Ухвала
від 21.12.2017 по справі 2а/1270/2912/2012
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

10.2.4

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про заміну сторони виконавчого провадження її правонаступником

21 грудня 2017 року СєвєродонецькСправа № 2а/1270/2912/2012

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Чернявська Т.І., розглянувши у порядку письмового провадження заяву управління Пенсійного фонду України в м. Лисичанську Луганської області про заміну сторони виконавчого провадження у справі № 2а/1270/2912/2012 за адміністративним позовом управління Пенсійного фонду України в м. Лисичанську Луганської області до приватного підприємства Технополіс про стягнення заборгованості по єдиному внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірі 8332,07 грн,

ВСТАНОВИВ:

11 грудня 2017 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшла заява управління Пенсійного фонду України в м. Лисичанську Луганської області про заміну сторони виконавчого провадження у справі № 2а/1270/2912/2012 за адміністративним позовом управління Пенсійного фонду України в м. Лисичанську Луганської області до приватного підприємства Технополіс про стягнення заборгованості по єдиному внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірі 8332,07 грн.

В обґрунтування заяви зазначено, що згідно із Законом України від 04.07.2013 № 406-VІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи» функції з адміністрування єдиного внеску були передані від органів Пенсійного фонду - органам Міністерства доходів і зборів. В спірних відносинах з відповідачем ОСОБА_1 управління ДФС у Луганській області фактично є правонаступником управління Пенсійного фонду України в м. Лисичанську Луганської області.

Заявник у судове засідання не прибув, про дату, час і місце судового розгляду справи повідомлений належним чином (арк. спр. 54), в заяві про заміну сторони виконавчого провадження просив розглянути заяву без участі уповноваженого представника управління Пенсійного фонду України в м. Лисичанську Луганської області.

Представник відповідача у судове засідання не прибув, про дату, час і місце судового розгляду справи повідомлений належним чином (арк. спр. 50). Поштове відправлення із судовою повісткою, направлене на адресу відповідача, повернуто у зв'язку не врученням адресату (арк. спр. 55). Відповідно до частини одинадцятої статті 126 Кодексу адміністративного судочинства України у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.

Представник Головного управління ДФС у Луганській області у судове засідання не прибув, про дату, час і місце судового розгляду справи повідомлений належним чином (арк. спр. 51).

15 грудня 2017 року набрав чинності Закон України від 03 жовтня 2017 року № 2147-VIII «Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів» , яким Кодекс адміністративного судочинства України (далі - КАС України) викладено в новій редакції.

Відповідно до підпункту 10 пункту 1 розділу VII «Перехідні положення» КАС України справи у судах першої та апеляційної інстанцій, провадження у яких відкрито до набрання чинності цією редакцією Кодексу, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Частиною третьою статті 3 КАС України закріплено, що провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.

Згідно з частиною другою статті 379 КАС України суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, які звернулися з поданням (заявою), та учасників справи. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

Відповідно до частини дев'ятої статті 205 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з'явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Оскільки сторони про час, дату та місце судового розгляду повідомлені належним чином, відсутня потреба заслухати свідка чи експерта, суд вважає за можливе розглянути заяву в порядку письмового провадження на підставі наявних у справі доказів.

Розглянувши заяву про заміну сторони виконавчого провадження, дослідивши матеріали справи, суд встановив таке.

Постановою Луганського окружного адміністративного суду від 10 травня 2012 року у справі № 2а/1270/2912/2012 з приватного підприємства «Технополіс» на користь управління Пенсійного фонду України в м. Лисичанську Луганської області стягнуто заборгованість по єдиному внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірі 8332,07 грн (вісім тисяч триста тридцять дві гривні 07 копійок) (арк. спр. 23-24).

12 червня 2012 року Луганським окружним адміністративним судом у вказаній справі видано виконавчий лист (арк. спр. 37).

Постановою головного державного виконавця відділу державної виконавчої служби Лисичанського міського управління юстиції від 27 червня 2012 року відкрито виконавче провадження ВП № 33210560 з примусового виконання виконавчого листа у справі № 2а/1270/2912/2012, виданого Луганським окружним адміністративним судом 12 червня 2012 року, про стягнення з приватного підприємства «Технополіс» на користь управління Пенсійного фонду України в м. Лисичанську Луганської області заборгованості по єдиному внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірі 8332,07 грн (арк. спр. 40).

Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 15 травня 2017 року відновлено втрачене судове провадження в адміністративній справі № 2а/1270/2912/2012 в частині: процесуальних документів: ухвали Луганського окружного адміністративного суду від 12.04.2012, ухвали Луганського окружного адміністративного суду від 24.04.2012, постанови Луганського окружного адміністративного суду від 10.05.2012 та документів по справі: адміністративного позову управління Пенсійного фонду України в м. Лисичанську Луганської області до приватного підприємства «Технополіс» про стягнення заборгованості по єдиному внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірі 8332,07 грн., копії повідомлення про взяття на облік платника єдиного внеску, копії довідки АБ № 075435 з ЄДРПОУ, копії свідоцтва про державну реєстрацію серії А01 № 000477, супровідного листа Луганського окружного адміністративного суду від 12.04.2012, супровідного листа Луганського окружного адміністративного суду від 15.05.2012 (арк. спр. 26-27).

11 серпня 2013 року набрав чинності Закон України від 04.07.2013 № 406-VІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи» (далі - Закон № 406), яким було врегульоване питання щодо передачі функцій адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від Пенсійного фонду України до Міністерства доходів і зборів України.

Пунктом 3 розділу ІІ Закону № 406 встановлено, що процедури адміністрування, які здійснюють органи доходів і зборів, встановлені цим Законом, поширюються на періоди до набрання чинності цим Законом.

Законом № 406 внесено зміни в ряд нормативно-правових актів, зокрема і в Закон України від 08 липня 2010 року № 2464-VІ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» (далі за текстом - Закон № 2464).

Відповідно до положень частини другої статті 12 Закону № 2464 (з урахуванням змін, внесених Законом № 406) центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, відповідно до покладених на нього завдань: забезпечує збір та ведення обліку надходжень від сплати єдиного внеску; здійснює контроль за додержання законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, правильністю нарахування, обчислення, повнотою і своєчасністю сплати єдиного внеску.

Постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року № 160 «Про утворення Державної фіскальної служби» утворено Державну фіскальну службу як центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України, реорганізувавши Міністерство доходів і зборів шляхом перетворення.

Постановою Кабінету Міністрів України від 6 серпня 2014 року № 311 «Про утворення територіальних органів Державної фіскальної служби та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України» утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної фіскальної служби за переліком згідно з додатком 1 та реорганізовано територіальні органи Міністерства доходів і зборів шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної фіскальної служби за переліком згідно з додатком 2.

З системного аналізу норм Закону № 406 та Закону № 2464, у взаємозв'язку з постановами Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року № 160 «Про утворення Державної фіскальної служби» та від 6 серпня 2014 року № 311 «Про утворення територіальних органів Державної фіскальної служби та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України» , слідує, що станом на теперішній час функції з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування належать Державній фіскальній службі України та її територіальним органам, як правонаступникам реорганізованого шляхом перетворення Міністерства доходів і зборів України та його територіальних органів.

Законом України від 21 грудня 2016 року № 1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» , який набрав чинності 01 січня 2017 року, внесені зміни до Податкового кодексу України. Зокрема, зазначеним Законом внесені зміни до статті 19-1, доповнено кодекс статтями 19-2 і 19-3, пункт 41.1 статті 41 викладено в новій редакції.

Відповідно до пункту 41.1 статті 41 Податкового кодексу України контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган (далі - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику), його територіальні органи.

Органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску за виконавчими написами нотаріусів не дозволяється (пункт 41.2 статті 41 Податкового кодексу України).

Згідно з підпунктом 19-1.1.22 пункту 19-1.1 статті 19-1 Податкового кодексу України контролюючі органи виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 19-3 цього Кодексу, здійснюють погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів.

Отже, з 01 січня 2017 року відповідно до внесених Законом України від 21 грудня 2016 року № 1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» змін до Податкового кодексу України функція з погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів здійснюється органами Державної фіскальної служби України обласного рівня і у спірних правовідносинах належним стягувачем повинне бути ОСОБА_1 управління ДФС у Луганській області.

Відповідно до частини першої статті 379 КАС України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.

Частиною п'ятою статті 15 Закону України від 02 червня 2016 року № 1404-VIII «Про виконавче провадження» встановлено, що у разі вибуття однієї із сторін виконавець за заявою сторони, а також заінтересована особа мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, є обов'язковими тією мірою, якою вони були б обов'язковими для сторони, яку правонаступник замінив.

З огляду на вищевикладене, суд вважає за необхідне здійснити заміну сторони виконавчого провадження - стягувача, з управління Пенсійного фонду України в м. Лисичанську Луганської області на ОСОБА_1 управління ДФС у Луганській області.

Керуючись статтями 241, 243, 248, 379 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

Заяву управління Пенсійного фонду України в м. Лисичанську Луганської області про заміну сторони виконавчого провадження у справі № 2а/1270/2912/2012 за адміністративним позовом управління Пенсійного фонду України в м. Лисичанську Луганської області до приватного підприємства Технополіс про стягнення заборгованості по єдиному внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірі 8332,07 грн задовольнити.

Замінити стягувача у виконавчому провадженні з примусового виконання виконавчого листа у справі № 2а/1270/2912/2012, виданого Луганським окружним адміністративним судом 12 червня 2012 року, про стягнення з приватного підприємства «Технополіс» на користь управління Пенсійного фонду України в м. Лисичанську Луганської області заборгованості по єдиному внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірі 8332,07 грн (вісім тисяч триста тридцять дві гривні 07 копійок) з управління Пенсійного фонду України в м. Лисичанську Луганської області на ОСОБА_1 управління ДФС у Луганській області (ідентифікаційний код 39591445, місцезнаходження: 93400, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Енергетиків, будинок 72).

Ухвала набирає законної сили з моменту підписання суддею та може бути оскаржена в апеляційному порядку окремо від рішення суду.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд протягом п'ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

СуддяОСОБА_2

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.12.2017
Оприлюднено22.12.2017
Номер документу71147139
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/1270/2912/2012

Ухвала від 21.12.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Чернявська

Ухвала від 12.12.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Чернявська

Ухвала від 15.05.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

Ухвала від 04.05.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

Постанова від 10.05.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Н.В. Кравцова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні