Рішення
від 29.01.2018 по справі 826/11797/16
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

29 січня 2018 року № 826/11797/16

Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Вєкуа Н.Г., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Віа Транс Експедиція до департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

До Окружного адміністративного суду міста Києва, з урахуванням усунення виявлених недоліків, надійшов позов товариства з обмеженою відповідальністю Віа Транс Експедиція (далі - позивач) до департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - відповідач) про:

- визнання протиправними дій відповідача у частині застосування значення коефіцієнта, який характеризує функціональне використання земельної ділянки, - 2,5 (землі комерційного використання) при здійсненні розрахунку нормативної грошової оцінки земельної ділянки (кадастровий номер - 8000000000:63:741:0001), яка знаходиться за адресою: вул. Харківське шосе, 23 км, буд. 4, м. Київ, та перебуває в оренді позивача на підставі договору оренди земельної ділянки від 05 серпня 2004 року;

- зобов'язання відповідача розглянути питання щодо перерахунку нормативної грошової оцінки земельної ділянки (кадастровий номер - 8000000000:63:741:0001), яка знаходиться за адресою: вул. Харківське шосе, 23 км, буд. 4, м. Київ, та перебуває в оренді позивача на підставі договору оренди земельної ділянки від 05 серпня 2004 року.

Позовні вимоги обгрунтовані тим, що висновок відповідача про склад земель, що перебувають у користуванні позивача не відповідає дійсності, а застосування значення коефіцієнта, який характеризує функціональне використання земельної ділянки 2,5 при розрахунку нормативної грошової оцінки частини земельної ділянки є незаконним та таким, що порушує права позивача.

Представник відповідача проти задоволення позовних вимог заперечував у повному обсязі з підстав, викладених у письмових запереченнях на позов, та зазначив, що довідка про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки (кадастровий номер - 8000000000:63:741:0001) № Ю-19744/2016 розрахована Департаментом земельних ресурсів з урахуванням вимог чинного законодавства України, тому підстави для задоволення позову відсутні.

Представник відповідача в судове засідання не з'явився, надіслав до суду заяву про розгляд справи за його відсутності.

В судовому засіданні 27.06.2017 року з урахуванням положень ч. 6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України судом ухвалено про продовження вирішення справи у письмовому провадженні на підставі наявних матеріалів справи.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, встановив наступне.

Між ТОВ Віа Транс Експедиція та Київської міською радою укладено договір оренди земельної ділянки від 05.08.2004 за реєстровим № 816 відповідно до якого орендодавець, у відповідності до Земельного кодексу України, згідно з п. 52 рішення Київської міської ради від 12.02.2004 за № 59/1269, за Актом приймання-передачі передає, а орендар приймає в оренду (строкове платне користування) земельну ділянку з наступними характеристиками:

- місце розташування - на Харківському шоссе, 23 км, буд. 4 в Дарницькому районі м. Києва;

- розмір - 49516 кв. м.;

- цільове призначення - для експлуатації та обслуговування будівель і споруд та під'їзних колій автотранспортного підприємства;

- кадастровий номер - 8000000000:63:741:0001.

Позивач звернувся із заявою про видачу довідки про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки (кадастровий номер - 8000000000:63:741:0001) до відповідача. За заявою позивача відповідачем була надана довідка № Ю-19744/2016 про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки (кадастровий номер - 8000000000:63:741:0001), відповідно до якої нормативна грошова оцінка вказаної земельної ділянки складає 70 549 614,46 (сімдесят мільйонів п'ятсот сорок дев'ять тисяч шістсот чотирнадцять) грн. 46 коп.

Зі змісту даної Довідки вбачається, що відповідач при розрахунку нормативної грошової оцінки земельної ділянки (кадастровий номер - 8000000000:63:741:0001), застосував для частини земельної ділянки 33 217 кв. м. значення коефіцієнта, який характеризує функціональне використання земельної ділянки як землі комерційного використання, а саме Коефіцієнт Кф 2,5. Також відповідач зазначив, що земельна ділянка (кадастровий номер - 8000000000:63:741:0001) складається із земель змішаного використання, а саме: землі комерційного використання (33 217 кв. м.), землі транспорту, зв'язку (16 299 кв. м.). Підставою для чого у відповідній графі довідки зазначено Порядок нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженого наказом Державного Комітету України по земельних ресурсах, Міністерства аграрної політики України, Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України, Української академії аграрних наук від 27.01.2006 № 18/15/21/11, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 5 квітня 2006 року за № 388/12262 (далі - Порядок № 388/12262).

Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), заперечуючи проти задоволення позову, посилається на те, що згідно з заявою позивача про видачу довідки про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, загальна площа будівель складає 19 124 кв. м., з них:

- відповідно до КВЕД 49.41 (вантажний транспорт) - 6 294,9 кв. м.;

- відповідно до КВЕД 82.92 (пакування) - 361,10 кв. м.;

- площі, що надаються в оренду - 12 468 кв. м.

Що згідно з Додатком 1 (табл. 1.1) Порядку № 388/12262 надання в оренду й експлуатацію власного нерухомого майна (КВЕД 68.20), КВЕД 82.92, відносяться до категорії земель за функцією використання - землі комерційного використання з застосуванням коефіцієнту, який характеризує функціональне використання 2,5; код КВЕД 49.41 - транспорту, зв'язку з застосуванням коефіцієнту, який характеризує функціональне використання 1,0.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.

Відповідно до статті 19 Конституції України (тут і далі по тексту всі нормативно-правові акти зазначені в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин), органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ч. 3 ст. 201 Земельного кодексу України (далі - ЗК України), нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель тощо.

Відповідно до положень ч. 1 ст. 19 ЗК України, Землі України за основним цільовим призначенням поділяються на такі категорії: а) землі сільськогосподарського призначення; б) землі житлової та громадської забудови; в) землі природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення; г) землі оздоровчого призначення; ґ) землі рекреаційного призначення; д) землі історико-культурного призначення; е) землі лісогосподарського призначення; є) землі водного фонду; ж) землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення.

Відповідно до ч. 5 ст. 5 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні (крім випадків спадкування спадкоємцями першої та другої черги за законом (як випадків спадкування ними за законом, так і випадків спадкування ними за заповітом) і за правом представлення, а також випадків спадкування власності, вартість якої оподатковується за нульовою ставкою) та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, вартості земельних ділянок площею понад 50 гектарів для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.

Відповідно до абз. 1 статті 6 Закону України Про оцінку земель , суб'єктами оціночної діяльності у сфері оцінки земель є, зокрема, органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які здійснюють управління у сфері оцінки земель, а також юридичні та фізичні особи, заінтересовані у проведенні оцінки земельних ділянок.

У відповідності до ч. 1 ст. 18 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності.

Положеннями статті 15 зазначеного Закону передбачено, що нормативно-методичне регулювання оцінки земель здійснюється у відповідних нормативно-правових актах, що встановлюють порядок проведення оцінки земель, організації і виконання земле оціночних робіт, склад і зміст технічної документації та звітів з експертної грошової оцінки земельних ділянок, вимоги до них, порядок їх виконання.

Нормативно-правові акти з проведення оцінки земель, які розробляються з урахуванням вимог положень національних стандартів, затверджуються Кабінетом Міністрів України.

Нормативна грошова оцінка здійснюється відповідно до Методики нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 23.03.1995 № 213 та Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженого наказом Державного Комітету України по земельних ресурсах, Міністерства аграрної політики України, Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України, Української академії аграрних наук від 27.01.2006 N 18/15/21/11, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 5 квітня 2006 року за № 388/12262.

Згідно з п. 1.4 Порядку № 388/12262 інформаційною базою для нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення є матеріали державного земельного кадастру (кількісна і якісна характеристика земель, бонітування ґрунтів, економічна оцінка земель), матеріали внутрігосподарського землевпорядкування, а земель населених пунктів - їх генеральні плани та проекти планування і забудови населених пунктів, матеріали економічної оцінки території, матеріали інвентаризації земель населених пунктів, проекти забудови та розподілу території населених пунктів, місцеві правила забудови.

Відповідно до п. 3.1 Порядку № 388/12262 в основі нормативної грошової оцінки земель населених пунктів лежить капіталізація рентного доходу, що отримується залежно від місця розташування населеного пункту в загальнодержавній, регіональній і місцевій системах виробництва та розселення, облаштування його території та якості земель з урахуванням природно-кліматичних та інженерно-геологічних умов, архітектурно-ландшафтної та історико-культурної цінності, екологічного стану, функціонального використання земель.

Пунктом 3.2 передбачено, що Порядку № 388/12262 населені пункти включають землі всіх категорій за основним цільовим призначенням, які розташовуються в їх адміністративних межах. Нормативна грошова оцінка населених пунктів для всіх категорій земель та земельних ділянок (за винятком сільськогосподарських угідь) визначається згідно з формулою 8.

Згідно з п. 3.3 Порядку № 388/12262 нормативна грошова оцінка одного квадратного метра земельної ділянки населених пунктів визначається за формулою

В х Нп

Цн =


х Кф х Км, (8)

Нк

де Цн - нормативна грошова оцінка квадратного метра земельної ділянки (у гривнях);

В - витрати на освоєння та облаштування території в розрахунку на квадратний метр (у гривнях);

Нп - норма прибутку (6 %);

Нк - норма капіталізації (3 %);

Кф - коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (під житлову та громадську забудову, для промисловості, транспорту тощо);

Км - коефіцієнт, який характеризує місце розташування земельної ділянки.

Таким чином, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (під житлову та громадську забудову, для промисловості, транспорту тощо) є одним зі складових, що визначають розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

Згідно з п. 3.5 Порядку № 388/12262 коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф) (додаток 1, табл. 1.1), ураховує відносну прибутковість видів економічної діяльності.

Віднесення земель до категорії земель за функціональним використанням провадиться згідно з Інструкцією з заповнення державної статистичної звітності з кількісного обліку земель (форми №№ 6-зем, 6а-зем, 6б-зем, 2-зем), затвердженою наказом Держкомстату України від 05.11.1998 № 377, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 14.12.1998 за № 788/3228, відповідно до видів економічної діяльності, зазначених у довідках, що надають юридичним особам органи державної статистики.

Органами державної статистики в розумінні ст. 11 Закону України Про державну статистику є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики та функціональні органи державної статистики - підприємства, установи та організації, які знаходяться у сфері управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики.

Відповідно до п. 1 Положення про Державну службу статистики України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23.09.2014 № 481, Державна служба статистики України (Держстат) є спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра економічного розвитку і торгівлі та який реалізує державну політику у сфері статистики.

Відповідно до п. 7 вказаного Положення Держстат здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи.

Статтею 14 Закону України Про державну статистику на органи державної статистики покладені, зокрема, обов'язки забезпечувати ведення Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України з присвоєнням суб'єктам господарської діяльності ідентифікаційних кодів та кодів класифікаційних ознак.

Відповідно до п.4. Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118 (зі змінами та доповненнями) інформаційний фонд Реєстру містить, зокрема, класифікаційні дані, до яких в тому числі віднесено види економічної діяльності.

Відповідно до Методологічних положень, затверджених наказом Держкомстату від 14.12.2006 № 607, за методологічними засадами, принципами побудови та призначенням Класифікація видів економічної діяльності є статистичною класифікацією, створеною як інструментарій для систематизації та групування економічної та соціальної інформації у стандартний формат, який надає змогу обробляти та аналізувати значні обсяги інформації.

Відповідно до Національного класифікатора України Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010, прийнятого наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010 №457, та чинного від 01.01.2012, Класифікація видів економічної діяльності (далі - КВЕД) установлює основи для підготовлення та поширення статистичної інформації за видами економічної діяльності. Основний принцип КВЕД полягає в об'єднанні підприємств, що виробляють подібні товари чи послуги або використовують подібні процеси для створення товарів чи послуг (тобто сировину, виробничий процес, методи або технології), у групи.

Основне призначення КВЕД - визначати та кодувати основні та другорядні види економічної діяльності юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців.

Основний вид економічної діяльності - це визначальна ознака у формуванні та стратифікації сукупностей статистичних одиниць для проведення державних статистичних спостережень. Органи державної статистики розраховують основний вид економічної діяльності на підставі даних державних статистичних спостережень відповідно до статистичної методології за підсумками діяльності підприємств за рік.

За визначенням, наведеним в ДК 009:2010, основний вид економічної діяльності - це вид діяльності суб'єкта, на який припадає найбільший внесок у валову додану вартість (або інший визначений критерій).

Відповідно до п. 11 Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, територіальні органи державної статистики, зокрема, визначають відповідно до статистичної методології основний фактичний вид економічної діяльності суб'єктів.

Інформація про визначені територіальними органами державної статистики основні види економічної діяльності видається у вигляді довідок або відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.

Судом встановлено, що відповідно до договору оренди земельної ділянки від 05.08.2004 цільове призначення земельної ділянки (кадастровий номер - 8000000000:63:741:0001) визначено як для експлуатації та обслуговування будівель і споруд та під'їзних колій автотранспортного підприємства, тобто за функцією використання вказана земельна ділянка відноситься до категорії земель транспорту та зв'язку.

Також, згідно з п. 5.1 вказаного договору оренди земельної ділянки на земельній ділянці не дозволяється діяльність, не пов'язана з цільовим призначенням земельної ділянки. Зміна цільового призначення земельної ділянки можлива лише в разі прийняття Київською міською радою рішення про затвердження проекту відведення земельної ділянки у зв'язку зі зміною цільового призначення земельної ділянки та внесення відповідних змін до Договору.

Як вбачається з матеріалів справи, зміни цільового призначення земельної ділянки (кадастровий номер - 8000000000:63:741:0001) з моменту заключення договору та передачі в користування позивачу земельної ділянки до моменту виникнення спірних правовідносин не було.

Відповідно до відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань основним видом економічної діяльності позивача є вантажний автомобільний транспорт (код КВЕД 49.41), що відноситься до категорії земель за функцією використання - землі транспорту, зв'язку.

Крім того, за запитом позивача Головним управлінням Держгеокадастру у м. Києві видана довідка з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями від 05.04.2016 № 19-26-7777.4-502/35-16. Згідно вказаної довідки земельна ділянка площею 4, 9516 га, яка розташована за адресою: вул. Харківське шосе, 23 км, буд. 4, м. Київ, кадастровий номер - 8000000000:63:741:0001, відноситься до категорії земель - землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення.

Таким чином, вищевказані обставини не свідчать про наявність в користуванні позивача земель комерційного використання, що свідчить про безпідставність висновку відповідача щодо віднесення частини земельної ділянки до земель комерційного використання.

Що стосується посилань відповідача щодо наявності у позивача будівель загальною площею 19 124 кв. м., з них: 12 468 кв. м. - площі, що надаються в оренду, 361,10 кв. м. - відповідно до КВЕД 82.92 (пакування), які вказані в заяві позивача та згідно з якою було здійснено нормативну грошову оцінку земельної ділянки (кадастровий номер - 8000000000:63:741:0001), суд звертає увагу на те, що відповідачем не надано жодних документів, які б підтверджували чи спростовували наявність вказаних будівель.

Слід зазначити, що в посилання відповідача на п. 2.2 Порядку визначення нормативної грошової оцінки земельних ділянок у місті Києві, який затверджено рішенням Київської міської ради від 26.07.2007 № 43/1877 Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Києва та Порядку її визначення (додаток 5) суперечить п. 3.5 Порядку № 388/12262. Так, відповідно до п. 2.2 додатку 5 вказаного Порядку, при змішаному використанні земельної ділянки її нормативна грошова оцінка визначається як сума нормативних грошових оцінок частин земельної ділянки, що припадає на певне функціональне використання цих частин. При цьому розмір частин земельної ділянки певного функціонального використання визначається пропорційно до частин площі будівель чи споруд, які розташовані на земельній ділянці.

Тоді як згідно з п. 3.5 Порядку № 388/12262 коефіцієнт функціонального використання для земельних ділянок змішаного використання визначається як середньозважене (за площею) значення коефіцієнтів функціонального використання окремих частин земельної ділянки змішаного використання. Підставою для виділення частин земельної ділянки різного функціонального використання є виключно затверджені дані інвентаризації земельної ділянки та землеустрою.

Відповідно до п. 3 ст. 7 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі невідповідності правового акта Конституції України, закону України, міжнародному договору, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, або іншому правовому акту суд застосовує правовий акт, який має вищу юридичну силу, або положення відповідного міжнародного договору України.

Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Беручи до уваги вищенаведене в сукупності, системно проаналізувавши норми законодавства, перевіривши наявні у справі докази, суд вважає заявлені позовні вимоги обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно, беручи до уваги положення статті 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Враховуючи викладене, керуючись вимогами статей 77-78, 139, 143, 243-246 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва,-

В И Р І Ш И В:

1. Адміністративний позов задовольнити повністю.

2. Визнати протиправними дії Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у частині застосування значення коефіцієнта, який характеризує функціональне використання земельної ділянки, - 2,5 (землі комерційного використання) при здійсненні розрахунку нормативної грошової оцінки земельної ділянки (кадастровий номер - 8000000000:63:741:0001), яка знаходиться за адресою: вул. Харківське шосе, 23 км, буд. 4, м. Київ, та перебуває в оренді позивача на підставі договору оренди земельної ділянки від 05 серпня 2004 року.

3. Зобов'язати Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) розглянути питання щодо перерахунку нормативної грошової оцінки земельної ділянки (кадастровий номер - 8000000000:63:741:0001), яка знаходиться за адресою: вул. Харківське шосе, 23 км, буд. 4, м. Київ, та перебуває в оренді позивача на підставі договору оренди земельної ділянки від 05 серпня 2004 року.

4. Присудити з Державного бюджету України на користь ТОВ Віа Транс Експедиція понесені ним витрати по сплаті судового збору у розмірі 1 378,00 грн. (одна тисяча триста сімдесят вісім гривень) за рахунок бюджетних асигнувань Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Рішення набирає законної сили в порядку передбаченому ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства та може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково за правилами, встановленими ст. ст. 293, 295-297 КАС України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги).

Суддя Н.Г. Вєкуа

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення29.01.2018
Оприлюднено02.02.2018
Номер документу71880882
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/11797/16

Ухвала від 01.08.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Чаку Є.В.

Ухвала від 25.04.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Чаку Є.В.

Ухвала від 03.04.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Чаку Є.В.

Рішення від 29.01.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Вєкуа Н.Г.

Ухвала від 11.04.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Вєкуа Н.Г.

Ухвала від 12.08.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Данилишин В.М.

Ухвала від 02.08.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Данилишин В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні