КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
19 грудня 2017 року м. Кропивницький Справа № П/811/2121/17
Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі судді Черниш О.А.,
розглянувши матеріали адміністративної справи за позовом
позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю "Амітіст" (27613, Кіровоградська область, Кіровоградський район, с. Велика Северинка, вул. Леніна, 10, код ЄДРПОУ 40078507)
відповідач: Державна фіскальна служба України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 39292197)
про визнання протиправним рішення та зобов'язання вчинити дії, -
В С Т А Н О В И В:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Амітіст" звернулося до суду з позовом до Державної фіскальної служби України, в якому просить:
- визнати протиправними та скасувати рішення ДФС України №3312449/40078507 від 28.11.2017 року, яким ТОВ "Амітіст" відмовлено у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 20.11.2017 року №2;
- зобов'язати ДФС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 20.11.2017 року №2.
Ухвалою суду від 04.12.2017 року відкрито провадженні у справі та призначено справу до розгляду у попередньому судовому засіданні на 19.12.2017 року.
Між тим, 15.12.2017 року набрав чинності Закон України "Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів" №2147-VIII від 03.10.2017 року, яким внесено зміни до Кодексу адміністративного судочинства України шляхом викладення його в новій редакції.
Відповідно до пункту 10 частини 1 розділу VІІ "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України (надалі - КАС України, в редакції Закону України №2147-VIII від 03.10.2017 року) справи у судах першої інстанцій, провадження у яких відкрито до набрання чинності цією редакцією Кодексу, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу.
Згідно з частинами 1, 2, 3 статті 12 КАС України адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного).
Спрощене позовне провадження призначене для розгляду справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи.
Загальне позовне провадження призначене для розгляду справ, які через складність або інші обставини недоцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні.
Частинами 1, 2 статті 257 КАС України передбачено, що за правилами спрощеного позовного провадження розглядаються справи незначної складності. За правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті.
Відповідно до пункту 10 частини 6 статті 12 КАС України для цілей цього Кодексу справами незначної складності є інші справи, у яких суд дійде висновку про їх незначну складність, за винятком справ, які не можуть бути розглянуті за правилами спрощеного позовного провадження.
Суд вважає, що з огляду на категорію та складність справи за цим позовом, її слід розглядати за правилами спрощеного позовного провадження.
Відповідно до частини 5 статті 262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.
Представником позивача 19.12.2017 року до суду подано клопотання про розгляд справи без його участі.
Згідно з частиною 8 статті 262 КАС України при розгляді справи за правилами спрощеного позовного провадження суд досліджує докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, а у випадку розгляду справи з повідомленням (викликом) учасників справи - також заслуховує їхні усні пояснення.
Відповідно до статті 79 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб'єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин. Докази суду надають учасники справи. Суд може пропонувати сторонам надати докази та збирати докази з власної ініціативи, крім випадків, визначених цим Кодексом. Суд не може витребовувати докази у позивача в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень, окрім доказів на підтвердження обставин, за яких, на думку позивача, відбулося порушення його прав, свобод чи інтересів. Якщо учасник справи без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які він посилається, суд вирішує справу на підставі наявних доказів.
Частиною 5 статті 159 КАС України передбачено, що суд може дозволити учаснику справи подати додаткові пояснення щодо окремого питання, яке виникло при розгляді справи, якщо визнає це необхідним.
Керуючись статтями 248, 256, 260-262 КАС України, суддя -
У Х В А Л И В:
1. Здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження.
2. Встановити відповідачу порядок та строки для виконання процесуальних дій:
2.1. протягом 15 днів з дня отримання даної ухвали:
- подати до суду відзив на позов (щодо його визнання чи заперечення) у порядку, передбаченому статтями 162, 175 КАС України, та наявні докази (якщо вони не надані позивачем або не надані раніше) у порядку, передбаченому статтею 79 КАС України,
- одночасно направити копії відзиву та письмових доказів позивачу,
- разом з відзивом подати до суду документи, що підтверджують надіслання (надання) відзиву і доданих до нього доказів позивачу.
2.2. протягом 15 днів з дня отримання даної ухвали подати до суду докази, необхідні для вирішення спору, одночасно направивши копії цих доказів позивачу:
- пояснення щодо причин надіслання позивачу квитанції №1 про зупинення реєстрації податкової накладної №2 від 21.11.2017 року;
- пояснення щодо того, якому критерію(ям) оцінки ступеня ризиків, передбачених пунктом 6 Критеріїв, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної в ЄРПН, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 року №567, відповідала податкова накладна №2 від 21.11.2017 року, з наданням підтверджуючої інформації з СМКОР (Системи моніторингу критеріїв оцінки ризиків);
- перелік документів, які з урахуванням визначеного критерію оцінки ступеня ризиків, було запропоновано надати позивачу у квитанції №1 про зупинення реєстрації та які б були достатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної №2 від 21.11.2017 року в ЄРПН;
- пояснення щодо того, чи надав позивач на пропозицію, зазначену у квитанції №1 про зупинення реєстрації податкової накладної, пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній №2 від 21.11.2017 року; якщо надав - то коли, яким способом і які саме документи; коли ці документи надійшли до комісії ДФС;
- протокол засідання комісії ДФС, на якому прийнято рішення №3312449/40078507 від 28.11.2017 року про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 20.11.2017 року;
- висновок контролюючого органу з пропозицією щодо реєстрації податкової накладної ТОВ "Амітіст" №2 від 20.11.2017 року в ЄРПН або про відмову в такій реєстрації, який розглядався комісією ДФС;
- пояснення щодо того, які з наданих позивачем копій документів були складені з порушенням законодавства та/або не були достатніми, що стало підставою для прийняття комісією ДФС рішення №3312449/40078507 від 28.11.2017 року про відмову у реєстрації податкової накладної.
3. Запропонувати позивачу протягом 15 днів з дня отримання даної ухвали подати до суду докази, необхідні для вирішення спору, одночасно направивши копії цих доказів відповідачу:
- пояснення щодо фактичних обставин поставки за операцією з постачання товарів, за якою складено податкову накладу №2 від 20.11.2017 року, з посиланням на первинні документи, у яких відображені відомості про цю операцію.
4. Неподання суб'єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову.
5. Докази, не подані у встановлений законом або судом строк, до розгляду судом не приймаються, крім випадку, коли особа, що їх подає, обґрунтувала неможливість їх подання у вказаний строк з причин, що не залежали від неї.
6. Перше судове засідання у справі буде проведено 17.01.2018 року. Справу буде розглянуто без виклику сторін за наявними у справі матеріалами.
7. Клопотання про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням сторін відповідач має подати в строк для подання відзиву, а позивач - не пізніше п'яти днів з дня отримання відзиву.
8. Учасники справи можуть отримати інформацію по справі на офіційному веб-порталі судової влади України за веб-адресою: http://court.gov.ua/fair/sud1170/.
9. Копію ухвалу надіслати учасникам справи.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та оскарженню не підлягає.
Суддя Кіровоградського окружного
адміністративного суду О.А. Черниш
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.12.2017 |
Оприлюднено | 26.12.2017 |
Номер документу | 71211359 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Кіровоградський окружний адміністративний суд
О.А. Черниш
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні