Ухвала
від 04.01.2018 по справі 813/4964/17
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10

У Х В А Л А

про залишення заяви про збільшення позовних вимог без руху

04 січня 2018 року                                                             №813/4964/17

Суддя Львівського окружного адміністративного суду Сподарик Наталія Іванівна, розглянувши в порядку письмового провадження матеріали заяви Кам'янка-Бузького об'єднаного управління Пенсійного фонду України Львівської області про збільшення позовних вимог в адміністративній справі за позовом Кам'янка-Бузького об'єднаного управління Пенсійного фонду України Львівської області до Приватної агрофірми «Нестаничі» про стягнення заборгованості,-

В С Т А Н О В И В:

На розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Кам'янка-Бузького об'єднаного управління Пенсійного фонду України Львівської області до Приватної агрофірми «Нестаничі» про стягнення заборгованості у розмірі 3 864,42 грн.

22 грудня 2017 року ухвалою суду відкрито провадження у справі.

29 грудня 2017 року Кам'янка-Бузьким об'єднаним управлінням Пенсійного фонду України Львівської області подано заяву про збільшення розміру позовних вимог, а саме: позивач просить суд, окрім пред'явленої до стягнення у даній справі суми боргу, достягнути з відповідача заборгованість з відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за період з 01.12.2017 року по 31.12.2017 року в сумі 282,85 грн.

Суд зазначає, що при поданні адміністративного позову (дата штемпеля відділення поштового відділення про надіслання позову до суду 14.12.2017 року) Кам'янка-Бузьке об'єднане управління Пенсійного фонду України Львівської області, у відповідності до норм п.18 ч.1 ст.5 Закону №3674-VI в редакції від 08.07.2017 року, було звільнене від сплати судового збору під час розгляду справи в усіх інстанціях.

У зв'язку з набранням чинності Закону України «Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів» №2147-VIII від 03.10.2017 року, пункт 18 частини 1 статті 5 Закону №3674-VI виключено.

Таким чином, при поданні заяви про збільшення розміру позовних вимог позивач повинен сплатити судовий збір в порядку та розмірі, що визначені Законом України «Про судовий збір» 3674-VI в редакції від 15.12.2017 року.

Окрім того, Законом України від 03 жовтня 2017 року №2147-VIII «Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів» Кодекс адміністративного судочинства України (далі - КАС України) викладено в новій редакції.

У відповідності до п.10 Розділу VII Перехідних положень КАС України, справи у судах першої та апеляційної інстанцій, провадження у яких відкрито до набрання чинності цією редакцією Кодексу, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Отже, подальший розгляд цієї справи здійснюється за правилами спрощеного позовного провадження, що передбачені новою редакцією КАС України.

Згідно ч.1 ст.47 КАС України, крім прав та обов'язків, визначених у статті 44 цього Кодексу, позивач має право на будь-якій стадії судового процесу відмовитися від позову. Позивач має право змінити предмет або підстави позову, збільшити або зменшити розмір позовних вимог шляхом подання письмової заяви до закінчення підготовчого засідання або не пізніше ніж за п'ять днів до першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження.

Перше судове засідання в даній справі призначено на 23.01.2018 року.

Статтею 47 КАС України не врегульовані вимоги щодо форми та змісту заяв про зміну предмета або підстави позову та інші процесуальні питання.

Відповідно до частини шостої статті 7 КАС України, у разі відсутності закону, що регулює відповідні правовідносини, суд застосовує закон, що регулює подібні правовідносини (аналогія закону), а за відсутності такого закону суд виходить із конституційних принципів і загальних засад права (аналогія права). Аналогія закону та аналогія права не застосовується для визначення підстав, меж повноважень та способу дій органів державної влади та місцевого самоврядування.

Оскільки дії суду в разі надходження заяви про збільшення позовних вимог КАС України окремо не врегульовано, суд вважає за можливе на підставі ч.6 ст.7 КАС України застосувати до вказаних правовідносин за аналогією закону положення статті 160, 161, 167, 169, 171 КАС України.

За приписами п.6 ч.1 ст.171 КАС України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи немає підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.

Суддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі позовної заяви, якщо відсутні підстави для залишення позовної заяви без руху, її повернення чи відмови у відкритті провадження у справі (частина друга статті 171 КАС України).

Загальні вимоги до форми та змісту письмової заяви, клопотання, заперечення встановлені статтею 167 КАС України.

Згідно з частиною першою статті 167 КАС України, будь-яка письмова заява, клопотання, заперечення повинні містити: 1) повне найменування (для юридичних осіб) або ім'я (прізвище, ім'я та по батькові) (для фізичних осіб) особи, яка подає заяву чи клопотання або заперечення проти них, її місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб), ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України; 2) найменування суду, до якого вона подається; 3) номер справи, прізвище та ініціали судді (суддів), якщо заява (клопотання, заперечення) подається після постановлення ухвали про відкриття провадження у справі; 4) зміст питання, яке має бути розглянуто судом, та прохання заявника; 5) підстави заяви (клопотання, заперечення); 6) перелік документів та інших доказів (за наявності), що додаються до заяви (клопотання, заперечення); 7) інші відомості, які вимагаються цим Кодексом.

Відповідно до частини першої статті 161 КАС України, до позовної заяви додаються її копії, а також копії доданих до позовної заяви документів відповідно до кількості учасників справи, крім випадків, визначених частиною другою цієї статті.

Частиною 3 ст. 161 КАС України передбачено, що до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.

Відповідно до ч.2 ст.132 КАС України, розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначає Закон України «Про судовий збір» від 08 липня 2011 року № 3674-VI (далі - Закон №3674-VI).

Згідно з частиною першою статті 3 Закону №3674-VI, судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.

Відповідно до п.2 ч.2 ст.6 Закону №3674-VI, у разі якщо розмір позовних вимог збільшено або пред'явлено нові позовні вимоги, недоплачену суму судового збору необхідно сплатити до звернення до суду з відповідною заявою. У разі зменшення розміру позовних вимог питання щодо повернення суми судового збору вирішується відповідно до статті 7 цього Закону.

Згідно частини 1 статті 4 Закону України «Про судовий збір», судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Частиною 2 статті 4 зазначеного Закону встановлюються ставки судового збору, зокрема, відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір» в редакції Закону від 15.12.2017 року, за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою судовий збір становить 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 350 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Відтак, розмір судового збору за подання до адміністративного суду даної заяви про збільшення розміру позовних вимог становить 1600,00 грн.

Таким чином, за подання адміністративного позову, що містить вимогу майнового характеру позивачу необхідно сплатити судовий збір у розмірах, що передбачені частиною 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір» за наступними реквізитами: одержувач УДКСУ у Залізничному районі м. Львова; ЄДРПОУ 38007594; банк одержувача ГУ ДКСУ у Львівській області; МФО 825014; рахунок 31217206784003; Код класифікації доходів бюджету 22030101; призначення платежу: судовий збір за подання позову до (вказати найменування суду). Крім того, слід зауважити, що інформація щодо реквізитів сплати судового збору за подання позовних заяв до Львівського окружного адміністративного суду є загальнодоступною та оприлюднена на офіційних веб-сайтах Львівського окружного адміністративного суду і «Судова влада України».

Керуючись ст.ст.122, 123, 160, 161, 169 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н ОВ И В :

Заяву Кам'янка-Бузького об'єднаного управління Пенсійного фонду України Львівської області про збільшення позовних вимог в адміністративній справі за позовом Кам'янка-Бузького об'єднаного управління Пенсійного фонду України Львівської області до Приватної агрофірми «Нестаничі» про стягнення заборгованості - залишити без руху.

Надати позивачу строк до 22 січня 2018 року для усунення недоліків, вказаних у мотивувальній частині ухвали.

Копію ухвали надіслати позивачу.

Роз'яснити, що в разі не усунення недоліків у визначений строк заява буде повернута позивачу.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя                                                                       Сподарик Н.І.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.01.2018
Оприлюднено11.01.2018
Номер документу71465279
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/4964/17

Ухвала від 02.05.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сподарик Наталія Іванівна

Ухвала від 22.03.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сподарик Наталія Іванівна

Ухвала від 23.01.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сподарик Наталія Іванівна

Рішення від 23.01.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сподарик Наталія Іванівна

Ухвала від 04.01.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сподарик Наталія Іванівна

Ухвала від 22.12.2017

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сподарик Наталія Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні