Ухвала
від 09.01.2018 по справі 815/2321/17
КАСАЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ВЕРХОВНОГО СУДУ

ВЕРХОВНИЙ СУД

УХВАЛА

09.01.2018 Київ К/9901/3929/17 815/2321/17 Верховний Суд у складі колегії судді Касаційного адміністративного суду:

головуючого судді-доповідача: Васильєвої І.А.,

суддів: Пасічник С.С., Юрченко В.П.,

перевіривши касаційну скаргу Головного управління ДФС у Одеській області

на постанову Одеського апеляційного адміністративного суду від 22.11.2017

у справі № 815/2321/17

за позовом Фізичної особи-підприємця ОСОБА_2

до Головного управління ДФС у Одеській області

про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, рішення про застосування штрафних санкції та вимоги про сплату боргу,

ВСТАНОВИВ:

11.12.2017 ГУ ДФС у Одеській області направило поштою на адресу Вищого адміністративного суду України касаційну скаргу на постанову Одеського апеляційного адміністративного суду від 22.11.2017 у справі № 815/2321/17.

27.12.2017 ця касаційна скарга надійшла до Верховного Суду.

Згідно протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 27.12.2017, сформованого о 22 год. 13 хв., цю касаційну скаргу було передано судді-доповідачу Васильєвій І.А. та визначено склад колегії суддів, до якої також входять судді: Пасічник С.С. та Юрченко В.П.

Відповідно до пункту 12 частини 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України у редакції Закону України від 03.10.2017 (набрав чинності з 15.12.2017), заяви і скарги, подані до набрання чинності цією редакцією Кодексу, провадження за якими не відкрито на момент набрання ним чинності, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу. Такі заяви чи скарги не можуть бути залишені без руху, повернуті або передані за підсудністю, щодо них не може бути прийнято рішення про відмову у прийнятті чи відмову у відкритті провадження за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу, якщо вони подані з додержанням відповідних вимог процесуального закону, які діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Зміст вказаних правових норм свідчить, що касаційні скарги, які подані до 15.12.2017, підлягають перевірці на дотримання норм КАС України у редакції, яка діяла на дату їх звернення до суду касаційної інстанції з касаційною скаргою, тобто до набрання чинності Законом України від 03.10.2017.

Касаційна скарга підлягає залишенню без руху, як така, що подана без дотримання вимог частин 4 та 5 ст. 213 КАС України (у редакції до внесення змін Закону України від 03.10.2017, чинній на дату подання касаційної скарги), а саме: до касаційної скарги не додано: доказу про сплату судового збору та оформленого належним чином документу про повноваження представника, від імені якого вона підписана.

Згідно частиною 4 ст. 213 КАС України касаційна скарга підписується особою, яка її подає, або її представником, який додає оформлений належним чином документ про свої повноваження.

Частиною 5 цієї статті встановлено, що до касаційної скарги додається, зокрема, документ про сплату судового збору.

Відповідно до частини 1 ст. 58 КАС України повноваження представників, які беруть участь в адміністративному процесі на основі договору, на здійснення представництва в суді повинні бути підтверджені довіреністю. Оригінали довіреностей або засвідчені підписом судді копії з них приєднуються судом до справи.

Згідно з частиною 3 цієї статті довіреності від імені осіб приватного права видаються за підписом керівника або іншої уповноваженої на те особи. Довіреності від імені особи публічного права видаються за підписом керівника або іншої уповноваженої на те особи і засвідчуються печаткою такої особи публічного права (за наявності).

Подана від імені ГУ ДФС у Одеській області касаційна скарга підписана її представником - ОСОБА_3 На підтвердження своїх повноважень до касаційної скарги додана копія довіреності від 01.06.2017, яка підписана в.о. начальника ГУ ДФС у Одеській області - ОСОБА_4 При цьому, доказу покладення на ОСОБА_4 повноважень начальника ГУ ДФС у Одеській області на дату підписання цієї довіреності до касаційної скарги не додано. Крім того, ця довіреність не завірена належним чином посадовою особою, якій надано таке повноваження, що ставить під сумнів наявність у ОСОБА_3 повноважень на представництво інтересів ГУ ДФС у Одеській області.

Відповідно до підпункту 3 пункту 3 частини 2 ст. 4 Закону України Про судовий збір (у редакції, чинній на дату подання касаційної скарги), ставка судового збору за подання касаційної скарги на рішення суду встановлена у розмірі 120 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви.

За подання до адміністративного суду адміністративного позову: майнового характеру юридичною особою становила 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, а немайнового характеру - 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб (підпункт 1 пункту 3 частини 2 цієї статті у редакції, чинній на час подання адміністративного позову).

Як свідчить текст постанови Одеського апеляційного адміністративного суду від 22.11.2017, предметом спору у судовому процесі є вимоги майнового характеру про визнання протиправними та скасування: податкових повідомлень-рішень ГУ ДФС у Одеській області від 14.03.2017: № 0000711301 про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на доходи фізичних осіб на загальну суму 377683,20 грн., із них 251788,80 грн. за податковими зобов'язаннями та 125894,40 грн. за штрафними санкціями; № 0000811301 про збільшення суми грошового зобовязання з податку на додану вартість на загальну суму 383863,50 грн., із них 255909,00 грн. за податковими зобов'язаннями та 127954,50 грн. за штрафними санкціями; № 0000801301 про завищення суми від'ємного значення, що зараховуються до складу податкового кредиту наступного звітного періоду з податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів на суму 9798,00 грн.; № 0000841301 про збільшення суми грошового зобов'язання з військового збору на загальну суму 14077,11 грн., із них 11261,69 грн. за податковими зобов'язаннями та 2815,42 грн. за штрафними санкціями; №0000821301 про збільшення суми грошового зобов'язання за акцизним податком з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів на загальну суму 21255,58 грн., із них 17004,47 грн. за податковими зобов'язаннями та 4251,11 грн. за штрафними санкціями; № 0000831301 про застосування штрафних (фінансових) санкцій з акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів у розмірі 170,00 грн.; № 0000791301 про застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафу) у сумі 1,00 грн.; № 0000781301 про застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафу) на суму 148829,50 грн.; вимоги про сплату боргу (недоїмки) від 14.03.2017 №0000691301 у сумі 62657,55 грн. із єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування; рішення від 14.03.2017 № 0000701301 про застосування штрафних санкцій в сумі 11487,68 грн. Тобто на загальну суму майнових вимог у 1029823,12 грн.

Судовий збір за подання позову складає 154473,47 грн. (1029823,12 * 1,5 %.), тоді як за подання касаційної скарги - 185368,16 грн. (154473,47 х 1,2).

Законом України Про судовий збір встановлено перелік осіб, які звільнені від сплати судового збору, серед яких органи Державної фіскальної служби України відсутні.

Частиною 2 ст. 332 КАС України до касаційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 330 цього Кодексу, застосовуються положення статті 169 цього Кодексу.

Згідно з частиною 2 ст. 169 КАС України в ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху. Якщо ухвала про залишення позовної заяви без руху постановляється з підстави несплати судового збору у встановленому законом розмірі, суд в такій ухвалі повинен зазначити точну суму судового збору, яку необхідно сплатити (доплатити).

Враховуючи вищевикладене, касаційна скарга ГУ ДФС у Одеській області підлягає залишенню без руху у зв'язку із вказаними вище недоліками, які може бути усунений шляхом подання до суду: належним чином оформленого документу про повноваження представника ГУ ДФС у Одеській області, а також документу про сплату судового збору у вищевказаному розмірі за наступними реквізитами: отримувач коштів: УДКСУ у Печерському районі. Код отримувача (код за ЄДРПОУ): 38004897. Банк отримувача: ГУ ДКСУ у м. Києві. Код банку отримувача (МФО): 820019. Рахунок отримувача: 31213207700007. Код класифікації доходів бюджету: 22030102. Призначення платежу: 101: судовий збір за позовом (ПІБ чи назва установи, організації позивача), номер справи(чи номер касаційного провадження), Верховний Суд .

Керуючись ст.ст. 169, 332, 355, 359 пунктом 12 частини 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України,

УХВАЛИВ:

Касаційну скаргу Головного управління ДФС у Одеській області на постанову Одеського апеляційного адміністративного суду від 22.11.2017 у справі № 815/2321/17залишити без руху.

Встановити Головному управлінню ДФС у Одеській області строк для усунення вищевказаних недоліків касаційної скарги у десять днів з дня отримання ухвали про залишення касаційної скарги без руху.

Роз'яснити, що у разі невиконання вимог цієї ухвали в установлений судом строк, касаційна скарга і додані до неї документи будуть повернуті особі, яка подала касаційну скаргу.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Головуючий суддя:І.А. Васильєва Судді: С.С. Пасічник В.П. Юрченко

СудКасаційний адміністративний суд Верховного Суду
Дата ухвалення рішення09.01.2018
Оприлюднено11.01.2018
Номер документу71519137
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/2321/17

Ухвала від 08.02.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 09.01.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 13.12.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Осіпов Ю.В.

Постанова від 22.11.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Осіпов Ю.В.

Ухвала від 11.09.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Осіпов Ю.В.

Ухвала від 11.09.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Осіпов Ю.В.

Постанова від 22.08.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Єфіменко К. С.

Ухвала від 18.05.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Єфіменко К. С.

Ухвала від 24.04.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Єфіменко К. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні