Ухвала
від 05.02.2018 по справі 826/7997/16
КАСАЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ВЕРХОВНОГО СУДУ

ВЕРХОВНИЙ СУД УХВАЛА 05.02.2018           Київ           К/9901/14137/18826/7997/16             Верховний Суд у складі судді Касаційного адміністративного суду Бившевої   Л.І. розглянув матеріали заяви Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління ДФС у м. Києві про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 03.10.2017 у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Інфокс» до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління ДФС у м. Києві про визнання протиправними дій та рішень, скасування податкового повідомлення-рішення, В С Т А Н О В И В: Державна податкова інспекція у Шевченківському районі Головного управління ДФС у м. Києві 14.12.2017 (згідно з відбитком календарного штемпелю поштового відправлення) подало до Верховного Суду України заяву про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 03.10.2017. Згідно з пунктом 7 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про судоустрій і статус суддів» від 02.06.2016 № 1402-VIII, який набрав чинності з 30.09.2016, з дня початку роботи Верховного Суду у складі, визначеному цим Законом, Верховний Суд України, Вищий спеціалізований суд України з розгляду цивільних і кримінальних справ, Вищий господарський суд України, Вищий адміністративний суд України припиняють свою діяльність та ліквідуються у встановленому законом порядку. Відповідно до пункту 8 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про судоустрій і статус суддів» від 02.06.2016 № 1402-VIII, який набрав чинності з 30.09.2016, постановою Пленуму Верховного Суду від 30.11.2017 № 2 «Про визначення дня початку роботи Верховного Суду» днем початку роботи Верховного Суду визначено 15.12.2017. Законом України від 03.10.2017 № 2147-VIII, який набрав чинності з 15.12.2017, Кодекс адміністративного судочинства викладено в новій редакції. Відповідно до підпункту 1 пункту 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України у редакції Закону України від 03.10.2017 № 2147-VIII, який набрав чинності з 15.12.2017, заяви про перегляд судових рішень Верховним Судом України в адміністративних справах, які подані та розгляд яких не закінчено до набрання чинності цією редакцією Кодексу, передаються до Касаційного адміністративного суду та розглядаються спочатку колегією у складі трьох або більшої непарної кількості суддів за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу. Такі заяви розглядаються без повідомлення та виклику учасників справи, за винятком випадку, коли суд з огляду на обставини справи ухвалить рішення про інше. Суд, з'ясовуючи те, чи відповідає заява про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України вимогам, встановленим Кодексом адміністративного судочинства України (у редакції, чинній на час подання заяви), виходить з такого. Відповідно до частини першої статті 239-1 Кодексу адміністративного судочинства України до заяви додається документ про сплату судового збору. Заявник до заяви не додав документа про сплату судового збору. Органи доходів і зборів не належать до суб'єктів, визначених у статті 5 Закону України «Про судовий збір» від 8 липня 2011 року № 3674-VI (у редакції, чинній на час подання заяви) звільнених від сплати судового збору. Відповідно до підпункту 4 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України «Про судовий збір» від 8 липня 2011 року № 3674-VI (у редакції, чинній на час подання заяви) за подання заяви про перегляд судового рішення Верховним Судом України ставка судового збору становить 130 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви та  скарги. Згідно з відомостями з Єдиного державного реєстру судових рішень Окружний адміністративний суд м. Києва відкрив провадження в адміністративній справі 06.06.2016. Відповідно до частини першої статті 4 Закону України «Про судовий збір» від 08.07.2011 № 3674-VI (у редакції, чинній на час подання позовної заяви) судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі. Станом на 01.01.2016 мінімальний розмір заробітної плати у місячному розмірі становить 1378 грн (стаття 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» від 25.12.2015 № 928-VIII). Згідно з частиною третьою статті 6 Закону України «Про судовий збір» від 08.07.2011 № 3674-VI (у редакції, чинній на час подання позову) за подання позовної заяви, що має одночасно майновий і немайновий характер, судовий збір сплачується за ставками, встановленими для позовних заяв майнового та немайнового характеру. Відповідно до підпункту 1 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України «Про судовий збір» від 08.07.2011 № 3674-VI (у редакції, чинній на час подання позову) за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано юридичною особою, ставка судового збору становить 1 розмір мінімальної заробітної плати  (1378 грн).  За подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано юридичною особою, ставка становить 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру мінімальної заробітної плати (1378 грн). За змістом ухвали суду касаційної інстанції, про перегляд якої подано заяву, позовна заява містить вимоги одночасно майнового і немайнового характеру. Сума визначеного грошового зобов'язання за спірним податковим повідомленням-рішенням становить 22   939   823 грн. Тому, судовий збір сплачується за ставками, встановленими для позовних заяв майнового та немайнового характеру. Таким чином, ставка судового збору, що підлягала сплаті при поданні позовної вимоги немайнового характеру становить 1378 грн, а ставка судового збору за подання заяви про перегляд судового рішення в цій частині – 1791,40   грн. (1378 х 130 %). Ставка судового збору, що підлягала сплаті при поданні позовної вимоги майнового характеру, становить 344   097, 34 грн (22   939   823 х 1,5%), а ставка судового збору, що підлягає сплаті за подання   заяви про перегляд судового рішення в цій частині – 447   326,54 грн (344   097,34 х 130%). Враховуючи наведене, відповідач при поданні заяви про перегляд судового рішення має сплатити судовий збір в загальній сумі 449   117,94 грн (1791,40 + 447 326,54). Відповідно до частини третьої статті 239 Кодексу адміністративного судочинства України заява підписується особою, яка її подає, або представником особи, який додає оформлений належним чином документ про свої повноваження. Додана заявником до заяви копія довіреності не є належним чином оформленим документом про повноваження особи, якою підписана заява, оскільки засвідчена особою, повноваження якої на вчинення таких дій не підтверджені. Отже, заява подана без додержання зазначених вище вимог статей 239 та 239-1 Кодексу адміністративного судочинства України, тому заявник має усунути вказані вище недоліки у встановлений судом строк та надати/надіслати Верховному Суду: документ про сплату судового збору у встановлених законом порядку та розмірі (реквізити сплати: Отримувач коштів: УДКСУ у Печерському районі. Код отримувача (код за ЄДРПОУ): 38004897. Банк отримувача: ГУ ДКСУ у м. Києві. Код банку отримувача (МФО): 820019. Рахунок отримувача: 31213207700007. Код класифікації доходів бюджету: 22030102. Призначення платежу: «;101;


код клієнта за ЄДРПОУ; судовий збір за позовом
у справі №
, Верховний Суд»); оригінал або копію довіреності, оформленої належним чином та засвідченої особою, яка має на це підтверджені повноваження. Керуючись підпунктом 1 пункту 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, – У Х В А Л И В :           Повідомити Державну податкову інспекцію у Шевченківському районі Головного управління ДФС у м. Києві про встановлені цією ухвалою недоліки заяви про перегляд судового рішення та зобов'язання їх усунути протягом 15 днів з дня вручення цієї ухвали. Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та оскарженню не підлягає. Суддя                                                                                          Л.І. Бившева

СудКасаційний адміністративний суд Верховного Суду
Дата ухвалення рішення05.02.2018
Оприлюднено07.02.2018
Номер документу72029262
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/7997/16

Ухвала від 28.02.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 05.02.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 03.10.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Ухвала від 18.09.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Ухвала від 01.08.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Ухвала від 01.08.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Ухвала від 10.07.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 07.06.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 04.05.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 27.03.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Шипуліна Т.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні