Рішення
від 14.12.2017 по справі 913/458/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 61022 м. Харків, пр. Науки, буд.5, тел./факс 702-10-79 inbox@lg.arbitr.gov.ua


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

14 грудня 2017 року Справа № 913/458/17

Провадження №22пд/913/458/17

За заявою позивача - ОСОБА_1 міської ради, м. Лисичанськ Луганської області

до відповідача - Відкритого акціонерного товариства ОСОБА_1 завод

гумово - технічних виробів , м. Лисичанськ Луганської області

треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача -

- Фонд державного майна України, м. Київ,

- Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області, м. Сєвєродонецьк Луганської області,

- Управління з питань надзвичайних ситуацій ОСОБА_2 обласної державної адміністрації, м. Сєвєродонецьк Луганської області

Про зобов'язання вчинити певні дії

Суддя М.Ю. Ковалінас

Секретар судового засідання - Медуниця Р.І.

У засіданні брали участь:

від позивача - ОСОБА_3, дов. №01/01-16 від 03.01.2017 (ОСОБА_1 міська рада Луганської області);

від третіх осіб:

- ОСОБА_4, дов. №417 від 20.12.2016 (Фонд державного майна України);

- ОСОБА_5, дов. №02-2953/11 від 17.07.2017 (ОСОБА_1 міське управління ГУ

ДСНС у Луганській області);

від відповідача - не прибули (причини неявки невідомі).

Обставини справи: за позовною заявою позивача ОСОБА_1 міської ради Луганської області від 01.06.2017 №2293/01-16 про зобов'язання відповідача ВАТ ОСОБА_1 завод гумових-технічних виробів вчинити певні дії, а саме виключити з ліквідаційної маси та передати у комунальну власність територіальної громади м. Лисичанська будівлю пожежного депо на 4 автомобілі, інв. №58010002, загороди майданчика пожежного депо, інв.. №58030002, які розташовані за адресою: вул. Незалежності (Орджонікідзе), буд.134-Я, м. Лисичанськ Луганської області, порушено провадження у справі №913/458/17, призначено судове засідання для розгляду згаданого позову (ухвала від 07.06.2017).

Ухвалою господарського суду Луганської області від 18.07.2017 у справі №913/458/17 , за клопотанням позивача, залучено в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, - Фонд державного майна України (код ЄДРПОУ 00032945, вул. Генерала Алмазова, 18/9, м. Київ), Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області (код ЄДРПОУ 38617137, вул. Новікова, 1-Б, м. Сєвєродонецьк Луганської області), та Управління з питань надзвичайних ситуацій ОСОБА_2 обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 14372998, пр.-т Центральний, 54-А, м. Сєвєродонецьк Луганської області), на стороні позивача, та відкладено розгляд справи у засіданні суду на 03.08.2017.

Ухвалою господарського суду Луганської області від 03.08.2017 за клопотанням відповідача ВАТ ОСОБА_1 завод гумових-технічних виробів в порядку ч.1 ст. 79 ГПК України провадження у справі №913/458/17 зупинено, до вирішення в межах справи №11/155б про банкрутство ВАТ ОСОБА_1 завод гумових-технічних виробів комітетом кредиторів і ліквідатором питання стосовно долі пожежного депо, зокрема щодо виключення його з ліквідаційної маси банкрута та передачі до комунальної власності територіальної громади м. Лисичанська Луганської області.

Як вбачається з матеріалів справи №11/155б про банкрутство ВАТ ОСОБА_1 завод гумових-технічних виробів , ліквідатором ОСОБА_6 було надано до суду примірники протоколів зборів комітету кредиторів від 07.07.2018 №59 та від 01.11.2017 №60, з доказами їх скликання та проведення згідно ст.16 Закону, з тексту зазначених протоколів вбачається, що комітетом кредиторів не було прийнято рішення щодо виключення пожежного депо з переліку ліквідаційної маси банкрута, натомість прийнято рішення розглянути питання стосовно долі пожежного депо, після прийняття господарським судом рішення у справі №913/458/17 та набрання цим рішенням законної сили, з огляду на ці обставини відповідно до ч. 3 ст.79 ГПК України ухвалою господарського суду Луганської області від 04.12.2017 поновлено провадження у справі №913/458/17 за позовом ОСОБА_1 міської ради Луганської області до ВАТ ОСОБА_1 завод гумових-технічних виробів в особі ліквідатора, про зобов'язання вчинити певні дії.

За клопотанням відповідача від 03.08.2017 б/н, про продовження строку розгляду спору у справі №913/458/17 відповідно до приписів ст.69 ГПК України, ухвалою господарського суду Луганської області від 04.12.2017 у справі №913/458/17 за позовом ОСОБА_1 міської ради Луганської області до ВАТ ОСОБА_1 завод гумових-технічних виробів в особі ліквідатора, про зобов'язання вчинити певні дії, було продовжено строк розгляду спору на 15 днів, тобто до 22 грудня 2017 року (з урахуванням 4-х днів, що залишилися від строку встановленого ч.1ст.69 ГПК України та згідно приписів ст.51 ГПК України), справу призначено до розгляду у судовому засіданні.

Позивачем ОСОБА_2 міською радою Луганської області надано до суду клопотання від 11.12.2017 №5090/01-16, про поновлення справи №913/458/17 в порядку ст.79 ГПК України, зазначене клопотання судом по суті не розглядається, оскільки на момент його надходження провадження у справі №913/458/17 вже було поновлено згідно ухвали господарського суду Луганської області від 04.12.2017.

Сторони та треті особи своєчасно та належним чином були повідомлені судом про час і місце розгляду справи у даному засіданні суду (ухвала від 04.12.2017, рекомендовані повідомлення про вручення поштового відправлення від 07.12.2017).

Розглянувши матеріали справи та додатково надані, вислухавши присутніх, суд

в с т а н о в и в:

Позивач ОСОБА_1 міська рада Луганської області, за позовною заявою від 01.06.2017 №2293/01-16 просить суд про зобов'язання ВАТ ОСОБА_1 завод гумово-технічних виробів в особі ліквідатора ОСОБА_6 виключити з ліквідаційної маси та передати у комунальну власність територіальної громади міста ОСОБА_1 в особі ОСОБА_1 міської ради об'єкти: Будівлю пожежного депо на 4 автомобілі інвентарний номер 58010002, Загороди майданчика пожежного депо інвентарний номер 58030001, майданчик пожежного депо інвентарний номер 58030002, які розташовані за адресою: Луганська область, м. Лисичанськ, вул. Незалежності (Орджонікідзе), буд. 134-я, обґрунтовуючи свої вимоги наступним.

Постановою господарського суду Луганської області від 07.07.2011 у справі №11/155б ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру.

Ухвалою господарського суду Луганської області від 02.07.2015 у справі №11/155б ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого ОСОБА_6

Частка державної власності у статутному капіталі ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ складає 50,13%, органом управління корпоративними правами держави є Фонд державного майна України.

На балансовому обліку підприємства крім іншого перебувають об'єкти: Будівля пожежного депо на 4 автомобілі інвентарний номер 58010002, Загороди майданчика пожежного депо інвентарний номер 58030001, Майданчик пожежного депо інвентарний номер 58030002 (далі-об'єкти), які розташовані за адресою Луганська область, м. Лисичанськ, вул. Незалежності (Орджонікідзе), буд. 134-я. Ці об'єкти у 1996 році Фондом державного майна України передано на баланс підприємства. Під час ліквідації підприємства вказані об'єкти були включені до ліквідаційної маси.

Як на підставу своїх вимог позивач посилається на приписи ст.ст.42, 96 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом в редакції від 22.12.2011 №4212-VI (далі - Закон №4212), норми розділу 7 Порядку погодження планів санації, мирових угод і переліків ліквідаційних мас, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 01.11.2016 №1991, п. г ч. 2 ст. 5 Закону України Про приватизацію державного майна .

Позивач вважає, що будівлю пожежного депо неправомірно включено ліквідатором до ліквідаційної маси банкрута ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ , про що на його думку свідчать листи Фонду державного майна України адресовані ліквідатору, зокрема від 19.01.2017 №10-52-906 про виключення будівлі пожежного депо з ліквідаційної маси, у зв'язку з тим, що дана будівля належить до об'єктів комунальної інфраструктури, від 28.03.2017 №10-52-6120 щодо не погодження Змін до переліку ліквідаційної маси ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ , які були направлені ліквідатором до ФДМУ 09.03.2017 за №84.

Позивач вказує, що на спірних об'єктах дислокується 64 державна пожежно-рятувальна частина ГУ ДСНС України у Луганській області. Будівля пожежного депо будувалась за державні кошти і саме як будівля пожежного депо і завжди використовувалась для дислокації пожежно-рятувальної частини. В зоні обслуговування вищезазначеної пожежної частини розташовано житлові мікрорайони, приватний сектор, в даному районі мешкає близько 40 тисяч населення, знаходиться лікарські та навчальні заклади, дана пожежена частина залучається до гасінна пожеж у населених пунктах Попаснянського району, які розміщені неподалік міста ОСОБА_1, в даній частині міста знаходяться потенційно небезпечні об'єкти у кількості 9 об'єктів, які зареєстровані у Державному реєстрі ПНО і перелік цих об'єктів затверджений рішенням регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій від 14.11.2016 №35.

У разі відчуження будівлі пожежного депо вищезазначена пожежно- рятувальна частина буде вимушена передислокуватися в інше місце, що значно збільшить прибуття пожежно-рятувальної частини на гасіння пожарів та ліквідацій надзвичайних ситуацій у разі їх виникнення. В даному районі міста ОСОБА_1 інших будівель де може розташуватися пожежна частина не має, до міської ради неодноразово надходили звернення ГУ ДСНС України з надзвичайних ситуацій у Луганській області про вимушену передислокацію пожежного депо. Це питання є предметом розгляду на обласному рівні і позиція ОСОБА_2 обласної державної адміністрації - ОСОБА_2 обласної військово-цивільної адміністрації є аналогічною позиції ОСОБА_1 міської ради.

З приводу передачи будівлі пожежного депо у комунальну власність територіальної громади міста ОСОБА_1 ОСОБА_1 міською радою неодноразово направлялись листи на адресу ліквідатора банкрута ВАТ ОСОБА_1 завод гумових-технічних виробів , але останній відмовився від такої передачі.

З огляду на п.2 ст. 60 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , ч.2 ст.19 Кодексу цивільного захисту України, ОСОБА_1 міська рада, від імені та в інтересах територіальної громади міста ОСОБА_1, з метою забезпечення пожежної безпеки в місті, звернулася до суду.

Відповідачем ВАТ ОСОБА_1 завод гумових-технічних виробів в особі ліквідатора ОСОБА_6 надано до суду відзив від 15.07.2017 №214 на заяву позивача, з додатком (а.с. 91-134 т.1) згідно якого відповідач вважає, що заявлені позовні вимоги ОСОБА_1 міської ради задоволенню не підлягають, посилаючись на норми ст.ст. 3, 8, 19, 43 Конституції України, норми Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом в редакції Закону від 30.06.1999 №784-XIV (далі - Закон), ст.ст.10, 24, 25, 26, 60,74 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , й просить суд відмовити у задоволенні вимог позивача, з огляду на таке.

Позивача ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру згідно постанови господарського суду Луганської області від 07.07.2011 у справі №11/155б, ухвалою господарського суду Луганської області від 02.07.2015 ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого ОСОБА_6

ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ створено відповідно до наказу Фонду державного майна України (далі - ФДМУ) від 03.07.1996 №58-АТ Про створення на базі орендного підприємства ОСОБА_1 завод гумових технічних виробів відкритого акціонерного товариства .

Відповідно до плану приватизації державної частки майна ОП ОСОБА_1 завод ГТВ , затвердженого Заступником голови ФДМУ ОСОБА_7 22.05.1996, пожежне депо включено до переліку об'єктів незавершеного будівництва, про що зазначено й у листі ФДМУ від 12.01.2017 №10-52-423. За матеріалами приватизаційної справи ОП ОСОБА_1 завод ГТВ об'єкт незавершеного будівництва пожежне депо , рік початку будівництва - 1994, будувався коштами орендаря та його вартість увійшла до статутного капіталу створеного товариства, про що є службова записка Управління реформування власності Департаменту приватизації від 08.12.2016 №21-602.

ОСОБА_8 відділення ФДМУ по Луганській області від 18.06.2014 №01-04-02476 повідомлено про роз'яснення надані ОСОБА_1 міській раді щодо пожежного депо: об'єкт Пожежне депо увійшов до статутного капіталу товариства, є об'єктом колективної власності, не відноситься до державного майна, об'єктів комунальної або соціальної сфери, не має спеціального статусу (об'єкта пожежної безпеки) і не підпадає під дію Закону України Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності та постанови Кабінету Міністрів України Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності від 21.09.2013 №1482.

У листі ОСОБА_8 відділення ФДМУ по Луганській області від 09.09.2013 №18-04-04562 щодо затвердження ліквідаційної маси ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ зазначено, що РВ ФДМУ по Луганській області дійшло висновку про відповідність переліку ліквідаційної маси банкрутата вимогам ст.42 Закону №4212 та розділу VII Порядку погодження планів санації, мирових угод і переліків ліквідаційних мас, затвердженого наказом ФДМУ від 06.06.2007 №895, та з метою прискорення процедури реалізації майна банкрута для скорішого погашення боргів по заробітній платі та інших обов'язкових платежах погоджено перелік ліквідаційної маси ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ , окрім вказаних у цьому листі об'єктів, у т.ч. й 45 одиниць об'єктів, по яких відсутня інформація щодо їхнього спеціального статусу (об'єкти пожежної охорони та об'єкти ЦО тощо).

Згідно листа ліквідатора від 18.09.2013 у справі №11/155б до ОСОБА_1 міської ради про надання інформації, щодо використання комунальною інфраструктурою міста ОСОБА_1 основних засобів банкрута ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ - 61 одиниць об'єктів, отримано відповідь ОСОБА_1 міської ради від 14.11.2013 №5144- 01121, згідно якої основні засоби ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ для здійснення господарської діяльності комунальних підприємств м. Лисичанська використовуватися не можуть.

У листі начальника ОСОБА_1 міського управління ГУ ДСНС України у Луганській області від 05.11.2013№ 02/3-714 зазначено, що на балансі Головного управління об'єкт пожежне депо, власником якого є ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ не обліковується, теж саме зазначено у листі начальника Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області від 26.11.2013 № 01 -4750/20Г.

У листі ОСОБА_8 відділення ФДМУ по Луганській області від 17.06.2016 №06-04-01254 зазначено: оскільки, даний об'єкт є власністю товариства, не відноситься до державного майна, об'єктів комунальної або соціальної сфери та керуючись ч. 2 ст. 38 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом про те, що з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, Фонд вважає, що вирішення порушеного питання належить до компетенції комітету кредиторів і ліквідатора .

Розглянувши Зміни до переліку ліквідаційної маси ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ ФДМУ повідомив наступне: надана Вами інформація ОСОБА_1 міської ради щодо наявності серед об'єктів ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ таких, що підлягають подальшому використанню комунальними службами міста є застарілою, так як датована листопадом 2013 року і може не відповідати наявному стану справ у місті. З огляду на вказане, погоджуємо Зміни при умові невідкладного отримання Вами та направлення до Фонду інформації міста про наявність серед об'єктів, включених до Змін, об'єктів комунальної інфраструктури (лист від 06.12.2016 № 10-52-23686).

Згідно відповіді ОСОБА_1 міської ради Луганської області (лист від 28.02.2017 №879/01-22) в переліку основних засобів ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ відсутні об'єкти комунальної інфраструктури, які використовуються комунальними службами міста.

ФДМУ листом від 09.01.2017 №10-52-905 повідомив ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ , що підприємству необхідно отримати від міста інформацію про наявність серед об'єктів, включених до Змін до переліку ліквідаційної маси, об'єктів комунальної інфраструктури.

ОСОБА_1 міською радою Луганської області у листі від 28.02.2017 №879/01-22 надано відповідь на звернення ліквідатора де зазначено, що в переліку основних засобів ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ відсутні об'єкти комунальної інфраструктури, які використовуються комунальними службами міста.

Згідно листа від 01.03.2017 №902/01-26 ОСОБА_1 міська рада Луганської області наголошує, що будівля пожежного депо інтегрована в комунальну інфраструктуру міста та на думку ради є об'єктом комунальної інфраструктури й тому підлягає виключенню з переліку ліквідаційної маси ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ .

Ліквідатор вважає, що безоплатна передача зазначених позивачем об'єктів є порушенням Конституції України, чинного законодавства про банкрутство та прав конкурсних кредиторів ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ (у т.ч. прав трудового колективу, як конкурсного кредитора у справі про банкрутство), в той час, як заборгованість по заробітній платі трудового колективу (3249 осіб) станом на цей час складає більш ніж 4 млн. грн.

Позивач надав заперечення на відзив відповідача від 28.07.2017 вих. №380, з додатком (а.с. 151-164 т.1), у яких зазначив, що вважає доводи відповідача необґрунтованими й просить суд задовольнити позов в повному обсязі, посилаючись на наступне.

Позивач вважає, що продаж будівлі пожежного депо спричинить за собою порушення норм ст.3 Конституції України щодо небезпечного життя членів територіальної громади мешкаючих в районі ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ , у зв'язку з передислокацією пожежно- рятувальної частини збільшиться радіус обслуговування і на вчасний приїзд для ліквідації надзвичайної ситуації не можливо буде розраховувати.

Міська рада листом від 04.11.2013 №4953-01/19 наголошувала, що втрата пожежного депо для міста є неприпустимим і просила передати її в комунальну власність, у листі від 11.12.2013 №10-17-15793 Фонд державного майна України повідомив що будівля пожежного депо відсутня у погодженому переліку ліквідаційної маси. Ця будівля не була задіяна в виробничому процесі і ще у 2003-2004 роках ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ був готовий передати її у комунальну власність.

У спільній відповіді ОСОБА_1 міської ради та ОСОБА_1 міського управління ГУ ДСНС України у Луганській області, від 30.01.2017 №416/-1-21 чітко зазначено, що міська рада вважає будівлю Пожежного депо об'єктом комунальної інфраструктури і просить передати її у комунальну власність міста.

Як вказує позивач в спірній будівлі розміщується служба, яка задовольняє потреби населення міста ОСОБА_1, відповідачем також не наведене протилежне, чому будівлю пожежного депо не можливо вважати об'єктом комунальної інфраструктури, якщо вона використовувалась виключно для задоволення потреб членів територіальної громади щодо створення безпечних умов для життя.

Відповідно до ст. 74 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні органи та посадові особи місцевого самоврядування несуть відповідальність перед територіальною громадою, і звертаючись з даним позовом міська рада діє саме в інтересах захисту інтересів територіальної громади і діє виключно в межах наданих повноважень, в зв'язку з тим, що саме на органи місцевого смаворядування, відповідно до ч.2 ст. 19 Кодексу цивільного захисту України, покладено забезпечення реалізації програм та планів заходів у сфері цивільного захисту, зокрема спрямованих на захист населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, забезпечення техногенної та пожежної безпеки.

Позивач вважає безпідставним висновок відповідача щодо того, що безоплатна передача спірних об'єктів є порушенням Конституції України, чинного законодавства про банкрутство та прав конкурсних кредиторів ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ та вважає ці об'єкти такими, що мають бути передані до комунальної власності.

Третьою особою Фондом державного майна України до суду надано пояснення від 14.07.2017 б/н, з додатками (а.с. 62-90 т. 1), у якому наведено позицію ФДМУ щодо ситуації, яка створилося навколо об'єкту Пожежне депо , у цьому поясненні зазначено про таке.

Основною умовою погодження ФДМУ переліку ліквідаційної маси банкрута (змін до переліку) є його відповідність нормам ст. 42 Закону №4212. Листом від 06.12.2016 №10-52-23686 ФДМУ погоджено зміни до переліку ліквідаційної маси ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ за умови невідкладного отримання ліквідатором та направлення на адресу ФДМУ інформації міста про наявність серед об'єктів, включених у зміни до переліку, об'ктів комунальної інфраструктури.

На думку ОСОБА_1 міської ради об'єкт пожежне депо можна віднести до об'єктів комунальної інфраструктури, зважаючи на вказану позицію місцевої громади та беручи до уваги умови погодження змін до переліку (лист ФДМУ від 06.12.2016 №10-52-23686), листом від 19.01.2017 №10-52-905 ФДМУ повідомило ліквідатора про необхідність виключення із Змін до переліку ліквідаційної маси будівлі пожежного депо, у зв'язку з цим ліквідатора було повідомлено про неможливість погодження цих Змін у повному обсязі та наголошено на необхідності виключення з них будівлі пожежного депо. Листом від 28.03.2017 №10-52-6120 ФДМУ знову відмовив в погодженні Змін до переліку ліквідмаси та вкотре наголосив про необхідність виключення з них пожежного депо.

ФДМУ було повідомлено ОСОБА_2 обласну державну адміністрацію та ОСОБА_1 міську раду про те, що обєкт Пожежне депо увійшов до статутного капіиалу створеного товариства та таким чином, вирішення зазначеного питання належить до компетенції комітету кредиторів і ліквідатора, й повідомлено про відсутність у законодавстві визначання поняття Обєкт комнунальної інфраструктури , ФДМУ вжито вичерпних заходів, передбачених законодавством, для збереження вказаного об'єкта протипожежного захисту .

Третьою особою Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області до суду надано пояснення від 01.08.2017 б/н, з додатком (а.с. 166-169 т.1) щодо відзиву відповідача, у якому зазначено про необґрунтованість цього відзиву, з наступних підстав.

Спірна будівля Пожежного депо була збудована ще за радянських часів та використовувалась для розміщення пожежної техніки та особового складу воєнізованої пожежної частини (ВПЧ - 13) яка здійснювала пожежну охорону ОСОБА_1 заводу резинових технічних виробів ім. 50 річча СРСР головного управління ннафтопереробної та нафтохімічної промисловості УРСР, житлового фонду та об'єктів соцкультпобуту, які належали заводу. Продаж будівлі пожежного депо спричинить за собою порушення норм Конституції України щодо небезпечного життя членів територіальної громади мешкаючих в районі ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ , у зв'язку з передислокацією пожежно-рятувальної частини збільшиться радіус обслуговування і на вчасний приїзд для ліквідацїїне надзвичайної ситуації не можливо розраховувати.

ГУ ДСНС у Луганській області вважає безпідставними твердження відповідача про порушення норм Конституції України у разі передачі вищезазначеної будівлі в комунальну власність, на його думку у разі не передачі будівлі пожежного депо в комунальну власність, виникне порушення норми ст. З Конституції України.

Третьою особою Управлінням з питань надзвичайних ситуацій ОСОБА_2 обласної державної адміністрації надано до суду пояснення щодо заявленого позову від 02.08.2017 №05-01/712 з додатком (а.с. 170-232 т.1), у якому наведено наступне.

Починаючи із лютого 2016 року на адресу ОСОБА_2 обласної державної адміністрації надходили листи від Головного управління ДСНС України у Луганській області та від ОСОБА_1 міської ради щодо збереження об'єкту протипожежного захисту, а саме будівлі пожежного депо, розташованої за адресою: м. Лисичанськ, вул. Орджонікідзе, буд.134я, що перебуває на балансовому обліку відповідача.

ВАТ ОСОБА_1 завод гумових технічних виробів перебуває у стадії ліквідації в рамках порушеної справи про банкрутство, будівлю пожежного депо включено до ліквідаційної маси.

З 1986 року зазначена будівля використовувалась для розміщення підрозділів пожежної охорони, на сьогоднішній день у вказаній будівлі дислокується 64 державна пожежно-рятувальна частина Головного управління ДСНС України у Луганській області (далі - ДПРЧ-64), яка залучається до гасіння пожеж населених пунктів Попаснянського району, а саме: с. Біла Гора, смт Мирна Долина, с. Лоскутівка, смт Малорязанцеве, смт Вовчоярівка. У разі відчуження ліквідатором банкрута пожежного депо без збереження цільового призначення, Головне управління ДСНС України у Луганській області буде змушено здійснити передислокацію особового складу ДПРЧ-64 на відстань понад 12 км., радіус обслуговування збільшиться до 27 км., а час прибуття до місця виклику до 30 хвилин, що суперечить державній політиці у сфері цивільного захисту населення та території від надзвичайних ситуацій, запобіганню виникненню і ліквідації їх наслідків, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 26.01.2015 № 47-р на території Луганської області встановлено режим надзвичайної ситуації, підрозділ ДПРЧ-64 залучається для гасіння пожеж та надання допомоги постраждалому населенню Попаснянського району.

Враховуючи вищезазначене ОСОБА_2 обласною державною адміністрацією з початку 2016 року проводилися заходи, спрямовані на збереження цільового призначення будівлі пожежного депо, а саме проводились наради за участі всіх зацікавлених осіб та розглядом всіх варіантів вирішення ситуації, що склалась, надсилались листи до Фонду державного майна України, надсилались звернення звертались до народного депутата, разом з іншими варіантами збереження цільового призначення будівлі пожежного депо розглядався варіант платної передачі зазначеної споруди на баланс міста ОСОБА_1.

З метою забезпечення техногенної та пожежної безпеки, належного захисту населення, об'єктів і території південної частини м. Лисичанська та населених пунктів Попаснянського району, управління з питань надзвичайних ситуаиій ОСОБА_2 обласної державної адміністраиії вважає за доцільне зберегти цільове призначення будівлі пожежного депо розташованої за адресою: м. Лисичанськ, вул. Орджонікідзе, 134я, та передати її на баланс міста ОСОБА_1.

Позивачем ОСОБА_2 міською радою у даному судовому засіданні надано додаткові пояснення від 13.12.2017 №5311/01-16 з додатком, у яких стосовно заявлених позовних вимог повідомлено про наступне.

Згідно Закону України Про Державний бюджет України на 2016 рік м. Лисичанську було затверджено освітньої субвенції - 64037,7 тис.грн., медичної субвенції - 78498,6 тис.грн., обсягу яких було недостатньо навіть на захищені видатки. Незабезпеченість видатків бюджетних установ, що фінансуються за рахунок освітньої і медичної субвенции призвело до вимушеного відволікання власних ресурсів міського бюджету для забезпечення належного фінансування делегованих повноважень в цих сферах.

Згідно ст.27 Закону України Про Державний бюджет України на 2016 рік передано на фінансування з обласного бюджету на міський бюджет професійно-технічні заклади міста. У міському бюджеті були передбачені видатки на утримання професійно-технічних закладів освіти міста у сумі 23983,13 тис.грн., що стало додатковим навантаженням на міський бюджет, перелічені негативні чинники призвели до додаткового навантаження видаткової частини міського бюджету.

На 2017 рік внесеними змінами до Бюджетного кодексу України з державного на місцевий рівень були перекладені додаткові видатки без передачі додаткового фінансового ресурсу на їх забезпечення. На фінансування з міського бюджету передано усі видатки по загальноосвітнім закладам, крім видатків на оплату праці педагогічних працівників та видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв закладів охорони здоров'я, в результаті чого додаткове навантаження на міський бюджет склало понад 38,7 млн.грн. На рівень місцевого бюджету перекладено фінансування наданих державою пільг.

Отже, обсяг видаткової частини міського бюджету, затвердженої рішенням ОСОБА_1 міської ради від 22.12.2016 №20/293 Про міський бюджет на 2017 рік , не забезпечив у повному обсязі потребу в коштах на утримання бюджетних установ та компенсаційні виплати на понад 43,7 млн.грн.

У міському бюджеті на 2016 рік та на 2017 рік згідно рішення ОСОБА_1 міської ради від 24.12.2015 №4/33 Про міський бюджет на 2016 рік , від 22.12.2016 №20/293 Про міський бюджет на 2017 рік , не передбачено коштів на придбання у комунальну власність об'єктів нерухомості.

Дослідивши матеріали наявні у справі та надані додатково, вислухавши доводи і заперечення сторін та третіх осіб, суд дійшов висновку про відмову у задоволенні позову, з огляду на наступне.

Відповідача ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого ОСОБА_6, частка державної власності у статутному капіталі ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ - 50,13%, органом управління корпоративними правами держави є Фонд державного майна України.

До складу ліквідаційної маси банкрута у тому числі включено об'єкти: Будівля пожежного депо на 4 автомобілі інвентарний номер 58010002, Загороди майданчика пожежного депо інвентарний номер 58030001, Майданчик пожежного депо інвентарний номер 5803000, які розташовані за адресою Луганська область, м. Лисичанськ, вул. Незалежності (Орджонікідзе), буд. 134-я, які у 1996 році було передано на баланс товариства Фондом державного майна України.

ОСОБА_1 міська рада Луганської області вважає, що вищезазначені об'єкти неправомірно включені ліквідатором до ліквідаційної маси банкрута ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ , й вважає їх такими, що належать до об'єктів комунальної інфраструктури, оскільки на спірних об'єктах дислокується 64 державна пожежно-рятувальна частина ГУ ДСНС України у Луганській області. Будівля пожежного депо будувалась за державні кошти і саме як будівля пожежного депо і завжди використовувалась для дислокації пожежно-рятувальної частини. В зоні обслуговування вищезазначеної пожежної частини розташовано житлові мікрорайони, знаходиться лікарські та навчальні заклади, дана пожежена частина залучається до гасінна пожеж у населених пунктах Попаснянського району, які розміщені неподалік міста ОСОБА_1. У разі відчуження будівлі пожежного депо вищезазначена пожежно- рятувальна частина буде вимушена передислокуватися в інше місце, що значно збільшить прибуття пожежно-рятувальної частини на гасіння пожарів та ліквідацій надзвичайних ситуацій у разі їх виникнення.

Ліквідатор банкрута ВАТ ОСОБА_1 завод гумових-технічних виробів відмовився від передачі будівлі пожежного депо на 4 автомобілі інвентарний номер 58010002, Загороди майданчика пожежного депо інвентарний номер 58030001, Майданчик пожежного депо інвентарний номер 5803000, які розташовані за адресою Луганська область, м. Лисичанськ, вул. Незалежності (Орджонікідзе), буд. 134-я.

Відповідач ВАТ ОСОБА_1 завод гумових-технічних виробів проти вимог позивача заперечує, мотивуючи це тим, що спірні об'єкти є власністю відповідача, увійшли до його статутного фонду, їх безоплатна передача порушує норми Конституції України, чинного законодавства про банкрутство та прав конкурсних кредиторів ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ (у т.ч. трудового колективу), в той час, як непогашена заборгованість по заробітній платі перед працівниками (3249 осіб) перевищує 4 млн. грн.

Відповідно до ст. 32 ГПК України, доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких грунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору.

Відповідно до ст. 33 ГПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається, як на підставу для своїх вимог і заперечень.

Відповідно до ст. 34 ГПК України, господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.

Суд вважає вимоги позивача необґрунтованими та такими, що суперечать нормам Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом в редакції Закону від 30.06.1999 №784-XIV (далі - Закон), Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом в редакції від 22.12.2011 №4212-VI (далі - Закон №4212) та не приймає до уваги його доводи та заперечення, а також суд не враховує позицію третіх осіб щодо необхідності передачі спірних об'єктів до комунальної власності з вищеозначених підстав.

ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ визнано банкрутом та щодо нього відкрито ліквідаційну процедуру згідно постанови господарського суду Луганської області від 07.07.2011 у справі №11/155б, ухвалою господарського суду Луганської області від 02.07.2015 ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого ОСОБА_6

Відповідно до п. 1-1 розділу Х Прикінцеві та перехідні положення Закону №4212 (в редакції від 02.10.2012 №5405-VI), положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом. Положення цього Закону, що регулюють продаж майна в провадженні у справі про банкрутство, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом. Положення цього Закону, що регулюють ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Як встановлено у ч.2 ст. 23 Закону, з дня прийняття судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури припиняються повноваження органів управління банкрутом щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, а також припиняються повноваження власника (власників) майна банкрута, якщо цього не було зроблено раніше.

Ліквідатор з дня свого призначення здійснює інвентаризацію та оцінку майна банкрута згідно з законодавством, формує ліквідаційну масу банкрута та реалізує майно банкрута для задоволення вимог, включених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом (ст. 25).

Відповідно до ст. 26 Закону усі види майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або повного господарського відання на дату відкриття ліквідаційної процедури та виявлені в ході ліквідаційної процедури, включаються до складу ліквідаційної маси, за винятком об'єктів житлового фонду, в тому числі гуртожитків, дитячих дошкільних закладів та об'єктів комунальної інфраструктури, які в разі банкрутства підприємства передаються в порядку, встановленому законодавством, до комунальної власності відповідних територіальних громад без додаткових умов і фінансуються в установленому порядку.

Ця норма також кореспондується з ч.1 ст. 42 Закону №4212.

Задоволення вимог кредиторів в ліквідаційній процедурі здійснюється за рахунок реалізації ліквідаційної маси банкрута (ч.1 ст.31 Закону, ч.1 ст.45 Закону №4212).

Як вбачається з матеріалів наявних у справі ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ створено згідно з наказом Фонду державного майна України (далі - ФДМУ) та організації орендарів підприємства від 03.07.1996 №58-АТ шляхом перетворення орендного підприємства ОСОБА_1 завод гумових технічних виробів у відкрите акціонерне товариство згідно з Декретом Кабінету Міністрів України від 20.05.1993 №57-93. Згідно Статуту товариство є правонаступником орендного підприємства ОСОБА_1 завод гумових технічних виробів , майно товариства складається з основних засобів та обігових коштів, а також цінностей, вартість яких відображена у балансі ВАТ; є власником майна, переданого йому засновником (а.с. 109, 98-108 т.1).

Відповідно до плану приватизації державної частки майна ОП ОСОБА_1 завод ГТВ , затвердженого Заступником голови ФДМУ ОСОБА_7 22.05.1996, пожежне депо включено до переліку об'єктів незавершеного будівництва (лист ФДМУ від 12.01.2017 №10-52-423 - а.с. 81 т.1).

За матеріалами приватизаційної справи ОП ОСОБА_1 завод ГТВ об'єкт незавершеного будівництва пожежне депо , рік початку будівництва - 1994, будувався коштами орендаря та його вартість увійшла до статутного капіталу створеного товариства (службова записка Управління реформування власності Департаменту приватизації Фонду державного майна України від 08.12.2016 №21-602 - а.с. 110 т.1).

ОСОБА_8 відділення ФДМУ по Луганській області від 18.06.2014 №01-04-02476 (а.с.111 т.1) повідомлено що об'єкт Пожежне депо увійшов до статутного капіталу товариства, є об'єктом колективної власності, не відноситься до державного майна, об'єктів комунальної або соціальної сфери, не має спеціального статусу (об'єкта пожежної безпеки) і не підпадає під дію Закону України Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності та постанови Кабінету Міністрів України Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності від 21.09.2013 №1482. РВ ФДМУ повідомило, що не є засновником ВАТ ОСОБА_1 завод гумових технічних виробів , тому не має повноважень щодо вилучення об'єктів зі статутного капіталу ВАТ та повернення їх у державну власність.

ОСОБА_8 відділення ФДМУ по Луганській області від 09.09.2013 №18-04-04562 (а.с. 112-114 т.1) повідомлено про відповідність переліку ліквідаційної маси банкрутата вимогам ст.42 Закону №4212 та розділу VII Порядку погодження планів санації, мирових угод і переліків ліквідаційних мас, затвердженого наказом ФДМУ від 06.06.2007 №895, та з метою прискорення процедури реалізації майна банкрута для скорішого погашення боргів по заробітній платі та інших обов'язкових платежах погоджено перелік ліквідаційної маси ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ , окрім вказаних у цьому листі об'єктів, у т.ч. й 45 одиниць об'єктів, по яких відсутня інформація щодо їхнього спеціального статусу (об'єкти пожежної охорони та об'єкти ЦО тощо).

ОСОБА_1 міської ради від 14.11.2013 №5144- 01121 повідомлено, що основні засоби ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ для здійснення господарської діяльності комунальних підприємств м. Лисичанська використовуватися не можуть (а.с. 117 т.1).

У листі ОСОБА_1 міського управління ГУ ДСНС України у Луганській області від 05.11.2013 № 02/3-714 (а.с. 119 т.1) зазначено, що на балансі Головного управління об'єкт пожежне депо, власником якого є ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ не обліковується, теж саме зазначено у листі начальника Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області від 26.11.2013 № 01 -4750/20Г (а.с. 120 т.1) .

У листі від 06.12.2016 № 10-52-23686 (а.с.125 т.1) ФДМУ повідомлено про погодження Змін до переліку ліквідаційної маси банкрута, за умови невідкладного направлення до Фонду інформації міста про наявність серед об'єктів, включених до цих змін, об'єктів комунальної інфраструктури.

Слід зазначити, що пропозиції ФДМУ ліквідатору переглянути перелік ліквідаційної маси в частині виключення з цього переліку спірних об'єктів ґрунтувалися лише на позиції ОСОБА_1 міської ради, яка вважає ці об'єкти такими, що належать до комунальної інфраструктури, про це свідчать чисельні листи ФДМУ наявні у матеріалах справи, зокрема від 06.12.2016 №10-52-23686 та від 19.01.2017 №10-52-905 (а.с. 25, 125 т.1).

ОСОБА_1 міською радою Луганської області (лист від 28.02.2017 №879/01-22 - а.с. 128 т.1) повідомлено про те, що в переліку основних засобів ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ відсутні об'єкти комунальної інфраструктури, які використовуються комунальними службами міста .

Фондом державного майна України у листі від 26.05.2017 №10-52-96-50 (а.с. 191-192 т.1) надано відповідь ОСОБА_2 обласній державній адміністрації щодо передачі будівлі пожежного депо з балансу ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ до сфери управління ДСНС, зокрема зазначено, що відповідно до плану приватизації орендного підприємства ОСОБА_1 завод ГТВ до статутного капіталу ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ було передано об'єкт незавершеного будівництва пожежне депо , який добудовано товариством за власний рахунок, на цей об'єкт не поширюються положення Закону України Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності від 03.03.1998 №147/98ВР та постанови Кабінету Міністрів України Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності від 21.09.1998 №1482, стосовно ВАТ порушено справу про банкрутство й відповідно до ч. 2 ст. 38 Закону №4212 з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, тому Фонд вважає, що вирішення порушеного питання належить до компетенції комітету кредиторів і ліквідатора .

Регіональне відділення ФДМУ по Луганській області листом від 17.06.2016 №06-04-01254 (а.с. 123 т.1) надало ліквідатору відповідь щодо об'єкту пожежне депо, зокрема зазначивши, що оскільки даний об'єкт є власністю товариства , не відноситься до державного майна, об'єктів комунальної або соціальної сфери та згідно ч. 2 ст. 38 Закону №4212 з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, тому Фонд вважає, що вирішення порушеного питання належить до компетенції комітету кредиторів і ліквідатора .

Згідно пояснення ФДМУ від 14.07.2017 б/н (а.с. 62-63 т. 1) ОСОБА_2 обласну державну адміністрацію та ОСОБА_1 міську раду було повідомлено про те, що обєкт Пожежне депо увійшов до статутного капіиалу створеного товариства та таким чином, вирішення зазначеного питання належить до компетенції комітету кредиторів і ліквідатора, й повідомлено про відсутність у законодавстві визначання поняття Обєкт комнунальної інфраструктури .

Комітетом кредиторів у справі №11/155б про банкрутство ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ питання щодо безоплатної передачі до комунальної власності спірних об'єктів не вирішено, представниками кредиторів та учасників провадження, зокрема представником трудового колективу висловлено заперечення проти цього, оскільки це є порушенням прав працівників перед якими боржник має борги по заробітній платі (протоколи зборів комітету кредиторів від 07.07.2018 №59 та від 01.11.2017 №60 - копії долучені до матеріалів справи).

Згідно ст.1 Протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (ратифіковано Законом України N 475/97-ВР від 17.07.97) кожна фізична або юридична особа має право мирно володіти своїм майном. Ніхто не може бути позбавлений своєї власності інакше як в інтересах суспільства і на умовах, передбачених законом і загальними принципами міжнародного права .

Згідно зі ст. З Конституції України права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності, та є головним обов'язком держави, яка відповідає перед людиною за свою діяльність.

Відповідно до ст. 8 Конституції України норми Конституції України є нормами прямої дії.

Згідно ст. 43 Конституції України кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом.

Заборгованість по заробітній платі перед працівниками ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ , а це 3249 осіб, станом на сьогодні складає більш ніж 4 млн. грн., єдиним джерелом для її погашення є майно банкрута включене до ліквідаційної маси та реалізоване відповідно до Закону №4212.

Положення ч.1 ст.42 Закону №4212 необхідно використовувати виходячи із загальної спрямованості Закону - максимальне задоволення вимог кредиторів за рахунок коштів, отриманих від продажу майна боржника.

Тлумачення положень цієї статті таким чином, що майно боржника, яке належить йому на праві власності буде безоплатно передано у комунальну власність не дозволяє досягти цієї мети та може призвести до порушення або звуження права власності, гарантованого Конституцією України.

Об'єкти, які зводились або іншим чином набуті у власність боржником, який визнаний банкрутом, не можна передавати у комунальну власність безоплатно, така передача є конфіскацією, що суперечить ст.41 Конституції України, яка гарантує непорушність права власності.

Примусове відчуження об'єктів права приватної власності може бути застосовано лише як виняток з мотивів суспільної необхідності, на підставі і в порядку встановлених законом, та за умови попереднього і повного відшкодування їх вартості. Примусове відчуження таких об'єктів з наступним повним відшкодуванням їх вартості допускається лише в умовах воєнного чи надзвичайного стану (рішення Конституційного Суду України від 22.09.2005 №5-рп/2005).

Тому, безоплатна передача зазначених об'єктів призведе до порушення норм Конституції України, чинного законодавства про банкрутство та прав конкурсних кредиторів ВАТ ОСОБА_1 завод ГТВ (у т.ч. прав трудового колективу).

З огляду на вищевикладене, суд відмовляє у задоволенні позову у повному обсязі.

Судові витрати розподіляються у відповідності до ст. 49 Господарського процесуального кодексу України.

Керуючись ст.ст. 32-34, 49, 84-85 Господарського процесуального кодексу України, суд

в и р і ш и в :

1.У задоволенні позову відмовити.

2. Судові витрати покласти на позивача.

Рішення ухвалено в нарадчій кімнаті та в судовому засіданні 14 грудня 2017 року проголошено його вступну та резолютивну частини.

Повний текст рішення підписано 19 грудня 2017 року.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Донецького апеляційного господарського суду шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з дня підписання повного тексту рішення.

Суддя М.Ю. Ковалінас

Надр. 6 прим.

1 - до справи

2 - позивачу (вул. ім. М. Грушевського,7 м. Лисичанськ, Луганська область, 93120); рек. з повід. разом з актом

3 - відповідачу (вул. Незалежності, 128, м. Лисичанськ, ОСОБА_2 обласчть, 93118); рек. з повід.

4-6 - треті особи:

-(вул. Новікова, 16, м. Сєвєродонецьк, Лунаська область, 93400); рек. з повід.

-(вул. Генерала Алмазова, 18/9, м. Київ, 01133); рек. з повід.

-(пр. Центральний, 59, м. Сєвєродонецьк, Луганська область, 93406); рек. з повід.

Вих.

5

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення14.12.2017
Оприлюднено22.12.2017
Номер документу71167730
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —913/458/17

Постанова від 27.03.2018

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Геза Т.Д.

Постанова від 27.03.2018

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Геза Т.Д.

Ухвала від 20.03.2018

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Геза Т.Д.

Ухвала від 22.02.2018

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Геза Т.Д.

Ухвала від 05.02.2018

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Геза Т.Д.

Ухвала від 18.01.2018

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Геза Т.Д.

Рішення від 14.12.2017

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 03.08.2017

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 18.07.2017

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 07.06.2017

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні