Ухвала
від 28.12.2017 по справі 814/1710/17
ВЕРХОВНИЙ СУД

ВЕРХОВНИЙ СУД

УХВАЛА

28.12.2017 Київ К/9901/701/17 814/1710/17 Верховний Суд у складі судді Касаційного адміністративного суду Васильєвої І.А., перевіривши касаційну скаргу Головного управління ДФС у Миколаївській області

на постанову Миколаївського окружного адміністративного суду від 20.09.2017

та ухвалу Одеського апеляційного адміністративного суду від 29.11.2017

у справі № 814/1710/17

за позовом Сверкунова Артема Юрійовича

до Головного управління ДФС у Миколаївській області

третя особа: Миколаївська міська рада

про скасування податкового повідомлення-рішення,

ВСТАНОВИВ:

14.12.2017 ГУ ДФС у Миколаївській області направила поштою на адресу Вищого адміністративного суду України касаційну скаргу на постанову Миколаївського окружного адміністративного суду від 20.09.2017 та ухвалу Одеського апеляційного адміністративного суду від 29.11.2017 у справі № 814/1710/17.

18.12.2017 ця касаційна скарга надійшла до Верховного Суду.

Відповідно до пункту 12 частини 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України у редакції Закону України від 03.10.2017 (набрав чинності з 15.12.2017), заяви і скарги, подані до набрання чинності цією редакцією Кодексу, провадження за якими не відкрито на момент набрання ним чинності, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу. Такі заяви чи скарги не можуть бути залишені без руху, повернуті або передані за підсудністю, щодо них не може бути прийнято рішення про відмову у прийнятті чи відмову у відкритті провадження за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу, якщо вони подані з додержанням відповідних вимог процесуального закону, які діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Зміст вказаних правових норм свідчить, що касаційні скарги, які подані до 15.12.2017, підлягають перевірці на дотримання норм КАС України у редакції, яка діяла на дату їх звернення до суду касаційної інстанції з касаційною скаргою, тобто до набрання чинності Законом України від 03.10.2017.

Касаційна скарга підлягає залишенню без руху, як така, що подана без дотримання вимог частин 4 та 5 статті 213 КАС України (у редакції до внесення змін Закону України від 03.10.2017, чинній на дату подання касаційної скарги).

Частиною 4 цієї статті встановлено, що касаційна скарга підписується особою, яка її подає, або її представником, який додає оформлений належним чином документ про свої повноваження.

Згідно з частиною 5 цієї статті до касаційної скарги додається, зокрема, документ про сплату судового збору, копії оскаржуваних рішень судів першої та апеляційної інстанцій.

До касаційної скарги не доданий документ про сплату судового збору, копія ухвали Одеського апеляційного адміністративного суду від 29.11.2017, а також не додано належно оформлений документ про повноваження представника, від імені якого підписана касаційна скарга.

Відповідно до підпункту 3 пункту 3 частини 2 ст. 4 Закону України Про судовий збір (у редакції, чинній на дату подання касаційної скарги), ставка судового збору за подання касаційної скарги на рішення суду встановлена у розмірі 120 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви.

За подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру фізичною особою або фізичною особою - підприємцем становила 1 відсоток ціни позову, але не менше 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб та не більше 5 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб (підпункт 1 пункту 3 частини 2 цієї статті у редакції на час подання адміністративного позову).

Предметом спору у судовому процесі є податкове повідомлення-рішення ГУ ДФС у Миколаївській області від 10.04.2017 № 37366-1303 про збільшення суми грошового зобов'язання із орендної плати за земельну ділянку на загальну суму 30037,89 грн.

Судовий збір за подання позову складає 640,00 грн., тоді як за подання касаційної скарги - 768,00 грн. (640,00 х 1,2).

Законом України Про судовий збір встановлено перелік осіб, які звільнені від сплати судового збору, серед яких органи Державної фіскальної служби відсутні.

Відповідно до частини 1 ст. 58 КАС України повноваження представників, які беруть участь в адміністративному процесі на основі договору, на здійснення представництва в суді повинні бути підтверджені довіреністю. Оригінали довіреностей або засвідчені підписом судді копії з них приєднуються судом до справи.

Згідно з частиною 3 цієї статті довіреності від імені осіб приватного права видаються за підписом керівника або іншої уповноваженої на те особи. Довіреності від імені особи публічного права видаються за підписом керівника або іншої уповноваженої на те особи і засвідчуються печаткою такої особи публічного права (за наявності).

Касаційна скарга від імені ГУ ДФС у Миколаївській області підписана ОСОБА_2. На підтвердження своїх повноважень ОСОБА_2 до касаційної скарги додала копію довіреності, яка підписана в.о. начальника ГУ ДФС у Миколаївській області ОСОБА_3 На підтвердження повноважень ОСОБА_3 додано світлокопію наказу в.о. Голови ДФС Продана М.В. від 21.03.2017 № 622-о, яким на ОСОБА_3 покладено обов'язки начальника ГУ ДФС у Миколаївській області з 22.03. 2017 по 23.04.2017. Однак, вказана світлокопія не засвідчена належним чином, що ставить під сумнів наявність у ОСОБА_2 повноважень на представництво інтересів ГУ ДФС у Миколаївській області, зокрема і права на подання касаційної скарги.

Частиною 2 ст. 332 КАС України до касаційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 330 цього Кодексу, застосовуються положення статті 169 цього Кодексу.

Згідно з частиною 2 ст. 169 КАС України в ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху. Якщо ухвала про залишення позовної заяви без руху постановляється з підстави несплати судового збору у встановленому законом розмірі, суд в такій ухвалі повинен зазначити точну суму судового збору, яку необхідно сплатити (доплатити).

Враховуючи вищевикладене, касаційна скарга ГУ ДФС у Миколаївській області підлягає залишенню без руху у зв'язку із вказаними вище недоліками, які можуть бути усунені шляхом подання до суду: оформленого належним чином документу про повноваження представника ГУ ДФС у Миколаївській області - ОСОБА_2, копії ухвали Одеського апеляційного адміністративного суду від 29.11.2017 та доказу про сплату судового збору у вищевказаному розмірі за наступними реквізитами: отримувач коштів: УДКСУ у Печерському районі. Код отримувача (код за ЄДРПОУ): 38004897. Банк отримувача: ГУ ДКСУ у м. Києві. Код банку отримувача (МФО): 820019. Рахунок отримувача: 31213207700007. Код класифікації доходів бюджету: 22030102. Призначення платежу: 101: судовий збір за позовом (ПІБ чи назва установи, організації позивача), номер справи(чи номер касаційного провадження), Верховний Суд .

Керуючись ст.ст. 169, 332, 355, 359, пунктом 12 частини 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України,

УХВАЛИВ:

Касаційну скаргу Головного управління ДФС у Миколаївській області на постанову Миколаївського окружного адміністративного суду від 20.09.2017 та ухвалу Одеського апеляційного адміністративного суду від 29.11.2017 у справі № 814/1710/17 залишити без руху.

Встановити Головному управлінню ДФС у Миколаївській області строк для усунення вищевказаного недоліку касаційної скарги у десять днів з дня отримання ухвали про залишення касаційної скарги без руху.

Роз'яснити Головному управлінню ДФС у Миколаївській області, що у разі невиконання вимог цієї ухвали в установлений судом строк касаційна скарга і додані до неї документи будуть повернуті особі, яка подала касаційну скаргу.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання, є остаточною і не підлягає оскарженню.

Суддя (підпис) І.А. Васильєва

СудВерховний Суд
Дата ухвалення рішення28.12.2017
Оприлюднено04.01.2018
Номер документу71425209
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —814/1710/17

Рішення від 26.09.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

Ухвала від 26.01.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 28.12.2017

Адміністративне

Верховний Суд

Васильєва І.А.

Постанова від 28.11.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

Постанова від 28.11.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

Ухвала від 06.11.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

Ухвала від 06.11.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

Ухвала від 23.10.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

Ухвала від 20.10.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

Ухвала від 12.10.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні