ВЕРХОВНИЙ СУД
УХВАЛА
01.02.2018 Київ К/9901/10606/18 804/6697/16
Верховний Суд у складі судді Касаційного адміністративного суду Шипуліної Т.М. розглянув матеріали заяви Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 16.08.2017 у справі №804/6697/16 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю БаДМ до Спеціалізованої державної податкової інспекції з обслуговування великих платників у місті Дніпропетровську Міжрегіонального головного управління Державної фіскальної служби про скасування податкових повідомлень-рішень,
В С Т А Н О В И В:
Офіс великих платників податків Державної фіскальної служби звернувся до Верховного Суду України про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 16.08.2017 у справі №804/6697/16 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю БаДМ до Спеціалізованої державної податкової інспекції з обслуговування великих платників у місті Дніпропетровську Міжрегіонального головного управління Державної фіскальної служби про скасування податкових повідомлень-рішень з підстав, передбачених пунктом 1 частини першої статті 237 Кодексу адміністративного судочинства України.
Згідно з пунктом 7 Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про судоустрій і статус суддів від 02.06.2016 №1402-VIII, який набрав чинності з 30.09.2016, з дня початку роботи Верховного Суду у складі, визначеному цим Законом, Верховний Суд України, Вищий спеціалізований суд України з розгляду цивільних і кримінальних справ, Вищий господарський суд України, Вищий адміністративний суд України припиняють свою діяльність та ліквідуються у встановленому законом порядку.
Відповідно до пункту 8 Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про судоустрій і статус суддів від 02.06.2016 №1402-VIII, який набрав чинності з 30.09.2016, постановою Пленуму Верховного Суду від 30.11.2017 №2 Про визначення дня початку роботи Верховного Суду днем початку роботи Верховного Суду визначено 15.12.2017.
Законом України від 03.10.2017 №2147-VIII, який набрав чинності з 15.12.2017, Кодекс адміністративного судочинства викладено в новій редакції.
Відповідно до підпункту 1 пункту 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України (у редакції Закону України від 03.10.2017 №2147-VIII, який набрав чинності з 15.12.2017) заяви про перегляд судових рішень Верховним Судом України в адміністративних справах, які подані та розгляд яких не закінчено до набрання чинності цією редакцією Кодексу, передаються до Касаційного адміністративного суду та розглядаються спочатку колегією у складі трьох або більшої непарної кількості суддів за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу. Такі заяви розглядаються без повідомлення та виклику учасників справи, за винятком випадку, коли суд з огляду на обставини справи ухвалить рішення про інше.
Згідно з протоколом автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 29.01.2018 у справі визначено склад колегії суддів Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду: Шипуліна Т.М. (суддя-доповідач), Бившева Л.І, Хохуляк В.В.
Вимоги до заяви про перегляд судових рішень, порядок та строки її подання встановлені статтями 238, 239 та 239-1 Кодексу адміністративного судочинства України, у редакції, що діяла до 15.12.2017.
Відповідно до частини третьої статті 239 Кодексу адміністративного судочинства України заява підписується особою, яка її подає, або представником особи, який додає оформлений належним чином документ про свої повноваження.
Заява Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 16.08.2017 у справі №804/6697/16 не відповідає вимогам статі 239 Кодексу адміністративного судочинства України, оскільки до заяви не додано належним чином оформленого документу про повноваження представника.
Так, у підтвердження повноважень представника Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби ОСОБА_4 до заяви додано копію довіреності від 18.01.2017 №330/9/28-10-10-18, яка не засвідчена у встановленому законом порядку особою, яка має повноваження на вчинення таких дій.
Відповідно до частини другої статті 239-1 Кодексу адміністративного судочинства України до заяви додається документ про сплату судового збору. За подання і розгляд заяви з підстав, встановлених пунктами 2 та 3 частини першої статті 237 цього Кодексу, судовий збір не сплачується.
Заява Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 16.08.2017 у справі №804/6697/16 не відповідає вимогам статі 239-1 Кодексу адміністративного судочинства України, оскільки до заяви не додано документа про сплату судового збору у розмірі, передбаченому Законом України від 08.07.2011 №3674-VІ Про судовий збір .
Згідно з підпунктом 4 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України Про судовий збір від 08.07.2011 №3674-VI (в редакції, чинній до 15.12.2017) за подання заяви про перегляд судового рішення Верховним Судом України ставка судового збору становить 130 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви та скарги.
Відповідно до підпункту 1 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України Про судовий збір від 08.07.2011 № 3674-VI (в редакції, чинній на час подання позову - жовтень 2016 року) за подання адміністративного позову майнового характеру юридичною особою ставка становить 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру мінімальної заробітної плати.
Ціна позову у справі №804/6697/16 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю БаДМ до Спеціалізованої державної податкової інспекції з обслуговування великих платників у місті Дніпропетровську Міжрегіонального головного управління Державної фіскальної служби про скасування податкових повідомлень-рішень складає 28794508,40грн. Таким чином, судовий збір за подання до адміністративного суду вказаного позову складає 436632,35грн.
Отже, судовий збір, який Державна податкова інспекція у Дарницькому районі Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві повинна сплатити за подання заяви про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 16.08.2017 у справі №804/6697/16, становить: 431917,63грн. х 130% = 561492,91грн.
Реквізити для сплати судового збору: отримувач коштів: УДКСУ у Печерському районі. Код отримувача (код за ЄДРПОУ): 38004897. Банк отримувача: ГУ ДКСУ у м. Києві. Код банку отримувача (МФО): 820019. Рахунок отримувача: 31213207700007. Код класифікації доходів бюджету: 22030102. Призначення платежу: ;101;
Відповідно до частини другої статті 239-2 Кодексу адміністративного судочинства України суддя-доповідач протягом трьох днів здійснює перевірку відповідності заяви вимогам цього Кодексу. У разі встановлення, що заяву подано без додержання вимог статей 239 та 239-1цього Кодексу, заявник письмово повідомляється про недоліки заяви та строк, протягом якого він зобов'язаний їх усунути.
У разі неусунення недоліків заяви протягом установленого строку вона буде повернута заявнику згідно з пунктом 1 частини четвертої статті 239-2 Кодексу адміністративного судочинства України.
Враховуючи викладене, керуючись підпунктом 1 пункту 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, -
У Х В А Л И В :
Заяву Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 16.08.2017 у справі №804/6697/16 - залишити без руху до 14.02.2018.
Ухвала набирає законної сили з моменту підписання і оскарженню не підлягає.
судді Суддя Т.М.Шипуліна
Суд | Касаційний адміністративний суд Верховного Суду |
Дата ухвалення рішення | 01.02.2018 |
Оприлюднено | 01.02.2018 |
Номер документу | 71939073 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Шипуліна Т.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні