Постанова
від 02.11.2010 по справі 2-а-142/10
КІРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Кіровський районний суд м.Дніпропетровська

м. Дніпропетровськ, пр. Пушкіна, 29, 49101, (0562) 33-50-26

Адміністративна справа № 2а-142/10

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 листопада 2010 року Кіровський районний суд

м. Дніпропетровська

у складі:

головуючого - судді Овчаренко Н.Г.

при секретарі - Волошиной Л.Л.

Розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Дніпропетровську справу адміністративної юрисдикції за позовом ОСОБА_1 до МВС України ВДАІ для обслуговування адміністративної території м. Дніпропетровська та автомобільної технічної інспекції підпорядкованого УДАІ УМВС України в Дніпропетровській області , про скасування постанови про накладення адміністративного стягнення ,-

ВСТАНОВИВ:

В проваджені Кіровського районного суду м. Дніпропетровська знаходиться справа адміністративної юрисдикції за позовом ОСОБА_1 до МВС України ВДАІ для обслуговування адміністративної території м. Дніпропетровська та автомобільної технічної інспекції підпорядкованого УДАІ УМВС України в Дніпропетровській області , про скасування постанови про накладення адміністративного стягнення .

В обґрунтування своїх позовних вимог позивач в позовній заяві та в ході судового засідання посилався на те, що постановою по справі про адміністративне правопорушення від 06.09.2009 року на останнього було накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу на суму 300,00 грн за правопорушення передбачене ч.1 ст.122 КУпАП.

Відповідно до ст.14 1 КУпАП, до адміністративної відповідальності за правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху у разі їх фіксації працюючими в автоматичному режимі спеціальними технічними засобами, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, чи засобами фото- і кінозйомки, відеозапису притягаються власники (співвласники) транспортних засобів.

Так, відповідно до ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.

Ст. 278 КУпАП передбачено, що орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує такі питання:

в—Џчи належить до його компетенції розгляд даної справи;

в—Џчи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення;

в—Џчи сповіщено осіб, які беруть участь у розгляді справи, про час і місце її розгляду;

в—Џчи витребувано необхідні додаткові матеріали;

в—Џчи підлягають задоволенню клопотання особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілого, їх законних представників і адвоката.

Відповідно до ст.280 КУпАП, орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Таким чином, інспектор ДАІ при винесені спірної постанови не з'ясував вини позивача, не встановив винної особи в скоєні правопорушення передбаченого ч.1 ст.122 КУпАП.

На підставі викладеного, просив суд:

в—Џскасувати постанову по справі про адміністративне правопорушення серії АЕ № 268993 від 06.09.2009 року про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.122 КУпАП.

Відповідач - в судове засідання не з'явився.

Вислухавши пояснення позивача, дослідивши матеріали справи, суд вважає позовні вимоги підлеглими задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, що постановою по справі про адміністративне правопорушення від 06.09.2009 року на ОСОБА_1 було накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу на суму 300,00 грн за правопорушення передбачене ч.1 ст.122 КУпАП.

Так, відповідно до ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.

Ст. 278 КУпАП передбачено, що орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує такі питання:

в—Џчи належить до його компетенції розгляд даної справи;

в—Џчи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення;

в—Џчи сповіщено осіб, які беруть участь у розгляді справи, про час і місце її розгляду;

в—Џчи витребувано необхідні додаткові матеріали;

в—Џчи підлягають задоволенню клопотання особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілого, їх законних представників і адвоката.

Відповідно до ст.280 КУпАП, орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Ст.ст. 254,258 КУпАП передбачено, що протокол про адміністративне правопорушення, у разі його оформлення, складається у двох екземплярах, один з яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності. Постанова у справі про адміністративне правопорушення складається у двох екземплярах, один з яких вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності. В порушення зазначених норм закону вказані дії виконані не були.

Також суд приймає до уваги , той факт, що вказаний адміністративний матеріал у відношенні позивача був знищений на підставі вимог ст..518 наказу 519 від 04.06.2002 року, що підтверджується довідкою ДАІ про неможливість надання копії адміністративного матеріалу.

Таким чином, суд приходить до висновку про недоведеність вини позивача та порушення норм діючого законодавства.

Відповідно до ст. 285 КУпАП, постанова оголошується негайно після закінчення розгляду справи. Копія постанови протягом трьох днів вручається або висилається особі, щодо якої її винесено. Копія постанови в той же строк вручається або висилається потерпілому на його прохання. Копія постанови вручається під розписку. В разі, якщо копія постанови висилається, про це робиться відповідна відмітка у справі.

Постанову про притягнення позивача до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.122 КУпАП направлено не було, а позивач дізнався про наявність такої постанови лише 20.10.2009 року, внаслідок чого позивачем був пропущений строк на її оскарження встановлений ст.. 289 КУпАП та який підлягає поновленню відповідно до ст..289 КУпАП .

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 11, 17, 23, 122, 161-163, 171 2 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов ОСОБА_1 до МВС України ВДАІ для обслуговування адміністративної території м. Дніпропетровська та автомобільної технічної інспекції підпорядкованого УДАІ УМВС України в Дніпропетровській області, про скасування постанови про накладення адміністративного стягнення - задовольнити.

Скасувати постанову по справі про адміністративне правопорушення серії АЕ № 268993 від 06.09.2009 року про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.122 КУпАП.

Постанова є остаточною і оскарженню не підлягає.

Суддя Н.Г.Овчаренко

СудКіровський районний суд м.Дніпропетровська
Дата ухвалення рішення02.11.2010
Оприлюднено29.12.2017
Номер документу71336077
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-142/10

Постанова від 11.01.2010

Адміністративне

Комінтернівський районний суд Одеської області

Рудніцький В. А.

Постанова від 07.02.2010

Адміністративне

Заводський районний суд м. Запоріжжя

Мєркулова Л. О.

Постанова від 02.11.2010

Адміністративне

Кіровський районний суд м.Дніпропетровська

Овчаренко Н. Г.

Ухвала від 04.10.2010

Адміністративне

Васильківський районний суд Дніпропетровської області

Ухвала від 17.01.2010

Адміністративне

Балаклійський районний суд Харківської області

Усенко С. І.

Ухвала від 26.04.2010

Адміністративне

Красилівський районний суд Хмельницької області

ФЕДИШИН І. В.

Ухвала від 13.04.2010

Адміністративне

Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Головін В. О.

Постанова від 24.06.2010

Адміністративне

Славутицький міський суд Київської області

Орел А. С.

Ухвала від 08.02.2010

Адміністративне

Ковпаківський районний суд м.Сум

Хитров Б. В.

Ухвала від 10.03.2010

Адміністративне

Чорнобаївський районний суд Черкаської області

Охріменко Н. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні