ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
29 грудня 2017 року м. ПолтаваСправа № 816/2412/17
Полтавський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Костенко Г.В.,
за участю:
секретаря судового засідання - Колодяжного Д.В.,
позивача - ОСОБА_1,
представників позивача - ОСОБА_2, ОСОБА_3,
свідки - ОСОБА_4, ОСОБА_5,
розглянувши у відкритому судовому засіданні позовну заяву ОСОБА_1 до Щербанівської сільської виборчої комісії Полтавського району Полтавської області про визнання дій протиправними, скасування рішення та зобов'язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В:
27 грудня 2017 року ОСОБА_1 (надалі - ОСОБА_1, позивачка) звернулася до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Щербанівської сільської виборчої комісії Полтавського району Полтавської області (надалі - Щербанівська СВК Полтавського району Полтавської області, відповідач) про:
- визнання протиправними дії Щербанівської СВК Полтавського району Полтавської області щодо прийняття незаконного рішення від 25.12.2017 про визнання протоколів дільниці №530765 такими, що не підлягають врахуванню при встановлені загальної кількості виборців, які взяли участь у голосуванні, оформленого витягом із протоколу безперервного засідання Щербанівської СВК від 24.12.2017;
- скасування рішення Щербанівської СВК Полтавського району Полтавської області від 25.12.2017 про визнання протоколів дільниці №530765 такими, що не підлягають врахуванню при встановлені загальної кількості виборців, які взяли участь у голосуванні, оформлене витягом із протоколу безперервного засідання Щербанівської СВК від 24.12.2017;
- зобов'язати Щербанівську СВК Полтавського району Полтавської області повторно розглянути подані дільничною виборчою комісією №530765 виборчі документи та вчинити відповідні дії, передбачені статтею 83 Закону України "Про місцеві вибори".
Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 27 грудня 2017 року позовну заяву ОСОБА_1 прийнято до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі.
28 грудня 2017 року представниками позивача заявлено клопотання про витребування доказів та про виклик свідка (а.с.62).
28 грудня 2017 року представниками відповідача через канцелярію суду подано письмові докази (а.с.52-58).
28 грудня 2017 року представниками відповідача через канцелярію суду подано клопотання про розгляд справи без особистої участі (а.с.51).
Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 28 грудня 2017 року витребувано від Щербанівська СВК Полтавського району Полтавської області докази та викликано у якості свідків - ОСОБА_4, ОСОБА_5
Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 28 грудня 2017 року закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті.
В обґрунтування позовних вимог ОСОБА_1 зазначила, що на перших місцевих виборах депутатів місцевих рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських голів 24 грудня 2017 року до Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області за результатами голосів дільничною виборчою комісією на виборчій дільниці №530765 був затверджений протокол з кількістю набраних голосів, в тому числі за позивачку - 100. Даний протокол і бюлетені відправлені в Щербанівську СВК Полтавського району Полтавської області. Відповідач виходячи за межі повноважень наданих Законом прийняв рішення про визнання такими, що не підлягають врахуванню бюлетені які знаходились в скриньках для голосування №1, №2, №3, №4 виборчої дільниці №530765 з мотивів: контрольні листи в вказаних скриньках не мітили печатки дільничної виборчої комісії. Позивач вважає дії відповідача протиправними та просить скасувати рішення про визнання протоколів дільниці №530765 такими, що не підлягають врахуванню при встановлені загальної кількості виборців, які взяли участь у голосуванні, що оформлене витягом із протоколу безперервного засідання Щербанівської СВК від 24.12.2017.
Позивачка та її представники позовні вимоги підтримали у повному обсязі.
Представники відповідача в судове засідання не з'явилися, надали до суду клопотання про розгляд справи без особистої участі.
Заслухавши пояснення ОСОБА_1, представників позивача, показання свідків, дослідивши матеріали справи та оцінивши наявні докази у їх сукупності, суд дійшов до наступних висновків.
Постановою Центральної виборчої комісії від 12 жовтня 2017 року №214 "Про перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 24 грудня 2017 року" призначено на 24 грудня 2017 року перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів, зокрема, до Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області.
Відповідно до посвідчення №110 від 01 грудня 2017 року ОСОБА_1 зареєстровано кандидатом у депутати в одномандатному виборчому окрузі №8 Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області (а.с.42).
24 грудня 2017 року відбулися перші місцеві вибори депутатів сільських рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських голів.
З наявного в матеріалах справи примірника №16 протоколу дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці №530765 з виборів депутатів Щербанівської сільської ради (а.с.10-11) слідує, що за результатами підрахунку за ОСОБА_1 віддано 100 голосів з 183 виборців, які отримали виборчі бюлетені. Тобто, позивачка є такою, що набрала найбільшу кількість голосів на виборчій дільниці №530765.
З наданої відповідачем копії витягу з протоколу безперервного засідання Щербанівської СВК Полтавського району Полтавської області від 24 грудня 2017 року судом встановлено, що Щербанівської СВК Полтавського району Полтавської області одноголосно прийняла рішення, (надалі мовою оригіналу) що протоколи дільниці №530765, що знаходяться у скриньках № 1, 2, 3, 4 визнані такими, що не підлягають врахуванню при встановлені загальної кількості виборців, які взяли участь у голосуванні (а.с.54-55) .
Дослідивши вказаний витяг суд дійшов висновку, що відповідачем допущено описку щодо зазначення виду виборчого документу, а саме: помилково зазначено "протоколи дільниці №530765", замість - "контрольні листи".
Позивачка не погоджуючись з діями відповідача та прийнятим рішенням, звернулась до суду із даним позовом.
Відповідно до частини другої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України ; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.
Зі змісту наявного в матеріалах справи витягу з протоколу безперервного засідання Щербанівської СВК Полтавського району Полтавської області від 24 грудня 2017 року слідує, що: 25 грудня 2017 року о 8:54 дільнична виборча комісія №530765 привезла виборчі протоколи, а також пакети з виборчими бюлетенями, контрольними талонами та актами складеними на них, списками, скаргами; відповідачем виявлено, що контрольні листи в скриньках №1, 2, 3, 4 були без печатки дільничної виборчої комісії №530765; згідно частин 18, 19 статті 79 Закону України "Про місцеві вибори" складені акти, але дільнична виборча комісія не надала відповідного рішення щоб визнати та вважати виборчі бюлетені зі скриньок №1, 2, 3, 4 дійсними.
Тобто, позиція Щербанівської СВК Полтавського району Полтавської області зводиться до того, що дільнична виборча комісія у випадку виявлення у виборчій скринці контрольних листів, щодо достовірності яких виникають сумніви, повинна була прийняти рішення про визнання виборчих бюлетенів дійсними. У якості обґрунтування міститься посилання на приписи частини 18 та 19 статті 79 Закону України "Про місцеві вибори".
Суд не погоджується з позицією відповідача з огляду на наступне.
Законом що регулює спірні відносини є Закон України "Про місцеві вибори" від 14 липня 2015 року № 595-VIII, який визначає основні засади, організацію і порядок проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 19 Закон України "Про місцеві вибори" систему виборчих комісій, що здійснюють підготовку та проведення місцевих виборів, становлять: територіальні виборчі комісії, а саме: виборча комісія Автономної Республіки Крим; обласні виборчі комісії; районні виборчі комісії; міські виборчі комісії; районні у містах виборчі комісії (у містах з районним поділом); селищні, сільські виборчі комісії; дільничні виборчі комісії.
У частині четвертій статті 25 Закон України "Про місцеві вибори" визначено перелік повноважень сільської, селищної територіальної виборчої комісії, зокрема: 1) забезпечує підготовку та проведення відповідних місцевих виборів; 2) утворює одномандатні виборчі округи по виборах депутатів сільської, селищної ради, встановлює їх межі, єдину нумерацію; 3) реєструє кандидатів у депутати відповідно сільської, селищної ради у відповідних одномандатних виборчих округах, їх довірених осіб та видає їм посвідчення; 4) реєструє кандидатів на посаду відповідно сільського, селищного голови, старости, їх довірених осіб та видає їм відповідні посвідчення; 5) повідомляє населення про зареєстрованих кандидатів у депутати відповідної сільської, селищної ради, кандидатів на посаду сільського, селищного голови, старости; 6) затверджує текст виборчих бюлетенів по виборах депутатів відповідної місцевої ради, а також сільського, селищного голови, старости, забезпечує виготовлення виборчих бюлетенів, передає їх дільничним виборчим комісіям; 7) скликає у разі необхідності за власною ініціативою засідання дільничної виборчої комісії; 8) вирішує питання щодо використання коштів на проведення місцевих виборів, розподіляє кошти між дільничними виборчими комісіями, здійснює контроль за їх цільовим використанням; 9) сприяє організації зустрічей кандидатів у депутати відповідно сільської, селищної ради, кандидатів на посаду відповідно сільського, селищного голови, старости з виборцями; 10) забезпечує виготовлення бланків протоколів та іншої виборчої документації, передає їх відповідним дільничним виборчим комісіям; 11) здійснює контроль за наданням списків виборців дільничними виборчими комісіями для загального ознайомлення та уточнення; 12) реєструє офіційних спостерігачів від кандидатів у депутати відповідної сільської, селищної ради та кандидатів на посади сільських, селищних голів, старост, від громадських організацій; 13) здійснює контроль за використанням кандидатами власних виборчих фондів згідно із цим Законом; 14) встановлює підсумки голосування та результати виборів депутатів відповідної сільської, селищної ради та відповідного сільського, селищного голови, старости; 15) реєструє обраних депутатів сільської, селищної ради; 16) реєструє обраного сільського, селищного голову, старосту; 17) організовує проведення повторного голосування і повторних виборів у випадках, передбачених цим Законом; 18) встановлює підсумки голосування з виборів депутатів районної ради в територіальних виборчих округах, утворених у межах відповідного села, селища, передає ці підсумки до районної виборчої комісії; 19) здійснює інші повноваження, передбачені цим та іншими законами України.
Статтею 79 Закону України "Про місцеві вибори" регламентовано порядок підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці.
Відповідно до частини першої вказаної статті підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці здійснюється відкрито і гласно членами дільничної виборчої комісії на її засіданні , яке проводиться у тому самому приміщенні, де відбувалося голосування.
Після відкриття непошкодженої виборчої скриньки її вміст висипається на стіл, за яким розміщуються члени дільничної виборчої комісії, при цьому перевіряється наявність у скриньці контрольного листа (двох контрольних листів - для переносних виборчих скриньок) /частина сімнадцята статті 79 Закону України "Про місцеві вибори"/.
У разі виникнення сумнівів щодо достовірності контрольного листа , що знаходиться у виборчій скриньці , рішення щодо визнання виборчих бюлетенів , що знаходяться у такій виборчій скриньці, такими, що не підлягають врахуванню при встановленні загальної кількості виборців , які взяли участь у голосуванні, та при підрахунку голосів виборців , приймається дільничною виборчою комісією шляхом голосування . Відповідне рішення та результати голосування фіксуються у протоколі засідання комісії /частина вісімнадцята статті 79 Закону України "Про місцеві вибори"/.
Тобто, вказаною нормою обумовлено право дільничної виборчої комісії у разі виникнення сумніві щодо достовірності контрольного листа, що знаходиться у виборчій скриньці, прийняти рішення про визнання виборчих бюлетенів, що знаходяться у такій виборчій скриньці, такими, що не підлягають врахуванню при встановленні загальної кількості виборців та при підрахунку голосів виборців.
Відповідачем на вимогу суду надано копії акту про відсутність печатки на контрольному листі у виборчій скриньці №1 (переносна) на одному з двох екземплярів (а.с.56-57) та копію акту про відсутність печатки на контрольному листі у виборчій скриньці №2 (стаціонарна) (а.с.58). Вказані акти складені дільничною виборчою комісією №530765 та містять печатку вказаною комісії.
Копії актів стосовно відсутності печатки на контрольних листах у виборчих скриньках №3 та №4, про які йде мова у витягу з протоколу безперервного засідання Щербанівської СВК Полтавського району Полтавської області від 24 грудня 2017 року, відповідачем на вимогу суду не надано.
Зі змісту вказаних актів суд встановив, що при відкритті персональної скриньки №1 (переносна) виявлено, що на одному з двох екземплярів контрольних листів відсутня печатка дільничної виборчої комісії. При відкритті скриньки №2 (стаціонарна) виявлено, що на контрольному листі відсутня печатка дільничної виборчої комісії. Підписи членів комісії та спостерігачів наявні, їх достовірність підтверджена особами, що проставляли вказані підписи.
Допитані в якості свідків: ОСОБА_4 - член дільничної виборчої комісії №530765 та ОСОБА_5 - секретарь дільничної виборчої комісії №530765 надали покази, за змістом яких під час підрахунку голосів членами дільничної виборчої комісії було встановлено, що контрольні листи у виборчих скриньках №1, №2, №3, №4 не містили печатки дільничної виборчої комісії, разом з тим, контрольні листи містили підписи членів дільничної виборчої комісії та спостерігачів. Оскільки сумнівів щодо достовірно підписів не виникло, за результатом голосування всім складом дільничної виборчої комісії було прийнято рішення про проставляння на контрольних листах печатки дільничної виборчої комісії. Крім того свідки зазначили, що скарги від суб'єктів виборчого процесу до дільничної виборчої комісії щодо вказаних обставин подано не було.
В силу приписів статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України показання свідків визнаються судом належними, допустимими та достовірними доказами.
Отже, судовим розглядом встановлено, що у членів дільничної виборчої комісії №530765 під час підрахунку голосів не виникли сумніви щодо достовірності контрольних листів, про що свідчать акти складені членами дільничної виборчої комісії №530765.
Таким чином, суд погоджується з доводами представників позивача про відсутність обумовлених законом підстав для прийняття дільничною виборчою комісією №530765 рішення про визнання виборчих бюлетенів дійсними.
Діяльність територіальної виборчої комісії, в частині встановлення підсумків голосування, регламентує стаття 83 Закону України "Про місцеві вибори".
Частинами 1, 3, 4, 6, 7 вказаної статті визначено, що протоколи та інші виборчі документи дільничних виборчих комісій приймаються і розглядаються на засіданні відповідної територіальної виборчої комісії. Голова територіальної виборчої комісії приймає запечатані пакети з протоколами виборчих комісій, розпечатує їх та оголошує зміст протоколів дільничних виборчих комісій про підрахунок голосів виборців на відповідних виборчих дільницях, а також приймає запечатані пакети з іншими виборчими документами. Час прийняття територіальною виборчою комісією протоколів дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці, перелік прийнятих виборчих документів і занесені до протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці відомості фіксуються у протоколі засідання територіальної виборчої комісії. У разі виявлення у протоколі дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці у відповідному виборчому окрузі з відповідних місцевих виборів виправлень, помилок, неточностей територіальна виборча комісія своїм рішенням може зобов'язати дільничну виборчу комісію внести зміни до цього протоколу шляхом складання протоколу з позначкою "Уточнений". Під час розгляду цього питання дільничною виборчою комісією відповідні примірники протоколів про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці, виборчі бюлетені та інші виборчі документи, доставлені до територіальної виборчої комісії, зберігаються у територіальній виборчій комісії, яка відповідно до частини першої цієї статті приймала такі документи. Рішення про відмову у прийнятті виборчих документів від дільничної виборчої комісії, про зобов'язання дільничної комісії виправити виявлені недоліки чи внести зміни до цього протоколу шляхом складання протоколу з позначкою "Уточнений" із зазначенням підстав прийняття відображається у протоколі засідання територіальної виборчої комісії. За наявності відповідно оформлених актів, складених уповноваженими особами місцевих організацій партій, довіреними особами кандидатів та офіційними спостерігачами - суб'єктами відповідного виборчого процесу, про порушення вимог цього Закону під час проведення голосування та/або підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці, що дозволяє територіальній виборчій комісії поставити під сумнів результати підрахунку голосів виборців на цій дільниці, територіальна виборча комісія може прийняти рішення про проведення повторного підрахунку голосів виборців. У разі неможливості усунення без перерахунку бюлетенів неточностей у протоколі дільничної виборчої комісії, а також у разі наявних ознак розпечатування пакетів із запакованими документами дільничної комісії територіальна комісія зобов'язана прийняти рішення про повторний підрахунок голосів виборців на цій виборчій дільниці.
Таким чином, вказана стаття передбачає три варіанти поведінки територіальної виборчої комісії при встановлені підсумків голосування, а саме: прийняття протоколів про підрахунок голосів на виборчій дільниці із фіксуванням цих відомостей у протоколі засідання територіальної виборчої комісії; прийняття рішення про відмову у прийнятті виборчих документів від дільничної виборчої комісії, про зобов'язання виправити виявлені недоліки чи внести зміни до цього протоколу шляхом складання протоколу з позначкою Уточнений ; прийняття рішення про повторний підрахунок голосів на виборчій дільниці.
Незважаючи на регламентованість дій під час підрахунку голосів, відповідач неправильно трактуючи норми Закону України "Про місцеві вибори" вийшов за межі повноважень наданих статтею 25 та 83 Закону України "Про місцеві вибори".
Згідно частини другої статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Враховуючи, що судовим розглядом встановлено, що відповідач при прийнятті оскаржуваного рішення діяв в супереч Конституції України та Закону України "Про місцеві вибори", слід визнати протиправним та скасувати рішення Щербанівської СВК Полтавського району Полтавської області від 25.12.2017 про визнання протоколів дільниці №530765 такими, що не підлягають врахуванню при встановлені загальної кількості виборців, які взяли участь у голосуванні, оформлене витягом із протоколу безперервного засідання Щербанівської СВК від 24.12.2017.
Проте, суд в частині визнання протиправними дій Щербанівської сільської виборчої комісії Полтавського району Полтавської області щодо прийняття незаконного рішення відмовляє у задоволенні, оскільки зазначені дії, оскаржувані за цим позовом процедурні дії відповідача з прийняття рішення не мають самостійного значення, оскільки не являють собою остаточне волевиявлення, з урахуванням цих дій в подальшому відповідачем прийняте оскаржуване рішення.
Особливості судових рішень за наслідками розгляду справ, пов'язаних з виборчим процесом чи рефередумом, та їх оскарження визначені статтею 278 Кодексу адміністративного судочинства України. Частиною першою вказаної статті визначено, що суд, установивши порушення законодавства про вибори чи референдум, визначає у рішенні спосіб захисту порушених прав та інтересів, а також порядок усунення усіх наслідків цих порушень відповідно до закону або приймає інше визначене законом рішення.
Оскільки судовим розглядом встановлено порушення законодавства про вибори, керуючись частиною першою статті 278 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає за необхідне зобов'язати Щербанівську СВК Полтавського району Полтавської області повторно розглянути подані дільничною виборчою комісією №530765 виборчі документи та за результатом повторного розгляду виборчих документів діяти у відповідності до статті 83 Закону України "Про місцеві вибори".
Таким чином, адміністративний позов ОСОБА_1 до Щербанівської сільської виборчої комісії Полтавського району Полтавської області про визнання дій протиправними, скасування рішення та зобов'язання вчинити певні дії підлягає частковому задоволенню.
Частиною 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Частиною 3 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України визначено при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.
Керуючись статтями 2, 6, 8, 9, 77, 139, 243-246, 250, 273 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
У Х В А Л И В:
Адміністративний позов ОСОБА_1 (вул. Вишнева, 50а, с. Великий Тростянець Полтавського району Полтавської області) до Щербанівської сільської виборчої комісії Полтавського району Полтавської області (вул. Центральна, 2, с. Щербані Полтавського району Полтавської області) про визнання дій протиправними, скасування рішення та зобов'язання вчинити певні дії задовольнити частково.
Визнати протиправним та скасувати рішення Щербанівської сільської виборчої комісії Полтавського району Полтавської області від 25.12.2017 про визнання протоколів дільниці №530765 такими, що не підлягають врахуванню при встановлені загальної кількості виборців, які взяли участь у голосуванні, оформлене витягом із протоколу безперервного засідання Щербанівської СВК від 24.12.2017.
Зобов'язати Щербанівську сільську виборчу комісію Полтавського району Полтавської області повторно розглянути подані дільничною виборчою комісією №530765 виборчі документи та за результатом повторного розгляду виборчих документів діяти у відповідності до статті 83 Закону України "Про місцеві вибори".
В інший частині позовних вимог - відмовити.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Щербанівської сільської виборчої комісії Полтавського району Полтавської області (вул. Центральна, 2, с. Щербані Полтавського району Полтавської області; код ЄДРПОУ 33988984) на користь ОСОБА_1 (вул. Центральна, 2, с. Щербані Полтавського району Полтавської області; рнокпп НОМЕР_1) витрати зі сплати судового збору в розмірі 426 (чотириста двадцять шість гривень).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до Харківського апеляційного адміністративного суду у дводенний строк з дня проголошення рішення з урахуванням положень підпункту 15.5 пункту 15 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.
Головуючий суддя ОСОБА_6
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.12.2017 |
Оприлюднено | 03.01.2018 |
Номер документу | 71346573 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
Г.В. Костенко
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні