Рішення
від 23.05.2018 по справі 810/169/18
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

з

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

23 травня 2018 року м.Київ № 810/169/18

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кушнової А.О., за участю секретаря судового засідання Сакевич Ж.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління ДСНС України у Київській області до Комунальної організації (установи, закладу) Глібівської загальноосвітньої школи 1-2 ступенів Вишгородської районної ради Київської області про зобов'язання вчинити певні дії,

за участю сторін:

- представник позивача - ОСОБА_1, довіреність від 02.04.2018 №66/11/3358,

- представник відповідача - ОСОБА_2, наказ від 04.12.2017 №327-к,

Суть спору: до Київського окружного адміністративного суду звернулось Головне управління ДСНС України у Київській області (далі-позивач ) з позовом до Комунальної організації (установи, закладу) Глібівської загальноосвітньої школи 1-2 ступенів Вишгородської районної ради Київської області (далі-відповідач) про зобов'язання відповідача припинити дії, які перешкоджають здійсненню державного нагляду (контролю), а саме - допустити Головне управління ДСНС України у Київській області до здійснення позапланової перевірки щодо додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки на об'єкті, розташованому за адресою: Київська обл., Вишгородський р-н., с.Глібівка, вул.Соборна, 16.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що 23.10.2017 Головним управлінням ДСНС України у Київській області було прийнято наказ №896 Про проведення перевірки , яким встановлено провести у період з 06.11.2017 по 07.11.2017 позапланову перевірку додержання та виконання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної і техногенної безпеки у Глибівській загальноосвітній школі 1-2 ступенів, яка розташована за адресою: Київська обл., Вишгородський р-н., с.Глібівка, вул.Соборна, буд.16.

Позивач зазначив, що 07.11.2017 з метою здійснення позапланової перевірки додержання та виконання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної і техногенної безпеки у Глибівській загальноосвітній школі 1-2 ступенів, головний інспектор Вишгородського РВ ГУ ДСНС України у Київській області майор служби цивільного захисту ОСОБА_3 прибув до Глибівської загальноосвітньої школи 1-2 ступенів, проте директором вказаної установи ОСОБА_4 не було допущено вказану посадову особу до проведення перевірки, про що було складено акт про недопущення до проведення позапланової перевірки від 07.11.2017.

Позивач вважає дії відповідача такими, що суперечать вимогам чинного законодавства, а тому просить суд зобов'язати відповідача допустити посадову особу Головного управління ДСНС України у Київській області до здійснення перевірки.

Відповідач відзив на адміністративний позов не надав.

Присутній у судовому засіданні 23.05.2018 представник позивача позовні вимоги підтримав у повному обсязі та просив суд задовольнити позов.

Присутній у судовому засіданні 23.05.2018 представник відповідача адміністративний позов не визнав та просив суд відмовити у задоволенні позовних вимог.

Заслухавши пояснення представників сторін, розглянувши та дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору, суд

В С Т А Н О В И В:

Комунальна організація (установа, заклад) Глібівська загальноосвітня школа 1-2 ступенів Вишгородської районної ради Київської області (ідентифікаційний код: 20583707 місцезнаходження : 07333, Київська обл., Вишгородський р-н., с.Глібівка, вул.Соборна, буд.16) з 30.03.1998 зареєстрована як юридична особа, про що свідчить витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємці та громадських формувань (а.с.18-22).

23.10.2017 Головним управлінням ДСНС України у Київській області було прийнято наказ №896 Про проведення перевірки , яким встановлено провести у період з 06.11.2017 по 07.11.2017 позапланову перевірку додержання та виконання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної і техногенної безпеки у Глибівській загальноосвітній школі 1-2 ступенів, яка розташована за адресою: Київська обл., Вишгородський р-н., с.Глібівка, вул.Соборна, буд.16.

Проведення перевірки доручено головному інспектору Вишгородського РВ ГУ ДСНС України у Київській області майору служби цивільного захисту ОСОБА_3 (а.с.8-12). Судом встановлено, що Головним управлінням ДСНС України у Київській області було видано ОСОБА_3 посвідчення на проведення перевірки від 27.10.2017 №7391 (а.с.13). З матеріалів справи вбачається, що 07.11.2017 з метою здійснення перевірки головний інспектор Вишгородського РВ ГУ ДСНС України у Київській області майор служби цивільного захисту ОСОБА_3 прибув до Глибівської загальноосвітньої школи 1-2 ступенів, проте директором установи ОСОБА_4 не було допущено посадову особу Головного управління ДСНС України у Київській області до проведення перевірки, про що було складено акт про недопущення до проведення позапланової перевірки від 07.11.2017 (а.с.14).

Копія вказаного акту листом від 07.11.2017 №1187 була надіслана на адресу Глибівської загальноосвітньої школи 1-2 ступенів (а.с.16) та отримана відповідачем 10.11.2017, що підтверджується рекомендованим повідомленням з відміткою про вручення (а.с.69).

Судом встановлено, що головний державний інспектор з нагляду у сфері пожежної безпеки Вишгородського РУ підполковник цивільного захисту ОСОБА_5 надіслав начальнику Вишгородського відділу освіти РДА ОСОБА_6 лист №1191 від 08.11.2018, у якому повідомив про факт недопуску керівником Глібівської загальноосвітньої школи 1-2 ступенів ОСОБА_4 посадової особи ДСНС України до перевірки (а.с.15).

З матеріалів справи вбачається, що головний державний інспектор з нагляду у сфері пожежної безпеки Вишгородського РУ підполковник цивільного захисту ОСОБА_5 звернувся до начальника Головного управління ДСНС України у Київській області ОСОБА_7 з рапортом, в якому повідомив про недопущення керівником Глібівської загальноосвітньої школи 1-2 ступенів ОСОБА_4 посадової особи ДСНС України до перевірки та складання у зв'язку з цим акту про недопущення до проведення позапланової перевірки (а.с.17).

Не погоджуючись з такими діями керівника Глібівської загальноосвітньої школи 1-2 ступенів, позивач звернувся з даним позовом до суду про зобов'язання вчинити певні дії, з приводу чого суд зазначає таке.

Відповідно до ч.1 ст.47 Кодексу цивільного захисту України державний нагляд (контроль) з питань цивільного захисту здійснюється за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах техногенної та пожежної безпеки, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій природного і техногенного характеру, за діяльністю аварійно-рятувальних служб, а також у сфері промислової безпеки та гірничого нагляду, поводження з радіоактивними відходами відповідно до Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", цього Кодексу та інших законодавчих актів.

Згідно з ч.1 ст.64 Кодексу цивільного захисту України центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служби.

Частиною 1 ст.66 Кодексу цивільного захисту України визначено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.

Відповідно до ч.1 ст.67 Кодексу цивільного захисту України до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить, зокрема, здійснення державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства органами та суб'єктами господарювання, аварійно-рятувальними службами, зазначеними у статті 65 цього Кодексу; складення актів перевірок, приписів про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки у разі виявлення таких порушень. Частиною 1 ст.68 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що посадові особи центрального органу виконавчої влади, які здійснюють державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов'язані застосовувати санкції, визначені законом.

Згідно з Положенням про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 №1052, Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ і який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності.

Пунктом 3 Положення визначено, що основними завданнями ДСНС є, зокрема, здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб.

Відповідно до п.1 Положення про Головне управління Державної служби України надзвичайних ситуацій у Київській області, затвердженого Наказом Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 04.02.2017 №3, Головне управління Державної служби України надзвичайних ситуацій у Київській області (скорочена назва - ГУ ДСНС України у Київській області) (далі - Головне управління) є територіальним органом Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області, уповноваженим на забезпечення реалізації державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб.

Головне управління підпорядковується ДСНС. Згідно з п.3 вказаного Положення основними завданнями Головного управління на відповідній території є, зокрема, здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб. Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначає Закон України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007 року № 877-V (далі - Закон №877). Відповідно до ст.1 Закону №877 державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища; заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються у формі перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та в інших формах, визначених законом.

Частиною 11 ст.4 Закону №877 визначено, що плановий чи позаплановий захід щодо суб'єкта господарювання - юридичної особи має здійснюватися у присутності керівника або особи, уповноваженої керівником. Плановий чи позаплановий захід щодо фізичної особи - підприємця має здійснюватися за його присутності або за присутності уповноваженої ним особи.

Згідно з ч.1 ст.6 Закону №877 підставами для здійснення позапланових заходів є: подання суб'єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням;

виявлення та підтвердження недостовірності даних, заявлених суб'єктом господарювання у документі обов'язкової звітності, крім випадків, коли суб'єкт господарювання протягом місяця з дня первинного подання повторно подав такий документ з уточненими достовірними даними або якщо недостовірність даних є результатом очевидної описки чи арифметичної помилки, яка не впливає на зміст поданої звітності. У разі виявлення органом державного нагляду (контролю) помилки у документі обов'язкової звітності він упродовж десяти робочих днів зобов'язаний повідомити суб'єкта господарювання про необхідність її виправлення у строк до п'яти робочих днів з дня отримання повідомлення. Невиправлення помилки у встановлений строк є підставою для проведення позапланового заходу;

перевірка виконання суб'єктом господарювання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення попереднього заходу органом державного нагляду (контролю);

звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров'ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави, з додаванням документів чи їх копій, що підтверджують такі порушення (за наявності). Позаплановий захід у такому разі здійснюється виключно за погодженням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у відповідній сфері державного нагляду (контролю), або відповідного державного колегіального органу.

У такому разі перед початком здійснення позапланового заходу державного нагляду (контролю) посадові особи органів державного нагляду (контролю) зобов'язані пред'явити керівнику чи уповноваженій особі суб'єкта господарювання - юридичної особи, її відокремленого підрозділу, фізичній особі - підприємцю або уповноваженій ним особі, крім документів, передбачених цим Законом, додатково копію погодження центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у відповідній сфері державного нагляду (контролю), або відповідного державного колегіального органу на проведення такої перевірки. Суб'єкти господарювання мають право не допускати посадових осіб органу державного нагляду (контролю) до здійснення заходів державного нагляду (контролю), якщо вони не пред'явили документи, передбачені цим абзацом;

неподання суб'єктом господарювання документів обов'язкової звітності за два звітні періоди підряд без поважних причин або без надання письмових пояснень про причини, що перешкоджали поданню таких документів;

доручення Прем'єр-міністра України про перевірку суб'єктів господарювання у відповідній сфері у зв'язку з виявленими системними порушеннями та/або настанням події, що має значний негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров'я людини, захист навколишнього природного середовища та забезпечення безпеки держави;

настання аварії, смерті потерпілого внаслідок нещасного випадку або професійного захворювання, що було пов'язано з діяльністю суб'єкта господарювання.

Під час проведення позапланового заходу з'ясовуються лише ті питання, необхідність перевірки яких стала підставою для здійснення цього заходу, з обов'язковим зазначенням цих питань у посвідченні (направленні) на проведення заходу державного нагляду (контролю).

Фізичні особи, які подали безпідставне звернення про порушення суб'єктом господарювання вимог законодавства, несуть відповідальність, передбачену законом. Повторне проведення позапланових заходів державного нагляду (контролю) за тим самим фактом (фактами), що був (були) підставою для проведеного позапланового заходу державного нагляду (контролю), забороняється. Згідно з ч.3 ст.6 Закону №877 суб'єкт господарювання повинен ознайомитися з підставою проведення позапланового заходу з наданням йому копії відповідного посвідчення (направлення) на проведення заходу державного нагляду (контролю).

Частиною 4 ст.6 Закону №877 визначено, що строк здійснення позапланового заходу не може перевищувати десяти робочих днів, а щодо суб'єктів малого підприємництва - двох робочих днів. Продовження строку здійснення позапланового заходу не допускається.

Відповідно до ч.1 ст.7 Закону №877 для здійснення планового або позапланового заходу орган державного нагляду (контролю) видає наказ (рішення, розпорядження), який має містити найменування суб'єкта господарювання, щодо якого буде здійснюватися захід, та предмет перевірки.

На підставі наказу (рішення, розпорядження) оформляється посвідчення (направлення) на проведення заходу державного нагляду (контролю), яке підписується керівником органу державного нагляду (контролю) (головою державного колегіального органу) або його заступником (членом державного колегіального органу) із зазначенням прізвища, ім'я та по батькові і засвідчується печаткою (ч.2 ст.7 Закону №877).

Згідно з ч.5 ст.7 Закону №877 перед початком здійснення заходу посадові особи органу державного нагляду (контролю) зобов'язані пред'явити керівнику суб'єкта господарювання - юридичної особи, її відокремленого підрозділу або уповноваженій ним особі (фізичній особі - підприємцю або уповноваженій ним особі) посвідчення (направлення) та службове посвідчення, що засвідчує посадову особу органу державного нагляду (контролю), і надати суб'єкту господарювання копію посвідчення (направлення).

Посадова особа органу державного нагляду (контролю) без посвідчення (направлення) на здійснення заходу та службового посвідчення не має права здійснювати державний нагляд (контроль) суб'єкта господарювання.

Суб'єкт господарювання має право не допускати посадових осіб органу державного нагляду (контролю) до здійснення заходу, якщо вони не пред'явили документів, передбачених цією статтею.

Отже, позапланові перевірки суб'єктів господарювання у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки проводяться на підставі наказу про проведення перевірки, виданого ДСНС України або її територіальними органами.

Як зазначено вище, 06.11.2017 з метою здійснення позапланової перевірки додержання та виконання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної і техногенної безпеки у Глибівській загальноосвітній школі 1-2 ступенів, яка розташована за адресою: Київська обл., Вишгородський р-н., с.Глібівка, вул.Соборна, буд.19, головний інспектор Вишгородського РВ ГУ ДСНС України у Київській області майор служби цивільного захисту ОСОБА_3 прибув до Глибівської загальноосвітньої школи 1-2 ступенів, проте директором установи ОСОБА_4 не було допущено посадову особу Головного управління ДСНС України у Київській області до проведення перевірки, про що було складено акт про недопущення до проведення позапланової перевірки від 07.11.2017.

З матеріалів справи вбачається, що в.о. директора Глібівської загальноосвітньої шкоди 1-2 ступенів ОСОБА_2 зверталась до начальника Головного управління ДСНС України у Київській області ОСОБА_7 з листом від 25.01.2018 №32, у якому просила посприяти проведенню представниками Головного управління ДСНС України у Київській області позапланової перевірки щодо додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки на об'єкті, розташованому за адресою: Київська обл., Вишгородський р-н., с.Глібівка, вул.Соборна, 16.

Вказаний лист був отриманий Головним управлінням ДСНС України у Київській області 29.01.2018 та зареєстрований за вх.№336 (а.с.86).

Враховуючи вказаний лист, 13.02.2018 Головним управлінням ДСНС України у Київській області було видано наказ №110 Про проведення перевірки , яким встановлено провести у період з 14.02.2018 по 15.02.2018 позапланову перевірку додержання та виконання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної і техногенної безпеки у Глибівській загальноосвітній школі 1-2 ступенів, яка розташована за адресою: Київська обл., Вишгородський р-н., с.Глібівка, вул.Соборна, буд.16.

Проведення перевірки доручено головному інспектору Вишгородського РВ ГУ ДСНС України у Київській області майору служби цивільного захисту ОСОБА_3 (а.с.92-). Судом встановлено, що Головним управлінням ДСНС України у Київській області було видано ОСОБА_3 посвідчення на проведення перевірки від 13.02.2018 №535 (а.с.93).

На підставі вказаного наказу у період з 14.02.2018 по 15.02.2018 головним інспектором Вишгородського РВ ГУ ДСНС України у Київській області майором служби цивільного захисту ОСОБА_8 було проведено позапланову перевірку щодо додержання Глібівською загальноосвітньою школою 1-2 ступенів вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, за результатами якої було складено акт перевірки №8 від 15.02.2018, в якому зафіксовано ряд порушень (а.с.87-91). Отже, у період з 14.02.2018 по 15.02.2018 посадовою особою Вишгородського РВ ГУ ДСНС України у Київській області було проведено позапланову перевірку Глібівської загальноосвітньої школи 1-2 ступенів на предмет додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки.

За правилами частини першої статті 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Відповідно до частини першої статті 5 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси.

У розумінні Кодексу адміністративного судочинства України, захист прав, свобод та інтересів осіб завжди є наступним, тобто передбачає наявність встановленого судом факту їх порушення. Обставини дійсного (фактичного) порушення відповідачем прав, свобод чи інтересів має довести належними та допустимими доказами саме позивач.

Отже, під час розгляду кожної справи, суд повинен встановити чи має місце порушення прав позивача, оскільки право на судовий захист має лише та особа, яка є суб'єктом (носієм) порушених прав, свобод чи інтересів.

Якщо позивач не довів факту порушення особисто своїх прав, то навіть у разі, якщо дії суб'єкта владних повноважень є протиправними, підстав для задоволення позову немає, оскільки звернення до суду є способом захисту порушених суб'єктивних прав, а не способом відновлення законності та правопорядку у публічних правовідносинах.

Враховуючи наведене, обов'язковою умовою захисту в адміністративному суді прав, свобод, інтересів фізичних осіб є одночасна наявність двох факторів: існування публічно-правових відносин між позивачем та відповідачем - суб'єктом владних повноважень; наявність факту порушень прав, свобод, інтересів позивача, вчинених або допущених відповідачем у таких правовідносинах.

Статтею 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (право на ефективний засіб юридичного захисту) передбачено, що кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.

При цьому, під ефективним засобом (способом) слід розуміти такий, що призводить до потрібних результатів, наслідків, дає найбільший ефект. Відтак, ефективний спосіб захисту повинен забезпечити поновлення порушеного права, бути адекватним наявним обставинам.

Як вбачається з позовної заяви, предметом позову є вимога про зобов'язання відповідача припинити дії, які перешкоджають здійсненню державного нагляду (контролю), а саме - допустити Головне управління ДСНС України у Київській області до здійснення позапланової перевірки щодо додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки на об'єкті, розташованому за адресою: Київська обл., Вишгородський р-н., с.Глібівка, вул.Соборна, 16. Разом з тим, матеріали справи свідчать про те, що в ході розгляду даної справи посадовою особою Вишгородського РВ ГУ ДСНС України у Київській області було проведено позапланову перевірку Глібівської загальноосвітньої школи 1-2 ступенів на предмет додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки.

Отже, оскільки станом на час прийняття рішення у даній справі відповідачем було допущено посадову особу Вишгородського РВ ГУ ДСНС України у Київській області до проведення перевірки і тим самим вчинено дії, зобов'язання щодо вчинення яких є предметом даного позову, суд дійшов висновку, що у задоволенні адміністративного позову необхідно відмовити.

У судовому засіданні 23.05.2018 проголошені вступна та резолютивна частини рішення.

Керуючись статтями 243-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

у задоволенні адміністративного позову відмовити.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII «Перехідні положення» Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.

Повний текст рішення складено та підписано 04.06.2018.

Суддя Кушнова А.О.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.05.2018
Оприлюднено10.06.2018
Номер документу74542836
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/169/18

Рішення від 23.05.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Рішення від 23.05.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 23.05.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 01.03.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 31.01.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 15.01.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні