11/1584
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 11/1584а
"13" червня 2007 р., 15 год. 00 хв. м. Черкаси
Господарський суд Черкаської області в складі: головуючого судді Довганя К.І., при секретарі судового засідання –Анастасьєвій Л.В., за участю представників сторін: від позивача –Петренко О.І. за довіреністю; від відповідача –Назаренко Л.А. за довіреністю, розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Черкаси справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю „Полімермаш” до Черкаської міської санітарно-епідеміологічної станції про скасування висновків,
ВСТАНОВИВ:
Заявлено позов про скасування висновків відповідача від 27.02.2007 р. №№ 123, 124, 125, 126 щодо вибору (відведення) земельних ділянок. В обгрунтування заявлених вимог позивач послався на те, що оспорювані висновки не відповідають чинному законодавству, оскільки прийняті на підставі невірно застосованих норм Державних санітарних правил.
Представник позивача в судовому засіданні позов підтримав з підстав, викладених у ньому.
Відповідач у відзиві на позов та його представник у судовому засіданні проти позову заперечили та на противагу позивачу вважали оспорювані висновки такими, що відповідають чинному законодавству.
Суд, заслухавши пояснення представників сторін, оцінивши наявні у справі докази встановив наступне.
Позивач звернувся до відповідача з клопотанням про дачу висновків щодо відводу земельних ділянок під будівництво добудов до діючих трансформаторних підстанцій ТП-10/0,4 кВ(далі по тексту ТП) для установ Черкаського обласного відділення Міжнародного фонду допомоги хворим з наслідками травм та захворювань. Своїми висновками від 27.02.2007 р. №№ 123, 124, 125, 126 відповідач визначив неможливим таке відведення, пославшись на те, що такі добудови не будуть відповідати вимогам п.8.45 Державних санітарних правил №173-96(далі ДСП №173-96), а саме –відсутній розрив від ТП до громадської будівлі 10 метрів.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування , їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Ст. 41 Закону України „ Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення” визначено, що головним державним санітарним лікарям Республіки Крим, областей, міст, районів та їх заступникам, головним державним санітарним лікарям на транспорті та їх заступникам, а також головним державним санітарним лікарям об'єктів з особливим режимом роботи у межах відповідних територій (об'єктів) надаються повноваження:
д) погодження відведення земельних ділянок під забудову та інші види землекористування, місця водозаборів і скидання стічних вод, розташування промислових та інших об'єктів.
П.8.45 ДСП №173-96, на який посилається відповідач встановлено, що при розміщені окремо розташованих розподільчих пунктів і трансформаторних підстанцій напругою 6-20 кВ при кількості трансформаторів не більше двох, потужністю кожного до 1000 кВт, і виконанні заходів по захисту від шуму , відстань від них до вікон житлових і громадських будівель слід приймати не менше 10 м.
Додатком №4 ДСП 173-96 та таблицею 8.5а * Державних будівельних норм 360-92 встановлено, що санітарно–захисна зона для трансформаторних підстанцій та розподільчих пунктів напругою до 220 кВ не існує.
Відповідно до наданих позивачем поповерхових планів добудов до ТП-10/0,4 кВ, які він планує виконати та креслень їх фасадів, з боку ТП взагалі не передбачено вікон.
За таких обставин встановлення відповідачем у оспорюваних висновках вимог до добудов до ТП-10/04 кВ, що стосуються санітірно-захисних зон з посиланням на п.8.45 ДСП 173-96 є безпідставним.
Беручи до уваги викладене, суд приходить до висновку, що відповідач згідно вимог ст. 71 КАС України не довів суду, що прийняті ним висновки є правомірними і відповідають вимогам чинного законодавства.
На підставі статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України з Державного бюджету України на користь позивача підлягають стягненню понесені останнім судові витрати.
Керуючись ст.ст.160, 161-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити повністю.
Скасувати висновки Черкаської міської санітарно-епідеміологічної станції від 27.02.2007 р. №№ 123, 124, 125, 126 щодо вибору (відведення) земельних ділянок.
Стягнути з бюджету на користь Товариства з обмеженою відповідальністю „Полімермаш”, м. Черкаси, вул. Сурікова, 10, код 31423837 –3 грн. 40 коп. судового збору.
Постанову може бути оскаржено до Київського апеляційного адміністративного суду.
Про апеляційне оскарження постанови може бути подана до Київського апеляційного адміністративного суду через господарський суд Черкаської області заява про апеляційне оскарження протягом десяти днів з дня проголошення постанови і апеляційна скарга протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Суддя К.І.Довгань
Суд | Господарський суд Черкаської області |
Дата ухвалення рішення | 13.06.2007 |
Оприлюднено | 28.08.2007 |
Номер документу | 720542 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Черкаської області
Довгань К.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні