ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
======================================================================
УХВАЛА
26 грудня 2017 року Справа № 915/404/15
м. Миколаїв
Кредитори :
1. Публічне акціонерне товариство "ЕНЕРГОБАНК", юридична адреса: вул. Воздвиженська, 56, м. Київ, 04071; фактична адреса: 01001, м. Київ, вул. Лютеранська, 9/9
2. ОСОБА_1, АДРЕСА_1
Банкрут: Багатопрофільний кооператив "Ю-Сервіс", вул. Металургів, 76, м. Миколаїв, 54050, ідентифікаційний код 22427970
Ліквідатор: Герман О.С., АДРЕСА_2
Суддя Ржепецький В.О.,
представники:
від 1-го кредитора: не з'явився,
від 2-го кредитора: не з'явився,
від банкрута: не з'явився,
ліквідатор: не з'явився,
суть спору : про банкрутство
встановив:
06.12.2017 ліквідатором подано до господарського суду для затвердження звіт за підсумками ліквідаційної процедури та ліквідаційний баланс банкрута станом на 05.12.2017, а також звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками ліквідаційної процедури в загальній сумі 182741,98 грн., з яких: 124928,42 грн. - оплата послуг ліквідатора, 57813,56 грн. - витрати ліквідатора, в тому числі: 7000,00 грн. - витрати на оцінку майна, 50813,56 грн. - витрати на зберігання майна.
Ухвалою суду від 11.12.2017 розгляд звітів ліквідатора в судовому засіданні призначено на 26.12.2017.
19.12.2017 ліквідатором подано до господарського суду доповнення до звіту, яким ліквідатор просить суд затвердити звіт за підсумками ліквідаційної процедури та ліквідаційний баланс, ліквідувати Багатопрофільний кооператив Ю-Сервіс .
Ліквідатором додаткового до звіту додано акт знищення печатки банкрута від 18.12.2017 та розрізану на декілька частин печатку банкрута.
Усі учасники провадження у справі про банкрутство належним чином повідомлені про дату, час та місце розгляду справи, про що свідчать повідомлення про вручення поштового відправлення (т. 5, а.с. 68-69).
Кредитори та ліквідатор правом участі в судовому засіданні не скористались.
Розглянувши матеріали справи, суд дійшов висновку про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута виходячи з наступного.
Згідно з ч. 1 ст. 2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон про банкрутство) провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України (далі - ГПК України), іншими законодавчими актами України.
Відповідно до ст. 9 Закону про банкрутство, справи про банкрутство розглядаються господарським судом за правилами, передбаченими ГПК України, з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно з ч. 6 ст. 12 ГПК України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку, передбаченому цим Кодексом для позовного провадження, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Ухвалою господарського суду Миколаївської області від 25.03.2015 порушено провадження у справі № 902/404/15 про банкрутство Багатопрофільного кооперативу "Ю-Сервіс" (далі - БК Ю-Сервіс ) в порядку, визначеному ст. 95 Закону про банкрутство.
Постановою господарського суду Миколаївської області від 01.04.2015 БК "Ю-Сервіс" визнано банкрутом, відносно нього відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначено Герман О.С.
Відповідно до ч. 3 ст. 95 Закону про банкрутство, кредитори мають право заявити свої вимоги до боржника, який ліквідується, у місячний строк з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника, який ліквідується, банкрутом, на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Особи, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними кредиторами, а їх вимоги погашаються в шосту чергу.
Повідомлення про визнання БК "Ю-Сервіс" банкрутом і відкриття відносно нього ліквідаційної процедури було оприлюднено на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України від 02.04.2015 №16506.
Крім того, ліквідатором повідомлено всіх відомих та ймовірних кредиторів про визнання БК Ю-Сервіс банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, зокрема:
-Державну податкову інспекцію у Корабельному районі м. Миколаєва ГУ Міндоходів у Миколаївській області (лист № 04-04/19 від 06 04.2015);
-Управління Пенсійного фонду України в Корабельному районі м. Миколаєва
(лист№ 04-04/20 від 06.04.2015);
-Корабельний районний центр зайнятості м. Миколаєва (лист № 04-04/21 від 06.04.2015);
-Миколаївське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів (лист № 04-04/24 від 06.04.2015);
-Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань (лист № 04-04/23 від 06.04.2015);
-Миколаївську міську виконавчу дирекцію Миколаївського обласного відділення фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (лист №04-04/22 від 06.04.2015).
Згідно повідомлень Корабельного РЦЗ (листом №06/13-554 від 21.04.2015), відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань (лист №821/01-16/03 від 29.04.2015) та Миколаївської міської виконавчої дирекції Миколаївського обласного відділення фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (лист №06-18-385 від 06.05.2015), банкрут не має заборгованості по сплаті внесків.
У визначений ч. 3 ст. 95 Закону про банкрутство місячний строк до суду надійшли заяви кредиторів:
1) Публічного акціонерного товариства "ЕНЕРГОБАНК" про визнання кредиторських вимог до банкрута у сумі 9446482,59 грн., з яких: 3321000,00 грн. - основна заборгованість, 5268729,73 грн. - прострочена заборгованість за відсотками, 856752,87 грн. - пеня за прострочення погашення відсотків;
2) ОСОБА_1 про визнання кредиторських вимог до банкрута у сумі 300000,00 доларів США, що станом на 22.04.2015 р. за курсом НБУ еквівалентно 6681000,00 грн.
Ухвалою суду від 24.04.2015 задоволено заяву Публічного акціонерного товариства "ЕНЕРГОБАНК", визнано грошові вимоги кредитора до банкрута у сумі 9446482,59 грн.
Ухвалою суду від 13.05.2015 задоволено заяву ОСОБА_1 від 22.04.2015, визнано грошові вимоги кредитора до банкрута у сумі 6681000,00 грн. (4-а черга) та 1218,00 грн. (1-а черга).
Інших заяв з грошовими вимогами до банкрута на адресу суду не надійшло.
Ухвалою суду від 24.02.2016 затверджено реєстр вимог кредиторів БК "Ю-Сервіс" станом на 12.05.2015 на загальну суму 16128700,59 грн., а саме:
- окремо внесено до реєстру вимоги Публічного акціонерного товариства "ЕНЕРГОБАНК" у сумі 2500000,00 грн., як вимоги забезпечені заставою майна боржника;
- до першої черги реєстру внесено вимоги ОСОБА_1 у сумі 1218,00 грн.;
- до четвертої черги реєстру внесено вимоги:
- Публічного акціонерного товариства "ЕНЕРГОБАНК" у сумі 6089729,72 грн.;
- ОСОБА_1 у сумі 6681000,00 грн.;
- до шостої черги реєстру внесено вимоги Публічного акціонерного товариства "ЕНЕРГОБАНК" у сумі 856752,87 грн.
Розпорядженням керівника апарату господарського суду Миколаївської області №318 від 25.10.2016 призначено повторний автоматизований розподіл справи №915/404/15 про банкрутство БК "Ю-Сервіс" в зв'язку з неможливістю здійснювати правосуддя головуючим суддею ОСОБА_7 у зв'язку зі звільненням.
За результатами повторного автоматизованого розподілу справи головуючим у справі №915/404/15 визначено суддю Ржепецького В.О.
Ухвалою від 27.10.2016 справу №915/404/15 про банкрутство БК "Ю-Сервіс" прийнято до свого провадження суддею Ржепецьким В.О.
Відповідно до вимог ч. ч. 1, 2 ст. 41 Закону про банкрутство, ліквідатор - фізична особа, яка відповідно до судового рішення господарського суду організовує здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнаного банкрутом, та забезпечує задоволення вимог кредиторів у встановленому цим Законом порядку. Ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, що звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Законом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов'язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню, на строк не менше п'яти років з дати визнання особи банкрутом; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному реєстратору в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомості, необхідні для ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства; у разі провадження банкрутом діяльності, пов'язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу. Для цього за погодженням із Службою безпеки України визначає склад ліквідаційної комісії режимно-секретного органу, яка формується в установленому законодавством порядку; веде реєстр вимог кредиторів; подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.
Відповідно до вимог ч. ч. 1, 2 ст. 44 Закону про банкрутство, після проведення інвентаризації та оцінки майна ліквідатор здійснює продаж майна банкрута такими способами: проведення аукціону; продаж безпосередньо юридичній або фізичній особі.
Вибір способів продажу активів здійснюється ліквідатором з метою забезпечення його відчуження за найвищою ціною.
Ліквідатор організовує проведення аукціону з продажу активів банкрута з урахуванням вимог цього Закону.
Згідно ст. 49 Закону про банкрутство, продаж майна боржника в провадженні у справі про банкрутство здійснюється в порядку, встановленому цим Законом, шляхом проведення торгів у формі аукціону, за винятком майна, продаж якого відповідно до законодавства України здійснюється шляхом проведення закритих торгів. Продажу підлягають всі види майна боржника, призначеного для здійснення господарської діяльності, за винятком прав і обов'язків, які не можуть бути передані іншим особам. Порядок організації проведення аукціонів у проваджені у справах про банкрутство та вимоги до їх організаторів стосовно майна державних підприємств та підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує п'ятдесят відсотків, установлюються органом, уповноваженим управляти державним майном. Суб'єктами аукціону є його замовник, організатор та учасники. Замовником є ліквідатор, призначений господарським судом у порядку, встановленому цим Законом. Організатором аукціону є визначена замовником фізична або юридична особа, що має ліцензію на проведення торгів і з якою замовник аукціону уклав договір на проведення аукціону. Організатор аукціону визначається замовником за конкурсом, що проводиться у визначеному замовником порядку, основними критеріями якого вважаються наявність ліцензії, достатній, але не менш як три роки, досвід проведення аукціонів, запропонована найменша сума винагороди. Організатором аукціону не може бути заінтересована особа стосовно боржника, кредиторів та замовника аукціону. Учасниками аукціону можуть бути громадяни України, іноземці та особи без громадянства, юридичні особи України та іноземні юридичні особи, які подали необхідні документи та пройшли процедуру реєстрації виконавцем аукціону відповідно до цього Закону. Замовнику та організатору забороняється встановлювати вимоги, вчиняти дії чи виявляти бездіяльність, що будь-яким чином порушують рівність учасників аукціону або допускають їх дискримінацію. Усім учасникам аукціону гарантується рівний доступ до будь-якої інформації про майно, виставлене для продажу, а також про хід підготовки та проведення аукціону.
Відтак, обов'язком ліквідатора є належне виконанням ним усіх повноважень в ході ліквідаційної процедури, зокрема, встановлення майна та майнових прав (обтяжень) боржника, його потенційних кредиторів шляхом надіслання запитів до державних реєстрів майнових прав та обтяжень (заборон відчуження), надіслання повідомлень до державних органів, які контролюють сплату загальнообов'язкових податків та зборів, витребування в органах державної виконавчої служби виконавчих проваджень, порушених кредиторами боржника та повідомлення зазначених кредиторів про перебування боржника в ліквідаційній процедурі та права кредиторів подати свої грошові вимоги, здійснення інвентаризації та оцінки майна банкрута, що включене до складу ліквідаційної маси.
Згідно зі ст. 42 Закону про банкрутство, усі види майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або господарського відання на дату відкриття ліквідаційної процедури та виявлені в ході ліквідаційної процедури, включаються до складу ліквідаційної маси, за винятком об'єктів житлового фонду, в тому числі гуртожитків, дитячих дошкільних закладів та об'єктів комунальної інфраструктури, що належать юридичній особі - банкруту, які передаються в порядку, встановленому законодавством, до комунальної власності відповідних територіальних громад без додаткових умов і фінансуються в установленому порядку. Майно, визначене родовими ознаками, що належить банкруту на праві володіння або користування, включається до складу ліквідаційної маси.
Відповідно до частини 1 статті 190 Цивільного кодексу України, майном, як особливим об'єктом вважаються окрема річ, сукупність речей, а також майнові права та обов'язки.
У відповідності до ст. 46 Закону про банкрутство, після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню, тощо.
Зі звіту ліквідатора станом на 06.12.2017 вбачається, що на виконання приписів ч. 2 ст. 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатором 07.11.2016 проведено інвентаризацію основних засобів, товаро-матеріальних цінностей, наявності грошових коштів, розрахунків з покупцями, постачальниками та іншими дебіторами і кредиторами та встановлено відсутність будь-яких активів банкрута, які підлягають включенню до ліквідаційної маси, про що свідчать відповідні інвентаризаційні описи та акти від 07.11.2016 та від 30.11.2016 (т.2, а.с.107-114).
З метою прийняття до свого відання та забезпечення збереження майна БК Ю-Сервіс , здійснення управління та розпорядження майном банкрута, аналізу фінансового становища, ліквідатором було вжито заходи, спрямовані на пошук та виявлення майна, грошових коштів та інших цінностей банкрута.
Так, ліквідатором було направлено запити до реєстраційних та контролюючих установ, та отримано відповіді, а саме:
- Управління ДАІ УМВС України в Миколаївській області листом за вих. №9/2-13335 від 06.05.2015 повідомило про те, що за БК Ю-Сервіс не зареєстровано жодного транспортного засобу (т.2, а.с.159);
- Управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради листом №02-06/916 від 28.04.2015 повідомило, що інформація щодо передачі у власність земельної ділянки БК Ю-Сервіс в управлінні відсутня (т. 2, а.с.164);
- Головне управління Держземагенстства у Миколаївській області за вих. №33-14-0.3-6185/2-15 від 07.05.2015 повідомило, що за інформацією територіальних органів Держземагентства у районах та місті Южноукраїнськ Миколаївської області земельні ділянки за БК Ю-Сервіс не зареєстровані (т.2, а.с.166);
- Миколаївська митниця Державної фіскальної служби повідомила про те, що за інформацією, наявною в Базі даних Миколаївської митниці ДФС, фактів здійснення зовнішньоекономічних операцій БК Ю-Сервіс в зоні діяльності Миколаївської митниці ДФС не було (т.2, а.с.168);
- Управління державної архітектурно-будівельної інспекції у Миколаївській області за вих. №1014-2193-15 від 28.04.2015 повідомило, що БК Ю-Сервіс виступало замовником реконструкції будівлі сауни з надбудовою мансардного поверху за адресою: вул. Металургів, 76 в м. Миколаєві, декларація про початок виконання будівельних робіт від 26.11.2012 №МК 08312229249, об'єкт в експлуатацію не прийнято (т.2, а.с.176);
- Регіональне відділення Фонду державного майна України по Миколаївській області листом за вих. №14-11-00797 від 30.04.2015 повідомлено, що БК Ю-Сервіс створювалось поза процедурою приватизації державного майна, тому інформація щодо наявності об'єктів державної власності на балансі БК Ю-Сервіс у регіонального відділення відсутня, кредиторські вимоги також відсутні (т.2, а.с.178);
- Державна служба України з безпеки на морському та річковому транспорті за вих. 659-05/2/3-15 від 26.05.2015 повідомила, що відповідно до Суднової книги України та Державного суднового реєстру України записи щодо суден, власником або судновласником яких є БК Ю-Сервіс відсутні (т.2, а.с.183);
- Державне підприємство "Український державний центр радіочастот" листом за вих. №11.4-5/25-3857 від 20.04.2015 повідомило, що БК Ю-Сервіс дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів (випромінювальних пристроїв) не надавалися (т.2, а.с.185);
- Державна авіаційна служба України за вих. №12.1.19-11322 від 19.06.2015 повідомила про відсутність реєстрації за БК Ю-Сервіс повітряних суден (т.2, а.с.187);
- Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку листом за вих. №09/04/8834 від 28.04.2015 повідомила про відсутність БК Ю-Сервіс серед власників, які володіють значними пакетами акцій (10 і більше відсотків статутного капіталу) емітентів (т.2, а.с.189);
- Територіальне управління Держгірпромнагляду по Миколаївській області листом за вих. №01-08.02/432 від 16.04.2015 повідомило, що за БК Ю-Сервіс майна не зареєстровано (т.2, а.с.154).
Згідно штампу відділу технічного нагляду управління технічного нагляду ОП та ПБ Державної інспекції сільського господарства у Миколаївській області від 09.06.2015 за БК Ю-Сервіс сільськогосподарська техніка та транспорті засоби не зареєстровані (т.2, а.с.152).
Листом за вих. №1-12/3178 від 20.04.2015 Державною службою інтелектуальної власності України повідомлено про відсутність правових підстав для здійснення пошукових робіт та надання запитуваної інформації, а також про те, що в мережі Інтернет на безоплатній основі відкрито доступ до відомостей державних реєстрів на об'єкти промислової власності, які можна вважати офіційною інформацією (т.2, а.с.193).
З метою отримання інформації про права банкрута на об'єкти інтелектуальної власності ліквідатором здійснено інформаційний пошук відомостей про об'єкти промислової власності та знаків для товарів та послуг, зареєстрованих за БК Ю-Сервіс , на підставі баз даних, що містяться на офіційному веб-порталі Державної служби інтелектуальної власності.
Згідно витягів з відповідних відкритих реєстрів ДСІВ ліквідатором встановлено відсутність таких прав у банкрута (т.2, а.с.194-197).
За інформацією Державної податкової інспекції ГУ ДФС у Миколаївській області (лист №1806/10/14-05 11-40 від 26.06.2015) БК Ю-Сервіс відкрито розрахунковий рахунок у АТ "Райффайзен Банк Аваль" - 26003206092 (т.2, а.с.156).
Згідно довідки АТ "Райффайзен Банк Аваль" від 07.11.2016 рахунок банкрута закрито (т.2, а.с.157).
Центром надання послуг, пов'язаних з використанням автомобільних засобів, з обслуговування м. Миколаїв УДАІ УМВС України в Миколаївській області (лист від 23.10.2015) повідомлено, що БК Ю-Сервіс належать: МАЗ 8926, 1985 р.в., державний номер НОМЕР_1; ЗИЛ 5301БО, 1999 р.в., державний номер НОМЕР_2; МАЗ 500А, 1973 р.в., державний номер НОМЕР_4 (т.2, а.с.161-162).
За повідомленням Корабельного відділу ДВС Миколаївського міського управління юстиції №13415 від 17.06.2015 станом на 17.06.2015 у відділі відсутні відкриті виконавчі провадження, стороною за якими є Багатопрофільний кооператив Ю-Сервіс (т.2, а.с.172).
Архівним відділом Миколаївської міської ради повідомлено (вих. №60/19.02.01-24 від 18.05.2015), що документи БК Ю-Сервіс на зберігання до архівного відділу не надходили (т.2, а.с.174).
Відповідно до витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна №46954231 від12.05.2015 інформація щодо обтяжень рухомого майна банкрута відсутня (т. 2, а.с. 198).
Згідно Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо об'єкта нерухомого майна №54212057 від 29.02.2016:
- відомості у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно відсутні,
- у Реєстрі прав власності на нерухоме майно 30.03.2005 за ЮК Ю-Сервіс (код ЄДРПОУ 22427970) на підставі свідоцтва про право власності ЯЯЯ №151679 зареєстровано право власності на нерухоме майно - реєстраційний номер майна: 10326850, центр відпочинку з автосервісом, що розташований за адресою: м. Миколаїв, вул. Металургів, 76;
- в Єдиному реєстрі заборон відчуження об'єктів нерухомого майна за реєстраційними номерами обтяжень: 5319375 та 5319444 зареєстровано 18.07.2007 заборони на нерухоме майно: інше, центр відпочинку з автосервісом, цілий нежитловий об'єкт, що складається із шести основних будівель і п'яти службових будівель, за адресою: м. Миколаїв, вул. Металургів, 76, на підставі іпотечних договорів №2321 та №2323 від 17.07.2007, виконання зобов'язань ТОВ Шамбала-плюс за кредитними договорами №10 та №11 від 11.07.2007;
- в Державному реєстрі іпотек 18.07.2007 зареєстровано іпотеку, реєстраційні номери 5319529 та 5319682, на підставі іпотечних договорів №2321 та №2323 від 17.07.2007, об'єкт обтяження: інше, центр відпочинку з автосервісом, цілий нежитловий об'єкт, що складається із шести основних будівель і п'яти службових будівель, за адресою: м. Миколаїв, вул. Металургів, 76, майновий поручитель: БК Ю-Сервіс , строк виконання 09.07.2010 та 15.10.2007 відповідно (т.2, а.с.199-200).
Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань №1001106114 від 06.07.2016 дані про відокремлені підрозділи банкрута відсутні (т. 2, а.с.202-204).
Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань №1001513459 від 07.10.2016 БК Ю-Сервіс не являється засновником (учасником) інших юридичних осіб (т.2, а.с.201).
15.11.2015 ліквідатором проведено інвентаризацію майна БК Ю-Сервіс та виявлено нерухоме майно - центр відпочинку з автосервісом, що знаходяться за адресою: вул. Металургів, 76, м. Миколаїв, що є предметом забезпечення вимог кредитора - ПАТ ЕНЕРГОБАНК та транспортні засоби: МАЗ 8926, 1985 р.в., державний номер НОМЕР_1; ЗИЛ 5301БО, 1999 р.в., державний номер НОМЕР_2; МАЗ 500А, 1973 р.в., державний номер НОМЕР_4, які включено до ліквідаційної маси.
За результатами інвентаризації ліквідатором витрат і доходів майбутніх періодів, дебіторської заборгованості, грошових коштів, готівкових коштів, біологічних активів, незавершених капітальних інвестицій, грошових документів, бланків документів суворої звітності, запасів, необоротних активів не виявлено (т.2, а.с.206-216)
На виконання вимог ч. 3 ст. 22 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , з метою збереження майна банкрута ліквідатором 08.04.2015 укладено договір з ФОП ОСОБА_5 №08/04 про зберігання нерухомого майна БК Ю-Сервіс (т.2, а.с.218-220).
15.11.2015 між ліквідатором та ФОП ОСОБА_5 укладено договір №15/11 зберігання транспортних засобів (т. 2, а.с.222-225).
30.06.2015 зборами кредиторів БК "Ю-Сервіс" погоджено договір зберігання майна банкрута № 08/04 від 08.04.2015.
Згідно акту №3 від 01.07.2016 приймання - передачі виконаних робіт за договором зберігання №08/04 від 08.04.2015, витрати на зберігання центру відпочинку з автосервісом, розташованого за адресою: м. Миколаїв, вул. Металургів, 76 за період з 08.04.2015 по 01.07.2016 становлять 44396,78 грн. (акт № 3 від 01.07.2016) (т. 4, а.с. 60-63).
15.01.2016 між ліквідатором БК "Ю-Сервіс" та ТОВ "Оціночна компанія "Аспект" укладено договір про виконання робіт з незалежної оцінки нежитлового об'єкту, що розташований за адресою: м. Миколаїв, вул. Металургів, 76 та транспортних засобів в кількості 3-х одиниць, що належать БК "Ю-Сервіс" на праві власності.
Згідно звіту ТОВ "Оціночна компанія "Аспект" від 04.04.2016 оціночна вартість нежитлового об'єкта, розташованого за адресою: м. Миколаїв, вул. Металургів, 76 склала 2279739,00 грн. (т.2, а.с.241-242).
Згідно звітів ТОВ "Оціночна компанія "Аспект" від 10.05.2016 оціночна вартість транспортних засобів склала:
- МАЗ 500А, 1973 р.в., державний номер НОМЕР_4 - 33250,00 грн. (т.2, а.с.243-244);
- МАЗ 8926, 1985 р.в., державний номер НОМЕР_1 - 73530,00 грн. (т.2, а.с.245-246);
- ЗИЛ 5301БО, 1999 р.в., державний номер НОМЕР_2 - 22990,00 грн. (т.2, а.с.247-248).
Витрати на оцінку майна банкрута склали 7000,00 грн., з яких: 5500,00 грн. на оцінку центру відпочинку з автосервісом, 1500,00 грн. - трьох одиниць транспортних засобів (т. 2, а.с. 239-240).
У відповідності до вимог абз. 2 п. 4 ст. 42 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , ліквідатором отримано згоду на продаж нерухомого майна БК Ю-Сервіс , яке є забезпеченням зобов'язань за договором на відкриття кредитної лінії №10 від 11.07.2007 р., а саме центру відпочинку з автосервісом, що знаходяться за адресою: вул. Металургів, буд. 76, м. Миколаїв (лист № 2343/5 від 05.07.2015).
На виконання приписів ст. 49 Закону про банкрутство, 20.05.2015 в газеті Николаевские новости розміщено оголошення про проведення конкурсу для визначення організатора торгів (аукціону) з продажу майна банкрута.
28.05.2015, за результатами розгляду пропозицій учасників, ліквідатором було прийнято рішення про визначення організатором аукціону з продажу майна БК Ю-Сервіс - Універсальної біржі Південь (т.2, а.с.231-233).
Кандидатуру організатора аукціону з продажу майна банкрута погоджено комітетом кредиторів банкрута 30.06.2015, доручено проведення торгів (аукціону) з продажу майна банкрута, а за необхідності аукціону з продажу майна банкрута частинами, повторного та другого повторного аукціону - УБ Південь , затверджено винагороду організатору торгів, визначено порядок проведення торгів (т.4, а.с.71).
Ухвалою суду від 10.06.2015 визнано УБ Південь учасником провадження у справі № 915/404/15 про банкрутство БК Ю-Сервіс .
12.06.2015 ліквідатором укладено із УБ Південь договір на організацію продажу майна банкрута з аукціону № 19/15 (т.2, 249-250).
11.02.2016 ліквідатором укладено з організатором аукціону додаткову угоду №1 до договору №19/15, за якою замовник доручив, а виконавець прийняв на себе обов'язок щодо організації підготовки та проведення продажу з аукціону майна банкрута, а саме: лоту №445 - цілісного майнового комплексу, що складається з: 1) нерухомого майна - центру відпочинку з автосервісом; 2) транспортних засобів: МАЗ 8926, причіп, 1985 р.в.; ЗИЛ 5301БО вантажний, 1999 р.в.; МАЗ 500А, вантажний 1973 р.в. з початковою вартістю 16128700,59 грн. (п.1) (т.3, а.с.1).
03.03.2016 на сайтах Вищого господарського суду України та Міністерства юстиції України опубліковані оголошення про призначення на 05.04.2016 аукціону з продажу майна банкрута, як цілісного комплексу з початковою вартістю 16128700,59 грн.
Зазначений аукціон визнаний таким, що не відбувся, в зв'язку із відсутністю учасників (заяви на участь в аукціоні у встановлений організатором аукціону строк не подані).
На вимог ч. 5 ст. 44 Закону про банкрутство, з огляду на те, що майно банкрута у вигляді цілісного комплексу не продано, ліквідатором здійснено продаж майна частинами.
06.04.2016 між ліквідатором та організатором аукціону укладено додаткову угоду №2 до договору №19/15, за якою замовник доручив, а виконавець прийняв на себе обов'язок щодо організації підготовки та проведення продажу з аукціону майна банкрута, а саме: лоту №453 - нерухомого майна - центру відпочинку з автосервісом за початковою ціною 2279739,00 грн. без можливості зниження початкової вартості на першому аукціоні (п. п. 1, 2.8) (т.3, а.с.2).
07.04.2016 на сайтах Вищого господарського суду України та Міністерства юстиції України опубліковано оголошення про призначення аукціону з продажу центру відпочинку з автосервісом, що знаходяться за адресою: вул. Металургів, буд. 76, м. Миколаїв (лот № 453). Аукціон визнаний таким, що не відбувся, в зв'язку із відсутністю учасників (заяви на участь в аукціоні у визначений організатором аукціону строк не подані).
10-11.05.2016 на сайтах Вищого господарського суду України та Міністерства юстиції України опубліковане оголошення про призначення повторного аукціону з продажу центру відпочинку з автосервісом, що знаходяться за адресою: вул. Металургів, буд. 76, м. Миколаїв (лот № 453). Повторний аукціон визнаний таким, що не відбувся, в зв'язку із відсутністю учасників (заяви на участь в аукціоні у визначений організатором аукціону строк не подані).
30.05.2016 на сайтах Вищого господарського суду України та Міністерства юстиції України опубліковане оголошення про призначення другого повторного аукціону з продажу центру відпочинку з автосервісом, що знаходяться за адресою: вул. Металургів, буд. 76, м. Миколаїв (лот № 453).
Відповідно до протоколу № 453 від 01.07.2016 (т.3, а.с.4) заставне майно банкрута, а саме: центр відпочинку з автосервісом, що знаходяться за адресою: вул. Металургів, буд. 76, м. Миколаїв, продано за ціною 145903,26 грн.
Листом №05/07-2016 від 05.07.2016 (т.2, а.с.8) ліквідатор звернувся до переможця аукціону ПП Оріон-Консалт з проханням з'явитись до Приватного нотаріуса Миколаївського міського нотаріального округу Боненко Т.Л. (АДРЕСА_3) з метою нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу центру відпочинку з автосервісом, що знаходяться за адресою: вул. Металургів, буд. 76, м. Миколаїв.
Листом від 06.07.2016 ПП Оріон-Консалт повідомило ліквідатора, що повністю розрахувалося за придбане майно, згодне підписати договір купівлі-продажу, проте 09.07.2016 директор ПП Оріон-Консалт знаходитиметься у відрядженні. У зв'язку з плановими відпустками та необхідністю розгляду запропонованого проекту договору, що потребує додаткового часу, договір купівлі-продажу центру відпочинку з автосервісом, розташованого за адресою: м. Миколаїв, вул. Металургів, 76 буде підписано ПП Оріон-Консалт 19.09.2016 (т.3, а.с.9).
19.09.2016 приватним нотаріусом Миколаївського міського нотаріального округу Боненко Т.Л. посвідчено укладений між БК Ю-Сервіс та ПП Оріон-Консалт договір купівлі-продажу центру відпочинку з автосервісом, розташованого за адресою: м. Миколаїв, вул. Металургів, 76 та видане свідоцтво про право власності на нерухоме майно (договір купівлі - продажу від 19.09.2016 № 1526, свідоцтво від 19.09.2016 № 1527) (т.3, а.с.11-13).
Відповідно до Акту №1 до Договору №19/15 на організацію продажу майна банкрута з аукціону від 01.07.2016, вартість послуг біржі по лоту №453 складала 14590,32 грн., загальна вартість інформаційних повідомлень в друкованих ЗМІ складає 575,00 грн. (т.3, а.с.6).
Таким чином, на ліквідаційний рахунок БК Ю-Сервіс перераховано кошти у розмірі 130737,94 грн., що підтверджується випискою ПАТ КРЕДОБАНК по ліквідаційному рахунку БК Ю-Сервіс (т. 3, а.с. 7).
20.07.2016 між ліквідатором та організатором аукціону укладено додаткову угоду №3 до договору №19/15, за умовами якої замовник доручив, а виконавець прийняв на себе обов'язок щодо організації підготовки та проведення продажу з аукціону майна банкрута, а саме: лоту №465 - транспортних засобів: МАЗ 8926, причіп, 1985 р.в.; ЗИЛ 5301БО вантажний, 1999 р.в.; МАЗ 500А, вантажний 1973 р.в., за початковою вартістю 129770,00 грн. без можливості зниження початкової вартості на першому аукціоні (п. п. 1, 2.8) (т.3, а.с.3).
20.07.2016 на сайтах Вищого господарського суду України та Міністерства юстиції України опубліковано оголошення про призначення аукціону з транспортних засобів: МАЗ 8926, 1985 р.в. держ. номер НОМЕР_1, ЗИЛ 53 1999 р.в., держ. номер НОМЕР_2, МАЗ 500А, 1973 р.в., держ. номер НОМЕР_3 - № 465 - мультилот). Аукціон визнаний таким, що не відбувся, у зв'язку із відсутністю учасників (заяви на участь в аукціоні у визначений організатором аукціону не подані).
12.08.2016 на сайтах Вищого господарського суду України та Міністерства юстиції України опубліковано оголошення про призначення повторного аукціону з продажу транспортних засобів: МАЗ 8926, 1985 р.в. держ. НОМЕР_1, ЗИЛ 5301БО 1999 р.в, держ. номер НОМЕР_2, МАЗ 500А, 1973р.в, держ. номер НОМЕР_3 - лот №465 - мультилот). Повторний аукціон визнаний таким, що не відбувся, у зв'язку із відсутністю учасників (заяви на участь в аукціоні у визначений організатором аукціону строк не подані).
05.09.2016 на сайтах Вищого господарського суду України та Міністерства юстиції України опубліковане оголошення про призначення другого повторного аукціону з продажу транспортних засобів: МАЗ 8926, 1985 р.в. номер НОМЕР_1, ЗИЛ 5301БО 1999 р.в, держ. номер НОМЕР_2, МАЗ 500А, 1973 р.в, держ. номер НОМЕР_3 (лот № 465 - мультилот).
Відповідно до протоколу №465 від 05.10.2016 мультилот, що складається з трьох одиниць транспортних засобів: МАЗ 8926, 1985 р.в. держ. номер НОМЕР_1, ЗИЛ 5301БО 1999 р.в, держ. номер НОМЕР_2, МАЗ 500А, 1973 р.в, держ. номер НОМЕР_3, продано за ціною 8305,28 грн. (т.3, а.с.15).
Листом №05/10-2016 від 05.10.2016 (т.3, а.с.18) ліквідатор звернувся до переможця аукціону гр.-на ОСОБА_4 з проханням укласти договір купівлі - продажу мультилоту, що складається з трьох одиниць транспортних засобів: МАЗ 8926, 1985 р.в. держ. номер НОМЕР_1, ЗИЛ 5301БО, 1999 р.в, держ. номер НОМЕР_2, МАЗ 500А, 1973 р.в, держ. номер НОМЕР_3.
10.10.2016 між БК Ю-Сервіс та гр.-ном ОСОБА_4 укладено договір купівлі-продажу мультилоту, що складається з трьох одиниць транспортних засобів: МАЗ 8926, 1985 р.в. номер НОМЕР_1, ЗИЛ 5301БО 1999 р.в, держ. номер НОМЕР_2, МАЗ 500А, 1973 р.в, держ. номер НОМЕР_3 та майно передано покупцю за актом від 10.10.2016 (т.3, а.с.19-20).
Відповідно до акту №2 до Договору №19/15 на організацію продажу майна банкрута з аукціону, вартість послуг біржі по лоту №465 складала 830,53 грн. (т.3, а.с.17).
Таким чином, на ліквідаційний рахунок БК Ю-Сервіс перераховано кошти у розмірі 7474,75 грн., що підтверджується випискою ПАТ КРЕДОБАНК по| ліквідаційному рахунку БК Ю-Сервіс (т.4, а.с.83).
Витрати за зберігання трьох одиниць транспортних засобів за період 15.11.2015 по 05.10.2016 склали 6416,78 грн. (акт № 3 від 09.06.2014) (т. 4, а.с.68).
За період з 06.07.2016 по 09.12.2016 на залишок коштів на ліквідаційному рахунку БК Ю-Сервіс , відкритому у ПАТ КРЕДОБАНК , нараховано відсотки в загальному розмірі 543,03 грн.
Таким чином, в порядку ч. 4 ст. 42 та ст. 45 Закону про банкрутство та на виконання рішення зборів кредиторів від 28.10.2016 (протокол №2 від 28.10.2016), кошти, отримані від продажу заставного майна банкрута у розмірі 130737,94 грн., розподілено ліквідатором наступним чином:
5500,00,00 грн. - перераховано ТОВ Оціночна компанія Аспект за послуги з оцінки заставного майна банкрута (платіжне доручення № 2 від 06.12.2016) (т.4, а.с.98);
2,00 грн. - знято банком в якості комісії (т. 4, а.с.103);
44396,78 грн. - перераховано ФОП ОСОБА_5 за послуги зі зберігання заставного майна банкрута (платіжне доручення №1 від 06.12.2016) (т.4, а.с.98);
10,00 грн. - знято банком в якості комісії (т. 4, а.с.103);
80819,16 грн. - перераховано ПАТ ЕНЕРГОБАНК в якості оплати кредиторської заборгованості (т. 4, а.с.99);
10,00 грн. - знято банком в якості комісії (т.4, а.с.104).
Решта коштів, що надійшли на ліквідаційний рахунок БК Ю-Сервіс (отримані від продажу транспортних засобів банкрута та нараховані відсотки ПАТ КРЕДОБАНК ) у загальному розмірі 8017,78 грн., розподілено ліквідатором наступним чином:
1500,00,00 грн. - перераховано ТОВ Оціночна компанія Аспект за послуги з оцінки транспортних засобів банкрута (платіжне доручення № 2 від 06.12.2016) (т.4, а.с.99);
2,00 грн. - знято банком в якості комісії (т. 4, а.с.103);
6109,46 грн. - перераховано ФОП ОСОБА_5 за послуги зі зберігання заставного майна банкрута (платіжне доручення № 5 від 06.12.2016) (т.4, а.с.100);
10,00 грн. - знято банком в якості комісії (т.4, а.с.104);
100,00 грн. - знято банком за закриття рахунку (т.4, а.с.104);
296,32 грн. - комісія банку за розрахунково-касове обслуговування.
Згідно довідки ПАТ КРЕДОБАНК №182-706/17 від 06.01.2017 рахунок БК Ю-Сервіс №2600501772112 закрито 29.12.2016 (т.4, а.с. 106).
Відповідно до приписів ч. 1 ст. 45 Закону про банкрутство, отримані від реалізації грошові кошти розподілено відповідно до реєстру вимог кредиторів.
Ліквідатором частково погашено окремо внесені вимоги ПАТ ЕНЕРГОБАНК в сумі 80819,16 грн.
Решту вимог кредиторів банкрута не погашено за недостатністю майна та грошових коштів.
Реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів (т.5, а.с.55).
Таким чином, станом на 06.12.2017 незадоволеними залишились грошові вимоги кредиторів банкрута на загальну суму 16047881,43 грн.
Ліквідатором складений ліквідаційний баланс, який свідчить про відсутність будь-якого майна банкрута та його неспроможність в подальшому погасити вимоги кредиторів на загальну суму 16047881,43 грн.
Документація банкрута на зберігання до архівної установи не передавалась у зв'язку з тим, що ліквідатору не передавалася та її місцезнаходження не встановлено.
За повідомленням Головного управління статистики у Миколаївській області за вих. №113/04.1-46 від 18.05.2015 останню фінансову звітність БК Ю-Сервіс подано за підсумками діяльності 2012-2014 роки у складі ОРМ №1-М ТА №2-М ВІДПОВІДНО ДО Положення (стандарту) бухгалтерського обліку №25 Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва (т.2, а.с.180).
Печатку БК Ю-Сервіс ліквідатором знищено, про що свідчить акт від 18.12.2017 (т. 5, а.с. 71).
Згідно з ч. 1 ст. 46 Закону про банкрутство звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків). Про час і місце судового засідання, у якому має розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та членів комітету кредиторів. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
Згідно з ч. 6 ст.26 Закону "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" під час проведення процедур банкрутства інтереси всіх кредиторів представляє комітет кредиторів, утворений відповідно до цього Закону.
15.11.2017 ліквідатором проведено збори кредиторів БК Ю-Сервіс , на яких схвалено та погоджено звіт ліквідатора БК Ю-Сервіс за підсумками ліквідаційної процедури банкрута, визнано роботу ліквідатора БК Ю-Сервіс задовільною.
В судове засідання представники кредиторів не з'явились.
Статтею 42 ГПК України встановлено, що учасники справи мають право:
1) ознайомлюватися з матеріалами справи, робити з них витяги, копії, одержувати копії судових рішень;
2) подавати докази; брати участь у судових засіданнях, якщо інше не визначено законом; брати участь у дослідженні доказів; ставити питання іншим учасникам справи, а також свідкам, експертам, спеціалістам;
3) подавати заяви та клопотання, надавати пояснення суду, наводити свої доводи, міркування щодо питань, які виникають під час судового розгляду, і заперечення проти заяв, клопотань, доводів і міркувань інших осіб;
4) ознайомлюватися з протоколом судового засідання, записом фіксування судового засідання технічними засобами, робити з них копії, подавати письмові зауваження з приводу їх неправильності чи неповноти;
5) оскаржувати судові рішення у визначених законом випадках;
6) користуватися іншими визначеними законом процесуальними правами.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГПК України, учасники судового процесу та їх представники повинні добросовісно користуватися процесуальними правами; зловживання процесуальними правами не допускається.
Згідно зі статтею 73 ГПК України, доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.
Відповідно до вимог ч. ч. 1, 2 ст. 86 ГПК України, суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об'єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.
Оцінивши звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, матеріали, що стосуються здійснення ліквідаційної процедури, суд приходить до висновку, що ліквідатором виконано вимоги, передбачені Законом про банкрутство, матеріали справи свідчать про відсутність у банкрута майна, майнових прав та грошових коштів для здійснення підприємницької діяльності, погашення заборгованості та можливості відновлення платоспроможності боржника, кредитори своїм правом участі в судовому засіданні під час розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута не скористалися, письмових заперечень та зауважень щодо заходів ліквідаційної процедури не заявили.
Отже, суд дійшов висновку про можливість затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута.
Згідно з ч. 5 ст. 45 Закону про банкрутство вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
У частині 7 ст. 46 Закону про банкрутство зазначено, що ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про припинення юридичної особи - банкрута.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 25 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань", державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі, зокрема, судових рішень, що набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі або заборону (скасування заборони) вчинення реєстраційних дій, а також надійшли в електронній формі від суду або державної виконавчої служби відповідно до Закону України "Про виконавче провадження".
Згідно з п. 3 ч. 3 ст. 25 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" суб'єкт державної реєстрації не пізніше наступного робочого дня з дати отримання судового рішення, передбаченого пунктом 2 частини першої цієї статті проводить відповідну реєстраційну дію шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру (крім випадків, передбачених пунктами 1 та 2 цієї частини).
Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 83 Закону про банкрутство, господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим законом.
Згідно ч. 4 ст. 83 Закону про банкрутство, у випадках, передбачених пунктами 4-7 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про закриття провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
За таких обставин, оцінивши звіт та ліквідаційний баланс, матеріали, що стосуються здійснення ліквідаційної процедури, суд вважає за можливе затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, ліквідувати БК Ю-Сервіс , припинити повноваження ліквідатора банкрута, припинити провадження у даній справі.
Керуючись ст.ст. 40, 45, 46, 83, 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ч. 1 ст. 9, ч. 4 ст. 13, ч. ч. 1, 3 ст. 25 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань", ч. 6 ст. 12, ст. ст. 233, 234 Господарського процесуального кодексу України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
1.Затвердити звіт ліквідатора за підсумками ліквідаційної процедури та ліквідаційний баланс Багатопрофільного кооперативу "Ю-Сервіс" (вул. Металургів, 76, м. Миколаїв, 54050, ідентифікаційний код 22427970) станом на 05.12.2017.
2.Ліквідувати Багатопрофільний кооператив "Ю-Сервіс" (вул. Металургів, 76, м. Миколаїв, 54050, ідентифікаційний код 22427970).
3.Згідно ч. 5 ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважати погашеними.
4.Провадження у справі №915/404/15 про банкрутство Багатопрофільного кооперативу "Ю-Сервіс" (вул. Металургів, 76, м. Миколаїв, 54050, ідентифікаційний код 22427970) - закрити.
5.Зобов'язати ліквідатора примірники ліквідаційного балансу банкрута надіслати на адресу державного реєстратора та Головного управління статистики у Миколаївській області.
6.Повноваження ліквідатора Багатопрофільного кооперативу "Ю-Сервіс" (ідентифікаційний код 22427970) - Герман Оксани Степанівни припинити.
7. Дану ухвалу надіслати:
- для виконання : проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - центру надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (державному реєстратору) (м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20), Головному управлінню статистики у Миколаївській області, ліквідатору;
- до відома : кредиторам, Головному територіальному управлінню юстиції у Миколаївській області.
Відповідно до ст. 235 ГПК України, ухвала набирає законної сили негайно після її оголошення, якщо інше не передбачено цим Кодексом чи Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". Ухвали, постановлені судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, розгляду справи без повідомлення (виклику) учасників справи, набирають законної сили з моменту їх підписання суддею (суддями).
Відповідно до ч. 1-2 ст. 241 ГПК України, рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Відповідно до ч. 1 ст. 256, ч. 1 ст. 257 ГПК України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів, а на ухвалу суду - протягом десяти днів з дня його (її) проголошення.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.
Повний текст ухвали складено і підписано 28 грудня 2017 року.
Суддя В.О.Ржепецький
Суд | Господарський суд Миколаївської області |
Дата ухвалення рішення | 26.12.2017 |
Оприлюднено | 29.12.2017 |
Номер документу | 71332129 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Миколаївської області
Ржепецький В.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні