Ухвала
від 14.12.2017 по справі 3/5025/69/12
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98


У Х В А Л А

"14" грудня 2017 р.Справа № 3/5025/69/12

Господарський суд Хмельницької області у складі головуючого судді Грамчука І.В. при секретарі Мазій І.А. за участю представників сторін :

Розглянувши справу за заявою : Товариства з обмеженою відповідальністю "УкрЕЛКОМ" м. Хмельницький

про визнання банкрутом Товариства з обмеженою відповідальністю "Укренергоприлад", м. Хмельницький

За участю представників сторін:

кредитор: Варава В.В. - за довіреністю

боржник: не з'явився

за участю: арбітражного керуючого - ліквідатора Яроша В.Ю.

Ухвала виноситься 14.12.2017р., оскільки в судовому засіданні 11.12.2017р. оголошувалась перерва.

Ухвалою господарського суду Хмельницької області від 19.01.2012р. було порушено провадження по справі № 3/5025/69/12 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Укренергоприлад", м. Хмельницький на підставі ст.ст.8,11,12 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Постановою господарського суду Хмельницької області від 3.10.2012р. у справі № 3/5025/69/12 боржника - ТОВ "Укренергоприлад", м.Хмельницький було визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Іващука В.А.

Постановою Вищого господарського суду України від 06.06.2013р. по справі № 3/5025/69/12-Б задоволено касаційну скаргу Державної податкової інспекції у м. Хмельницькому Хмельницької області Державної податкової служби України зі скасуванням постанови Рівненського апеляційного господарського суду у справі від 2 квітня 2013 року та ухвали господарського суду Хмельницької області від 13 лютого 2013 року, якою припинено провадження в справі з затвердженням ліквідаційного балансу товариства і звіту арбітражного керуючого-ліквідатора.

Справу № 3/5025/69/12 направлено до господарського суду Хмельницької області на новий розгляд через помилковість висновку місцевого господарського суду (з яким погодився апеляційний господарський суд) про наявність підстав для затвердження поданих ліквідатором Звіту та Ліквідаційного балансу, ліквідації ТзОВ "Укренергоприлад" та припинення провадження у справі.

Зокрема, ні місцевим ні апеляційним господарськими судами не встановлено дотримання ліквідатором, під час ліквідаційної процедури, вимог ст. 23 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", зокрема щодо опублікування ліквідатором у офіційних друкованих органах відомостей про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Крім того, господарськими судами попередніх інстанцій, всупереч приписів ст. 43 ГПК України, не перевірено дотримання ліквідатором інших встановлених чинним законодавством вимог до проведення ліквідаційної процедури, зокрема, щодо закриття рахунків боржника, враховуючи відомості, надані ДПІ у м.Хмельницькому у Листі від 28.08.2012 року (вих. №12313/10/1804-015) та щодо виконання ТзОВ "Укренергоприлад" зобов'язань (відсутності заборгованості) по сплаті єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, податків і зборів (обов'язкових платежів), повернення коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.

Поряд з цим, господарськими судами першої та апеляційної інстанцій, в порушення приписів ст. ст. 32, 33 ГПК України, не надано оцінки наведеним у Звіті твердженням ліквідатора (на підтвердження яких не долучено будь-яких доказів), що проведеною роботою виявлення первинних документів з метою можливостей по стягненню заборгованості (на момент відкриття ліквідаційної процедури - дебіторська заборгованість у сумі 1352,4 тис. грн., з якої 109,0 тис. заборгованість бюджету (не відшкодоване ПДВ), 25,7 тис. грн. - за роботи, товари послуги), 0,8 грн. - інша поточна заборгованість) встановлено про неможливість її стягнення у зв'язку з простроченим терміном позовної давності

Відповідно до ст. 111 12 ГПК України вказівки, що містяться у постанові касаційної інстанції, є обов'язковими для виконання під час нового розгляду справи.

У відповідності до статті 4-5 Господарського процесуального кодексу України господарські суди здійснюють правосуддя шляхом прийняття обов'язкових до виконання на усій території України рішень, ухвал, постанов. Рішення і постанови господарських судів приймаються іменем України.

Невиконання вимог рішень, ухвал, постанов господарських судів тягне відповідальність, встановлену цим Кодексом та іншими законами України, а тому справу прийнято до провадження із витребуванням в сторін доказів на підтвердження/заперечення відмічених у постанові Вищого господарського суду України від 06.06.2013р. обставин.

При цьому розгляд справи № 3/5025/69/12-Б відкладено на іншу дату через необхідність розгляду по суті Заяви з грошовими вимогами ДПІ у м. Хмельницькому (вх. № 05-06/1319/13 від 16.12.2013р.).

Окрім того господарським судом області отримано ряд клопотань повноважного представника ДПІ у м. Хмельницькому (вх. № 05-06/1361/13 від 25.12.2013р.) про продовження строку ліквідаційної процедури, (вх. № 05-06/1362/13 від 25.12.2013р.) про продовження повноважень ліквідатора, а також (вх. № 05-06/1363/13 від 25.12.2013р.) про вчинення необхідних процесуальних дій, які в своїй сукупності потребували розгляду в межах справи № 3/5025/69/12-Б.

Разом з тим скасування судового рішення про ліквідацію юридичної особи-банкрута відповідно до постанови Вищого господарського суду України у справі від 06.06.2013р. є підставою для відміни державної реєстрації припинення юридичної особи в порядку передбаченому ст.41 Закону України „Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та задоволення відповідного клопотання ДПІ у м. Хмельницькому (вх. № 05-06/1363/13 від 25.12.2013р.), що зроблено господарським судом окремою ухвалою 26 лютого 2014р.

При цьому розгляд решти клопотань у справі викликало необхідність відкладення судового розгляду справи із витребуванням у сторін доказів на підтвердження наявності на час розгляду відповідних клопотань запису про перебування ТОВ "Укренергоприлад", м. Хмельницький в Єдиному державному реєстрі.

Викликані до суду повноважні представники усіх учасників судового процесу в судове засідання (арбітражний керуючий Іващук В.А.) не прибули, тоді як судом отримано Заяву арбітражного керуючого Іващука В.А. (вх. № 05-06/423/14 від 23.04.2014р.) про звільнення його від повноважень ліквідатора по справі № 3/5025/6/12 про визнання банкрутом ТОВ "Укренергоприлад" м. Хмельницький Хмельницької області в зв'язку з неможливістю виконувати свої повноваження за станом здоров'я.

Вислухавши міркування прибулих до суду повноважних представників кредиторів з приводу Заяви арбітражного керуючого Іващука В.А., з огляду на завершення строку ліквідаційної процедури в справі 3 січня 2013р., суд вважав за належне останнє клопотання арбітражного керуючого Іващука В.А. (вх. № 05-06/423/14 від 23.04.2014р.) про припинення повноважень ліквідатора Іващука В.А. по справі №3/5025/69/12 задовольнити, припинивши його повноваження ліквідатора в межах ліквідаційної процедури у справі № 3/5025/69/12 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Укренергоприлад", м. Хмельницький Хмельницької області.

Окрім того у межах справи № 3/5025/69/12 окремими ухвалами від 24 квітня 2014р. суд відмовив у задоволенні клопотання ДПІ у м. Хмельницькому (вх. № 05-06/375/14 від 02.04.2014р.) про продовження строку ліквідаційної процедури у справі № 3/5025/69/12-Б, а також (вх. № 05-06/377/14 від 02.04.2014р.) про продовження повноважень ліквідатора справі № 3/5025/69/12-Б арбітражного керуючого Іващука Валентина Анатолійовича, призначивши справу для розгляду по суті.

Ухвалою суду від 15.07.2015р. призначено арбітражного керуючого Яроша Василя Юрійовича, (АДРЕСА_1) Свідоцтво Міністерства юстиції України про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №169 від 19 лютого 2013р., ліквідатором у справі №3/5025/69/12 про визнання банкрутом Товариства з обмеженою відповідальністю "Укренергоприлад", м. Хмельницький Хмельницької області.

Ухвалою суду від 20.09.2012р. затверджено реєстр вимог кредиторів, який є невід'ємною частиною даної ухвали та визнано, що грошові вимоги кредиторів до Товариства з обмеженою відповідальністю "Укренергоприлад", м. Хмельницький складають загалом суму 4522973,97 грн.

Отриманий судом (вх. №05-06/1148/17 від 04.12.2017р.) звіт ліквідатора по справі №3/5025/69/12, поданий арбітражним керуючим з посиланням на ст.52 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , містить інформацію, що заявник в ході ліквідаційної процедури на підставі рішення комітету кредиторів зазначеного у протоколі від 29.11.2017р. проведена заключна робота по виявленню майна банкрута, яке могло складати ліквідаційну масу боржника. Однак, на останню звітну дату майнові та грошові активи за банкрутом не обліковуються.

29.11.2017р. ліквідатором проведено заключне засідання комітету кредиторів, про що зазначено протоколі від 29.11.2017р.

На даному засіданні на підставі підтверджуючих документів арбітражний керуючий повторно ознайомив комітет кредиторів з витратами коштів у ході даної ліквідаційної процедури, які були затверджені даним комітетом кредиторів (протокол від 29.11.2017р.). Зокрема, оплату послуг ліквідатора встановлено на засіданні комітету кредиторів (протокол від 29.11.2017р.) в розмірі 88000 грн.

Залишок коштів станом на 29.11.2017р. відсутній.

Також арбітражний керуючий ознайомив комітет кредиторів із звітом ліквідатора та складеним ліквідаційним балансом станом на 29.11.2017р. на його схвалення. Зокрема, у зв'язку з відсутністю активів підприємства реалізація об'єктів ліквідаційної маси не проводилась. Загальна сума незадоволених грошових вимог до боржника складає 4525409,97 грн., з яких ДПІ у м.Хмельницькому в сумі 3592656,97 грн., ТОВ "УкрЕлком" в сумі 930317,00 грн.

Дані грошові вимоги згідно п. 6 ст. 31 Закону не задоволені за недостатністю майна та вважаються погашеними.

Представники комітету кредиторів запропонували, так як ліквідатором вжито всіх заходів у ході даної ліквідаційної процедури - звіт ліквідатора схвалити, і складений ліквідаційний баланс станом на 29.11.2017р., витрати арбітражного керуючого понесені в ході ліквідаційної процедури у сумі 88000 грн. затвердити, так як вони були вже затверджені комітетом відповідно до протоколу від 29.11.2017р.

Відповідно до п.6 ст.31 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом ліквідатор просив господарський суд Хмельницької області вимоги за недостатністю майна, вважати погашеними вищезазначеним кредиторам у загальній сумі 4522973,97 грн.

Додатково ліквідатор просив господарський суд Хмельницької області винести ухвалу про затвердження ліквідаційного балансу та звіту ліквідатора, а також відповідно до п. 6 ст. 40 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом просив господарський суд Хмельницької області припинити провадження по справі та відповідно до п. 2 ст. 32 Закону винести ухвалу про ліквідацію юридичної особи - Товариства з обмеженою відповідальністю "Укренергоприлад", м. Хмельницький.

На підставі вимог ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" арбітражним керуючим направлено перелік документів, що додаються до звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу на його затвердження. Зокрема в якості додатків арбітражним керуючим приєднано ліквідаційний баланс станом на 29.11.2017р. на 1 арк. та протокол засідання комітету кредиторів від 29.11.2017р. на 2 арк.

Розглянувши звіт ліквідатора і ліквідаційний баланс підприємства-банкрута, господарським судом встановлено та враховується наступне :

В ході проведення ліквідаційної процедури арбітражним керуючим повідомлено усіх відомих кредиторів про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Укренергоприлад", м. Хмельницький.

Окрім ініціюючого кредитора ТОВ "УкрЕлком" з сумою вимог - 930317,00 грн., до ліквідатора з грошовими вимогами звернулось ДПІ у м.Хмельницькому в сумі 279043,97грн.

Постановою суду від 03.10.2012р. ТОВ "Укренергоприлад" визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначено Іващука В.А.

Із відповідей на запит ліквідатора органів і установ, які здійснювали облік майна банкрута, жодних активів ліквідатором виявлено не було.

Ухвалою суду від 13.02.2013р. затверджено звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс, а провадження у справі припинено.

Постановою ВГСУ від 06.06.2013р. по справі №3/5025/69/12 задоволено касаційну скаргу ДПІ у м.Хмельницькому Хмельницької області Державної податкової служби України зі скасуванням постанови Рівненського апеляційного господарського суду у справі від 02.04.2013р. та ухвали господарського суду Хмельницької області від 13.02.2013р., якою припинено провадження в справі з затвердженням ліквідаційного балансу товариства і звіту арбітражного керуючого - ліквідатора.

Ухвалою Хмельницької області від 15.07.15р. у справі № 3/5025/69/12 про банкрутство ТОВ Укренергоприлад , повноваження ліквідатора арбітражного керуючого Іващука В. А. припинено, ліквідатором призначено арбітражного керуючого Яроша В. Ю.

Ухвалою від 10.11.15. задоволено заяву ДПІ у м. Хмельницькому та визнано її грошові вимоги, окрім уже включених до реєстру вимог кредиторів, в сумі 3 313 613,00 грн., зобов'язано арбітражного керуючого внести цю суму до реєстру вимог кредиторів (1 863 907 грн. - третя черга; 1 449 706 грн. - шоста черга; 2 436 грн. судового збору -перша черга).

Ухвалою суду від 29.12.2015р. затверджено реєстр вимог кредиторів, який є невід'ємною частиною даної ухвали та визнати, що грошові вимоги кредиторів до Товариства з обмеженою відповідальністю "Укренергоприлад", м. Хмельницький складають загалом суму 4 522 973,97 грн. (чотири мільйони п'ятсот двадцять дві тисячі дев'ятсот сімдесят три гривні дев'яносто сім коп.). Зокрема, по кредиторах : Третьої черги : - ДПІ у м. Хмельницькому, м. Хмельницький на суму 2 030 625,57 (два мільйони тридцять тисяч шістсот двадцять п'ять гривень п'ятдесят сім коп.) Четвертої черги :- Товариства з обмеженою відповідальністю "УкрЕЛКОМ" м. Хмельницький на суму 930 317 грн. (дев'ятсот тридцять тисяч триста сімнадцять гривень) Шостої черги: - ДПІ у м. Хмельницькому, м. Хмельницький на суму 1 562 031,4 (один мільйон п'ятсот шістдесят дві тисячі тридцять одна гривня сорок коп.). Кредитори першої, другої, п'ятої черг відсутні. Додатково врахувати покладені на боржника витрати по судовому збору в загальній сумі 4 872 грн.

Як стало відомо арбітражному керуючому-ліквідатору Ярошу Василю Юрійовичу із ЄДРСР, Хмельницьким окружним адміністративним судом слухалася справа за позовом ТОВ Укренергоприлад до Державної податкової інспекції в м. Хмельницькому, Головного управління Державного казначейства України в Хмельницькій області, з участю прокуратури м. Хмельницького, про стягнення бюджетної заборгованості з податку на додану вартість.

Постановою Хмельницького окружного адміністративного суду від 11.02.09. у справі № 2а-6929/08/2270 заявлений позов було задоволено; стягнуто з Державного бюджету України на користь ТзОВ Укренергоприлад суму бюджетного відшкодування з ПДВ в розмірі 93 168,00 грн., яку ухвалою Львівського апеляційного адміністративного суду від 20.12.10. залишено без змін.

З метою стягнення цієї заборгованості ліквідатор звертався до суду із заявою про поновлення строку пред'явлення виконавчого листа до виконання, яку ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 03.02.16. у справі № 2а-6929/08/2270 залишено без задоволення.

Не погоджуючись із таким рішенням 16.02.16. ліквідатором подана відповідна апеляційна скарга, яка, з огляду на несплату судового збору, ухвалою Вінницького апеляційного адміністративного суду від 24.02.16. була повернута.

Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 04.04.16. було відкрито касаційне провадження за скаргою ліквідатора на вказану ухвалу апеляційної інстанції.

Ухвалами Вищого адміністративного суду України від 08.09.16. (К/800/7182/16; К/800/12177/16) касаційні скарги ліквідатора були задоволені, а ухвали Вінницького апеляційного адміністративного суду від 24.02.2016., 08.04.2016. скасовано, Справу направлено до суду апеляційної інстанції для продовження розгляду.

Продовжуючи розгляд Вінницький апеляційний адміністративний суд своєю ухвалою від 13.10.16. відмовив у задоволенні клопотання ліквідатора про звільнення від сплати судового збору, а апеляційну скаргу залишив без руху.

З огляду на ці обставини, ліквідатором було подано до Вінницького апеляційного адміністративного суду звернення № 3/5025/69/12- 20 від 11.03.16. Щодо судового збору №3/5025/69/12-20 від 25.10.16., а до Вищого адміністративного суду України - заяву №3/5025/69/12- 19 від 25.10.16. про роз'яснення рішення (ухвали) № 3/5025/69/12- 19 від 25.10.16.

Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 02.02.17. у задоволенні заяви про роз'яснення ухвали відмовлено.

Продовжуючи розгляд апеляційної скарги, Вінницький апеляційний адміністративний суд ухвалою від 13.10.16. залишив апеляційну скаргу без руху, надавши строк скаржнику для усунення недоліків.

З метою надання апеляційному суду додаткових документів, зокрема і тих, на підставі яких заявник уже був звільнений касаційним судом з огляду на майновий стан, ліквідатором було подано відповідне звернення Щодо судового збору із додатковими матеріалами. Проте, апеляційним судом це враховано не було і ухвалою від 24.02.17р. апеляційну скаргу ліквідатора було повернуто. На що ліквідатором, вкотре було подано касаційну скаргу.

У касаційній скарзі ліквідатор просив звільнити його від сплати судового збору з огляду на майновий стан, на підтвердження чого надав матеріали, на підставі яких заявник раніше уже звільнявся від сплати судового збору згідно ухвали Вищого адміністративного суду України від 04.04.16.

Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 10.03.17. касаційна скарга залишена без руху у зв'язку із тим, що скарга та додані до неї матеріали не дають підстав дійти висновку, що скаржник на момент звернення до суду з касаційною скаргою знаходиться у важкому матеріальному стані, що унеможливлює сплату ним судового збору.

Усуваючи такі недоліки, ліквідатор звертав увагу на обставини та обґрунтування майнового стану, які ним уже приводилися і виявилися достатніми для звільнення від сплати судового збору, касаційним судом у цій справі, а також надав актуальні докази, що свідчать про такий стан на момент звернення. У зверненні ліквідатор звертав увагу, що свого часу, касаційній інстанції таких обґрунтувань та доказів було достатньо не лише для звільнення від сплати судового збору та відкриття відповідних касаційних проваджень, а й для скасування рішень апеляційної інстанції, яка такі доводи визнала необґрунтованими (див. ухвали Вищого адміністративного суду України 08.09.16; 06.06.16. у провадженнях К/800/7182/16; К/800/12177/16).

Проте, ухвалою Вищого адміністративного суду України від 31.05.17. у задоволенні клопотання ліквідатора звільнення від сплати судового збору відмовлено, а касаційну скаргу ліквідатора на ухвалу Вінницького апеляційного адміністративного суду від 13 жовтня 2016 року та ухвалу Вінницького апеляційного адміністративного суду від 24 лютого 2017 року у справі № 2-а-6929/08 повернуто скаржнику.

Вважаючи, що така ухвала є незаконною і суперечить висновкам цього ж суду касаційної інстанції в ухвалах від 08.09.16., якими касаційні скарги ліквідатора були задоволені повністю, ліквідатором подано до Верховного Суду України про перегляд цієї ухвали. Заява обґрунтовувалася тим, що суд касаційної інстанції за одних і тих же обставин по різному застосував норми процесуального права щодо звільнення від сплати судового збору та звільнення законом, як особливого суб'єкта, причому, в одній і тій самій справі та тим самим складом. Підставами такого перегляду ліквідатором зазначалося положення норми п.2 ст.237 КАС України, відповідно до якої підставами для подання заяви про перегляд судових рішень є, зокрема, неоднакове застосування судом касаційної інстанції одних і тих самих норм процесуального права - при оскарженні судового рішення, яке перешкоджає подальшому провадженню у справі.

Проте, ухвалою Верховного Суду України від 22.09.11. було відмовлено у допуску до провадження цієї справи.

Неможливість подальшого оскарження цієї ухвали та відмова комітету кредиторів у створені за рахунок коштів кредиторів фонду для відшкодування витрат у справі про банкрутство, унеможливлює подальший рух справи з приводу поновлення строку для пред'явлення до виконання виконавчого листа про стягнення бюджетного відшкодування з ПДВ в розмірі 93 168,00 грн.

З метою виявлення активів банкрута, арбітражним керуючим - ліквідатором Іващуком В.А. проводилася робота по виявленню активів банкрута шляхом надсилання відповідних запитів до органів та установ, що здійснюють реєстрацію майна. Втім, жодних майнових активів не виявлено.

Щодо дебіторської заборгованості (стягнення бюджетного відшкодування з ПДВ в розмірі 93 168,00 грн.), то з огляду на неможливість подальшого руху справи з приводу поновлення строку для пред'явлення до виконання виконавчого листа, цей актив списується.

Оскільки майна, яке підлягає реалізації не виявлено, продаж такого не здійснювався.

Сума віднесених судом на боржника витрат по сплаті судового збору становить 2436,00 грн.

Загалом кредиторських вимог до банкрута Товариства з обмеженою відповідальністю "Укренергоприлад", м. Хмельницький заявлено на загальну суму - 4522973,97 грн.

На підставі викладеного та приймаючи до уваги, що активи у боржника відсутні, погасити заборгованість перед заявленими вимогами кредиторів не видається можливим, а також те, що всі дії по ліквідаційній процедурі виконані, як вимагає Закон України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , рахунки у підприємства закриті, подано оголошення в засоби масової інформації про недійсність печатки та штампу Товариства з обмеженою відповідальністю "Укренергоприлад", м.Хмельницький, отримано відповідь по заяві ліквідатора з правоохоронних органів, ліквідатором прийнято рішення звернутись до господарського суду Хмельницької області на підставі ст.32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" із звітом та ліквідаційним балансом на затвердження.

В Додатку до Звіту арбітражним керуючим надіслано до суду ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю "Укренергоприлад", м.Хмельницький станом на 29.11.2017р.

Вжиті ліквідатором заходи щодо розшуку та виявлення майна банкрута, під час проведення ліквідаційної процедури, свідчать про відсутність у боржника будь-яких майнових активів.

При цьому оскільки майно та кошти в Товариства з обмеженою відповідальністю "Укренергоприлад", м. Хмельницький, необхідні для задоволення вимог виявлених кредиторів відсутні, то відповідно до п. 6 ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Таким чином відповідно погашаються вимоги у сумі 4522973,97 грн., в тому числі грошові вимоги ініціюючого кредитора - ДПІ у м.Хмельницькому з сумою вимог - 3592656,97 грн., ТОВ "УкрЕлком" з сумою вимог - 930317,00 грн.

Ліквідаційний баланс свідчить про відсутність у банкрута майна, необхідного для задоволення вимог кредиторів, а тому відповідно ч.6 ст.31 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", вимоги, що не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Відповідно ч.2 ст.32 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.

Оскільки банкрутом припинено виробничу і підприємницьку діяльність, майно та грошові кошти відсутні і він надалі діяти неспроможний, юридичну особу - Товариства з обмеженою відповідальністю "Укренергоприлад", м. Хмельницький, необхідно ліквідувати. Копію цієї ухвали слід направити органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, а також власнику (органу, уповноваженому управляти майном), органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута.

Провадження у справі № 3/5025/69/12 підлягає припиненню.

Окрім того відповідно частини 5 ст. 39 Закону України „Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", ухвала про ліквідацію банкрута направляється державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи - банкрута для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.

З огляду на викладене, керуючись ч. 2 ст. 32, ч. 6 ст. 40 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 39 Закону України „Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", ст.ст. 80, 86 Господарського процесуального кодексу України, суд -

У Х В А Л И В :

Звіт ліквідатора (вх. № 05-06/1148/17 від 04.12.2017р.) про проведену ліквідаційну процедуру і ліквідаційний баланс (вх.№05-22/11368/17 від 04.12.2017р.) Товариства з обмеженою відповідальністю "Укренергоприлад", м. Хмельницький, складені станом на 29 листопада 2017 року - затвердити.

Товариства з обмеженою відповідальністю "Укренергоприлад", м. Хмельницький - ліквідувати.

Зобов'язати ліквідатора, орган державної реєстрації та орган статистики провести дії по виключенню юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю "Укренергоприлад", м. Хмельницький, код 31412626 з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.

Скасувати мораторій на задоволення вимог кредиторів, що введений ухвалою суду від 19.01.2012р.

Провадження у справі № 3/5025/69/12 припинити.

Примірники ухвали направити : кредиторам, ліквідатору, Головному управлінню статистики у Хмельницькій області, державному реєстратору юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громодських формувань, відділу Державної виконавчої служби Хмельницького міськрайонного управління юстиції.

Суддя І.В. Грамчук

Віддруковано 9 примірників: 1 - в справі, 2 - заявнику (м. Хмельницький, вул.Пілотська,77 Б), 3 - боржнику ( м. Хмельницький, вул.Пілотська,77Б), 4 - ДПІ у м.Хмельницькому (м.Хмельницький вул.Театральна,12), 5 - реєстраційній службі Хмельницького міського управління юстиції (вул. Соборна, 16, м. Хмельницький, Хмельницька обл., 29000) 6- арбітражного керуючого Яроша Василя Юрійовича, (АДРЕСА_1) 7-Головному управлінню статистики у Хмельницькій області,8- державному реєстратору юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань,9 відділу Державної виконавчої служби Хмельницького міськрайонного управління юстиції.

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення14.12.2017
Оприлюднено22.12.2017
Номер документу71076360
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —3/5025/69/12

Ухвала від 14.12.2017

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Грамчук І.В.

Ухвала від 14.12.2017

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Грамчук І.В.

Ухвала від 14.12.2017

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Грамчук І.В.

Ухвала від 04.12.2017

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Грамчук І.В.

Ухвала від 15.11.2017

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Грамчук І.В.

Ухвала від 28.09.2017

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Грамчук І.В.

Ухвала від 19.09.2017

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Грамчук І.В.

Ухвала від 12.09.2017

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Грамчук І.В.

Ухвала від 31.05.2017

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Грамчук І.В.

Ухвала від 22.05.2017

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Грамчук І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні