Постанова
від 14.12.2017 по справі 760/13558/17
АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Апеляційний суд міста Києва

1[1]

Справа № 33/796/2795/2017

Категорія: ч. 1 ст. 483 МК України

П О С Т А Н О В А

Іменем України

14 грудня 2017 року м. Київ

Суддя судової палати з розгляду кримінальних справ Апеляційного суду міста Києва Новов С.О., за участю захисника особи, яка притягувалась до адміністративної відповідальності ОСОБА_2 - адвоката Шульженка І.В., її представника за довіреністю ОСОБА_4 та представника Київської міської митниці ДФС Грабчака П.В., розглянувши справу про адміністративне правопорушення за апеляційною скаргою представника Київської міської митниці ДФС Борматової О.М. на постанову судді Солом'янського районного суду м. Києва від 11 серпня 2017 року,

в с т а н о в и в:

Відповідно до постанови судді Солом'янського районного суду м. Києва від 11 серпня 2017 року щодо

ОСОБА_2 , яка народилась ІНФОРМАЦІЯ_2 року, зареєстрованої за адресою: АДРЕСА_2

провадження в справі про порушення митних правил, передбачене ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України - закрите за відсутністю складу адміністративного правопорушення.

Як зазначено в постанові судді, у вину ОСОБА_7 поставлено вчинення порушення митних правил, передбачене ч. 1 ст. 483 МК України, суть якого сформульована в протоколі про порушення митних правил від 14.06.2017 № 0510/10000/17 і підтримана представником Київської міської митниці ДФС під час судового розгляду, такого змісту.

30.05.2017 в зоні митного контролю відділу митного оформлення № 3 митного поста Спеціалізований Київської міської митниці ДФС (Центральна сортувальна станція ЗAT ДХЛ ІНТЕРНЕШНЛ Україна (DHL), за адресою: м. Київ, вул. Лугова, 9, перевізник ЗAT ДХЛ ІНТЕРНЕШНЛ Україна , при митному огляді міжнародного експрес-відправлення документального характеру (ДОКС) № 6343074765, який надійшов від компанії Altun Gida Maddeleri Ihr. Ith. Nak. Ltd. Sti. (Туреччина) на адресу - ОСОБА_9 (АДРЕСА_3 АДРЕСА_1), було виявлено, серед інших, оригінали документів:

- інвойс (Invoice) від 10.05.2017 № 0060-00002142 на товари FRESH LEMONS (свіжі лимони) загальною вагою брутто - 27 720,00 кг, нетто - 25 920,00 кг, вартістю 18 144,00 доларів США на умовах поставки CIF Одеса, згідно Інкотермс, виставлений компанією Citrusvil S.A. (головний офіс: Ruta 302 km. 7 - CevilPozo - 4178 - Tucuman; офіс в БуеносАйрес: Carlos Pellegrini 1163 - 3rd floor - off. А) до LLC LA BELLA ESPANYOLOA (04107, KIEV, STR. TATARSKA 21-А UKRAINE) (TOB ЛА БЕЛА ІСПАНЬОЛА (Україна, 04107, м. Київ, вул. Татарська, буд. 21-А) з посиланням на пакувальний лист № 80115004;

- пакувальний лист від 08.05.2017 № 80115004 з посиланням на номер замовлення клієнта № 10007064 на товари лимони аргентинського походження загальною вагою брутто - 27 720,00 кг, нетто - 25 920,00 кг на 20 палетах, завантажених у контейнер № TRLU1629818 з накладеними пломбами: № EU10211658 (пломба перевізника), № ААХ28244 (митна пломба), виданий компанією Citrusvil S.A. (головний офіс: Ruta 302 km. 7 - Cevil Pozo - 4178 - Tucuman; офіс в Буенос Айрес: Carlos Pellegrini 1163 - 3rd floor - off. A).

За результатом проведеного аналізу інформації, наявної в інформаційних базах даних Державної фіскальної служби України, зокрема, ЄАІС ДФС та АСМО Інспектор , встановлено, що 13.06.2017 в зоні діяльності Одеської митниці ДФС (п/п Одеський морський торговельний порт ) через митний кордон України у контейнері № TRLU1629818 з території Аргентинської Республіки за попередньою митною декларацією від 13.06.2017 № UA500060/2017/008288 на адресу ТОВ ЛЕКС БРОК (ЄДРПОУ 40406529) переміщено товари лимони свіжі аргентинського походження , загальною вагою брутто 27 720,00 кг, нетто - 25 920,00 кг.

При цьому, у якості підстави для переміщення 13.06.2017 вищеописаних товарів через митний кордон України до органу доходів і зборів (Одеська митниця ДФС) було подано наступні документи:

- інвойс (Invoice) від 10.05.2017 № 0060-00002142 на товари FRESH LEMONS (свіжі лимони) загальною вагою брутто - 27 720,00 кг, нетто - 25 920,00 кг, вартістю 12 960,00 доларів США на умовах поставки CIF Одеса, згідно Інкотермс, виставлений компанією Citrusvil S.A. (головний офіс: Ruta 302 km. 7 - Cevil Pozo - 4178 - Tucuman; офіс в Буенос Айрес: Carlos Pellegrini 1163 - 3rd floor - off. А) до LEX BROK LLC (01015, STARONOVADNITSKA STR. 8B, LETTER A KIEV, UKRAINE) (TOB JIEKC БРОК (Україна, 01015, м. Київ, вул. Старонаводницька, буд. 8-Б літера А ) з посиланням на пакувальний лист № 80115004;

- пакувальний лист від 25.04.2017 № 80115004 з посиланням на номер замовлення клієнта № 10007064 на товари лимони аргентинського походження загальною вагою брутто - 27 720,00 кг, нетто - 25 920,00 кг на 20 палетах, завантажених у контейнер № TRLU1629818 з накладеними пломбами: № EU10211658 (пломба перевізника), № ААХ28244 (митна пломба), виданий компанією Citrusvil S.A. (головний офіс: Ruta 302 km. 7 - CevilPozo - 4178 - Tucuman; офіс в Буенос Айрес: Carlos Pellegrini 1163 - 3rd floor - off. A);

- коносамент № MSCUWA442612 на товари, що переміщуються у контейнері №TRLU1629818 під пломбами № EU 10211658 (пломба перевізника) та №ААХ28244 (митна пломба), а саме: свіжі лимони на 20 палетах, загальною вагою брутто 27 720,00 кг, нетто - 25 920,00 кг, відправником яких зазначено компанію Citrusvil S.A. (Аргентина), одержувачем - LEX BROK LLC (01015, STARONOVADNITSKA STR. 8В, LETTER А KIEV, UKRAINE) (TOB JIEKC БРОК (Україна, 01015, м. Київ, вул. Старонаводницька, буд. 8-Б літера А ).

13.06.2017 зазначені вище товари доставлено до митниці призначення та 14.06.2017 керівником TOB JIEKC БРОК (ЄДРПОУ 40406529) - гр. ОСОБА_2 заявлені до митного контролю та оформлення в Одеській митниці ДФС (ВМО № 6 м/п Одеса - центральний ) за митною декларацією типу ІМ/40/ДЕ № UA500060/2017/008424 шляхом електронного декларування.

При порівнянні відомостей, наявних в документах, які було виявлено під час митного огляду міжнародного експрес-відправлення документального характеру (ДОКС) № 6343074765 у зоні митного контролю відділу митного оформлення № 3 митного поста Спеціалізований Київської міської митниці ДФС, за адресою: м. Київ, вул. Лугова 9, перевізник АТ ДХЛ Інтернешнл Україна (DHL), та документів, на підставі яких товари переміщені через митний кордон України та подані до митного контролю та митного оформлення в зоні діяльності Одеської митниці ДФС, за рядом ознак було встановлено, що вони стосуються однієї партії товарів, а саме, співпадають відомості щодо:

- продавця/відправника товарів;

- найменування, асортименту, кількості, країни походження та ваги товарів;

- реєстраційних даних інвойсу та пакувального листа до нього (дата видачі, номер);

- номера та типу контейнера, в якому переміщувались товари (TRLU1629818);

- номерів пломб, накладених на контейнер.

Відмінність полягає у відомостях щодо фактурної вартості товарів та їх одержувача/покупця, а саме: у інвойсі від 10.05.2017 0060-00002142, поданому у якості підстави для переміщення товарів через митний кордон України, а в подальшому - до митного оформлення, фактурну вартість товарів зазначено у розмірі 12 960,00 доларів США, одержувач/покупець - ТОВ ЛЕКС БРОК (ЄДРПОУ 40406529), а в інвойсі від 10.05.2017 № 0060-00002142, що був виявлений під час митного контролю міжнародного експрес - відправлення документального характеру (ДОКС) № 6343074765, вартість товарів зазначена у розмірі 18 144,00 доларів США, одержувач/покупець - LLC LA BELLA ESPANYOLOА (04107, KIEV, STR. TATARSKA 21-А UKRAINE) (TOB ЛА БЕЛА ІСПАНЬОЛА (Україна, 04107, м. Київ, вул. Татарська, буд. 21-А).

На підставі зазначеного орган доходів і збрів дійшов висновку, що товари свіжі лимони загальною вагою брутто 27 720,00 кг, нетто - 25 920,00 кг, вартістю 18 144,00 доларів США або 473 026,82 грн. по курсу НБУ на день переміщення товарів через митний кордон України - 1 долар США - 26.07070200 грн., переміщені через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості щодо одержувача товарів, а також неправдиві відомості, необхідні для визначення їх митної вартості.

Ґрунтуючись на вище викладеному, орган доходів і зборів вказує, що відповідно до вимог ч. 2 ст. 459 МК України суб'єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами -посадові особи цих підприємств.

Відповідно, орган доходів і зборів вважає, що дії ОСОБА_2 призвели до переміщення товарів загальною вартістю 473 026,82 гривень через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості щодо одержувача товарів, а також неправдиві відомості, необхідні для визначення їх митної вартості.

Не погоджуючись із зазначеним судовим рішенням, представник Київської міської митниці ДФС Борматова О.М. подала апеляційну скаргу, в якій просить скасувати постанову Солом'янського районного суду м. Києва від 11.08.2017 у справі про порушення митних правил № 0510/10000/17 відносно гр. ОСОБА_2, прийняти нову постанову, якою гр. ОСОБА_2 визнати винною у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України та накласти на неї адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі 100 % вартості товарів - безпосередніх предметів правопорушення, що становить 473 026, 82 грн. з конфіскацією цих товарів, а в разі неможливості конфіскації товарів стягнути їх вартість.

В обґрунтування поданої апеляційної скарги скаржник посилається на те, що матеріалами справи встановлено, що при порівнянні відомостей, наявних в документах, які було виявлено під час митного огляду міжнародного експрес - відправлення документального характеру (ДОКС) № 6343074765 та документах, на підставі яких товари переміщені через митий кордон України та подані до митного контролю та митного оформлення в зоні діяльності Одеської митниці ДФС, за рядом ознак було встановлено, що вони стосуються однієї партії товарів, а саме співпадають відомості щодо: продавця/відправника товарів; найменування, асортименту, кількості, країни походження та ваги товарів; реєстраційних даних інвойсу та пакувального листа до нього (дата видачі, номер); номера та типу контейнера, в якому переміщувалися товари ( TRLU 1629818); номерів пломб, накладених на контейнер.

Відмінність полягає у відомостях щодо фактурної вартості товарів та їх одержувача/покупця, а саме: у інвойсі від 10.05.2017 № 0060-00002142, поданому у якості підстави для переміщення товарів через митний кордон України, а в подальшому - до митного оформлення, фактурну вартість товарів зазначено у розмірі 12 960,00 доларів США, одержувач/покупець - ТОВ ЛЕКС БРОК (ЄДРПОУ 40406529), а в інвойсі від 10.05.2017 № 0060-00002142, що був виявлений під час митного контролю міжнародного експрес - відправлення документального характеру (ДОКС) № 6343074765, вартість товарів зазначена у розмірі 18 144,00 доларів США, одержувач/покупець - LLC LA BELLA ESPANYOLOА (04107, KIEV, STR. TATARSKA 21-А UKRAINE) (TOB ЛА БЕЛА ІСПАНЬОЛА (Україна, 04107, м. Київ, вул. Татарська, буд. 21-А).

Таким чином, в результаті вивчення та співставлення всіх вищевказаних документів встановлено, що товари свіжі лимони загальною вагою брутто 27 720,00 кг, нетто - 25 920,00 кг, вартістю 18 144,00 доларів США або 473 026,82 грн. по курсу НБУ на день переміщення товарів, переміщені через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості щодо одержувача товарів, а також неправдиві відомості, необхідні для визначення їх митної вартості.

В письмових запереченнях на апеляційну скаргу ОСОБА_2 просить залишити без задоволення апеляційну скаргу Київської митниці ДФСУ на постанову Солом'янського районного суду м. Києва від 11.08.2017 року у справі про порушення митних № 0510/10000/17 щодо неї, а вказану постанову у цій справі - залишити без змін.

Заслухавши пояснення представника Київської міської митниці , який підтримав апеляційну скаргу та просив її задовольнити; пояснення представника та захисника особи, яка притягувалась до адміністративної відповідальності, які заперечували проти задоволення скарги та просили залишити постанову без змін; перевіривши матеріали справи про порушення митних правил та доводи апеляційної скарги, вважаю, що вона задоволенню не підлягає, виходячи з наступних підстав.

Так, у відповідності до ч. 1 ст. 458 МК України, порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред'явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Суб'єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил, як це передбачено ч. 2 ст. 459 МК України, можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.

Об'єктивна сторона правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 483 МК України полягає у переміщенні або діях, спрямованих на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.

Як вбачається з протоколу про порушення митних правил № 0510/10000/16 від 14 червня 2017 року, який було складено щодо керівника ТОВ ЛЕКС БРОК ОСОБА_2, ознаки об'єктивної сторони правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 483 МК України, які вбачаються в діях останньої полягають у тому, що, як вважає митний орган, при порівнянні відомостей, наявних в документах, які було виявлено під час митного огляду міжнародного експрес-повідомлення документального характеру (ДОКС) № 6343074765у зоні митного контролю відділу митного оформлення № 3 митного поста Спеціалізований Київської міської митниці ДФС, за адресою: м. Київ, вул. Лугова 9, перевізник АТ ДХЛ Інтернешнл Україна (DHL), та документів, на підставі яких, зазначені в протоколі товари, 13.06.2017 доставлені до митниці призначення та 14.06.2017 керівником ТОВ ЛЕКС БРОК заявлені до митного контролю та оформлення в Одеській митниці ДФС (ВМО № 6 м/п Одеса - центральний ) за митною декларацією типу ІМ/40/ДЕ № UA500060/2017/008424 шляхом електронного декларування, встановлено, що вони, за цілим рядом відповідних відомостей, стосуються однієї партії товарів. Відмінність полягає лише у фактурній вартості товарів та їх одержувача/покупця, а саме в документах, поданих в якості підстави для переміщення товарів через митний кордон України, а в подальшому - до митного оформлення, фактурну вартість товарів зазначено у розмірі 12 960,00 доларів США, одержувач/покупець - ТОВ ЛЕКС БРОК (ЄДРПОУ 40406529), а в документах, що були виявлені під час митного контролю міжнародного експрес - відправлення документального характеру (ДОКС) № 6343074765, вартість товарів зазначена у розмірі 18 144,00 доларів США, одержувач/покупець - LLC LA BELLA ESPANYOLOА (04107, KIEV, STR. TATARSKA 21-А UKRAINE) (TOB ЛА БЕЛА ІСПАНЬОЛА (Україна, 04107, м. Київ, вул. Татарська, буд. 21-А).

На підставі вивчення та співставлення всіх вищенаведених документів, посадова особа митного органу, яка склала протокол про порушення митних правил вважає, що товари свіжі лимони загальною вагою вагою брутто 27 720,00 кг, нетто - 25 920,00 кг, вартістю 18 144,00 доларів США або 473 026,82 грн. по курсу НБУ на день переміщення товарів через митний кордон України - 1 долар США - 26.07070200 грн., переміщені через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості щодо одержувача товарів, а також неправдиві відомості, необхідні для визначення їх митної вартості, а оскільки керівником ТОВ ЛЕКС БРОК є громадянка ОСОБА_2, то саме її дії призвели до переміщення товарів загальною вартістю 473 026,82 грн. через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості щодо одержувача товарів, а також неправдиві відомості, необхідні для визначення їх митної вартості, у зв'язку з чим в її діях наявні ознаки порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України.

Разом з тим, незважаючи на обставини, наведені в протоколі про порушення митних правил, а також доводи апеляційної скарги представника Київської міської митниці ДФС, суд першої інстанції, дослідивши всі обставини справи та оцінивши подані сторонами докази в їх сукупності, дійшов обґрунтованого висновку про недоведеність вини ОСОБА_2 у порушенні митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України та наявність підстав для закриття провадження у справі, передбачених п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП, з огляду на таке.

Як обґрунтовано зазначено в оскаржуваній постанові судді, за змістом ст. 49 МК України, митною вартістю товарів, які переміщуються через митний кордон України, є вартість товарів, що використовується для митних цілей, яка базується на ціні, що фактично сплачена або підлягає сплаті за ці товари. Перелік документів, які підтверджують митну вартість товарів наведений у ст. 53 МК України, одним з таких документів є рахунок-фактура (інвойс).

Відповідно до ст. 258 МК України, заявлена декларантом митна вартість товарів і подані ним відомості про її визначення, повинні базуватися на об'єктивних, документально підтверджених даних, що піддаються обчисленню.

З огляду на це, суддя обґрунтовано послався на декларантом, яким являлась безпосередньо ОСОБА_2, для митного оформлення товару, були подані всі необхідні документи для визначення його митної вартості, в тому числі інвойс від 10.05.2017 № 0060-00002142, виставлений ТОВ ЛЕКС БРОК компанією Citrusvil S.A. , на суму 12960,00 доларів США.

Що ж стосується інвойсу від 10.05.2017 № 0060-00002142 компанії Citrusvil S . A . , який було виявлено під час проведення митного огляду МЕВ ДОКС № 6343074765, то одержувачем товару в ньому виступає TOB ЛА БЕЛА ІСПАНЬОЛА .

При цьому, в матеріалах справи відсутні будь-які дані, які б свідчили про наявність ділових зв'язків між компанією імпортером TOB ЛА БЕЛА ІСПАНЬОЛА по відношенню до сторони контракту від 04.04.2017 № 04/04 - ТОВ ЛЕКС БРОК , а також про будь-який зв'язок між керівником цього Товариства ОСОБА_2 та особою, яка отримала згадане вище міжнародне експрес - відправлення ОСОБА_9.

Більш того, на думку суду апеляційної інстанції, використання документу, зокрема інвойсу від 10.05.2017 № 0060-00002142 (а.с. 19), ксерокопію якого було зроблено за наслідками розпакування та митного огляду МЕВ від 30.05. 2017 року, як основного та єдиного доказу при складанні протоколу про порушення митних правил № 0510/10000/17 від 14.06.2017 року щодо ОСОБА_2, яким фактично обґрунтовується наявність в її діях ознак порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України, не може бути визнано правомірним, оскільки оригінал або завірена належним чином копія цього документу до справи не долучались, будь-які процесуальні дії, передбачені ст. 508 МК України, з метою отримання доказів, необхідних для правильного вирішення цієї справи, митним органом не проводилися, в тому числі не була опитана особа, яка була отримувачем вказаного вище інвойсу.

До того ж, в копії акту про проведення митного огляду міжнародного експрес-відправлення без номеру від 30.05.2017 року (а.с. 21) вказано про виявлення invoice№ 0060-00002132 від 02.05.17 на 1 арк. , а до справи приєднана ксерокопія інвойсу, на якому стоїть дата 10 травня, а останні дві цифри номеру взагалі відсутні (не відображені).

За таких обставин, законність використання знятої та долученої до справи ксерокопії інвойсу від 10.05.2017 № 0060-00002142, який знаходився у згаданому вище відправленні для доведеності вини ОСОБА_2 викликає сумніви, не тільки з точки зору правомірності дій Київської міської митниці ДФС, а й з точки зору допустимості такого доказу взагалі, оскільки матеріалами справи не встановлено будь-якого зв'язку між інвойсом, який знаходився у вказаному вище відправленні, згідно якого товар на був проданий TOB ЛА БЕЛА ІСПАНЬОЛА та інвойсом, який був наданий органу доходів і зборів на підтвердження митної вартості товару ТОВ ЛЕКС БРОК під час митного контролю та оформлення в Одеській митниці ДФС (ВМО № 6 м/п Одеса - центральний ) за митною декларацією типу ІМ/40/ДЕ № UA500060/2017/008424 шляхом електронного декларування.

Таким чином, наведені вище обставини дають підстави для висновку, що в матеріалах справи про порушення митних правил відсутні належні та достовірні докази, отримані в установленому законом порядку, які б підтверджували той факт, що дії ОСОБА_2 призвели до переміщення товарів загальною вартістю 473 026,82 грн. через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості щодо одержувача товарів, а також неправдиві відомості, необхідні для визначення їх митної вартості, тобто докази, які б свідчили про наявність в її діях ознак порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України.

У зв'язку з цим, суд апеляційної інстанції вважає абсолютно правильним посилання в оскаржувані постанові судді на те, що висновки органу доходів і зборів щодо вчинення ОСОБА_2 дій, спрямованих на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання документів, що містять неправдиві відомості щодо одержувача та вартості товарів, не знайшли свого підтвердження дослідженими у судовому засіданні доказами, а тому усі сумніви щодо доведеності її вини, у відповідності до вимог ст. 62 Конституції України, повинні тлумачити на користь останньої.

Приймаючи до уваги вищенаведене, суд апеляційної інстанції дійшов висновку про те, що в апеляційній скарзі представника Київської міської митниці ДФС не наведено достатніх доводів про наявність законних підстав для скасування постанови судді Солом'янського районного суду м. Києва від 11 серпня 2017 року щодо ОСОБА_2, а тому , за наслідками розгляду цієї скарги, вважає необхідним залишити її без задоволення, а постанову судді - без змін.

На підставі викладеного, керуючись ст. 294 КУпАП, а також ст. ст. 529, 530 МК України, -

п о с т а н о в и в:

Апеляційну скаргу представника Київської міської митниці ДФС України БорматовоїО.М. залишити без задоволення, а постанову судді Солом'янського районного суду м. Києва від 11 серпня 2017 року, якою провадження у справі про притягнення ОСОБА_2 до адміністративної відповідальності за порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України закрито за відсутністю в її діях складу адміністративного правопорушення - без змін.

Постанова апеляційного суду набирає законної сили негайно після її винесення, є остаточною й оскарженню не підлягає.

Суддя Апеляційного суду міста Києва

С.О. Новов

Головуючий у 1-й інстанції - суддя Лазаренко В.В.

СудАпеляційний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення14.12.2017
Оприлюднено16.01.2018
Номер документу71584213
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —760/13558/17

Постанова від 14.12.2017

Адмінправопорушення

Апеляційний суд міста Києва

Новов Сергій Олександрович

Постанова від 20.11.2017

Адмінправопорушення

Апеляційний суд міста Києва

Юденко Тамара Миколаївна

Постанова від 11.08.2017

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Лазаренко В. В.

Постанова від 11.08.2017

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Лазаренко В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні