ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про залишення апеляційної скарги без руху
01 лютого 2018 рокуЛьвів№ 876/929/18
Суддя Львівського апеляційного адміністративного суду Глушко І.В., перевіривши апеляційну скаргу Державної екологічної інспекції у Закарпатській області на постанову Закарпатського окружного адміністративного суду від 11 грудня 2017 року у справі №807/1412/17 за адміністративним позовом Державної екологічної інспекції у Закарпатській області до Приватного підприємства "Яблуниця" про застосування заходів реагування шляхом тимчасової заборони (зупинення) діяльності,-
ВСТАНОВИВ:
Постановою Закарпатського окружного адміністративного суду від 11 грудня 2017 року в задоволенні адміністративного позову Державної екологічної інспекції у Закарпатській області до Приватного підприємства "Яблуниця"про застосування заходів реагування шляхом тимчасової заборони (зупинення) діяльності відмовлено.
Не погодившись із прийнятим рішенням, Державна екологічна інспекція у Закарпатській області подала апеляційну скаргу.
Як слідує з апеляційної скарги, така надіслана поштовим зв"язком 29 грудня 2017 року та зареєстрована Закарпатським окружним адміністративним судом 15 січня 2018 року за вх. № 524.
Однак, вказана апеляційна скарга не відповідає вимогам, встановленим статтею 296 Кодексу адміністративного судочинства України, оскільки до неї додано документ про сплату судового збору у розмірі 1760,00 грн, який є меншим від розміру, встановленого законом.
Даний адміністративний позов має немайновий характер.
Відповідно до ч. 2 ст. 132 КАС України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.
Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначені Законом України "Про судовий збір" від 08.07.2011 N 3674-VI.
Згідно із ч.1 ст.4 цього Закону судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Частиною 2 статті 4 вказаного Закону визначено ставки судового збору, відповідно до якої за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду, заяви про приєднання до апеляційної скарги на рішення суду, заяви про перегляд судового рішення у зв'язку з нововиявленими обставинами сплачується 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.
Даною нормою (в редакції, чинній на час звернення до суду з адміністративним позовом) також визначено, що за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою - підприємцем, ставка судового збору становить 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Згідно із статтею 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2017 рік" прожитковий мінімум на одну працездатну особу станом на 01 січня 2017 року становить 1600 грн.
Таким чином, розмір судового збору, що підлягає сплаті за подання до адміністративного суду апеляційної скарги, становить 2400,00 грн (1600,00 грн *1,5 = 2400,00 грн).
Із долученого до апеляційної скарги платіжного доручення № 640 від 27 грудня 2017 року слідує, що скаржником за подання апеляційної скарги сплачено судовий збір в розмірі 1760,00 гривень. Тобто сума недоплати судового збору становить 640,00 грн (2400,00 грн - 1760,00 грн = 640,00 грн).
Вказаний недолік апеляційної скарги повинен бути усунений шляхом надіслання до Львівського апеляційного адміністративного суду оригіналу документа про сплату судового збору в розмірі 640 грн 00 коп. за наступними реквізитами "Отримувач коштів - УДКСУ у Галицькому районі м.Львова; код отримувача за ЄДРПОУ - 38007573; банк отримувача - ГУДКСУ у Львівській області; МФО - 825014; рахунок отримувача - 31219206781004; код класифікації доходів бюджету - 22030101; призначення платежу - 101; судовий збір, код суду 34668371".
За таких обставин, відповідно до статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційну скаргу слід залишити без руху та надати строк для усунення вказаного недоліку.
Також слід роз'яснити особі, яка подала апеляційну скаргу, що у разі неусунення недоліку апеляційної скарги у встановлений строк, відповідно до пункту 1 частини четвертої статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України така буде їй повернута.
Керуючись статтями 169, 298 Кодексу адміністративного судочинства України,-
УХВАЛИВ:
Апеляційну скаргу Державної екологічної інспекції у Закарпатській області на постанову Закарпатського окружного адміністративного суду від 11 грудня 2017 року у справі № 807/1412/17 за адміністративним позовом Державної екологічної інспекції у Закарпатській області до Приватного підприємства "Яблуниця" про застосування заходів реагування шляхом тимчасової заборони (зупинення) діяльності - залишити без руху.
Встановити Державній екологічній інспекції у Закарпатській області десятиденний строк з дня вручення копії цієї ухвали для усунення недоліку апеляційної скарги.
Ухвала набирає законної сили з моменту підписання та оскарженню не підлягає.
СуддяІ. В. Глушко
Суд | Львівський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.02.2018 |
Оприлюднено | 01.02.2018 |
Номер документу | 71938138 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Глушко Ігор Володимирович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Глушко Ігор Володимирович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Глушко Ігор Володимирович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Глушко Ігор Володимирович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Глушко Ігор Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні