Ухвала
від 26.01.2018 по справі 375/1307/17
РОКИТНЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 375/1307/17 Провадження № 1-кс/375/26/18

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

26.01.2018 слідчий суддя Рокитнянського районного суду Київської області ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого СВ Рокитнянського відділення Миронівського відділу ГУ НП України в Київській області ОСОБА_3 у досудовому розслідуванні кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12017110250000348 від 07.09.2017, за ознаками злочину, передбаченого ч.1 ст. 364 КК України

про тимчасовий доступ до речей і документів, -

в с т а н о в и в :

23.01.2018 до суду надійшло клопотання слідчого ОСОБА_3 в досудовому розслідуванні кримінального провадження № № 12017110250000348 від 07.09.2017 за ч.1 ст. 364 КК України, про надання тимчасового доступу до речей і документів, а саме до:

-наказу ІНФОРМАЦІЯ_1 про призначення на посаду інженера технічного нагляду ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_4 ;

-копії документів що посвідчують особу ОСОБА_4 ;

-копії документів, що підтверджують кваліфікацію ОСОБА_4 , як інженера технічного нагляду (сертифікати, свідоцтва чи інші документи),

- проектно-кошторисної документації (всі стадії проектування), по всім розділам на об`єкт будівництва «Реконструкція котельні ІНФОРМАЦІЯ_2 ( ІНФОРМАЦІЯ_3 ) по АДРЕСА_1 » (далі об`єкт №1) та на об`єкт «Будівництво котельні ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 » (далі об`єкт №2);

- звіту Державної експертизи проектної стадії проектування «П» і «РП» та кошторисної документації стадії «П» на об`єкт дослідження «Реконструкція котельні ІНФОРМАЦІЯ_2 ) по АДРЕСА_1 » (далі об`єкт №1) та на об`єкт «Будівництво котельні ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 »;

- архітектурно-технічних паспортів об`єктів дослідження «Реконструкція котельні ІНФОРМАЦІЯ_2 ( ІНФОРМАЦІЯ_3 ) по АДРЕСА_1 » (далі об`єкт №1) та на об`єкт «Будівництво котельні ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 »;

- проектів виконання робіт (ПВР) на об`єкти дослідження «Реконструкція котельні ІНФОРМАЦІЯ_2 ) по АДРЕСА_1 » (далі об`єкт №1) та на об`єкт «Будівництво котельні ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 »;

- проектів організації робіт (ПОР) на об`єкти дослідження «Реконструкція котельні ІНФОРМАЦІЯ_2 ) по АДРЕСА_1 » (далі об`єкт №1) та на об`єкт «Будівництво котельні ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 »;

-загальних журналів робіт на об`єкти дослідження «Реконструкція котельні ІНФОРМАЦІЯ_2 ) по АДРЕСА_1 » (далі об`єкт №1) та на об`єкт «Будівництво котельні ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 »;

-спеціальних журналів робіт на об`єкти дослідження «Реконструкція котельні ІНФОРМАЦІЯ_2 ) по АДРЕСА_1 » (далі об`єкт №1) та на об`єкт «Будівництво котельні ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 »;

-журналів технічного нагляду на об`єкти дослідження «Реконструкція котельні ІНФОРМАЦІЯ_2 ) по АДРЕСА_1 » (далі об`єкт №1) та на об`єкт «Будівництво котельні ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 »;

- журналів авторського нагляду на об`єкти дослідження «Реконструкція котельні ІНФОРМАЦІЯ_2 ) по АДРЕСА_1 » (далі об`єкт №1) та на об`єкт «Будівництво котельні ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 »;

-актів на прийняття відповідальних конструкцій на об`єкти дослідження «Реконструкція котельні ІНФОРМАЦІЯ_2 ) по АДРЕСА_1 » (далі об`єкт №1) та на об`єкт «Будівництво котельні ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 »;

-актів на закриття прихованих робіт на об`єкти дослідження «Реконструкція котельні ІНФОРМАЦІЯ_2 ) по АДРЕСА_1 » (далі об`єкт №1) та на об`єкт «Будівництво котельні ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 »;

-документів, що свідчать про відповідність та вартість матеріалів, конструкцій і виробів, які використані під час виконання робіт на об`єктах дослідження «Реконструкція котельні ІНФОРМАЦІЯ_2 ( ІНФОРМАЦІЯ_3 ) по АДРЕСА_1 » (далі об`єкт №1) та на об`єкт «Будівництво котельні ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 »;

-виконавчої документації на об`єкти дослідження «Реконструкція котельні ІНФОРМАЦІЯ_2 ) по АДРЕСА_1 » (далі об`єкт №1) та на об`єкт «Будівництво котельні ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 »:

А) актів приймання геодезичної розбивочної основи для будівництва;

Б) актів прийняття зовнішньої каналізації;

В) актів технічного прийняття зовнішнього водопроводу;

Г) актів прийняття внутрішньо квартальних, внутрішньо майданчикових теплових мереж і гарячого водопостачання;

Д) актів прийняття систем і випусків внутрішньої каналізації;

Е) актів прийняття внутрішньої електропроводки;

Є) актів прийняття систем протипожежного водопроводу та обладнання;

Ж) актів про випробування сигналізації та автоматизації ;

З) актів прийняття пусконалагоджувальних робіт;

И) актів прийняття робіт з герметизації вводів інженерних комунікацій;

І) виконавчих схем фактичного розташування внутрішніх та зовнішніх інженерних мереж;

Ї) актів приймання до експлуатування системи протипожежного захисту на об`єкти;

Й) актів прийняття до експлуатації системи передавання тривожних сповіщень;,

що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄРДПОУ НОМЕР_1 ), розташованого за адресою АДРЕСА_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) АДРЕСА_4 .

В обгрунтування свого клопотання посилається на те, щов ході досудового розслідування встановлено, що працівниками ІНФОРМАЦІЯ_6 отримано дані про зловживання службовим становищем посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄРДПОУ НОМЕР_1 ).

12.08.2016 між вказаним департаментом та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) був укладений договір про будівництво котельні ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 та 18.08.2016 договір щодо реконструкції котельні ІНФОРМАЦІЯ_2 ( ІНФОРМАЦІЯ_3 ) по АДРЕСА_1 на загальну суму 2047176.86 та 1294343.10 грн. відповідно.

За результатами аналізу відкритої інформації щодо руху коштів по єдиному казначейському рахунку встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_7 відповідно договору №7-16 від 16.08.2016 по реконструкцію котельні ІНФОРМАЦІЯ_8 ) по АДРЕСА_1 було здійснено перерахунки грошових коштів за виконання робіт на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 ».

Загальна сума перерахованих ІНФОРМАЦІЯ_7 грошових коштів на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » за виконання робіт по реконструкції котельні ІНФОРМАЦІЯ_2 становить 1 323 159.12 грн.

За результатами аналізу відкритої інформації щодо руху коштів по єдиному казначейському рахунку встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_7 відповідно договору №6-16 від 12.08.2016 по будівництві котельні ІНФОРМАЦІЯ_9 по АДРЕСА_1 було здійснено перерахунки грошових коштів за виконання робіт на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 ».

Загальна сума перерахованих ІНФОРМАЦІЯ_7 грошових коштів на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » за виконання робіт по будівництву котельні ІНФОРМАЦІЯ_4 становить 2 047271.90 грн.

Згідно експертного звіту ДП ДНД та ПВІ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » затвердженого 03.07.2016 щодо розгляду кошторисної частини проектної документації «Реконструкція котельні ІНФОРМАЦІЯ_2 ( ІНФОРМАЦІЯ_3 ) загальна кошторисна вартість будівництва складає 1.368.048 грн. та експертного звіту ДП ДНД та ПВІ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » затвердженого 03.07.2016 щодо розгляду кошторисної частини проектної документації «Будівництва котельні ІНФОРМАЦІЯ_4 » кошторисна вартість будівельних робіт становить 2109852.00 грн..

За наявними даними, зобов`язання виконані не в повному обсязі, з порушенням технологічних, технічних та будівельних норм та вимог.

Допитаний в якості свідка начальник ІНФОРМАЦІЯ_11 ОСОБА_5 пояснив, що ІНФОРМАЦІЯ_11 був замовником проектно-кошторисної документації по будівництву котельні ІНФОРМАЦІЯ_12 . Дана документація разом з експертним висновком була подана в ІНФОРМАЦІЯ_7 для включення даних об`єктів програму будівництва за кошти обласного бюджету на умовах спів фінансування (10% вартості передано з районного бюджету до обласного). Відкриті торги на виконання робіт, які проводив ІНФОРМАЦІЯ_13 виграло ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », яке й проводило будівельні роботи.

Станом на сьогоднішній день, роботи виконані не в повному обсязі та об`єкти не готові до експлуатації. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », яке виготовляло проектно-кошторисну документацію, провело аудит готовності котелень та надало перелік невиконаних робіт, де встановлено ряд недоліків. Об`єкти не готові до експлуатації.

Опитаний директор ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » пояснив, що будівельні роботи по будівництву котельні ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 та реконструкції котельні ІНФОРМАЦІЯ_2 ( ІНФОРМАЦІЯ_3 ) по АДРЕСА_1 виконувались ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », субпідрядниками та цивільними особи по трудових договорах, хто саме він не памятає.

Згідно актів виконаних робіт КБ - 2в, та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати КБ 3, від 16.08.2016, 07.10.2016, 15.11.2016, 17.11.2016, 29.11.2016, 27.12.2016 відповідно до договору №7-16 від 16.08.2017 та актів виконаних робіт КБ 2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати КБ 3, від 07.10.2016, 25.10.2016, 23.11.2016, 28.12.2016 відповідно договору №6-16 від 12.08.2016 були прийняті інженером з технічного нагляду ОСОБА_4 .

Відповідно до наказу ІНФОРМАЦІЯ_7 №185-ОД від 22.04.2016 «Про розподіл об`єктів, фінансування яких у 2016 році відбуваються за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку» затверджено розподіл об`єктів будівництва. П. 4 цього наказу працівникам відділу технічного нагляду надано право підпису актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2 та акту приймання-передачі змонтованого обладнання та покладено на них персональну відповідальність за правильність визначення обсягів та якості виконання робіт. Відмовлятись від прийняття робіт, виконаних з недоліками або з порушенням будівельних норм, а також в разі відсутності відповідної документації та протягом 2 робочих днів повідомляти про це керівництво департаменту у письмовій формі та вживати невідкладних засобів щодо їх усунення.

Додатком до наказу директора департаменту від 22.07.2016 №185-ОД встановлено розподіл встановлено розподіл об`єктів фінансування між працівниками відділу технічного нагляду та працівниками відділу кошторисно-договірної роботи ІНФОРМАЦІЯ_15 , згідно якого за будівництвом котельні ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 та реконструкції котельні ІНФОРМАЦІЯ_2 ( ІНФОРМАЦІЯ_3 ) по АДРЕСА_1 закріплено відповідального працівника відділу технічного нагляду ОСОБА_4 .

Відповідно до листа ІНФОРМАЦІЯ_7 про надання документів встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_16 входить до складу управління регіонального розвитку та впровадження проектів будівництва.

22.12.2017 року у вказаному кримінальному провадженні було призначено будівельно-технічну експертизу, виконання якої доручено експертам ІНФОРМАЦІЯ_17 .

17.01.2018 року до канцелярії Рокитнянского відділення поліції Миронівського ВП ГУ НП в Київській області надійшло клопотання судового експерта ІНФОРМАЦІЯ_17 про надання матеріалів, а саме:

- проектно-кошторисної документації (всі стадії проектування), по всім розділам на об`єкт будівництва «Реконструкція котельні ІНФОРМАЦІЯ_2 ( ІНФОРМАЦІЯ_3 ) по АДРЕСА_1 » (далі об`єкт №1) та на об`єкт «Будівництво котельні ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 » (далі об`єкт №2);

- звіт Державної експертизи проектної стадії проектування «П» і «РП» та кошторисної документації стадії «П» на об`єкт дослідження №1,2;

- архітектурно-технічних паспортів об`єктів дослідження №1,2;

- проектів виконання робіт (ПВР) на об`єкти дослідження №1,2;

- проектів організації робіт (ПОР) на об`єкти дослідження №1,2;

- загальних журналів робіт на об`єкти дослідження №1,2;

- спеціальних журналів робіт на об`єкти дослідження №1,2;

- журналів технічного нагляду на об`єкти дослідження №1,2;

- журналів авторського нагляду на об`єкти дослідження №1,2;

- актів на прийняття відповідальних конструкцій на об`єкти дослідження №1,2;

- актів на закриття прихованих робіт на об`єкти дослідження №1,2;

- документів, що свідчать про відповідність та вартість матеріалів, конструкцій і виробів, які використані під час виконання робіт на об`єктах дослідження №1,2;

- виконавчої документації на об`єкти дослідження №1,2:

А) актів приймання геодезичної розбивної основи для будівництва;

Б) актів прийняття зовнішньої каналізації;

В) актів технічного прийняття зовнішнього водопроводу;

Г) актів прийняття внутрішньо квартальних, внутрішньо майданчикових теплових мереж і гарячого водопостачання;

Д) актів прийняття систем і випусків внутрішньої каналізації;

Е) актів прийняття внутрішньої електропроводки;

Є) актів прийняття систем протипожежного водопроводу та обладнання;

Ж) актів про випробування сигналізації та автоматизації ;

З) актів прийняття пусконалагоджувальних робіт;

И) актів прийняття робіт з герметизації вводів інженерних комунікацій;

І) виконавчих схем фактичного розташування внутрішніх та зовнішніх інженерних мереж;

Ї) актів приймання до експлуатування системи протипожежного захисту на об`єкти;

Й) актів прийняття до експлуатації системи передавання тривожних сповіщень.

Згідно листа департаменту РР та ІНФОРМАЦІЯ_7 про надання документів виконавча документація по вказаним об`єктах знаходиться у підрядній організації на доопрацюванні.

З метою забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування матеріалів кримінального провадження, та встановлення істини по справі, необхідно здійснити тимчасовий доступ до наказу департаменту РР та ІНФОРМАЦІЯ_7 про призначення на посаду інженера технічного нагляду департаменту РР та ІНФОРМАЦІЯ_7 та його функціональні обов`язки, а також щодо зазначених в клопотанні експерта ІНФОРМАЦІЯ_17 документів.

Як на правове обгрунтування свого клопотання посилається на положення ст.ст. 131, 159 КПК України.

Клопотання про фіксування процесуальної дії за допомогою технічних засобів під час розгляду клопотання слідчому судді не надходило і за ініціативою суду не здійснюється, відповідно положень ст. 107 КПК України.

Представник ІНФОРМАЦІЯ_18 , та представник ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 ", будучи належним чином повідомленим про час та місце розгляду справи в судове засідання не з`явилися, про причину неявки не повідомили.

Дослідивши матеріали кримінального провадження № 12017110250000348 від 07.09.2017 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 364 КК України, доводи слідчого ОСОБА_3 , який підтримав клопотання та просив його задовольнити, вважаю що клопотання обгрунтоване та підлягає задоволенню з наступних підстав.

Виходячи зі змісту вимог ст. 131 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження. Одним з таких заходів забезпечення є тимчасовий доступ до речей і документів.

Згідно зі ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до положень ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:

1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;

2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;

3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

З огляду на положення статті 162 вказаного Кодексу інформація, доступ до якої просить надати слідчий, не відноситься до охоронюваної законом таємниці. Разом з тим, остання в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Клопотання таким чином підлягає задоволенню.

На підставі викладеного і керуючись ст. ст. 131, 159, 160-164, 166 КПК України, слідчий суддя, -

у х в а л и в:

Надати слідчому Рокитнянського відділення Миронівського відділу поліції ГУ НП в Київській області,старшому лейтинанту поліції ОСОБА_3 тимчасовий доступ до документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄРДПОУ НОМЕР_1 ), розташованого за адресою АДРЕСА_3 та ТОв " ІНФОРМАЦІЯ_5 " (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) АДРЕСА_4 з можливістю її вилучення копій документів, а саме:

-наказу ІНФОРМАЦІЯ_1 про призначення на посаду інженера технічного нагляду ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_4 ;

-копії документів що посвідчують особу ОСОБА_4 ;

-копії документів, що підтверджують кваліфікацію ОСОБА_4 , як інженера технічного нагляду (сертифікати, свідоцтва чи інші документи),

-проектно-кошторисної документації (всі стадії проектування), по всім розділам на об`єкт будівництва «Реконструкція котельні ІНФОРМАЦІЯ_2 ( ІНФОРМАЦІЯ_3 ) по АДРЕСА_1 » (далі об`єкт №1) та на об`єкт «Будівництво котельні ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 » (далі об`єкт №2);

-звіту Державної експертизи проектної стадії проектування «П» і «РП» та кошторисної документації стадії «П» на об`єкт дослідження «Реконструкція котельні ІНФОРМАЦІЯ_2 ) по АДРЕСА_1 » (далі об`єкт №1) та на об`єкт «Будівництво котельні ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 »;

-архітектурно-технічних паспортів об`єктів дослідження «Реконструкція котельні ІНФОРМАЦІЯ_2 ( ІНФОРМАЦІЯ_3 ) по АДРЕСА_1 » (далі об`єкт №1) та на об`єкт «Будівництво котельні ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 »;

-проектів виконання робіт (ПВР) на об`єкти дослідження «Реконструкція котельні ІНФОРМАЦІЯ_2 ) по АДРЕСА_1 » (далі об`єкт №1) та на об`єкт «Будівництво котельні ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 »;

-проектів організації робіт (ПОР) на об`єкти дослідження «Реконструкція котельні ІНФОРМАЦІЯ_2 ) по АДРЕСА_1 » (далі об`єкт №1) та на об`єкт «Будівництво котельні ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 »;

-загальних журналів робіт на об`єкти дослідження «Реконструкція котельні ІНФОРМАЦІЯ_2 ) по АДРЕСА_1 » (далі об`єкт №1) та на об`єкт «Будівництво котельні ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 »;

-спеціальних журналів робіт на об`єкти дослідження «Реконструкція котельні ІНФОРМАЦІЯ_2 ) по АДРЕСА_1 » (далі об`єкт №1) та на об`єкт «Будівництво котельні ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 »;

-журналів технічного нагляду на об`єкти дослідження «Реконструкція котельні ІНФОРМАЦІЯ_2 ) по АДРЕСА_1 » (далі об`єкт №1) та на об`єкт «Будівництво котельні ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 »;

-журналів авторського нагляду на об`єкти дослідження «Реконструкція котельні ІНФОРМАЦІЯ_2 ) по АДРЕСА_1 » (далі об`єкт №1) та на об`єкт «Будівництво котельні ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 »;

-актів на прийняття відповідальних конструкцій на об`єкти дослідження «Реконструкція котельні ІНФОРМАЦІЯ_2 ) по АДРЕСА_1 » (далі об`єкт №1) та на об`єкт «Будівництво котельні ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 »;

-актів на закриття прихованих робіт на об`єкти дослідження «Реконструкція котельні ІНФОРМАЦІЯ_2 ) по АДРЕСА_1 » (далі об`єкт №1) та на об`єкт «Будівництво котельні ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 »;

-документів, що свідчать про відповідність та вартість матеріалів, конструкцій і виробів, які використані під час виконання робіт на об`єктах дослідження «Реконструкція котельні ІНФОРМАЦІЯ_2 ( ІНФОРМАЦІЯ_3 ) по АДРЕСА_1 » (далі об`єкт №1) та на об`єкт «Будівництво котельні ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 »;

- виконавчої документації на об`єкти дослідження «Реконструкція котельні ІНФОРМАЦІЯ_2 ) по АДРЕСА_1 » (далі об`єкт №1) та на об`єкт «Будівництво котельні ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 »:

А) актів приймання геодезичної розбивочної основи для будівництва;

Б) актів прийняття зовнішньої каналізації;

В) актів технічного прийняття зовнішнього водопроводу;

Г) актів прийняття внутрішньо квартальних, внутрішньо майданчикових теплових мереж і гарячого водопостачання;

Д) актів прийняття систем і випусків внутрішньої каналізації;

Е) актів прийняття внутрішньої електропроводки;

Є) актів прийняття систем протипожежного водопроводу та обладнання;

Ж) актів про випробування сигналізації та автоматизації ;

З) актів прийняття пусконалагоджувальних робіт;

И) актів прийняття робіт з герметизації вводів інженерних комунікацій;

І) виконавчих схем фактичного розташування внутрішніх та зовнішніх інженерних мереж;

Ї) актів приймання до експлуатування системи протипожежного захисту на об`єкти;

Й) актів прийняття до експлуатації системи передавання тривожних сповіщень.

Строк дії даної ухвали до 26.02.2018.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала може бути оскаржена шляхом подачі апеляційної скарги до апеляційного суду Київської області протягом пяти днів з дня отримання її копії.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Ухвала набрала законної сили "____"


"____

Дата ухвалення рішення26.01.2018
Оприлюднено27.02.2023
Номер документу71846580
СудочинствоКримінальне
Сутьтимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —375/1307/17

Ухвала від 13.06.2018

Кримінальне

Рокитнянський районний суд Київської області

Литвин О. В.

Ухвала від 12.06.2018

Кримінальне

Рокитнянський районний суд Київської області

Литвин О. В.

Ухвала від 04.06.2018

Кримінальне

Рокитнянський районний суд Київської області

Нечепоренко Л. М.

Ухвала від 04.06.2018

Кримінальне

Рокитнянський районний суд Київської області

Нечепоренко Л. М.

Ухвала від 22.05.2018

Кримінальне

Рокитнянський районний суд Київської області

Литвин О. В.

Ухвала від 09.05.2018

Кримінальне

Рокитнянський районний суд Київської області

Литвин О. В.

Ухвала від 05.04.2018

Кримінальне

Рокитнянський районний суд Київської області

Нечепоренко Л. М.

Ухвала від 05.04.2018

Кримінальне

Рокитнянський районний суд Київської області

Нечепоренко Л. М.

Ухвала від 26.01.2018

Кримінальне

Рокитнянський районний суд Київської області

Литвин О. В.

Ухвала від 23.01.2018

Кримінальне

Рокитнянський районний суд Київської області

Литвин О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні