Справа № 458/1205/17 2-а/458/44/2017
УХВАЛA
02 січня 2018 року суддя Турківського районного суду Львівської області Строна Т.Г., розглянувши в м.Турці Львівської області позовну заяву ОСОБА_1 до Старосамбірського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Львівської області про визнання протиправним рішення і зобов'язання до вчинення дій,
встановила:
20.12.2017 року до суду із даним позовом звернулася ОСОБА_1.
Посилається на те, що відповідно до наказу № 5 від 04.03.1966 року вона прийнята на роботу в колгосп ім.Котовського на посаду зоотехніка, де вона пропрацювала до 01.03.1971 року.
З 08.06.2009 року їй призначено пенсію за віком відповідно до Закону України "Про державну службу" № 3723-ХІІ.
24.11.2017 року вона звернулася до Старосамбірського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Львівської області із заявою про проведення перерахунку її пенсії із врахуванням стажу роботи на посаді зоотехніка в колгоспі ім.Котовського, однак їй було відмовлено, і вона змушена звертатись за захистом своїх прав до суду.
Просить суд:
- визнати протиправною відмову Старосамбірського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Львівської області від 14.12.2017 року № М-27/Тр у задоволенні її заяви про зарахування їй до трудового стажу періоду роботи на посаді зоотехніка заводу ім.Котовського з 5 березня 1966 року по 31 грудня 1967 року та в проведенні перерахунку пенсії із зарахуванням цього стажу роботи;
- зобов'язати Старосамбірське об'єднане управління Пенсійного фонду України Львівської області зарахувати в трудовий стаж період роботи на посаді зоотехніка заводу ім.Котовського з 5 березня 1966 року по 31 грудня 1967 року та здійснити перерахунок та виплату їй пенсії із зарахуванням цього періоду роботи до трудового стажу відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" № 1058-ІV з урахуванням всіх видів виплат, що включені до середньомісячного заробітку, на які нараховано та утримано єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, починаючи з 24 листопада 2017 року.
Дослідивши матеріали адмінстративного позову, приходжу до наступного.
Відповідно до ст. 20 КАС України, який діє із 15.12.2017 року, місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні:
1) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності;
2) адміністративні справи, пов'язані з виборчим процесом чи процесом референдуму, щодо:
оскарження рішень, дій чи бездіяльності дільничних виборчих комісій, дільничних комісій з референдуму, членів цих комісій;
уточнення списку виборців;
оскарження дій чи бездіяльності засобів масової інформації, інформаційних агентств, підприємств, установ, організацій, їх посадових та службових осіб, творчих працівників засобів масової інформації та інформаційних агентств, що порушують законодавство про вибори та референдум;
оскарження дій чи бездіяльності кандидата у депутати сільської, селищної ради, кандидатів на посаду сільського, селищного голови, їх довірених осіб;
3) адміністративні справи, пов'язані з перебуванням іноземців та осіб без громадянства на території України, щодо:
примусового повернення в країну походження або третю країну іноземців та осіб без громадянства;
примусового видворення іноземців та осіб без громадянства за межі України;
затримання іноземців або осіб без громадянства з метою їх ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України;
продовження строку затримання іноземців або осіб без громадянства з метою їх ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України;
затримання іноземців або осіб без громадянства до вирішення питання про визнання їх біженцями або особами, які потребують додаткового захисту в Україні;
затримання іноземців або осіб без громадянства з метою забезпечення їх передачі відповідно до міжнародних договорів України про реадмісію;
4) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби щодо виконання ними рішень судів у справах, визначених пунктами 1-3 частини першої цієї статті.
Окружним адміністративним судам підсудні всі адміністративні справи, крім визначених частиною першою цієї статті.
Відповідно до ст. 29 Кодексу адміністративного судочинства України суд передає адміністративну справу на розгляд іншого адміністративного суду, якщо:
1) до початку розгляду справи по суті задоволено клопотання відповідача, зареєстроване у встановленому законом порядку, місце проживання (перебування) якого раніше не було відоме, про передачу справи за місцем його проживання (перебування);
2) при відкритті провадження у справі суд встановить, що справа належить до територіальної юрисдикції (підсудності) іншого суду;
3) після відкриття провадження у справі суд встановить, що справа належить до територіальної юрисдикції (підсудності) іншого суду;
4) після задоволення відводів (самовідводів) чи в інших випадках неможливо утворити новий склад суду для розгляду справи;
5) ліквідовано або з визначених законом підстав припинено роботу адміністративного суду, який розглядав справу;
6) однією із сторін у справі є суд, в якому розглядається справа, або суддя цього суду;
7) справа підлягає розгляду як зразкова у порядку, визначеному статтею 290 цього Кодексу.
Питання про передачу адміністративної справи, крім випадку, визначеного пунктами 4-6 частини першої цієї статті, суд вирішує ухвалою. Ухвалу про передачу адміністративної справи з одного адміністративного суду до іншого може бути оскаржено.
Враховуючи наведені вище вимоги КАСУ, адміністративна справа за позовом ОСОБА_1 до Старосамбірського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Львівської області про визнання протиправним рішення і зобов'язання до вчинення дій не підсудна Турківському районному суду Львівської області як місцевому загальному суду, а належить до територіальної юрисдикції (підсудності) Львівського окружного адміністративного суду.
На підставі наведеного вище та керуючись статтями 7,20,29 Кодексу адміністративного судочинства України, -
постановила:
Адміністративний позов ОСОБА_1 до Старосамбірського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Львівської області про визнання протиправним рішення і зобов'язання до вчинення дій направити до Львівського окружного адміністративного суду разом із додатками для розгляду по суті.
Ухвала може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Турківський районний суд Львівської області протягом 15 днів із дня отримання її копії.
Суддя -
Суд | Турківський районний суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 02.01.2018 |
Оприлюднено | 09.02.2018 |
Номер документу | 72039098 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Карп'як Оксана Орестівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Карп'як Оксана Орестівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Карп'як Оксана Орестівна
Адміністративне
Турківський районний суд Львівської області
Строна Т. Г.
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Карп'як Оксана Орестівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні