номер провадження справи 16/16/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
09.01.2018 Справа № 908/885/17
Господарський суд Запорізької області у складі судді Ніколаєнка Романа Анатолійовича, при секретарі Кричмаржевському Д.В., розглянувши в судовому засіданні матеріали справи №908/885/17
Кредитори:
1. Комунальне підприємство «Водоканал» (69002, м.Запоріжжя, вул.Святого Миколая, 61, код ЄДРПОУ 03327121)
2. Головне управління ДФС у Запорізькій області (69107, м.Запоріжжя, пр.Соборний, буд.166, код ЄДРПОУ 39396146)
Боржник - товариство з обмеженою відповідальністю «Запоріжспецкомплект» (69104, АДРЕСА_1, код ЄДРПОУ 34155536)
про банкрутство
Ліквідатор - арбітражний керуючий ОСОБА_1
Представники учасників:
від кредитора 1 - ОСОБА_2, довіреність №4 від 02.01.2018;
від боржника - ліквідатор арбітражний керуючий ОСОБА_1
В С Т А Н О В И В:
Ухвалою від 10.05.2017 порушено провадження у справі про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю «Запоріжспецкомплект» (код ЄДРПОУ 34155536), визнано вимоги ініціюючого кредитора до боржника в розмірі 1692770,60 грн., введено мораторій на задоволення вимог кредиторів, введено процедуру розпорядження майном боржника, розпорядником майна призначено арбітражного керуючого ОСОБА_1 (свідоцтво Міністерства юстиції України № 58 від 08.02.2013; ідент. № НОМЕР_1; адреса для листування: 61103, м.Харків, а/с №539); попереднє засідання було призначено на 15.06.2017.
На офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України оголошення про порушення справи про банкрутство боржника оприлюднено 10.05.2017 за №42742.
Ухвалою попереднього засідання від 22.06.2017 затверджено реєстр вимог кредиторів, підсумкове засідання було призначено на 25.07.2017
Постановою господарського суду Запорізької області від 25.07.2017 у справі № 908/885/17, згідно зі ст.37 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» в редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VІ боржника - товариство з обмеженою відповідальністю «Запоріжспецкомплект» (69104, АДРЕСА_1, код ЄДРПОУ 34155536) визнано банкрутом, відкрити ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого ОСОБА_1 (свідоцтво Міністерства юстиції України № 58 від 08.02.2013; ідент. № НОМЕР_1; адреса для листування: 61103, м.Харків, а/с №539).
25.07.2017 повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури оприлюднене на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України за № 44772.
В ході ліквідаційної процедури до суду надійшла заява (вих.б/н від 18.09.2017) Головного управління ДФС у Запорізькій області з грошовими вимогами до боржника в розмірі 114 939,42 грн. заборгованості та в розмірі 3200,00 грн. судового збору, за результатами розгляду якої ухвалою суду 27.09.2017 були визнані кредиторські вимоги Головного управління ДФС у Запорізькій області до боржника в загальному розмірі 114 939,42 грн., з яких 54076,31 грн. - штрафні санкції та пеня, як такі, що погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі, та визнано вимоги в розмірі 3200,00 грн. судового збору - першої черги задоволення реєстру вимог кредиторів.
Ліквідатором 07.12.2017 на розгляд суду надано звіт (вих.б/н від 07.12.2017) про нарахування та виплату основної грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат в ліквідпроцедурі, звіт ліквідатора (вих.б/н від 07.12.2017), ліквідаційний баланс, документи щодо здійснення ліквідаційної процедури, а також клопотання (вих.№03-34/43 від 07.12.2017) про затвердження звітів.
Для розгляду клопотання ліквідатора, звітів, ліквідаційного балансу, реєстру вимог кредиторів, документів, що підтверджують проведення ліквідаційної процедури ухвалою суду від 11.12.2017 на 09.01.2018 призначено судове засідання.
При цьому зазначається, що з 15.12.2017 набрала чинності нова редакція Господарського процесуального кодексу України (в редакції Закону України № 2147-VIII від 03.10.2017).
Згідно з п.9 Перехідних положень нової редакції Господарського процесуального кодексу України справи у судах першої та апеляційної інстанцій, провадження у яких порушено до набрання чинності цією редакцією Кодексу, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу.
За положеннями ст.12 нової редакції Господарського процесуального кодексу України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку, передбаченому цим Кодексом для позовного провадження, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом .
Відтак, подальший судовий процес по справі здійснюватиметься за правилами Господарського процесуального кодексу України в редакції Закону України № 2147-VIII від 03.10.2017.
В судовому засіданні 09.01.2018 ліквідатор підтримав звіт по справі та звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, про здійснення та відшкодування витрат у ліквідаційній процедурі, просить клопотання про затвердження звітів задовольнити, звіти - затвердити.
Згідно з наданими суду усними та письмовими поясненнями ліквідатора вжиті ним заходи у ліквідаційній процедурі є вичерпаними. Ліквідне майно боржника відсутнє.
Кредитор-1 не заперечив проти затвердження звіту по справі та звіту про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат, додатково пояснила, що 09.01.2018 на засіданні комітету кредиторів був розглянутий та затверджений звіт ліквідатора про здійснені витрати за період з 01.12.2017 по 09.01.2018 в сумі 1584,25 грн.
Ліквідатором були надані суду оригінали документів на підтвердження понесених витрат у зазначеній сумі, копії вказаних документів долучені до матеріалів справи.
Судове засідання 09.01.2018, у відповідності до п. п. 17.7 п. 17 перехідних положень ГПК України, зафіксовано аудиозаписом за допомогою програмно-апаратного комплексу «Оберіг» .
Судом під час розгляду справи були повно та всебічно з'ясовані обставини, що стали підставою для застосування до боржника ліквідаційної процедури, передбаченої Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , безпосередньо досліджені докази у справі, звіти ліквідатора, ліквідаційний баланс, пояснення ліквідатора та кредиторів.
В судовому засіданні було оголошено вступну та резолютивну частини ухвали та повідомлено про те, що повний текст ухвали буде виготовлено протягом п'яти днів.
Оцінивши матеріали та обставини справи, вислухавши ліквідатора та кредитора-1 в судовому засіданні, суд дійшов таких остаточних висновків.
Згідно з положеннями ст.46 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (далі - Закон «Про відновлення платоспроможності...» ) після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс з доданням необхідних відомостей та документів. Звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів.
Згідно з протоколом зборів кредиторів від 03.07.2017 комітет кредиторів у справі про банкрутство ТОВ «Запоріжспецкомплект» обрано у складі одного ініціюючого кредитора - КП „Водоканал» .
Наданий суду протокол № 1 засідання комітету кредиторів від 07.07.2017 свідчить, у т.ч. про обрання головою комітету кредиторів - КП «Водоканал» .
До подання звіту по справі на затвердження господарського суду, ліквідатором було подано цей звіт на розгляд комітету кредиторів.
30.11.2017 відбулося засідання комітету кредиторів (протокол № 3 від 30.11.2017), на якому розглянуто звіт ліквідатора ТОВ «Запоріжспецкомплект» та за наслідками розгляду звіт схвалено, робота ліквідатора визнана такою, що виконана належним чином, та вирішено звернутися до господарського суду Запорізької області з клопотанням про затвердження звіту та ліквідаційного балансу боржника - ТОВ «Запоріжспецкомплект» , уповноважено ліквідатора підписати та подати до суду відповідне клопотання.
До реєстру вимог кредиторів банкрута ліквідатором включено вимоги наступних кредиторів у такій черговості:
1. Комунальне підприємство „Водоканал» (69002, м.Запоріжжя, вул.Святого Миколая, буд.61; код ЄДРПОУ 03327121) з вимогами в розмірі 1 708 770,60 грн., з яких: 16000,00 грн. - першої черги задоволення, 1 692 770,60 грн. - четвертої черги задоволення;
2. Головне управління ДФС у Запорізькій області (69107, м.Запоріжжя, пр.Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ 39396146) з вимогами в розмірі 118 139,32 грн., з яких: 3200,00 грн. - першої черги задоволення, 114 939,42 грн. - шостої черги задоволення.
Згідно з реєстром та матеріалами справи заборгованість з виплати заробітної плати працівникам у боржника відсутня.
Відомості наданого ліквідатором реєстру вимог кредиторів в частині розмірів кредиторських вимог узгоджуються з ухвалою господарського суду Запорізької області від 22.06.2017, якою затверджено реєстр вимог конкурсних кредиторів ТОВ «Запоріжспецкомплект» , та з ухвалою господарського суду від 27.09.2017 про визнання кредиторських вимог ГУ ДФС у Запорізькій області.
В ході проведеної ліквідатором інвентаризації основні засоби, товарно-матеріальні цінності виявилися відсутніми.
Представлені ліквідатором документи щодо проведення ліквідаційної процедури свідчать про те, що вжиті у процедурі ліквідації ТОВ «Запоріжспецкомплект» заходи є вичерпаними.
Інформаційними довідками РВ ФДМУ по Запорізькій області, Держгеокадастру, Регіонального сервісного центру в Запорізькій області МВС України, ПАТ „Запоріжгаз» , Концерну „МТМ» , Запорізького міського центру зайнятості, Департаменту з питань цивільного захисту населення Запорізької облдержадміністрації, НДУ, НКЦПФР, Державіаслужби, Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області, Запорізької митниці ДФС, з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо суб'єктів та інш. підтверджується, що корпоративних прав, цінних паперів, земельних ділянок, рухомого та нерухомого майна за банкрутом не зареєстровано, виконавчі документи за участю боржника на виконанні не перебувають.
До фондів соціального страхування заборгованості боржник не має, про що свідчать довідки фондів.
Банківські рахунки боржника закрито, що підтверджується довідками АТ „УкрСиббанк» вих.№72-14-33/813 від 09.01.2018 та ПАТ „Мотор-Банк» станом на 09.01.2018.
Таким чином, матеріалами справи підтверджується, що ліквідне майно банкрута, за рахунок якого можливе задоволення непогашених кредиторських вимог, відсутнє.
Виконана ліквідатором робота та заходи, що вживались для виявлення та розшуку майна боржника, дали можливість належним чином сформувати актив та пасив боржника, встановити відсутність ліквідаційної маси для погашення кредиторських вимог.
Подане кредитором-2 03.11.2017 до господарського суду клопотання (вих.№178/10/08-01-10-06 від 02.11.2017) про не затвердження ліквідаційного балансу боржника та не прийняття рішення про припинення провадження у справі про банкрутство боржника до проведення перевірки податковим органом відхиляється судом у зв'язку з необґрунтованістю.
Представник кредитора-2 в судове засідання 09.01.2018 не з'явився, про причини неявки та поважність цих причин суд не повідомив, клопотання не підтримав, будь-яких обґрунтувань щодо підстав звернення до суду із вказаним клопотанням та щодо проведення перевірки боржника не наведено в клопотанні.
До матеріалів справи кредитором-2 також не було надано жодного доказу на підтвердження обставин, викладених в клопотанні (щодо звернення до ліквідатора з вимогою надати первинні документи фінансово-господарської діяльності та щодо проведення перевірки боржника).
Ухвала суду від 26.04.2017 про прийняття заяви кредитора-1 про порушення провадження у справі про банкрутство до розгляду була направлена, у т.ч. і на адресу Запорізької ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області, про що зазначено в резолютивній частині самої ухвали.
05.05.2017 від Запорізької ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області до суду супровідним листом вих.б/н від 05.05.2017 надійшла довідка про наявність заборгованості боржника станом на 04.05.2017 в сумі 114 939,42 грн.
Ухвалою суду від 10.05.2017 за результатами підготовчого засідання, на якому був присутній і представник Запорізької ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області, що відображено в протоколі судового засідання від 10.05.2017 та у вступній частині ухвали, було порушено провадження у справі про банкрутство № 908/885/17.
Тобто, кредитор-2 з 10.05.2017 був обізнаний про наявність в провадженні господарського суду Запорізької області справи про банкрутство боржника, що виключає факт порушення права контролюючого органу - кредитора-2 (неповідомлення) для своєчасного проведення перевірок боржника.
Як свідчать матеріали справи, кредитор-2 звернувся до ліквідатора 07.06.2017 із заявою про визнання грошових вимог до боржника в загальному розмірі 114 939,42 грн.
07.07.2017 кредитором-2 було отримано повідомлення арбітражного керуючого вих.№ 03-34/7 від 23.06.2017, що на той час виконував повноваження розпорядника майна, про визнання вимог кредитора-2 у повному обсязі. Ухвалою від 27.09.2017 було визнано заявлені до господарського суду кредиторські вимоги ГУ ДФС у Запорізькій області.
Відповідно до положень п.п. 78.1.7 п.78.1. ст. 78 Податкового кодексу України, початок процедури припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушення провадження у справі про визнання банкрутом платника податків, є однією з підстав для проведення податковим органом документальної позапланової перевірки такого платника.
Наявні матеріали справи свідчать про те, що будучі обізнаним про початок ліквідаційної процедури боржника, кредитор-2 не вживав будь-яких заходів відповідно до п.п. 78.1.7 п.78.1. ст. 78 Податкового кодексу України стосовно здійснення документальної перевірки боржника. матеріали справи не містять доказів, які б підтвердили намагання податкового органу провести таку перевірку та/або неможливості її проведення з причин, які не залежать від волевиявлення податкового органу.
Чинним законодавством про банкрутство не обмежуються повноваження податкових органів на проведення перевірок своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податків та зборів (обов'язкових платежів) суб'єктів господарювання, які перебувають у процедурах банкрутства. В будь-якому випадку порушення провадження у справі про банкрутство боржника не може бути перешкодою податковому органу у здійсненні ним планової або позапланової перевірки боржника.
Присутні ліквідатор, представник ініціюючого кредитора також заперечили проти задоволення клопотання кредитора-2, вважають його необґрунтованим та таким, що сприятиме лише затягуванню процедури по справі, збільшенню витрат на її проведення.
Оцінивши звіт, що відповідає вимогам ст. 46 Закону «Про відновлення платоспроможності…» та ліквідаційний баланс, матеріали, що стосуються здійснення ліквідаційної процедури, вислухавши ліквідатора, врахувавши рішення комітету кредиторів від 30.11.2017 (протокол № 3 від 30.11.2017), яким звіт по ліквідаційній процедурі схвалено, суд вважає за необхідне затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.
Відповідно до ч.5 ст.45 Закону «Про відновлення платоспроможності…» вимоги не задоволені за недостатністю майна вважаються погашеними.
Також зазначається, що згідно з ч.4 ст.83 Закону «Про відновлення платоспроможності…» вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
Частиною 1 статті 115 Закону «Про відновлення платоспроможності…» встановлено, що арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду.
Основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до відкриття процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень ліквідатора. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора не може перевищувати десяти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень. Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень ліквідатора (ч.3 ст.115 Закону «Про відновлення платоспроможності…» ).
Сплата грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв'язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство здійснюються за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника (ч.5 ст.115 Закону «Про відновлення платоспроможності…» ).
Частиною 7 ст.115 Закону «Про відновлення платоспроможності…» передбачено, що ліквідатор має звітувати перед комітетом кредиторів про нарахування та виплату основної та додаткової грошових винагород арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат. Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів. Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедури ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду, розглядається судом та затверджується ухвалою.
Ухвалою господарського суду від 12.09.2017 у даній справі встановлено основну грошову винагороду арбітражному керуючому ОСОБА_1 за виконання повноважень ліквідатора банкрута в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання повноважень, яку здійснювати за рахунок коштів кредитора - КП „Водоканал» , м.Запоріжжя.
Як відображено в протоколі засідання комітету кредиторів № 3 від 30.11.2017 за результатами розгляду питань порядку денного щодо розгляду звітів ліквідатора про здійснення та відшкодування витрат і про нарахування та виплату винагороди арбітражному керуючому за виконання повноважень ліквідатора боржника, були схвалені та погоджені звіти про здійснення та відшкодування витрат в ліквідаційній процедурі станом на 30.11.2017 на загальну суму 1681,25 грн. та звіт про нарахування та виплату грошової винагороди станом на 30.11.2017 в загальній сумі 20438,70 грн., з яких за рахунок коштів кредитора - КП „Водоканал» , м.Запоріжжя фактично було виплачено - 14038,70 грн. та вирішено здійснювати нарахування та виплату основної грошової винагороди ліквідатору до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про припинення юридичної особи - ТОВ «Запоріжспецкомплект» .
Крім того, 09.01.2018 відбулося засідання комітету кредиторів, що зафіксовано протоколом № 4, на якому був розглянутий, схвалений та погоджений звіт ліквідатора про здійснення та відшкодування витрат в ліквідаційній процедурі з 01.12.2017 по 09.01.2018 на загальну суму 1584,25 грн.
Суд дійшов висновку, що сума основної грошової винагороди арбітражного керуючого за період виконання повноважень ліквідатора у справі з 25.07.2017 по 30.11.2017, яка складає 20 438,70 грн., узгоджується з ухвалою господарського суду від 12.09.2017, якою судом встановлено основну грошову винагороду ліквідатора в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання повноважень.
Витрати в загальній сумі 3265,50 грн., понесені у ліквідаційній процедурі за період з 25.07.2017 по 09.01.2018, зокрема поштові витрати та витрати на проїзд, підтверджено наданими розрахунковими документами, оригінали яких були досліджені судом в судовому засіданні.
Вирахувані суми винагороди та витрат є вірними та обґрунтованими.
При цьомуё ухвалою суду від 12.09.2017 також визначено джерело оплати послуг ліквідатора - за рахунок коштів кредитора - КП „Водоканал» , м.Запоріжжя.
За таких встановлених на день судового засідання обставин, суд вважає за необхідне затвердити звіт арбітражного керуючого ОСОБА_1 про нарахування та виплату основної грошової винагороди в сумі 20438,70 грн. за період виконання повноважень ліквідатора ТОВ «Запоріжспецкомплект» з 25.07.2017 по 30.11.2017 та звіт про здійснення та відшкодування витрат у ліквідаційній процедурі за період з 25.07.2017 по 09.01.2018 в загальному розмірі 3265,50 грн., ухваливши здійснювати виплату основної грошової винагороди ліквідатору до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про припинення юридичної особи - ТОВ «Запоріжспецкомплект» за рахунок коштів кредитора - КП „Водоканал» , м.Запоріжжя.
Провадження у справі закрити.
Керуючись ст.ст. 9, 45, 46, 48, п. 6 ч.1, ч.4 ст.83, 115 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» від 22.12.2011 № 4212-VІ, ст.ст.2, 13, 20, 233-235 Господарського процесуального кодексу України в редакції Закону України від 03.10.2017 № 2147-VІІІ, суд,
УХВАЛИВ:
Клопотання Головного управління ДФС у Запорізькій області (вих.№178/10/08-01-10-06 від 02.11.2017) залишити без задоволення.
Звіт арбітражного керуючого ОСОБА_1 про нарахування та виплату основної грошової винагороди в сумі 20438,70 грн. за період виконання повноважень ліквідатора ТОВ «Запоріжспецкомплект» з 25.07.2017 по 30.11.2017, здійснення та відшкодування витрат у ліквідаційній процедурі з 25.07.2017 по 09.01.2018 в загальному розмірі 3265,50 грн., затвердити.
Здійснювати виплату основної грошової винагороди ліквідатору до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про припинення юридичної особи - ТОВ «Запоріжспецкомплект» за рахунок коштів кредитора - КП „Водоканал» , м.Запоріжжя.
Звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута - товариства з обмеженою відповідальністю «Запоріжспецкомплект» (69104, АДРЕСА_1, код ЄДРПОУ 34155536) затвердити.
Банкрута - товариство з обмеженою відповідальністю «Запоріжспецкомплект» (69104, АДРЕСА_1, код ЄДРПОУ 34155536) ліквідувати.
Провадження у справі закрити.
Вимоги не задоволені за недостатністю майна вважати погашеними.
Ліквідатору передати до архіву фінансово-господарські документи банкрута.
Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
Копії ухвали надіслати кредиторам, банкруту, ліквідатору, відділу з питань банкрутства Головного територіального управління юстиції у Запорізькій області, Департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської ради, Головному управлінню статистики у Запорізькій області.
Ухвала господарського суду набирає законної сили в порядку, передбаченому ст. 235 ГПК України.
Ухвала суду може бути оскаржена в апеляційному порядку протягом 10 днів з дня її проголошення за правилами, визначеними ст. ст. 256-259 ГПК України, шляхом подання апеляційної скарги наразі через господарський суд Запорізької області.
Повний текст ухвали буде складено протягом п'яти днів.
Суддя Р.А.Ніколаєнко
Повний текст ухвали, відповідно до ст.233 ГПК України, складено 12.01.2018.
Суд | Господарський суд Запорізької області |
Дата ухвалення рішення | 09.01.2018 |
Оприлюднено | 15.01.2018 |
Номер документу | 71537593 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Запорізької області
Ніколаєнко Р.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні