб'єкта підприємницької діяльності, яким в установленому порядку видано дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, спеціальне водокористування та розміщення відходів, до контролюючого органу, в якому таке підприємство, установа, організація або громадянин - суб'єкт підприємницької діяльності перебуває на обліку, подаються протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) періоду, копії відповідних податкових декларацій.

Судом встановлено, що позивач має кілька стаціонарних джерел забруднення в межах кількох населених пунктів, а саме у м. Львові (за основним місцем обліку) та в м. Збаражі Тернопільської області ( за неосновним місцем обліку за Збаразьку філію).

Як свідчать матеріали справи, позивачем було подано податкові декларації екологічного податку за періоди: 3, 4 квартали 2015 року та 1, 2, 3 квартали 2016 року до Галицької ОДПІ (Сихівське відділення) код органу місцевого самоврядування за КОАТУУ 4610136800, за місцем розташування джерела забруднення 4610136800. Позивачем також було подано декларації з екологічного податку до Кременецької ОДПІ ГУ ДФС Тернопільська обл.. (Збаразьке відділення) за КОАТУУ 0521482203, за місцем розташування джерела забруднення 0521482203, копії ж декларацій були подані для відома за основним місцем обліку.

Декларацію з екологічного податку та копію декларації за філію за 4 квартал 2016 року подано до Львівського управління Офісу великих платників податків за кодом КОАТУУ 4610136800.

Відповідно до п. 49.9 ст.49 Податкового кодексу України за умови дотримання платником податків вимог цієї статті посадова особа контролюючого органу, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов'язана зареєструвати податкову декларацію платника датою її фактичного отримання контролюючим органом. За умови дотримання вимог, встановлених статтями 48 і 49 цього Кодексу податкова декларація, надана платником, також вважається прийнятою: за наявності на всіх аркушах, з яких складається податкова декларація та, за бажанням платника податків, на її копії, відмітки (штампу) контролюючого органу, яким отримана податкова декларація, із зазначенням дати її отримання, або квитанції про отримання податкової декларації у разі її подання засобами електронного зв'язку, або поштового повідомлення з відміткою про вручення контролюючому органу, у разі надсилання податкової декларації поштою; у разі, якщо контролюючий орган із дотриманням вимог пункту 49.11 цієї статті не надає платнику податків повідомлення про відмову у прийнятті податкової декларації або у випадках, визначених цим пунктом, не надсилає його платнику податків у встановлений цією статтею строк.

Судом встановлено, що позивачем було подано усі податкові декларації з екологічного податку у законодавчо встановлені терміни, які були прийняті податковим органом, що підтверджується квитанцією № 2.

При цьому суд зазначає, що позивачем було сплачено до бюджету суму податкового зобов'язання, яке було визначено у поданих деклараціях з екологічного податку за відповідні періоди у законодавчо встановлені терміни.

Копії Декларацій по Збарижському джерелу забруднення позивачем подавались відповідачу для відома відповідно до ст..250.8 ПК України.

Крім того в судовому засіданні встановлено, що відповідачем копії даних декларацій приймались, а звітні декларації по Сихівському джерелу забруднення зараховувались до відома, однак нарахування за ними не проводились, так як джерело забруднення знаходиться в Збаражському районі. Суд вважає, що відповідачем при отриманні копій декларацій по Збарижському джерелу забруднення не було підстав приймати їх як основні звітні.

З огляду на наведені приписи закону, зроблені Офісом великих платників податків Державної фіскальної служби висновки в акті перевірки від 13.05.2017 року № 80/28-10-48-14/00214244, що позивачем занижено екологічний податок на загальну суму 77456, 65 грн., в т.ч: -3 кв. 2015 року на суму 10404, 49 грн.; 4 кв. 2016 року на суму 14736, 17 грн.; 1 кв.2016 року на суму 25528, 31 грн.; 2 кв.2016 на суму 19656, 60 грн., 3 кв. 2016 на суму 4005, 71 грн., є не обґрунтованими та такими, що не відповідають приписам чинного законодавства.

Відтак, спірне податкове повідомлення-рішення від 29.08.2017 року № 0008632200 яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання за платежем екологічний податок у розмірі 92 914, 10 грн., за основним платежем у розмірі 74331, 28 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 18 582, 82 грн., підлягає скасуванню.

Згідно ч.1 ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу , а суд згідно ст.86 цього Кодексу , оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Відповідно до ч. 2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дій чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Матеріали справи свідчать, що відповідні положення відповідачем дотримані не були, що в свою чергу зумовило необхідність звернення позивача за захистом свого порушеного права до суду.

Відповідно до встановлених обставин, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог.

Оскільки суд задовольняє позовні вимоги в повному обсязі, сплачений Приватним акціонерним товариством "Львівський електроламповий завод "Іскра" судовий збір у розмірі 3462, 47 грн. підлягає стягненню за рахунок бюджетних асигнувань Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби.

Керуючись ст. ст. 17 -19, 94, 160 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

П О С Т А Н О В И В :

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення - рішення, винесені Офісом великих платників податків Державної фіскальної служби № 0004574811 від 01.06.2017 року та № 0008632200 від 29.08.2017 року.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби в користь Приватного акціонерного товариства Львівський електроламповий завод "Іскра" судовий збір в сумі 3462, 47 грн.

Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова не набрала законної сили.

Апеляційна скарга на постанову подається протягом десяти днів з дня отримання копії повного тексту постанови до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду.

Повний текст постанови складено та підписано 18 грудня 2017 року.

Суддя Кухар Н.А.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.12.2017
Оприлюднено20.12.2017
Номер документу71072457
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/3086/17

Ухвала від 15.03.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 12.02.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 20.06.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 22.05.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 24.04.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Постанова від 20.03.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 21.02.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 05.02.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 12.01.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Постанова від 12.12.2017

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні