Ухвала
від 14.12.2017 по справі 751/2794/17
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа: № 751/2794/17 Головуючий у 1-й інстанції: Ченцова С.М.

Суддя-доповідач: Губська О.А.

У Х В А Л А

14 грудня 2017 року м. Київ

Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Губської О.А.

суддів: Ключковича В.Ю., Беспалова О.О.

за участю: секретаря судового засідання Сергієнко Т.О.,

позивача ОСОБА_2,

представника позивача ОСОБА_3,

представника відповідача Кашиної С.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Чернігівської митниці ДФС на постанову Новозаводського районного суду міста Чернігова від 25 жовтня 2017 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_2 до Чернігівської митниці ДФС про визнання протиправною та скасування постанови про притягнення до адміністративної відповідальності,

В С Т А Н О В И В

Позивач звернувся до суду з позовом до Чернігівської митниці ДФС, у якому просив: визнати протиправною та скасувати постанову у справі про порушення митних правил № 0685/10203/16 від 11 травня 2017 року, винесену заступником начальника Чернігівської митниці ДФС України, Пахутою В.А. про визнання ОСОБА_2 винним у вчиненні порушення митних правил, передбаченого ст. 485 МК України та накладення на нього стягнення у виді штрафу в розмірі 300 відсотків несплаченої суми митних платежів , що складає 191619 гривень 66 копійок.

Постановою Новозаводського районного суду міста Чернігова від 25 жовтня 2017 року позов задоволено.

В апеляційній скарзі відповідач, посилаючись на порушення судом норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи, просить зазначене рішення скасувати та прийняти нову постанову, якою відмовити у задоволенні вимог позивача.

У судовому засіданні представник відповідача апеляційну скаргу підтримав та просив її задовольнити, позивач та його представник заперечували проти задоволення апеляційної скарги.

Заслухавши суддю-доповідача, представників сторін, перевіривши матеріали справи, колегія суддів апеляційної інстанції дійшла висновку про необхідність витребування доказів, яких у матеріалах справи не вистачає.

Згідно з частинами 4 та 5 ст. 11 Кодексу адміністративного судочинства України суд вживає передбачені законом заходи, необхідні для з'ясування всіх обставин у справі, у тому числі щодо виявлення та витребування доказів з власної ініціативи.

Відповідно до ст. 69 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.

Докази суду надають особи, які беруть участь у справі. Суд може запропонувати надати додаткові докази або витребувати додаткові докази за клопотанням осіб, які беруть участь у справі, або з власної ініціативи.

Предметом спору у розглядуваній адміністративній справі є постанова у справі про порушення митних правил № 0685/10203/16 від 11 травня 2017 року, згідно з якою ОСОБА_2 визнано винним у вчиненні порушення митних правил, передбаченого ст. 485 МК України та накладено на нього штраф у розмірі 191619 гривень 66 копійок.

Відповідно до ст. 485 МК України заявлення в митній декларації з метою неправомірного звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їх розміру неправдивих відомостей щодо істотних умов зовнішньоекономічного договору (контракту), ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача товару, неправдивих відомостей, необхідних для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості, та/або надання з цією ж метою органу доходів і зборів документів, що містять такі відомості, або несплата митних платежів у строк, встановлений законом, або інші протиправні дії, спрямовані на ухилення від сплати митних платежів, а так само використання товарів, стосовно яких надано пільги щодо сплати митних платежів, в інших цілях, ніж ті, у зв'язку з якими було надано такі пільги, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 300 відсотків несплаченої суми митних платежів.

Згідно з оскаржуваною постановою, вчинення позивачем порушення, передбаченого ст. 485 МК України, дістало вияв у тому, що гр. ОСОБА_2 вчинено протиправні дії, спрямовані на ухилення від сплати митних платежів у розмірі 63873,22 грн., шляхом подрібнення товарної партії, яка переміщувалась на підставі митної декларації від 02.11.2016 №11214325/021116/0502055, CMR від 02.11.2016 б/н, Commercial Invoice від 14.09.2016 № CHZ 1609/2, Packing List до Commercial Invoice № CHZ 1609/2 від 14.09.2016, та переміщення на митну територію України громадянами товарів відповідно до норм, встановлених частиною 1 статті 374 Митного кодексу України - без письмового декларування та без оподаткування митними платежами.

Разом з тим, у матеріалах справи відсутні зазначені документи, на підставі яких здійснювалося переміщення товару, а також протокол про порушення митних правил № 0685/10203/16 від 24.11.2016, у якому зафіксовано вчинені позивачем порушення

Окрім того, в апеляційній скарзі відповідач наголошує на тому, що відповідно до письмових пояснень від 24.11.2016 ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8 та ОСОБА_9, останні повідомили, що ввезені ними в Україну 22.11.2016 товари та заявлені до митного контролю 24.11.2016 їм не належать, вони їх не придбавали, не є їхніми одержувачами в Україні, а лише за матеріальну винагороду погодились перемістити їх з нейтральної смуги в Україну через митний пост Нові Яриловичі , при цьому вказали на ОСОБА_2, як особу, яка запропонувала їм за винагороду перемістити товар в Україну.

Також відповідач в обґрунтування своїх доводів посилається на відомості та документи, надані листом Гомельської митниці Державного митного комітету Республіки Білорусь від 23.11.2016 №03-3/20039.

Разом з тим, у матеріалах справи відсутні зазначені письмові пояснення та лист листом Гомельської митниці Державного митного комітету Республіки Білорусь від 23.11.2016 №03-3/20039 із доданими документами.

Оскільки зазначені докази можуть містити інформацію про предмет доказування у справі, проте у матеріалах справи відсутні, та з урахуванням положень ч. 4 та 5 ст. 11, ст. 69 КАС України, колегія суддів вважає необхідним витребувати зазначені матеріали у відповідача.

Окрім того, апеляційне провадження у даній справі відкрито ухвалами судді Київського апеляційного адміністративного суду від 20 листопада 2017 року.

Враховуючи наведені положення КАС України, з метою забезпечення повного, всебічного та об'єктивного розгляду справи, а також зважаючи на об'єктивну неможливість розгляду даної апеляційної скарги у передбачений КАС України строк у зв'язку із необхідністю отримання додаткових доказів, колегія суддів вважає необхідним зупинити апеляційне провадження у справі до отримання доказів у справі на підставі положень п. 4 ч. 2 ст. 156 КАС України,

Керуючись статтями 11, 69, 71, 156, 160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, Київський апеляційний адміністративний суд

У Х В А Л И В

Витребувати у Чернігівської митниці ДФС докази, яких у матеріалах справи не вистачає.

Зобов'язати Чернігівську митницю ДФС надати належним чином завірені копії документів:

- протоколу про порушення митних правил № 0685/10203/16 від 24.11.2016;

- митної декларації від 02.11.2016 №11214325/021116/0502055, CMR від 02.11.2016 б/н, Commercial Invoice від 14.09.2016 № CHZ 1609/2, Packing List до Commercial Invoice № CHZ 1609/2 від 14.09.2016, на підставі яких переміщувалася партія товару;

- письмових пояснень від 24.11.2016 ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8 та ОСОБА_9;

- відомості та документи, надані листом Гомельської митниці Державного митного комітету Республіки Білорусь від 23.11.2016 №03-3/20039.

Зупинити апеляційне провадження у справі № 751/2794/17 до 25 січня для надання суду витребовуваних доказів.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена у частині зупинення апеляційного провадження протягом двадцяти днів з дня складання ухвали в повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Головуючий суддяО.А. Губська СуддяВ.Ю. Ключкович СуддяО.О. Беспалов

Повний текст ухвали виготовлено 18 грудня 2017 року

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.12.2017
Оприлюднено22.12.2017
Номер документу71073435
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —751/2794/17

Постанова від 01.02.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська О.А.

Ухвала від 14.12.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська О.А.

Ухвала від 20.11.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська О.А.

Ухвала від 20.11.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська О.А.

Постанова від 25.10.2017

Адміністративне

Новозаводський районний суд м.Чернігова

Ченцова С. М.

Постанова від 25.10.2017

Адміністративне

Новозаводський районний суд м.Чернігова

Ченцова С. М.

Ухвала від 25.05.2017

Адміністративне

Новозаводський районний суд м.Чернігова

Ченцова С. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні