Ухвала
від 15.01.2018 по справі 810/169/18
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

15 січня 2018 року м. Київ          № 810/169/18

Суддя Київського окружного адміністративного суду Кушнова А.О., розглянувши позовну заяву Головного управління ДСНС України у Київській області до Комунальної організації (установи, закладу) Глібівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Вишгородської районної ради Київської області про зобов'язання вчинити певні дії,

в с т а н о в и в:

До Київського окружного адміністративного суду звернулось Головне управління ДСНС України у Київській області з позовом до Комунальної організації (установи, закладу) Глібівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Вишгородської районної ради Київської області про зобов'язання відповідача припинити дії, які перешкоджають здійсненню державного нагляду (контролю), а саме – допустити Головне управління ДСНС України у Київській області до здійснення позапланової перевірки щодо додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки на об'єкті, розташованому за адресою: Київська обл., Вишгородський р-н., с.Глібівка, вул.Соборна, 16.

Відповідно до частини 1 статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, зокрема, чи: відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу; позов подано у строк, установлений законом (якщо позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними); немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.

Наданий адміністративний позов не відповідає вимогам статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України з огляду на таке.

Відповідно до п.2 ч.5 ст.160 Кодексу адміністративного судочинства України в позовній заяві зазначаються: повне найменування (для юридичних осіб) або ім'я (прізвище, ім'я та по батькові - для фізичних осіб) сторін та інших учасників справи, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб); поштовий індекс; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України); реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серія паспорта для фізичних осіб - громадян України (якщо такі відомості відомі позивачу), відомі номери засобів зв'язку, офіційна електронна адреса або адреса електронної пошти.

Позивачем всупереч вимогам ст.160 КАС України не зазначено у позовній заяві ідентифікаційний код Глібівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Вишгородської районної ради Київської області.

У зв'язку з цим, позивачу у порядку усунення недоліків позовної заяви необхідно надати уточнену позовну заяву з урахуванням вказаних судом зауважень.

Як вбачається з позовної заяви, предметом позову є вимога щодо зобов'язання відповідача припинити дії, які перешкоджають здійсненню державного нагляду (контролю), а саме – допустити Головне управління ДСНС України у Київській області до здійснення позапланової перевірки щодо додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки на об'єкті, розташованому за адресою: Київська обл., Вишгородський р-н., с.Глібівка, вул.Соборна, 16.

Разом з тим, суд звертає увагу на те, що відповідно до ч.4 ст.46 Кодексу адміністративного судочинства України громадяни України, іноземці чи особи без громадянства, громадські об'єднання, юридичні особи, які не є суб'єктами владних повноважень, можуть бути відповідачами лише за адміністративним позовом суб'єкта владних повноважень: 1) про тимчасову заборону (зупинення) окремих видів або всієї діяльності громадського об'єднання; 2) про примусовий розпуск (ліквідацію) громадського об'єднання; 3) про затримання іноземця або особи без громадянства чи примусове видворення за межі території України; 4) про встановлення обмежень щодо реалізації права на свободу мирних зібрань (збори, мітинги, походи, демонстрації тощо); 5) в інших випадках, коли право звернення до суду надано суб'єкту владних повноважень законом.

У зв'язку з цим, позивачу у порядку усунення недоліків позовної заяви необхідно надати суду письмові пояснення з посиланням на норми закону, яким встановлено право територіальних органів ДСНС України звертатись до суду з позовною заявою, яка містить таку вимогу.

Згідно з частинами 1, 2 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п'яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.

В ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.

Керуючись статтями 160, 161, 169, 171, 243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

у х в а л и в:

1. Позовну заяву залишити без руху.

2. Протягом десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху позивачу необхідно усунути недоліки позовної заяви, а саме:

- надати уточнену позовну заяву, з урахуванням вказаних судом зауважень.

- надати письмові пояснення з посиланням на норми закону, яким встановлено право територіальних органів ДСНС України звертатись до суду з позовною заявою, яка містить позовну вимогу про допуск до здійснення позапланової перевірки.

3. Роз'яснити позивачеві, що якщо недоліки позовної заяви, яку залишено без руху, не будуть усунуті у встановлений судом строк, позовна заява буде повернута відповідно до пункту 1 частини 4 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України.

4. Копію ухвали надіслати позивачу.

Ухвала про набирає законної сили з моменту її підписання суддею та не підлягає оскарженню. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду.

          Суддя                                                                                           Кушнова А.О.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.01.2018
Оприлюднено22.01.2018
Номер документу71654119
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/169/18

Рішення від 23.05.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Рішення від 23.05.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 23.05.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 01.03.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 31.01.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 15.01.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні