Ухвала
від 21.12.2017 по справі 243/11426/17
СЛОВ'ЯНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

243/11426/17

провадження № 2/243/4792/2017

У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

21 грудня 2017 року суддя Слов'янського міськрайонного суду Донецької області Мірошниченко Л.Є. розглянувши позовну заяву ОСОБА_1 до Миколаївської міської ради КП «Миколаївське управління капітального будівництва» про стягнення середнього заробітку за весь час затримки по день фактичного розрахунку , -

В С Т А Н О В И В :

ОСОБА_1 звернулась до суду з позовом до Миколаївської міської ради КП «Миколаївське управління капітального будівництва» про стягнення середнього заробітку за весь час затримки по день фактичного розрахунку.

Вирішуючи питання про відкриття провадження за зазначеним позовом, виходжу з наступного.

Так, відповідно до п.1 ч.1 ст. 5 Закону України «Про судовий збір» , від сплати судового збору під час розгляду справи в усіх судових інстанціях звільняються: позивачі - у справах про стягнення заробітної плати та поновлення на роботі, позивач в той же час, ставить питання про стягнення середнього заробітку за весь час затримки по день фактичного розрахунку.

Відповідно до ст. 1 Закону України Про оплату праці заробітна плата - це винагорода, обчислена, як правило, у грошовому виразі, яку за трудовим договором роботодавець виплачує працівникові за виконану ним роботу.

Розмір заробітної плати залежить від складності та умов виконуваної роботи, професійно-ділових якостей працівника, результатів його праці та господарської діяльності підприємства.

Відповідно до ст. 2 Закону України Про оплату праці , основна заробітна плата, це - винагорода за виконану роботу відповідно до встановлених норм праці (норми часу, виробітку, обслуговування, посадові обов'язки). Вона встановлюється у вигляді тарифних ставок (окладів) і відрядних розцінок для робітників та посадових окладів для службовців.

Додаткова заробітна плата, це - винагорода за працю понад установлені норми, за трудові успіхи та винахідливість і за особливі умови праці. Вона включає доплати, надбавки, гарантійні і компенсаційні виплати, передбачені чинним законодавством; премії, пов'язані з виконанням виробничих завдань і функцій.

Інші заохочувальні та компенсаційні виплати. До них належать виплати у формі винагород за підсумками роботи за рік, премії за спеціальними системами і положеннями, виплати в рамках грантів, компенсаційні та інші грошові і матеріальні виплати, які не передбачені актами чинного законодавства, або які провадяться понад встановлені зазначеними актами норми.

Статтею 12 зазначеного Закону передбачені інші норми і гарантії в оплаті праці. Норми оплати праці (за роботу в надурочний час; у святкові, неробочі та вихідні дні; у нічний час; за час простою, який мав місце не з вини працівника; при виготовленні продукції, що виявилася браком не з вини працівника; працівників, молодше вісімнадцяти років, при скороченій тривалості їх щоденної роботи тощо) і гарантії для працівників (оплата щорічних відпусток; за час виконання державних обов'язків; для тих, які направляються для підвищення кваліфікації, на обстеження в медичний заклад; для переведених за станом здоров'я на легшу нижчеоплачувану роботу; переведених тимчасово на іншу роботу у зв'язку з виробничою необхідністю; для вагітних жінок і жінок, які мають дітей віком до трьох років, переведених на легшу роботу; при різних формах виробничого навчання, перекваліфікації або навчання інших спеціальностей; для донорів тощо), а також гарантії та компенсації працівникам в разі переїзду на роботу до іншої місцевості, службових відряджень, роботи у польових умовах тощо встановлюються Кодексом законів про працю України та іншими актами законодавства України.

Норми і гарантії в оплаті праці, передбачені частиною першою цієї статті та Кодексом законів про працю України, є мінімальними державними гарантіями.

Крім того, згідно Інструкції зі статистики заробітної плати, затвердженої наказом Державного комітету статистики України від 13 січня 2004 року №5 фонд оплати праці складається з фонду основної заробітної плати, фонду додаткової заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат.

Отже, виходячи із зазначених норм матеріального права, сума середнього заробітку за весь час затримки по день фактичного розрахунку не є заробітною платою.

Аналогічна позиція викладена в Рішенні Конституційного суду України № 8-рп/2013у від 15 жовтня 2013 року по справі за конституційним зверненням громадянки ОСОБА_2 щодо офіційного тлумачення положень частини другої статті 233 Кодексу законів про працю України, статей 1, 12 Закону України "Про оплату праці".

Згідно до ч.4 ст. 177 ЦПК України, до позовної заяви додаються документи, що підтверджують сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі, або документи, що підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.

В той же час, позивачем ОСОБА_1 не надано квитанції про сплату судового збору.

Крім того, в порушення п.10 ч.3 ст.175 ЦПК України, позивачем не додано до позовної заяви підтвердження про те, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього ж відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав.

Відповідно до ч.1 ст.185 ЦПК України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, викладених у статтях 175 і 177 цього Кодексу, протягом п'яти днів з дня надходження до суду позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 185, 260, 261, 353 ЦПК України, суддя -

У Х В А Л И В :

Залишити без руху позовну заяву ОСОБА_1 до Миколаївської міської ради КП «Миколаївське управління капітального будівництва» про стягнення середнього заробітку за весь час затримки по день фактичного розрахунку .

Надати позивачу строк 7 днів з дня вручення цієї ухвали для усунення недоліків, а саме:

-надати квитанцію про сплату судового збору за подання дійсної позовної заяви у розмірі 640 грн. 00 коп. на р/р 31210206700075, Код отримувача (код за ЄДРПОУ): 37803368; Банк отримувача: ГУ ДКСУ у Донецькій області; Код банку отримувача (МФО): 834016; Код класифікації доходів бюджету: 22030101.

-надати довідку органу державного казначейства щодо зарахування судового збору до спеціального фонду державного бюджету;

-надати підтвердження того, що позивачем не подано іншого позову (позовів) до цього ж відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав.

Роз'яснити позивачу, що в разі якщо у вказаний строк недоліки позовної заяви не будуть усунуті, позовна заява вважається неподаною і повертається позивачеві.

Копію ухвали надіслати позивачу.

Учасник справи можуть отримати інформацію щодо справи за веб-адресою: http://sl.dn.court.gov.ua.

Ухвала не підлягає оскарженню окремо від рішення суду .

Суддя Л.Є. Мірошниченко

СудСлов'янський міськрайонний суд Донецької області
Дата ухвалення рішення21.12.2017
Оприлюднено22.12.2017
Номер документу71132774
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —243/11426/17

Рішення від 06.02.2018

Цивільне

Слов'янський міськрайонний суд Донецької області

Мірошниченко Л. Є.

Рішення від 06.02.2018

Цивільне

Слов'янський міськрайонний суд Донецької області

Мірошниченко Л. Є.

Ухвала від 10.01.2018

Цивільне

Слов'янський міськрайонний суд Донецької області

Мірошниченко Л. Є.

Ухвала від 21.12.2017

Цивільне

Слов'янський міськрайонний суд Донецької області

Мірошниченко Л. Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні