Рішення
від 22.01.2018 по справі 813/2731/17
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

22 січня 2018 року справа № 813/2731/17

Львівський окружний адміністративний суд в складі колегії суддів :

головуючого - судді Кухар Н.А.

суддів: Грень Н.М., Хоми О.П.

секретаря судового засідання Телиця О.В.

за участю:

представника позивача - Митяшук В.К.

представника відповідача - Галевич Н.Р.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Львові адміністративну справу за позовом Підприємства об'єднання громадян "Мисливсько-рибальське господарство "Старичі" до Державної архітектурно-будівельної інспекції України, Головного інспектора будівельного нагляду відділу державного архітектурно-будівельного контролю Департаменту державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду Державної архітектурно-будівельної інспекції України про визнання протиправним дій, припису та постанов, -

в с т а н о в и в :

Підприємство об'єднання громадян "Мисливсько-рибальського господарства "Старичі" звернулося до суду з позовом до Державної архітектурно-будівельної інспекції України, Головного інспектора будівельного нагляду відділу державного архітектурно-будівельного контролю Департаменту державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду Державної архітектурно-будівельної інспекції України у якому просять:

- визнати протиправними дії головного інспектора будівельного нагляду державного архітектурно - будівельного контролю Департаменту державного архітектурно - будівельного контролю та нагляду Державної архітектурно - будівельної інспекції України Агапіна В.В., щодо видання припису від 12.07.2017 року про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил та складання протоколів про правопорушення у сфері містобудівної діяльності стосовно Підприємства об'єднання громадян Мисливсько - рибальське господарство Старичі ;

- визнати протиправним і скасувати припис від 12.07.2017 року про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил;

- визнати протиправною і скасувати постанову Державної архітектурно - будівельної інспекції України про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 28.07.2017 року № 008/40-202-10/6431;

- визнати протиправною і скасувати постанову Державної архітектурно - будівельної інспекції України про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 28.07.2017 року № 009/40-202-10/6432;

- визнати протиправною і скасувати постанову Державної архітектурно - будівельної інспекції України про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 28.07.2017 року № 010/40-202-10/6433;

- визнати протиправною і скасувати постанову Державної архітектурно - будівельної інспекції України про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 28.07.2017 року № 011/40-202-10/6434;

- визнати протиправною і скасувати постанову Державної архітектурно - будівельної інспекції України про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 28.07.2017 року № 012/40-202-10/6435;

Ухвалою суду від 27 липня 2017 відкрито провадження в адміністративній справі та призначено попереднє судове засідання у справі №813/2731/17.

Ухвалою суду від 04 серпня 2017 відкрито провадження в адміністративній справі та призначено попереднє судове засідання у справі №813/2810/17.

Ухвалою суду від 21 серпня 2017 року справу №813/2810/17 було об'єднано для спільного розгляду в одне провадження зі справою 813/2731/17 та об'єднаній справі присвоєно №813/2731/17.

Позовні вимоги мотивовані тим, що у період з 11 по 12 липня 2017 року головним інспектором будівельного контролю Департаменту державного архітектурно - будівельного контролю та нагляду Державної архітектурно - будівельної інспекції Агапіним В.В., проведено позапланову перевірку дотримання суб'єктами господарювання містобудування вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил на об'єкті: будівля гідрометричної лабораторії на штучно створеному острові за адресою: вул. Майдан, 5 с. Верещиця, Яворівського району, Львівської області (кадастровий номер № 4625855300:09:000:0006). За наслідками якого складено акт перевірки № 40-20/017/1084-17. 12.07.2017 року представнику позивача було вручено припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил. 28.07.2017 року головним інспектором будівельного контролю Департаменту державного архітектурно - будівельного контролю та нагляду Державної архітектурно - будівельної інспекції Агапіним В.В., було прийнято постанови про накладення штрафів за правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 28.07.2017 р. №008/40-202-10/6431, від 28.07.2017 р. №009/40-202-10/6432, від 28.07.2017 р. №010/40-202-10/6433, від 28.07.2017 р. №011/40-202-10/6434, від 28.07.2017 р. №012/40-202-10/6435. Позивач вказує, що при складанні припису та постанов, відповідачем не було враховано, що позивач не є суб'єктом правопорушень у сфері містобудівної діяльності (не є замовником та/або підрядником, не є особою, що виконувала будівельні роботи на об'єкті будівля гідрометричної лабораторії на штучно створеному осторові за адресою: вул. Майдан5, с. Верещиця, Яворівського району, Львівської області).

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав у повному обсязі з підстав, наведених у позовній заяв, просив позов задоволити.

Позиція відповідача викладена у письмовому запереченні на позов та обґрунтовується тим, що позивач здійснив самовільне знесення раніше побудованого об'єкта, так само самовільно збудував новий із грубими порушеннями чинних норм містобудівного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил. Зазначають, що саме позивачем були здійсненні будівельні роботи з нового будівництва будівлі гідрометричної лабораторії, в підтвердження чого є виданий Обласним комунальним підприємством Львівської обласної ради Бюро технічної інвентаризації та експертної оцінки позивачу, як власнику технічного паспорту на вказаний об'єкт від 30.08.2016 року у порядку та на підставах визначених Інструкцією про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна затверджений наказом Держбуду України від 24.05.2001 року № 127.

Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечила, з підстав наведених у запереченні на адміністративний позов.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши та оцінивши докази, які мають значення для справи, суд встановив наступне.

05.07.2017 року Генеральна прокуратура України звернулася із листом за № 07/1/2-19361-17, 323 вих - 17 до Голови Державної архітектурно - будівельної інспекції України Кудрявцева О.В., в якому просила провести позапланову перевірку дотримання вимог законодавства в сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час будівництва споруди на орендованій земельній ділянці ТОВ Приватна фірма Ірбіс посеред озера на острові, що знаходиться на території Яворівського військового полігону з кадастровими номерами.

Державною архітектурно - будівельною інспекцією України було проведено перевірку дотримання суб'єктами господарювання містобудування вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил на об'єкті: будівля гідрометричної лабораторії на штучно створеному острові за адресою: вул. Майдан, 5 с. Верещиця, Яворівського району, Львівської області (кадастровий номер № 4625855300:09:000:0006). За наслідками якого складено акт перевірки № 40-20/017/1084-17.

У ході перевірки відповідачем встановлено, що будівельні роботи з будівництва зазначеної споруди були виконанні без отримання права на виконання будівельних робіт; будівельні роботи з будівництва зазначеної споруди були виконанні без належно розробленої та затвердженої проектної документації; встановлено факт експлуатації зазначеної споруди без прийняття об'єкта до експлуатації в установленням законом порядку. Факт експлуатації підтверджено договором оренди шляхом передачі нерухомого майна в тимчасове платне користування ТОВ Клуб професійного футболу Карпати договір оренди № 01/06 від 01 червня 2017 року; ПОГ Мисливсько - рибальське господарство Старичі без розроблення проекту виконання будівельних робіт, а також не вів виконавчу документацію: загальний журнал робіт, акти та приховані роботи; замовником під час будівництва зазначених споруд не забезпечено здійснення технічного нагляду; замовником під час будівництва зазначених споруд не забезпечено здійснення авторського нагляду.

На підставі Акту перевірки Державною архітектурно - будівельною інспекцією України позивачу видано припис від 12.07.2017, яким зобов'язано усунути порушення на об'єкті: Будівля гідрометричної лабораторії на штучно створеному озері за адресою вул. Майдан, 5 с. Верещиця, Яворівського району, Львівської області (кадастровий номер 4625855300:09:000:0006) шляхом приведення об'єкту до вимог чинного містобудування законодавства. (а.с.48-49).

Стосовно Підприємства об'єднання громадян Мисливсько - рибальське господарство Старичі Державною архітектурно - будівельною інспекцією України складено протокол про правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 12.07.2017 .

Зі змісту зазначеного протоколу вбачається, що відповідальність за встановлені правопорушення передбачена п. 2 ч. 2 ст. 2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності . (а.с.37-38).

12.07.2017 року Державною архітектурно - будівельною інспекцією України складено протокол про правопорушення у сфері містобудівної діяльності стосовно Підприємства об'єднання громадян Мисливсько - рибальське господарство Старичі . Зі змісту зазначеного протоколу вбачається, що відповідальність за встановлені правопорушення передбачена п. 2 ч. 2 ст. 2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності . (а.с.38-39).

12.07.2017 року Державною архітектурно - будівельною інспекцією України складено протокол про правопорушення у сфері містобудівної діяльності стосовно Підприємства об'єднання громадян Мисливсько - рибальське господарство Старичі . Зі змісту зазначеного протоколу вбачається, що відповідальність за встановлені правопорушення передбачена п. 6 ч. 3 ст. 2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності . (а.с. 40-41).

12.07.2017 року Державною архітектурно - будівельною інспекцією України складено протокол про правопорушення у сфері містобудівної діяльності стосовно Підприємства об'єднання громадян Мисливсько - рибальське господарство Старичі . Зі змісту зазначеного протоколу вбачається, що відповідальність за встановлені правопорушення передбачена п. 5 ч. 2 ст. 2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності . (а.с. 42-43).

12.07.2017 року Державною архітектурно - будівельною інспекцією України складено протокол про правопорушення у сфері містобудівної діяльності стосовно Підприємства об'єднання громадян Мисливсько - рибальське господарство Старичі . Зі змісту зазначеного протоколу вбачається, що відповідальність за встановлені правопорушення передбачена п. 6 ч. 2 ст. 2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності . (а.с. 44 - 45).

12.07.2017 року Державною архітектурно - будівельною інспекцією України складено протокол про правопорушення у сфері містобудівної діяльності стосовно Підприємства об'єднання громадян Мисливсько - рибальське господарство Старичі . Зі змісту зазначеного протоколу вбачається, що відповідальність за встановлені правопорушення передбачена п. 8 ч. 3 ст. 2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності . (а.с. 46 - 47).

28 липня 2017 року Державною архітектурно - будівельною інспекцією України прийнято постанову про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності № 008/40-202-10/6431, якою позивача визнано винним у вчиненні правопорушення, передбаченого п.2 ч.2 ст.2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності та накладено штраф у розмірі 60624 грн.(а.с.175).

28 липня 2017 року Державною архітектурно - будівельною інспекцією України прийнято постанову про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності № 009/40-202-10/6432, якою позивача визнано винним у вчиненні правопорушення, передбаченого п.6 ч.2 ст.2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності та накладено штраф у розмірі 84200 грн.(а.с.176).

28 липня 2017 року Державною архітектурно - будівельною інспекцією України прийнято постанову про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності № 010/40-202-10/6433, якою позивача визнано винним у вчиненні правопорушення, передбаченого п.5 ч.2 ст.2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності та накладено штраф у розмірі 67360 грн.(а.с.177).

28 липня 2017 року Державною архітектурно - будівельною інспекцією України прийнято постанову про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності № 011/40-202-10/6434, якою позивача визнано винним у вчиненні правопорушення, передбаченого п.6 ч.3 ст.2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності та накладено штраф у розмірі 30312 грн.(а.с.178).

28 липня 2017 року Державною архітектурно - будівельною інспекцією України прийнято постанову про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності № 012/40-202-10/6435, якою позивача визнано винним у вчиненні правопорушення, передбаченого п.4 ч.2 ст.2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності та накладено штраф у розмірі 60624 грн.(а.с.179).

Не погоджуючись із діями головного інспектора будівельного нагляду державного архітектурно - будівельного контролю Департаменту державного архітектурно - будівельного контролю та нагляду Державної архітектурно - будівельної інспекції України Агапіна В.В., щодо видання припису, прийняття за результатами перевірки приписа та постановами про накладення штрафу, позивач звернувся з даним позовом до суду.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.

Відповідно до п.12 Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року №553 , посадові особи органу державного архітектурно-будівельного контролю під час здійснення державного архітектурно-будівельного контролю зобов'язані: у повному обсязі, об'єктивно та неупереджено здійснювати державний архітектурно-будівельний контроль у межах повноважень, передбачених законодавством; дотримуватися ділової етики у взаємовідносинах із суб'єктами господарювання та фізичними особами; ознайомлювати суб'єкта містобудування чи уповноважену ним особу з результатами державного архітектурно-будівельного контролю у строки, передбачені законодавством; за письмовим зверненням суб'єкта містобудування надавати консультативну допомогу у здійсненні державного архітектурно-будівельного контролю; надсилати повідомлення про проведення планової перевірки суб'єкту містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, рекомендованим листом та/або за допомогою електронного поштового зв'язку або вручати особисто під розписку керівнику суб'єкта містобудування чи його уповноваженій особі із зазначенням дати початку та дати закінчення перевірки не пізніше ніж за десять днів до її початку.

Судом встановлено, що рішення Львівської обласної ради № 1439 від 15.09.2015 року Підприємству об'єднання громадян Мисливсько - рибальське господарство Старичі надано в користування мисливські угіддя на території Яворівського військового полігону загальною площею 36 520, 2 га, до якого відносяться територія військового містечка № 35, площею 29,3 га.

29 вересня 2015 року Львівським обласним управлінням лісового господарства та Підприємством об'єднанням громадян Мисливсько - рибальського господарства Старичі укладено договір про умови ведення мисливського господарства.

Між Яворівською квартирно - експлуатаційною частиною району та Підприємством об'єднанням громадян Мисливсько - рибальського господарства Старичі укладено договір № 4 про співпрацю та організацію взаємовідносин від 19.02.2016 року.

Будівля гідрометричної лабораторії відповідно до акту № 1 передачі - приймання майна від 15.09.2016 року була передана первинним колективом мисливців та рибалок № 10 ГО ТВМР Львівщини засновнику Підприємства об'єднання громадян Мисливсько - рибальського господарства Старичі - Громадській спілці Товариство військових мисливців та рибалок Старичі для подальшої передачі до статутного капіталу підприємства, про що було оформлено актом № 1/16 від 16.09.2016 року.

16 вересня 2016 року Мисливсько - рибальського господарства Старичі звернулося з листом № 48 до начальника Яворівської КЕЧ в якому було повідомлено, що об'єкти (серед яких будівля гідрометричної лабораторії) будуть використовуватися в подальшому з метою організації та здійснення профільної діяльності МРГ Старичі - мисливсько - рибальського господарства в складі інфраструктури мисливських угідь, наданих у користування МРГ Старичі , що у відношенні до них в повній мірі діють положення п.5.1 Договору № 4 зокрема щодо неможливості набуття МРГ Старичі права власності на майно, що є державною власністю.

Суд звертає увагу на те, що позивач після проведення перевірки звернувся з листом до ТзОВ Приватна охорона фірма ІРБІС з метою отримання інформації щодо виконання будівельних робіт на об'єкті будівля гідрометричної лабораторії.

Листом ТзОВ Приватна охорона фірма ІРБІС від 19.07.2017 року, повідомила про те, що реконструкція водойми на території ВМ № 35 здійснювалася ТзОВ ПОФ Ірбіс з метою її приведення до стану, придатного для використання за цільовим призначенням на підставі Проекту реконструкції, виготовленого Львівоблводгоспом та належним чином погодженого відповідними організаціями. Вказують на те, що ТзОВ ПОФ Ірбіс фактично виконувались роботи лише з реконструкції самої водойми, тоді як роботи з відновлення будівлі під гідрометричну лабораторію відповідно до проекту відновлення ТзОВ ПОФ Ірбіс як юридична особа не замовляла і не виконувала. Роботи виконувалися самими членами товариства військових мисливців та рибалок т.зв. господарським способом за власний рахунок та без обліку.

Згідно ст. 1 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності за правопорушеннями у сфері містобудівної діяльності є протиправні діяння (дії чи бездіяльність) суб'єктів містобудування - юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, що призвели до невиконання або неналежного виконання вимог, установлених законодавством, будівельними нормами, державними стандартами і правилами. Вчинення суб'єктами містобудування правопорушень у сфері містобудівної діяльності тягне за собою відповідальність, передбачену цим та іншими законами України.

Статтею 2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності визначено, що суб'єктами містобудування є замовники будівництва об'єктів, ( у разі провадження містобудівної діяльності), або ті, що виконують функції замовника і підрядника одночасно (за частиною другої ст.2) та суб'єкти містобудування, які виконують будівельні роботи (за частиною третьою).

Оцінивши докази, які є у справі за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, та враховуючи всі досліджені обставини, суд погоджується із доводами позивача про те, що Підприємство об'єднання громадян Мисливсько - рибальського господарства Старичі не є замовником, або підрядником, не є особою, що виконували будівельні роботи на об'єкті - будівля гідрометричної лабораторії на штучно створеному острові за адресою: вул. Майдан, 5 с. Верещиця, Яворівського району, Львівської області, а відтак не є суб'єктами відповідальності за правопорушення у сфері містобудівної діяльності, а саме - будівництва будівлі гідрометричної лабораторії без отримання права на виконання будівельних робіт; без належно розробленої та затвердженої проектної документації; експлуатації об'єкта без прийняття до експлуатації, виконання будівельних робіт без розроблення проекту будівельних робіт, наведення виконавчої документації, незабезпечення технічного і авторського нагляду.

Статтею 2 КАС України визначено, що завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

З урахуванням викладеного, суд дійшов висновку, що позовні вимоги про визнання протиправним та скасувати припис Державної архітектурно-будівельної інспекції України від 12.07.2017 р. про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, визнання протиправними та скасування постанов Державної архітектурно-будівельної інспекції України від 28.07.2017 р. №008/40-202-10/6431, від 28.07.2017 р. №009/40-202-10/6432, від 28.07.2017 р. №010/40-202-10/6433, від 28.07.2017 р. №011/40-202-10/6434, від 28.07.2017 р. №012/40-202-10/6435, є обґрунтованими та такими, що слід задовольнити.

Щодо позовних вимог в частині визнання протиправними дії головного інспектора будівельного нагляду державного архітектурно - будівельного контролю Департаменту державного архітектурно - будівельного контролю та нагляду Державної архітектурно - будівельної інспекції України Агапіна В.В., щодо видання припису від 12.07.2017 року про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил та складання протоколів про правопорушення у сфері містобудівної діяльності стосовно Підприємства об'єднання громадян Мисливсько - рибальське господарство Старичі , суд встановив наступне.

Відповідно до п.11 Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року №553, посадові особи інспекцій під час здійснення державного архітектурно-будівельного контролю мають право, зокрема, складати протоколи про вчинення правопорушень та акти перевірок, і накладати штрафи у межах повноважень, передбачених законом; видавати обов'язкові для виконання приписи щодо усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил.

Враховуючи наведене, суд дійшов висновку, що в цій частині задоволення позову слід відмовити.

Згідно з частиною 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно зі ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно ст. 90 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Відповідач як суб'єкт владних повноважень всупереч вимог частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, не довів та не обґрунтував правомірність своїх дій та рішення.

Таким чином, проаналізувавши наведені вище законодавчі норми, враховуючи при цьому доводи сторін, а також наявні у справі матеріали, суд приходить до висновку про наявність правових підстав для часткового задоволення позову.

Згідно із частиною 3 статті 139 КАС України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб'єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.

Керуючись ст. ст. 72, 77, 94, 241-246 КАС України, суд -

в и р і ш и в :

Адміністративний позов задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати припис Державної архітектурно-будівельної інспекції України від 12.07.2017 р. про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил.

Визнати протиправними та скасувати постанови Державної архітектурно-будівельної інспекції України від 28.07.2017 р. №008/40-202-10/6431, від 28.07.2017 р. №009/40-202-10/6432, від 28.07.2017 р. №010/40-202-10/6433, від 28.07.2017 р. №011/40-202-10/6434, від 28.07.2017 р. №012/40-202-10/6435.

В решті позовних вимог відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної архітектурно-будівельної інспекції України ( код ЄДРПОУ 37471912 м.Київ бульвар Лесі Українки,26) на користь Підприємства об'єднання громадян "Мисливсько-рибальське господарство "Старичі" ( код ЄДРПОУ 39689726, с.Старичі, Яворівського р-ну, Львівської обл..) судові витрати в сумі 11200 грн.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного розгляду.

Апеляційна скарга на постанову подається протягом 30 днів з дня складання повного судового рішення до Львівського окружного адміністративного суду.

Повний текст рішення складено та підписано 26 січня 2018 року.

Головуючий - суддя Кухар Н.А.

Суддя Грень Н.М.

Суддя Хома О.П.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.01.2018
Оприлюднено29.01.2018
Номер документу71852031
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/2731/17

Ухвала від 23.04.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Богаченко Сергій Іванович

Ухвала від 22.03.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Богаченко Сергій Іванович

Ухвала від 28.02.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Богаченко Сергій Іванович

Рішення від 22.01.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

Ухвала від 14.11.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Гінда Оксана Миколаївна

Ухвала від 18.10.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Гінда Оксана Миколаївна

Ухвала від 05.10.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Гінда Оксана Миколаївна

Ухвала від 01.10.2017

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

Ухвала від 02.10.2017

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

Ухвала від 19.09.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Гінда Оксана Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні