Рішення
від 25.03.2010 по справі 8/358/09
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

Запорізької області

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25.03.10 Справа № 8/358/09

Головуючий колегії ОСОБА_1 (звільнений)

за позовом Прокурора Вільнянського району Запорізької області в інтересах держави в особі органу, уповноваженого здійснювати відповідні функції в спірних правовідносинах позивач-1 -Запорізька обласна рада (69107, м.Запоріжжя, пр. Леніна, 164)

позивач-2 -ОСОБА_2 районна рада Запорізької області (Запорізька область, м.Вільнянськ, вул.. Бочарова, 12)

позивач-3 -ОСОБА_2 міська рада (Запорізька область, м.Вільнянськ, вул.. Бочарова, 4) до відповідача ОСОБА_3 з обмеженою відповідальністю «Логістичний центр Запоріжжя»

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивачів -Управління з контролю за використанням і охороною земель у Запорізькій області (69095, м.Запоріжжя, вул.. Українська, 50)

про стягнення 2251002 грн. на відшкодування втрат сільськогосподарського виробництва

та за зустрічним позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Логістичний центр Запоріжжя» (70002, Запорізька область, м.Вільнянськ, вул. Дніпровська, 76)

до відповідача ОСОБА_2 міської ради (70002, Запорізька область, м.Вільнянськ, вул. Бочарова, 4)

про визнання недійсним п. 3, п. 5.1 рішення № 6 від 22.04.2008 р. ОСОБА_2 міської ради

Колегія суддів господарського суду Запорізької області у складі:

головуючий суддя Попова І.А.,

судді Дьоміна А.В.

ОСОБА_4

Представники:

Запорізької обласної ради - -ОСОБА_5

ОСОБА_2 районної ради -ОСОБА_6, дов. № 05-06/1213 від 27.01.2010 р.

ОСОБА_2 міської ради - ОСОБА_7, дов. № 04-05/27 від 12.01.2010 р.

ТОВ «Логістичний центр «Запоріжжя» -ОСОБА_8, дов. від 25.03.2010 р.

Управління з контролю за використанням і охороною земель у Запорізькій області -не з'явився

Прокуратури -ОСОБА_9, посвідчення № 83 від 06.08.2008 р.

Заявлено позовні вимоги про стягнення з відповідача 2251002 грн. на відшкодування втрат сільськогосподарського виробництва та зустрічні позовні вимоги про визнання недійсним п. 3, п. 5.1 рішення № 6 від 22.04.2008 р. ОСОБА_2 міської ради

Розпорядженням в.о. голови господарського суду Запорізької області від 17.12.2009 р. за клопотання ТОВ «Логістичний центр Запоріжжя» справу № 8/358/09 передано на розгляд колегії суддів у складі: головуючий суддя Попова І.А., судді Дьоміна А.В. і ОСОБА_4 Справу прийнято до провадження та призначено до розгляду на 28.01.2010 р.

Розгляд справи відкладався до 22.02.2010 р., 11.03.2010 р., 25.03.2010 р.

Вступну та резолютивну частини рішення оголошено в засіданні 25.03.2010 р.

Прокурор та позивачі за первісним позовом - Запорізька обласна рада, ОСОБА_2 районна рада, ОСОБА_2 міська рада -підтримують вимоги з підстав, викладених у позові, з посиланням на ст.ст. 207-209 ЗК України. В обґрунтування вимог зазначають, що рішенням № 6 від 22.04.2008 р. ОСОБА_2 міської ради постановлено: 1) затвердити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки ТОВ «Логістичний центр Запоріжжя» в оренду для будівництва, експлуатації та обслуговування логістично-виробничого центру і змінити цільове призначення земельної ділянки та перевести її з категорії земель сільськогосподарського призначенні в категорію земель житлової та громадської забудови (землі комерційного використання); 2) надати в оренду терміном на 49 років ділянку площею 32,0 га ТОВ «Логістичний центр Запоріжжя» для будівництва, експлуатації і обслуговування логістично-виробничого центру із земель ОСОБА_2 міської ради; 3) затвердити розрахунок втрат сільськогосподарського виробництва в розмірі 2296002 грн.; 4) зобов'язати ТОВ «Логістичний центр Запоріжжя» оплатити втрати сільськогосподарського виробництва в розмір 2296002 грн. На виконання зазначеного рішення ОСОБА_2 міською радою та товариством «Логістичний центр Запоріжжя» укладено договір оренди землі, відповідно до якого товариству «Логістичний центр Запоріжжя» передається строком на 49 років земельна ділянка за адресою м.Вільнянськ, вул. Південна, площею 32,0 га несільськогосподарських угідь для будівництва, експлуатації і обслуговування логістичного центру із земель ОСОБА_2 міської ради. ОСОБА_3 «Логістичний центр Запоріжжя» у встановлений законодавством строк частково сплачені втрати сільськогосподарського виробництва в сумі 45000 грн. Прокурор та позивачі за первісним позовом просять стягнути з товариства «Логістичний центр Запоріжжя» 2251002 грн.

Відповідач за первісним позовом -ТОВ «Логістичний центр Запоріжжя» -заявлені позовні вимоги не визнав, у відзиві на позов вказує, що договором оренди землі, укладеним 26.06.2008 р. з ОСОБА_2 міською радою, передбачена сума орендної плати та порядок її оплати, але договором не передбачено сума та порядок відшкодування втрат сільськогосподарського виробництва. Відповідач за зустрічним позовом вважає, що при постановленні п. 5.1 рішення № 6 від 2.04.2008 р. ОСОБА_2 міська рада перевищила свої повноваження.

ОСОБА_3 «Логістичний центр Запоріжжя» звернулося з зустрічним позовом до ОСОБА_2 міської ради з вимогами про визнання недійсним п. 3, п. 5.1 рішення № 6 від 22.04.2008 р. Зустрічна позовна заява прийнята до спільного розгляду з первісним позовом, про що винесено ухвалу від 19.01.2010 р. Позивач за зустрічним позовом підтримує вимоги з підстав, викладених у зустрічному позові. В обґрунтування вимог вказує, що при прийнятті п. 3 та п. 5.1 в рішення № 6 від 22.04.2008 р. ОСОБА_2 міська рада перевищила свої повноваження, тому, що ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено вичерпний перелік питань, які можуть вирішуватися на пленарних засіданнях міських рад і дії, зазначені в п. 3, п. 5.1 не передбачені.

Також, при визначенні втрат сільськогосподарського виробництва треба керуватися Постановою КМ України № 284 від 19.04.1993 р. «Про порядок визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам» , яким затверджено Порядок визначення та відшкодування збитків. Пунктом 2 цього Положення розміри збитків визначаються комісіями, створеними Київською та Севастопольською міськими, районними державними адміністраціями, виконавчими комітетами міських рад. До складу комісій включаються представники Київської, Севастопольської міських, районних державних адміністрацій, виконавчих комітетів міських рад, власники землі, або землекористувачі, яким заподіяні збитки, представники підприємств, установ, організацій та громадяни, які будуть їх відшкодовувати, представники державних органів земельних ресурсів і фінансових органів, органів у справах містобудування і архітектури та виконавчих комітетів сільських, селищних, міських рад, на території яких знаходяться ділянки. Результати роботи комісії оформлюються відповідними актами, що затверджуються органами, які створили ці комісії. В даному випадку комісія створена не була, належні акти не оформлювалися. Тобто, відповідно Закону «Про місцеве самоврядування в Україні» та Постанови КМУ № 284від 19.04.1993 р. пункти 3 та 5.1 рішення № 6 ОСОБА_2 міської ради від 22.04.2008 р. прийнято з порушенням.

Відповідач за зустрічним позовом -ОСОБА_2 міська рада -заявлені зустрічні позовні вимоги не визнав, у відзиві на позов зазначив, що пункти 3 та 5.1 рішення № 6 від 22.04.2008 р. ОСОБА_2 міської ради направлені на реальне настання наслідків, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 17.11.1997 р. «Про розміри та Порядок визначення втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, які підлягають відшкодуванню» та ст. 209 Земельного кодексу України. Таким чином, оспорювані пункти рішення міської ради не протирічили актам цивільного законодавства і не порушували цивільних інтересів ТОВ «Логістичний центр Запоріжжя» .

Третя особа - Управління з контролю за використанням і охороною земель у Запорізькій області - свого представника в судове засідання не направила, пояснення по суті спору на надала.

Заслухавши представників, дослідивши додані матеріали, суд встановив:

На підставі листа Головного квартирно-експлуатаційного управління збройних сил, рішення Міністра оборони України від 24.01.2007 р. № 220/308 ОСОБА_2 міською радою прийнято рішенням № 11 від 22.02.2007 р., яким вилучено земельну ділянку, що знаходилася в постійному користуванні Міністерства оборони України під військовим містечком № 3 загальною площею 47,6 га (землі сільськогосподарського призначення) та переведено їх до земель ОСОБА_2 міської ради.

Рішенням № 11 від 26.04.2007 р. ОСОБА_2 міської ради за заявою товариства «Логістичний центр Запоріжжя» останньому надано дозвіл на збір матеріалів попереднього погодження місця розташування логістично-виробничого центру (виробничо-складських, офісних і торгівельних будівель з додатковими побутово-культурними приміщеннями для організації виробничого процесу) та складання проекту відведення земельної ділянки в оренду терміном на 49 років за рахунок земель ОСОБА_2 міської ради загальною площею 32,0 га.

Згідно проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки товариству «Логістичний центр Запоріжжя» цільовим призначенням земельної ділянки, яка передається в оренду, є розташування логістичного центру (офісно-складських приміщень з інфраструктурою). У відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 17.11.1997 р. № 1279 «Про розміри та порядок визначення втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, які підлягають відшкодуванню» складено розрахунок втрат сільськогосподарського виробництва, спричинених на ділянці, передбаченій для вилучення сільськогосподарських угідь за рахунок земель ОСОБА_2 міської ради для розташування логістичного центру (офісно-складських приміщень з інфраструктурою), за яким вартість втрат сільськогосподарського виробництва становить 2296002 грн.

ОСОБА_2 міською радою розглянуто проект відведення земельних ділянок та прийнято рішення № 6 від 22.04.2008 р., яким: 1)затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки ТОВ «Логістичний центр Запоріжжя» в оренду для будівництва, експлуатації і обслуговування логістично-виробничого центру (виробничо-складських, офісних і торгівельних будівель з додатковими побутово-культурними приміщеннями для організації виробничого процесу) і змінено цільове призначення земельної ділянки та переведено її із категорії земель сільськогосподарського призначення в категорію земель житлової та громадської забудови (землі комерційного використання); 2) надано в оренду терміном на 49 років земельну ділянку площею 32,0 товариству «Логістичний центр Запоріжжя» для будівництва, експлуатації і обслуговування логістично-виробничого центру із земель ОСОБА_2 міської ради; 3) затверджено розрахунок втрат сільськогосподарського виробництва в розмірі 2296002 грн.; 4) зобов'язано ТОВ «Логістичний центр Запоріжжя» оплатити втрати сільськогосподарського виробництва в розмірі 2296002 грн. у відповідності до ст. 209 ЗК України.

На підставі рішення № 6 від 22.04.2008 р. ОСОБА_2 міською радою та товариством з обмеженою відповідальністю «Логістичний центр Запоріжжя» укладено договір оренди землі, за умовами якого орендодавець надав, а орендар прийняв в строкове платне користування земельну ділянку несільськогосподарського призначення (землі житлової та громадської забудови) площею 32,0 га в м.Вільнянську по вул. Південній строком на 49 років.

Відповідно до ст. 207 Земельного кодексу України втрати сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва включають втрати сільськогосподарських угідь, лісових земель та чагарників, а також втрати, завдані обмеженням у землекористуванні та погіршенням якості земель. Відшкодуванню підлягають втрати сільськогосподарських угідь (ріллі, багаторічних насаджень, перелогів, сінокосів, пасовищ), лісових земель та чагарників як основного засобу виробництва в сільському і лісовому господарстві внаслідок вилучення (викупу) їх для потреб, не пов'язаних із сільськогосподарським і лісогосподарським виробництвом. Втрати сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва визначаються у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Порядок визначення втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва регулюється постановою Кабінету Міністрів України «Про розміри та порядок визначення втрат сільськогосподарського виробництва, які підлягають відшкодуванню» від 17.11.1997 р., відповідно до якої розміри втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва визначаються на основі затверджених нормативних актів.

Згідно пункту 4 Порядку визначення втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, які підлягають відшкодуванню (затв. Постановою КМУ № 1279 від 17.11.1997 р.) відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, спричинених вилученням сільськогосподарських і лісових угідь для цілей, не пов'язаних із веденням сільського і лісового господарства, провадиться юридичними і фізичними особами в двомісячний термін після затвердження в установленому порядку проекту відведення їм земельних ділянок, а у випадках поетапного освоєння відведених угідь для добування корисних копалин відкритим способом - у міру їх фактичного надання.

Як встановлено, згідно розрахунку, складеного при виготовленні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки товариству «Логістичний центр Запоріжжя» , затвердженого рішенням № 11 від 22.04.2008 р., розмір втрат сільськогосподарського виробництва складає 2296002 грн.

У відповідності до ст.. 209 ЗК України втрати сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, зумовлені вилученням сільськогосподарських угідь, лісових земель та чагарників, підлягають відшкодуванню і зараховуються на спеціальні рахунки відповідних місцевих рад у таких розмірах: Автономній Республіці Крим, обласним радам - 25 відсотків; районним радам - 15 відсотків; міським, сільським, селищним радам - 60 відсотків, міським радам Києва та Севастополя - 100 відсотків.

ОСОБА_3 «Логістичний центр Запоріжжя» зобов'язання щодо відшкодування втрат сільськогосподарського виробництва, спричинених зміною цільового призначення переданої в оренду земельної ділянки, виконало частково в розмірі 45000 грн. Таким чином, первісні позовні вимоги про стягнення з товариства «Логістичний центр Запоріжжя» 2251002 грн. втрат сільськогосподарського виробництва суд вважає обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Заперечення відповідача за первісним позовом щодо відсутності за умовами договору оренди землі від 26.06.2008 р., обов'язку орендаря сплатити суму втрат сільськогосподарського виробництва в розмірі 2296002 грн. суд вважає безпідставними, оскільки, як встановлено, розрахунок відповідної суми складено при виготовленні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду, відповідно до діючого законодавства.

Також, відповідач вважає, що при визначенні втрат сільськогосподарського виробництва необхідно керуватися Постановою КМУ № 284 від 19.04.1993 р. «Про порядок визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам» , яким затверджено Порядок визначення та відшкодування збитків. Суд знаходить такі доводи відповідача за первісним позовом хибними, оскільки втрати сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва відрізняються від збитків, що відшкодовуються власникам землі й землекористувачам при вилученні земель сільськогосподарського призначенні для несільськогосподарських потреб. Відповідно до п. 4 ст. 207 ЗК України зазначені втрати компенсуються незалежно від відшкодування збитків власникам землі і землекористувачам.

Зустрічні позовні вимоги товариства «Логістичний центр Запоріжжя» про визнання недійсними п. 3, п. 5.1 рішення № 6 ОСОБА_2 міської ради від 22..04.2008 р. суд вважає необґрунтованими внаслідок наступного:

Приписами ст. 13 Конституції України встановлено, що від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених Конституцією України. Відповідно до ст. ст.142-145 Конституції України до матеріальної основи органів місцевого самоврядування, крім інших об'єктів, належить земля, управління якою здійснюють територіальні громади через органи місцевого самоврядування в межах їх повноважень шляхом прийняття рішень. Статтею 116 Земельного кодексу України визначено, що громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначних цим Кодексом.

Відповідно до Закону України «Про оренду землі» оренда землі - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності. Орендодавцями земельних ділянок, що перебувають у комунальній власності, є сільські, селищні, міські ради в межах повноважень, визначених законом.

Волевиявлення відповідного органу, як власника землі у господарських відносинах -орендодавця, здійснюється у формі рішення такого органу (зокрема, органу місцевого самоврядування, оскільки він є колегіальним органом). Ознаками спору, підвідомчого господарському суду, є зокрема, участь у спорі суб'єкта господарювання, наявність між сторонами господарських відносин та спору про право, що виникає з відповідних господарських відносин, а також відсутність у законі норми, що прямо передбачала б вирішення такого спору судом іншої юрисдикції.

Таким чином, даний спір підлягає розгляду за правилами Господарського процесуального Кодексу України, оскільки є спором про захист права особи у господарських відносинах, відповідно до ст. 35 Закону України «Про оренду землі» та ст. 152 ЗК України.

Підставами для визнання акту недійсним (яким є форма рішення колегіального органу) є невідповідність його вимогам чинного законодавства та/або визначеній законом компетенції органу, який видав цей акт. Обов'язковою умовою визнання акта недійсним є також порушення у зв'язку з прийняттям відповідного акта прав та охоронюваних законом інтересів підприємства чи організації - позивача у справі. .

Позивач за зустрічним позовом заявляє про порушення його прав у зв'язку з прийняттям ОСОБА_2 міською радою оспорюваного рішення, оскільки рішення № 6 від 22.04.2008 р. не відповідає визначеній законом компетенції органу, який видав цей акт, та просить визнати недійсними п. 3. та п. 5.1 рішення № 6 від 22.04.2008 р. ОСОБА_2 міської ради.

Як встановлено, пунктом 3 рішення № 6 від 22.04.2008 р. затверджено розрахунок втрат сільськогосподарського виробництва в розмірі 2296002 грн., пунктом 5.1 зазначеного рішення зобов'язано ТОВ «Логістичний центр Запоріжжя» оплатити зазначену суму у відповідності до ст. 209 ЗК України.

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 2 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено, що місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст.

Згідно з п.34 ч.1 ст. 26 зазначеного Закону до виключної компетенції сільських, селищних, міських рад відноситься вирішення на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.

Крім того, як зазначено вище, посилання товариства «Логістичний центр Запоріжжя» на Порядок визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам, затв. Постановою КМУ № 284 від 19.04.1993 р. є безпідставними.

Внаслідок вищевикладеного, суд не вбачає підстав вважати, що пункти 3 та 5.1 оспорюваного рішення органу місцевого самоврядування прийняті відповідачем за зустрічним позовом з перевищенням визначеної законом компетенції.

В задоволенні зустрічних позовних вимог товариства «Логістичний центр Запоріжжя» про визнання недійсними п. 3 та п.5.1 рішення № 6 від 22.04.2008 р. ОСОБА_2 міської ради відмовляється.

Судові витрати за первісним позовом покладаються на ТОВ «Логістичний центр Запоріжжя» .

Судові витрати за зустрічним позовом відносяться на позивача за зустрічним позовом.

На підставі викладеного, ст.ст.. 207-209 Земельного кодексу України, керуючись ст. ст. 49, 82-84 ГПК України, суд

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги Запорізької обласної ради, ОСОБА_2 районної ради та ОСОБА_2 міської ради задовольнити.

Стягнути з ОСОБА_3 з обмеженою відповідальністю «Логістичний центр Запоріжжя» (70002, Запорізька область, м.Вільнянськ, вул. Дніпровська, 76, ЄДРПОУ 35045925) на користь Запорізької обласної ради (69107, м. Запоріжжя, пр. Леніна, 164, ЄДРПОУ 34676885) 562750 грн. 50 коп. з зарахуванням на рахунок місцевого бюджету Запорізької області № 31511901700001 в ГУДКУ в Запорізькій області, МФО 813015, код бюджетної класифікації 21110000. Видати наказ.

Стягнути з ОСОБА_3 з обмеженою відповідальністю «Логістичний центр Запоріжжя» (70002, Запорізька область, м.Вільнянськ, вул. Дніпровська, 76, ЄДРПОУ 35045925) на користь ОСОБА_2 районної ради (Запорізька область, м.Вільнянськ, вул. Бочарова, 12, ЄДРПОУ 34677061) 337650 грн. 30 коп. з зарахуванням на рахунок місцевого бюджету Вільнянського району Запорізької області № 31510901700079 в ГУДКУ в Запорізькій області, МФО 813015, код бюджетної класифікації 21110000. видати наказ.

Стягнути з ОСОБА_3 з обмеженою відповідальністю «Логістичний центр Запоріжжя» (70002, Запорізька область, м.Вільнянськ, вул. Дніпровська, 76, ЄДРПОУ 35045925) на користь ОСОБА_2 міської ради (Запорізька область, м.Вільнянськ, вул. Бочарова, 4, ЄДРПОУ 34677061) 1350601 грн. 20 коп. з зарахуванням на рахунок місцевого бюджету Вільнянського району м.Вільнянська № 31510901700080 в ГУДКУ в Запорізькій області, МФО 813015, код бюджетної класифікації 21110000. Видати наказ.

Стягнути з ОСОБА_3 з обмеженою відповідальністю «Логістичний центр Запоріжжя» (70002, Запорізька область, м.Вільнянськ, вул. Дніпровська, 76, ЄДРПОУ 35045925) в доход Державного бюджету України (отримувач: Державний бюджет Орджонікідзевського району, банк отримувача: Головне управління Державного казначейства України у Запорізькій області, р/р31119095700007, МФО 813015, код ЄДРПОУ 34677145, код бюджетної класифікації 22090200, символ банку 095) 22510 грн. державного мита. Видати наказ.

Стягнути з ОСОБА_3 з обмеженою відповідальністю «Логістичний центр Запоріжжя» (70002, Запорізька область, м.Вільнянськ, вул. Дніпровська, 76, ЄДРПОУ 35045925) в доход Державного бюджету України (отримувач: Державний бюджет Орджонікідзевського району, банк отримувач: Головне управління Державного казначейства України у Запорізькій області, р/р31212259700007, МФО 813015, код ЄДРПОУ 34677145, код бюджетної класифікації 22050000, символ звітності банку 259) суму 236 грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу. Видати наказ.

В задоволенні зустрічного позову ТОВ «Логістичний центр Запоріжжя» до ОСОБА_2 міської ради відмовити.

Головуючий суддя І.А. Попова

Суддя А.В. Дьоміна

Суддя В.В.Носівець

Рішення підписано 02 квітня 2010 року.

Дата ухвалення рішення25.03.2010
Оприлюднено22.12.2017
Номер документу71166954
СудочинствоГосподарське
Сутьвизнання недійсним п. 3, п. 5.1 рішення № 6 від 22.04.2008 р. ОСОБА_2 міської ради Колегія суддів господарського суду Запорізької області у складі: головуючий

Судовий реєстр по справі —8/358/09

Рішення від 25.03.2010

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Попова І.А. (звільнений)

Ухвала від 19.01.2010

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Попова І.А.

Ухвала від 22.02.2010

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Попова І.А.

Ухвала від 11.03.2010

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Попова І.А.

Ухвала від 28.01.2010

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Попова І.А.

Постанова від 17.02.2010

Господарське

Запорізький апеляційний господарський суд

Шевченко Т. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні