Постанова
від 17.02.2011 по справі 4-12/11
РІВНЕНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІВНЕНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

м.Рівне, вул.Петра Могили 22-Б, тел: (0362) 22-10-74, 26-28-94

Справа № 4-12/11

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 лютого 2011 року

Рівненський районний суд Рівненської області

в особі судді Красовського О.О.

при секретарі Беднарчук Г.П.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Рівне матеріали за поданням слідчого СВ Рівненськьго РВ УМВС України в Рівненській області, за погодженням з прокурором Рівненського району Рівненської області ОСОБА_1 про проведення позапланової документальної ревізії, -

В С Т А Н О В И В:

В провадженні СВ Рівненськьго РВ УМВС України в Рівненській області перебуває ься кримінальна справа № 16/126-10.

Згідно до подання з метою повного, усестороннього та об'єктивного розслідування даної кримінальної справи, керуючись ст. 66, 130 КПК України, ст. 11 Закону України Про державну контрольну ревізійну службу в Україні (з наступними змінами і доповненнями) слідчий просить суд надати дозвіл на проведення позапланової документальної виїздної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності приватного підприємця ОСОБА_2.

Подання надійшло до суду 21.01.2011 р., матеріали кримінальної справи були надані суду 17.02.2011 року.

Суд вважає, що подання не підлягає до задоволення.

За положеннями статті 2 Закону України „Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні» , головним завданням державної контрольно-ревізійної служби є здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов'язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності в міністерствах та інших органах виконавчої влади, в державних фондах, у бюджетних установах і у суб'єктів господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах і в організаціях, які отримують (отримували в періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), виконанням місцевих бюджетів, розроблення пропозицій щодо усунення виявлених недоліків і порушень та запобігання їм у подальшому.

Інспектування здійснюється у формі ревізії та полягає у документальній і фактичній перевірці певного комплексу або окремих питань фінансово-господарської діяльності підконтрольної установи, яка повинна забезпечувати виявлення наявних фактів порушення законодавства, встановлення винних у їх допущенні посадових і матеріально відповідальних осіб. Результати ревізії викладаються в акті.

Згідно ч. 7 та 8 ст. 11 Закону України „Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні» , позапланові виїзні ревізії суб'єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державної контрольно-ревізійної служби за рішенням суду, винесеним на підставі подання прокурора або слідчого для забезпечення розслідування кримінальної справи. Орган державної контрольно-ревізійної служби, прокурор або слідчий, який ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п'ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.

Згідно ч.5 ст. 11 Закону України „Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні» , позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державної контрольно-ревізійної служби і проводиться за наявності хоча б однієї з таких обставин:

2) підконтрольною установою подано у встановленому порядку скаргу про порушення законодавства посадовими особами органу державної контрольно-ревізійної служби під час проведення планової чи позапланової виїзної ревізії, в якій міститься вимога про повне або часткове скасування результатів відповідної ревізії;

3) у разі виникнення потреби у перевірці відомостей, отриманих від особи, яка мала правові відносини з підконтрольною установою, якщо підконтрольна установа не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов'язковий письмовий запит органу державної контрольно-ревізійної служби протягом десяти робочих днів з дня отримання запиту;

4) проводиться реорганізація (ліквідація) підконтрольної установи;

5) у разі надходження доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державної контрольно-ревізійної служби;

6) у разі, коли вищестоящий орган державної контрольно-ревізійної служби в порядку контролю за достовірністю висновків нижчестоящого органу державної контрольно-ревізійної служби здійснив перевірку актів ревізії, складених нижчестоящим органом державної контрольно-ревізійної служби, та виявив їх невідповідність вимогам законів. Позапланова виїзна ревізія в цьому випадку може ініціюватися вищестоящим органом державної контрольно-ревізійної служби лише у тому разі, коли стосовно посадових або службових осіб нижчестоящого органу державної контрольно-ревізійної служби, які проводили планову або позапланову виїзну ревізію зазначеної підконтрольної установи, розпочато службове розслідування або порушено кримінальну справу.

З наданих матеріалів не вбачається, що ПП ОСОБА_2 є підконтрольною установою в розумінні положень Закону України „Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні» .

Беручи до уваги викладене суд вважає, що подання не підлягає до задоволення.

Керуючись ст. 2 Закону України Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні (з наступними змінами і доповненнями), -

П О С Т А Н О В И В:

В задоволенні подання слідчого СВ Рівненськьго РВ УМВС України в Рівненській області, за погодженням з прокурором Рівненського району Рівненської області ОСОБА_1 про проведення позапланової документальної ревізії -відмовити (інше).

Суддя: ОСОБА_3

СудРівненський районний суд Рівненської області
Дата ухвалення рішення17.02.2011
Оприлюднено04.01.2018
Номер документу71369617
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —4-12/11

Постанова від 11.02.2011

Кримінальне

Суворовський районний суд м.Одеси

Головей В. М.

Постанова від 21.03.2011

Кримінальне

Ямпільський районний суд Вінницької області

Головін В. А.

Постанова від 10.02.2011

Кримінальне

Старобільський районний суд Луганської області

Пелих О. О.

Постанова від 17.02.2011

Кримінальне

Рівненський районний суд Рівненської області

Сидоренко С.М. С. М.

Постанова від 25.02.2011

Кримінальне

Іванківський районний суд Київської області

Яковенко В. С.

Ухвала від 08.02.2011

Кримінальне

Ярмолинецький районний суд Хмельницької області

Місінкевич А. Л.

Постанова від 15.03.2011

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Іванов В. В.

Постанова від 15.04.2011

Кримінальне

Кагарлицький районний суд Київської області

Іванюта Т. Є.

Вирок від 20.01.2011

Кримінальне

Комінтернівський районний суд м.Харкова

Фатєєва Н. І.

Вирок від 20.01.2011

Кримінальне

Комінтернівський районний суд м.Харкова

Фатєєва Н. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні